Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już mnie zaczynają wkurzać. Z warszawskiego nr napier_dzielają po kilka razy dziennie, wręcz sępiąc o przedłużenie umowy.

Dziewczynka sprzed chwili mnie rozbawiła, nie dość, że nie za bardzo umiała się wysłowić to przedstawiła super atrakcyjną ofertę świąteczną (jak to określiła):

Comfort (dopełnienie do extra), canale+, hgo &go, filmboxy, mr, pvr za 77zł 

Podziękowałem grzecznie mówiąc, że mam to samo za 67,50 więc gdzie ta atrakcyjność... Odpowiedz - to może chociaż przedłuży pan na tych samych warunkach. Również podziękowałem.

Rozśmiesza mnie to, aż tak ich ciśnie czy co.

 

PS. aktualnie z tego co naliczyłem mam 11 canal+ w swojej ofercie. Teraz dają 6 lub 10? Co znika przy 6?

Podczas rozmowy powiedziałem, że chce to samo co mam aktualnie - piszę uprzedzając ewentualne pytania - zawartość stopki.

Edytowane przez jackq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jackq napisał:

Już mnie zaczynają wkurzać. Z warszawskiego nr napier_dzielają po kilka razy dziennie, wręcz sępiąc o przedłużenie umowy.

Dziewczynka sprzed chwili mnie rozbawiła, nie dość, że nie za bardzo umiała się wysłowić to przedstawiła super atrakcyjną ofertę świąteczną (jak to określiła):

Comfort (dopełnienie do extra), canale+, hgo &go, filmboxy, mr, pvr za 77zł 

Podziękowałem grzecznie mówiąc, że mam to samo za 67,50 więc gdzie ta atrakcyjność... Odpowiedz - to może chociaż przedłuży pan na tych samych warunkach. Również podziękowałem.

Rozśmiesza mnie to, aż tak ich ciśnie czy co.

 

PS. aktualnie z tego co naliczyłem mam 11 canal+ w swojej ofercie. Teraz dają 6 lub 10? Co znika przy 6?

Podczas rozmowy powiedziałem, że chce to samo co mam aktualnie - piszę uprzedzając ewentualne pytania - zawartość stopki.

A jaki numer ten warszawski dzwoni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wg tego co mi świeci na liście kanałów w moim koncie (tak wiem, że dawali 10) zatem któryś liczę źle:

1. canal+

2.family 

3.sport 

4.film

5.sport 2

6.dokument

7.seriale

8.sport 3

9.sport 4

10. plus1

jako jedenasty policzyłem kolekcje sport, tutaj chyba błędnie bo jest też dostępna kolekcja canal+ vod. Nie wiem czy to liczyć czy nie.

 

Numer warszawski cały czas ten sam 22 358 62 19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy przedłużył umowę  Extra+, multiroom 1x, wymiana dekodera na 4K za 0zł tylko aktywację musi zapłacić 49zł i ma płacić za to wszystko 59,90zł i  po wymianie dekodera zmieni się cena z 79,90zł na 59,90zł czy faktycznie się zmieni? nigdzie nie widać wymiany dekodera

 

Zrzut-ekranu-2019-12-16-o-18-53-26.png

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wg tego co mi świeci na liście kanałów w moim koncie (tak wiem, że dawali 10) zatem któryś liczę źle:
1. canal+
2.family 
3.sport 
4.film
5.sport 2
6.dokument
7.seriale
8.sport 3
9.sport 4
10. plus1
jako jedenasty policzyłem kolekcje sport, tutaj chyba błędnie bo jest też dostępna kolekcja canal+ vod. Nie wiem czy to liczyć czy nie.
 
Numer warszawski cały czas ten sam 22 358 62 19
11ty to C+4k.
A przy 6C+ znika Sport 3, Sport 4, Seriale, Dokument.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mxv1 napisał:

Znajomy przedłużył umowę  Extra+, multiroom 1x, wymiana dekodera na 4K za 0zł tylko aktywację musi zapłacić 49zł i ma płacić za to wszystko 59,90zł i  po wymianie dekodera zmieni się cena z 79,90zł na 59,90zł czy faktycznie się zmieni? nigdzie nie widać wymiany dekodera

 

Zrzut-ekranu-2019-12-16-o-18-53-26.png

Dostał dekoder za 0 zł ale pakiet Extra 5 zł droższy więc na jedno wychodzi.Jeśli utargował za 0 zł to kwota abo ofc zmniejszy się do 59,99.BTW nie wiedziałem, że były opcje najmu Premiumboxa aż za 20 zł.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolejny telefon z DUK z propozycją przedłużenia umowy (okres minimalny upływa 31.12.2019)

 

Aktualnie posiadam: Extra+ za 44,99 zł, Wifi Premiumbox 5 zł, Canal+ za 20 zł (w promocji listopadowo - grudniowej).

