BartekK Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 1 godzinę temu, mxv1 napisał: Canal+ 10sztuk? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackq Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Już mnie zaczynają wkurzać. Z warszawskiego nr napier_dzielają po kilka razy dziennie, wręcz sępiąc o przedłużenie umowy. Dziewczynka sprzed chwili mnie rozbawiła, nie dość, że nie za bardzo umiała się wysłowić to przedstawiła super atrakcyjną ofertę świąteczną (jak to określiła): Comfort (dopełnienie do extra), canale+, hgo &go, filmboxy, mr, pvr za 77zł Podziękowałem grzecznie mówiąc, że mam to samo za 67,50 więc gdzie ta atrakcyjność... Odpowiedz - to może chociaż przedłuży pan na tych samych warunkach. Również podziękowałem. Rozśmiesza mnie to, aż tak ich ciśnie czy co. PS. aktualnie z tego co naliczyłem mam 11 canal+ w swojej ofercie. Teraz dają 6 lub 10? Co znika przy 6? Podczas rozmowy powiedziałem, że chce to samo co mam aktualnie - piszę uprzedzając ewentualne pytania - zawartość stopki. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez jackq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Jak 11?Jak jest 10 C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 2 minuty temu, jackq napisał: Już mnie zaczynają wkurzać. Z warszawskiego nr napier_dzielają po kilka razy dziennie, wręcz sępiąc o przedłużenie umowy. Dziewczynka sprzed chwili mnie rozbawiła, nie dość, że nie za bardzo umiała się wysłowić to przedstawiła super atrakcyjną ofertę świąteczną (jak to określiła): Comfort (dopełnienie do extra), canale+, hgo &go, filmboxy, mr, pvr za 77zł Podziękowałem grzecznie mówiąc, że mam to samo za 67,50 więc gdzie ta atrakcyjność... Odpowiedz - to może chociaż przedłuży pan na tych samych warunkach. Również podziękowałem. Rozśmiesza mnie to, aż tak ich ciśnie czy co. PS. aktualnie z tego co naliczyłem mam 11 canal+ w swojej ofercie. Teraz dają 6 lub 10? Co znika przy 6? Podczas rozmowy powiedziałem, że chce to samo co mam aktualnie - piszę uprzedzając ewentualne pytania - zawartość stopki. A jaki numer ten warszawski dzwoni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackq Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 No wg tego co mi świeci na liście kanałów w moim koncie (tak wiem, że dawali 10) zatem któryś liczę źle: 1. canal+ 2.family 3.sport 4.film 5.sport 2 6.dokument 7.seriale 8.sport 3 9.sport 4 10. plus1 jako jedenasty policzyłem kolekcje sport, tutaj chyba błędnie bo jest też dostępna kolekcja canal+ vod. Nie wiem czy to liczyć czy nie. Numer warszawski cały czas ten sam 22 358 62 19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Znajomy przedłużył umowę Extra+, multiroom 1x, wymiana dekodera na 4K za 0zł tylko aktywację musi zapłacić 49zł i ma płacić za to wszystko 59,90zł i po wymianie dekodera zmieni się cena z 79,90zł na 59,90zł czy faktycznie się zmieni? nigdzie nie widać wymiany dekodera Edytowane 16 Grudnia 2019 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Kolekcje canal+ vod to co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 No wg tego co mi świeci na liście kanałów w moim koncie (tak wiem, że dawali 10) zatem któryś liczę źle: 1. canal+ 2.family 3.sport 4.film 5.sport 2 6.dokument 7.seriale 8.sport 3 9.sport 4 10. plus1 jako jedenasty policzyłem kolekcje sport, tutaj chyba błędnie bo jest też dostępna kolekcja canal+ vod. Nie wiem czy to liczyć czy nie. Numer warszawski cały czas ten sam 22 358 62 1911ty to C+4k.A przy 6C+ znika Sport 3, Sport 4, Seriale, Dokument. