Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze nawiasem, fakt, że nie pracują jutro w niedzielę, gdzie akurat jest koniec miesiąca i tysiącom abonentów się kończy umowa jest samym w sobie podsumowaniem profesjonalizmu tej firemki.

 

Zapewne pisze to ktoś, kto nie pracuje w niedzielę i nie wyobraża sobie pracować w ten dzień. Podobnie uważam, że miesiąc ma 30 lub 31 dni (jak w tym przypadku) i nie trzeba czekać do ostatniej chwili, aby przedłużyć umowy. Także pretensję i żale miej do siebie, że wyszło jak wyszło. Mogłeś przedłużyć szybciej umowę. No, ale nie ma to, jak tylko widzieć tylko swój czubek nosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapamiętajcie jedno... Przy przedłużeniu umowy macie sami zaproponować, co chcecie i za ile (właśnie od tego jest to forum, że wiemy, co można dostać). Broń Boże, nie pytamy się sami, co nam proponują. Bo wtedy wychodzą takie, a nie inne śmieszne oferty. Po prostu konsultant wie, że klient jest mało świadomy co do oferty i wtedy mu wciska drogo, a jeszcze się najwyżej dowiemy, że "tego już nie ma, takiej ceny też nie ma", itd. Nie ma tego, czego my chcemy to dziękujemy i mówimy, że jak będzie to proszę dzwonić, bo tak to szkoda czasu na rozmowy, bo i tak mi nie zależy. A to wszystko sprawdzone na kilku przedłużeniach z Cyfrą+, N, nc+, CP, Play, Orange i ubezpieczeniach auta. :) Jakoś dziwnie zawsze się znajduje oferta taka, jaka dokładnie mnie interesuje. :)

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@astalavista

 

Świetnie opisane jak powinny wyglądać negocjacje. Stosuję taktykę, taka i taka oferta za tyle i tyle , jeżeli nie chcą tego zaproponować kończyłem rozmowę. Ofertę taką jak chciałem dostałem w poniedziałek , po 3 tygodniach śmiesznych telefonów i wmawiania takiej oferty jak Pan chce nie ma. Pierwsze rozmowy z konsultantami trwały około 30s. W negocjacjach należy być stanowczym i stawiać na swoim. Nie dajcie się zmiękczyć , bo później już nic nie ugracie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czwartek kolejny telefon od nc+. Superpremium za 99,90. Ale HBO GO dalej na pół roku za free a drugie pół roku za 10zł. Man Pack dalej za 10zł (5zł ponoć tylko dla nowych). To już lepiej w przypadku Man Packa korzystać z opcji włącz/wyłącz, wyjdzie 7,50zł miesięcznie. Ale uwaga, MS za 10zł miesięcznie. Ponoć nie ma już ofert za free, a jeszcze dwa tygodnie temu było. Czyli razem (bez Man Packa) 109 przez 6 miesięcy a potem 119zł (HBO GO). Dziekuje za taką ofertę.

 

Dla mnie najważniejsze jest HBO GO, które obecnie mam za free. Uważam że płacąc 99,90zł za Superpremium jest to jak najbardziej rozsądne. Już nawet jak trzeba to mogę z tego multiroomu zrezygnować jak faktycznie nie dają już za 0zł.

 

Został miesiąc czasu. Czyżby na jesień miało zaświecić u mnie słoneczko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem Superpremium 6c+, HBO, Cinemax, PacePVR, 2xCameleon+Eleveny+Fimbox 1msc za 106,89 Wczesniej pełne superpremium za 99.90.
Zrezygnowałem z 2c+, których i tak nie oglądam i dorzuciłem Eleveny, których mi brakowało. Ucieka wprawdzie paczka Filmbox, ale nie będę płakał. Chyba standardowa ofera, którą można było ugrać bez ciśnien, a nawet może i coś z tego ubić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@astalavista

 

Świetnie opisane jak powinny wyglądać negocjacje. Stosuję taktykę, taka i taka oferta za tyle i tyle , jeżeli nie chcą tego zaproponować kończyłem rozmowę. Ofertę taką jak chciałem dostałem w poniedziałek , po 3 tygodniach śmiesznych telefonów i wmawiania takiej oferty jak Pan chce nie ma. Pierwsze rozmowy z konsultantami trwały około 30s. W negocjacjach należy być stanowczym i stawiać na swoim. Nie dajcie się zmiękczyć , bo później już nic nie ugracie.