 

Moje oczekiwania: wymiana sprzętu na moduł nCAM. Po raz kolejny informacja, że się nie da i następująca argumentacja: "Szanowny Panie, moduł jest najmniej zaawansowanym technologicznie sprzętem w ofercie PC+ i wymiana zaawansowanego technologicznie sprzętu jakim jest dekoder Wifi Premiumbox na moduł nCAM to byłby tzw. downgrade, co nie jest zgodne z polityką operatora". Moja odpowiedź: "Szanowna Pani, szanując troskę operatora o klienta, mimo wszystko uważam, że jest to wyłącznie dobra wola operatora i kwestia wzajemnych ustaleń pomiędzy operatorem, a abonentem, który jeśli dobrowolnie wyraża zgodę na takie zmiany to nie powinien operator traktować tego w kategoriach działania na szkodę klienta. Tak jak abonent ma możliwość renegocjacji warunków kontraktu w związku z upływem okresu oznaczonego umowy i można zrezygnować z multiroom'u, dokonać zmiany pakietu na niższy, tak samo powinno być ze sprzętem". Niestety się nie da i koniec.

 

Z uwagi na okoliczność, że jedzie już do mnie moduł nCAM ze "starą" ofertą prepaid "Telewizja N na kartę", poinformowałem konsultanta, że na chwilę obecną i tak nie planuję korzystać z oferty na abonament w ramach tego kontraktu, ale jeśli mi zaoferuje jakieś korzystne warunki jestem w stanie rozważyć utrzymanie tej umowy, pomimo że dekoder wróci do pudła i pójdzie do szafy. Po krótkich negocjacjach zaakceptowałem następujące warunki:

 

WYBRANE USŁUGI:

Wybrane usługi Nowy Start+, HBO, Dopełnienie do Nowy Comfort+, HBO GO, Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł
Wybrane promocje Nowy Start+ 9,99 zł 24 m, a po tym okresie 13,99 zł/m dla Abonentów (09/19) L, HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Najem WiFi PremiumBox+ ADB 0 zł/m dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 9,99  zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

 

Uznałem, że 9,99 zł to nie pieniądz, a gdyby coś się stało z modułem nCAM to przynajmniej nie zostanę bez telewizji i przez jakiś czas będę mógł się "ratować" takim podstawowym pakietem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin_M

PC+ nie ma w ofercie modułu nCam. Jest za to moduł CAM CI+. Gdy PC+ ujednolici system kodowania, to moduł, który jedzie do Ciebie posłuży wtedy jako dekoracja. Ale może wtedy dostaniesz od operatora CAM CI+.

Dekoder zaawansowany technologicznie. Dobry żart.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irci0s

Dziękuję za sprostowanie w sprawie modułu. Odnośnie sprzętu ze "starym" systemem kodowania, wszystko wskazuje na to, że sprzęt ten będzie działał przynajmniej do końca października 2021 r., więc jakoś się tym na razie nie martwię. Z drugiej strony kupiłem sprzęt z nieaktywowanym zestawem NNK za 180 zł i w tej cenie mam wykupiony 3 miesięczny dostęp do pakietu Ekstra HD (który niewiele różni się ofertą programową z abonamentowym Extra+, a różnica dotyczy kanałów, których w zasadzie nie oglądam). Więc w zasadzie koszt zakupu modułu w moim przypadku się zwróci po tych trzech miesiącach.

Odnośnie dekodera - coś muszą powiedzieć, żeby argumentować decyzję o braku możliwości przejścia na moduł, ale mimo wszystko cieszę się, że udało mi się zejść z opłatą za dekoder przy tak niskiej opłacie za pakiet, zwłaszcza, że schodziłem z pakietu Extra+ na Start+

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, DarekG napisał:

Witajcie,

mam comfort+ z canal+ i stary dekoder turbo-box, płacę 47,50, umowa kończy się w lutym 2020.

Chcę zostawić to co mam i wymienić dekoder na 4k, w jaką cenę celować? Bo już dzwonią prawie codziennie.

Walczę o to samo , tylko że ja za ten pakiet płacę 57,50 a umowa mi się kończy w kwietniu. Chce ten dekoder chociaż za 5 zł ale póki co upierają się , że trzeba za niego dać minimum 10 zł.

Edytowane przez sport323
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwonił do mnie konsul z nr warszawskiego.

Obecna umowa do czerwca przyszłego roku,. 

Comfort za 22.50, 

dopełnienie do Extra za 10

multiroom na camelach  z Pace, drugi własny.

Propozycja konsula:

Extra+, HBO, HBO GO

 wymiana Pace na WiFi PremiumBox i dodatkowo najem  dekodera 4k. Wszystko to za 70zł. 

Zamiast jednego z tych dekoderów chciałem moduł, ale twierdził ze nie ma takiej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące.

 

Comfort+      15zł

dekoder 4k   10zł

multiroom    10zł.

 

Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące.
 
Comfort+      15zł
dekoder 4k   10zł
multiroom    10zł.
 
Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta
Wieloletniego tzn ile?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przemm82 napisał:

U mnie to samo. 47.50 i chęć przedłużenia umowy z 4K. Propozycje tylko za 10 złotych. Problem w tym że dekoder + ten kanał C+ 4K z samymi powtórkami nie jest wart 10 złotych

Ciekawe czy dadzą dekoder 4k za 5 zł, chcę wymienić swojego turbo box-a na  coś z wifi, a jak już wymieniać to chyba na 4k właśnie.

proponują teraz comfort+ za 24,50 i C+ 25 zł jak dadzą dekoder 4k za 5 zł to chyba wezmę

4 minuty temu, sia87sia napisał:

 Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące.

 

Comfort+      15zł

dekoder 4k   10zł

multiroom    10zł.

 

Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta :)

z Warszawy dzwonili z taką ofertą? Wypowiedziałeś umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...