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 2 godziny temu, mxv1 napisał: Znajomy przedłużył umowę Extra+, multiroom 1x, wymiana dekodera na 4K za 0zł tylko aktywację musi zapłacić 49zł i ma płacić za to wszystko 59,90zł i po wymianie dekodera zmieni się cena z 79,90zł na 59,90zł czy faktycznie się zmieni? nigdzie nie widać wymiany dekodera Dostał dekoder za 0 zł ale pakiet Extra 5 zł droższy więc na jedno wychodzi.Jeśli utargował za 0 zł to kwota abo ofc zmniejszy się do 59,99.BTW nie wiedziałem, że były opcje najmu Premiumboxa aż za 20 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) @Pawel Dziwne że ma cene 79,99zł a nie 59,99zł Edytowane 16 Grudnia 2019 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Nie dziwne.Obecnie ma wifiPremium z najmem za dwie dychy dlatego tak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Dzisiaj kolejny telefon z DUK z propozycją przedłużenia umowy (okres minimalny upływa 31.12.2019) Aktualnie posiadam: Extra+ za 44,99 zł, Wifi Premiumbox 5 zł, Canal+ za 20 zł (w promocji listopadowo - grudniowej). Moje oczekiwania: wymiana sprzętu na moduł nCAM. Po raz kolejny informacja, że się nie da i następująca argumentacja: "Szanowny Panie, moduł jest najmniej zaawansowanym technologicznie sprzętem w ofercie PC+ i wymiana zaawansowanego technologicznie sprzętu jakim jest dekoder Wifi Premiumbox na moduł nCAM to byłby tzw. downgrade, co nie jest zgodne z polityką operatora". Moja odpowiedź: "Szanowna Pani, szanując troskę operatora o klienta, mimo wszystko uważam, że jest to wyłącznie dobra wola operatora i kwestia wzajemnych ustaleń pomiędzy operatorem, a abonentem, który jeśli dobrowolnie wyraża zgodę na takie zmiany to nie powinien operator traktować tego w kategoriach działania na szkodę klienta. Tak jak abonent ma możliwość renegocjacji warunków kontraktu w związku z upływem okresu oznaczonego umowy i można zrezygnować z multiroom'u, dokonać zmiany pakietu na niższy, tak samo powinno być ze sprzętem". Niestety się nie da i koniec. Z uwagi na okoliczność, że jedzie już do mnie moduł nCAM ze "starą" ofertą prepaid "Telewizja N na kartę", poinformowałem konsultanta, że na chwilę obecną i tak nie planuję korzystać z oferty na abonament w ramach tego kontraktu, ale jeśli mi zaoferuje jakieś korzystne warunki jestem w stanie rozważyć utrzymanie tej umowy, pomimo że dekoder wróci do pudła i pójdzie do szafy. Po krótkich negocjacjach zaakceptowałem następujące warunki: WYBRANE USŁUGI: Wybrane usługi Nowy Start+, HBO, Dopełnienie do Nowy Comfort+, HBO GO, Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł Wybrane promocje Nowy Start+ 9,99 zł 24 m, a po tym okresie 13,99 zł/m dla Abonentów (09/19) L, HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Najem WiFi PremiumBox+ ADB 0 zł/m dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +24 mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 9,99 zł Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl Uznałem, że 9,99 zł to nie pieniądz, a gdyby coś się stało z modułem nCAM to przynajmniej nie zostanę bez telewizji i przez jakiś czas będę mógł się "ratować" takim podstawowym pakietem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Dokładnie.Tym bardziej, że zbiłeś cenę najmu dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @Marcin_M PC+ nie ma w ofercie modułu nCam. Jest za to moduł CAM CI+. Gdy PC+ ujednolici system kodowania, to moduł, który jedzie do Ciebie posłuży wtedy jako dekoracja. Ale może wtedy dostaniesz od operatora CAM CI+. Dekoder zaawansowany technologicznie. Dobry żart. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) @irci0s Dziękuję za sprostowanie w sprawie modułu. Odnośnie sprzętu ze "starym" systemem kodowania, wszystko wskazuje na to, że sprzęt ten będzie działał przynajmniej do końca października 2021 r., więc jakoś się tym na razie nie martwię. Z drugiej strony kupiłem sprzęt z nieaktywowanym zestawem NNK za 180 zł i w tej cenie mam wykupiony 3 miesięczny dostęp do pakietu Ekstra HD (który niewiele różni się ofertą programową z abonamentowym Extra+, a różnica dotyczy kanałów, których w zasadzie nie oglądam). Więc w zasadzie koszt zakupu modułu w moim przypadku się zwróci po tych trzech miesiącach. Odnośnie