Niby macie rację, ale trzeba trzymać realny poziom, bo jak powiesz, że tylko Extra+8C+ za 39,90, to nic nie ugrasz... Ale jak się zaproponuje realną cenę, to można coś ugrać. Jednak ciężko sprawdzić co moglibyśmy ugrać, Ja chciałem to co dostałem (minus HBO na 6M) 10zł taniej, może bym dostał, nie wiem. Zgodziłem się na troszkę więcej, ale w sumie jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle przy przedłużaniu extra+canal+ pani mowila, ze znikaja jakies 2 programy, ktorych niby nie powinno byc. Jeden jakis sportowy a drugi z pornoskami chyba, ktos kojarzy co to bylo? W sumie rzeczywiscie widze, ze mi spadlo ze 142 na 140 kanalow w ICA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Od prawie 8 lat jestem klientem Nc+.

30 września kończy mi się kolejna umowa.

 

Obecnie mam pakiet COMFORT+ - EKSTRA+ - CANAL+ VOD - 8C+ - MULTI+ ... pakiet łączony (tj. 6 miesięcy 0 zł, 18 miesięcy 79,90zł)

 

Dzwonią do mnie od kilku dni (2x dziennie). Tylko raz odebrałem ... propozycja śmieszna tj. Comfort+ Ekstra+ 6C+ Eleven za 81,90 zł.

 

Ogólnie to chciałbym zachować to co mam z podstawowych kanałów (Comfort+ Ekstra+) ... dodatkowo minimum 6C+ i najlepiej kanały Eleven (liga hiszpańska, francuska, włoska)

 

Jaką cenę mogę wynegocjować, bo to co proponują po tylu latach bycia ich klientem to śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Od prawie 8 lat jestem klientem Nc+.

30 września kończy mi się kolejna umowa.

 

Obecnie mam pakiet COMFORT+ - EKSTRA+ - CANAL+ VOD - 8C+ - MULTI+ ... pakiet łączony (tj. 6 miesięcy 0 zł, 18 miesięcy 79,90zł)

 

Dzwonią do mnie od kilku dni (2x dziennie). Tylko raz odebrałem ... propozycja śmieszna tj. Comfort+ Ekstra+ 6C+ Eleven za 81,90 zł.

 

Ogólnie to chciałbym zachować to co mam z podstawowych kanałów (Comfort+ Ekstra+) ... dodatkowo minimum 6C+ i najlepiej kanały Eleven (liga hiszpańska, francuska, włoska)

 

Jaką cenę mogę wynegocjować, bo to co proponują po tylu latach bycia ich klientem to śmiech na sali.

Srednio wychodzila ci cena 59pln. Sorry ale za taki pakiet czyli Extra+ 8C Eleveny to wlasnie byla smieszna cena. Wiec raczej naturalne bylo to, ze teraz ci zapropouja znacznie wyzsza cene.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś pisaliście, że w niedzielę nie pracują konsultanci, a przed chwilą do mnie dzwonili z ofertą przedłużenia.
Z numeru warszawskiego +48 22 310 45 67.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój obecny pakiet to Comfort, Extra, C+8, Cameleonx2 za 79,90 (pierwsze 6 miesięcy zero złotych). Niestety dobre czasy się kończą, jak widzę.

Mam pytanie. Czy mogę wziąć sam pakiet Extra+, a C+ aktywować sobie w te miesiące kiedy są ciekawsze mecze LM? Jak to się przedstawia wtedy kosztowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca lipca.

W sobotę telefon z gołym E+6xC+ za 69,99 zł, a więc najgorszą ofertą z ostatniego tygodnia.

Nie przedłużyłem.

 

Dziś już nie świeci!