dekodera - coś muszą powiedzieć, żeby argumentować decyzję o braku możliwości przejścia na moduł, ale mimo wszystko cieszę się, że udało mi się zejść z opłatą za dekoder przy tak niskiej opłacie za pakiet, zwłaszcza, że schodziłem z pakietu Extra+ na Start+ Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaacek Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 W dniu 12.12.2019 o 14:33, Adamk102 napisał: Koledzy pakiet superpremium+ HBO + eleven+ Polsat Sport +h i h2 + Multiroom. Jest szansa na ok 110 zł? W tej chwili place 127 ale rezygnuje z cinemaxów i jakiś tam [beep]olek typu adventure Jest za 109,99 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) + MR + H i H2 = 123. Samo Superpremium 4k 109,99. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekG Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Witajcie, mam comfort+ z canal+ i stary dekoder turbo-box, płacę 47,50, umowa kończy się w lutym 2020. Chcę zostawić to co mam i wymienić dekoder na 4k, w jaką cenę celować? Bo już dzwonią prawie codziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sport323 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) 32 minuty temu, DarekG napisał: Witajcie, mam comfort+ z canal+ i stary dekoder turbo-box, płacę 47,50, umowa kończy się w lutym 2020. Chcę zostawić to co mam i wymienić dekoder na 4k, w jaką cenę celować? Bo już dzwonią prawie codziennie. Walczę o to samo , tylko że ja za ten pakiet płacę 57,50 a umowa mi się kończy w kwietniu. Chce ten dekoder chociaż za 5 zł ale póki co upierają się , że trzeba za niego dać minimum 10 zł. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez sport323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 U mnie to samo. 47.50 i chęć przedłużenia umowy z 4K. Propozycje tylko za 10 złotych. Problem w tym że dekoder + ten kanał C+ 4K z samymi powtórkami nie jest wart 10 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Przed chwilą dzwonił do mnie konsul z nr warszawskiego. Obecna umowa do czerwca przyszłego roku,. Comfort za 22.50, dopełnienie do Extra za 10 multiroom na camelach z Pace, drugi własny. Propozycja konsula: Extra+, HBO, HBO GO wymiana Pace na WiFi PremiumBox i dodatkowo najem dekodera 4k. Wszystko to za 70zł. Zamiast jednego z tych dekoderów chciałem moduł, ale twierdził ze nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sia87sia Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące. Comfort+ 15zł dekoder 4k 10zł multiroom 10zł. Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 @arkosol Możesz wymienić. Pejsa na WifiPremiumbox albo na Ultrabox 4k. A za prywatny sprzęt dostaniesz padło Wifibox. Zapomnij o 2 PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamk102 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące. Comfort+ 15zł dekoder 4k 10zł multiroom 10zł. Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta Wieloletniego tzn ile?Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekG Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Godzinę temu, przemm82 napisał: U mnie to samo. 47.50 i chęć przedłużenia umowy z 4K. Propozycje tylko za 10 złotych. Problem w tym że dekoder + ten kanał C+ 4K z samymi powtórkami nie jest wart 10 złotych Ciekawe czy dadzą dekoder 4k za 5 zł, chcę wymienić swojego turbo box-a na coś z wifi, a jak już wymieniać to chyba na 4k właśnie. proponują teraz comfort+ za 24,50 i C+ 25 zł jak dadzą dekoder 4k za 5 zł to chyba wezmę 4 minuty temu, sia87sia napisał: Oferta przedłużenia umowy: 35zł umowa na 24 miesiące bez multirumu 25zł na 24 miesiące. Comfort+ 15zł dekoder 4k 10zł multiroom 10zł. Chyba warto zaklepać te warunki, bo z tego co czytam to nic lepszego już dostać nie można. Niby to jest jakaś specjalna oferta indywidualna dla wieloletniego klienta z Warszawy dzwonili z taką ofertą? Wypowiedziałeś umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.