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą, a kończymy znakiem kropki. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Myślę, że czas bym podzielił się z wami wynikami moich rozmów w sprawie przedłużeniu usług NC+.

Obecnie już zakończyła się moja umowa do 31.07. Do tej pory miałem Superpremium z MRs i dzierżawą deka za 99zł do tego NC+ Go i HBO Go.

 

Telefonów było sporo rozmawiałem z nimi z 5-6 razy oferty były mało zachęcające.

Od pierwszej rozmowy dawałem jasny komunikat że interesuje mnie Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł. Niestety takiej oferty nie było w Maju nie było w Czerwcu nie było dla mnie również w Lipcu.

 

Z ciekawszych propozycji otrzymałem:

start+ HBO i HBO GO MRs za 44zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

Superpremium 6C+ z HBO GO i NC+ GO (bez Cinemax) z MRs za 104zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

 

Obecnie mam 14 dni na zdanie sprzętu i tak też uczynię. Oferta programowa na kanałach coraz słabsza a ceny coraz wyższe. Klient i jego zdanie się nie liczy - tak więc życzę pozostałym POWODZENIA!!

Dodam tylko że zaczynałem w Platformie N  6 lat temu i wówczas byłem bardzo zadowolony z oferty i jakości obsługi na infolinii również.

Edytowane przez nolfum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja napiszę coś od siebie.  Przeczytajcie i posmiejcie się tak samo jak ja. 

 

W kwietniu tego roku wzialem pakiet comfort+ w ramach nc+mix za 29 zl - mam własny modul CI.   Rachunki mialem dopiero od maja.  

Tydzien temu zadzwonil do mnie konsultant i nawija rowno mniej wiecej tak:

"... Niebawem konczy sie panu umowa...(ja zdziwiony bo dopiero bodajze 3 rachunki zaplacilem)... Jest pan juz na półmetku (dalej moje zdziwienie).. Mamy dla pana oferte.  Nie musi pan podpisywac nowej umowy.  Bedzie to dopełnienie do obecnej (podpisanej na 12 miesiecy). Oferujemy panu dopelnienie do pakietu extra+ za tylko 59zl miesiecznie (ja zdziwienie mam nieziemskie i mowie nie dziekuje).. Konsultant- to 54,90? (ja nadal nie dziękuję)..on do mnie:- a 49 zl pan zaplaci? .. (podziekowalem i sie rozlaczylem) 

Dodam,  ze pakiet extra byl dla mnie jak i innych klientów caly czas dostepny za 49 zl w oficjalnym cenniku nc+mix, bez zadnej łaski i udawaniu ze to jakas niby okazja dla mnie. 

Normalne jaja. 

Edytowane przez ploomba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Myślę, że czas bym podzielił się z wami wynikami moich rozmów w sprawie przedłużeniu usług NC+.

Obecnie już zakończyła się moja umowa do 31.07. Do tej pory miałem Superpremium z MRs i dzierżawą deka za 99zł do tego NC+ Go i HBO Go.

 

Telefonów było sporo rozmawiałem z nimi z 5-6 razy oferty były mało zachęcające.

Od pierwszej rozmowy dawałem jasny komunikat że interesuje mnie Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł. Niestety takiej oferty nie było w Maju nie było w Czerwcu nie było dla mnie również w Lipcu.

 

Z ciekawszych propozycji otrzymałem:

start+ HBO i HBO GO MRs za 44zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

Superpremium 6C+ z HBO GO i NC+ GO (bez Cinemax) z MRs za 104zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

 

Obecnie mam 14 dni na zdanie sprzętu i tak też uczynię. Oferta programowa na kanałach coraz słabsza a ceny coraz wyższe. Klient i jego zdanie się nie liczy - tak więc życzę pozostałym POWODZENIA!!

Dodam tylko że zaczynałem w Platformie N  6 lat temu i wówczas byłem bardzo zadowolony z oferty i jakości obsługi na infolinii również.

Miałem już telefon z informacją o zakończeniu umowy i zapytaniem czy jest szansa bym pozostał - podałem propozycję: Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł - w odpowiedzi otrzymałem, że mam 14 dni na zdanie sprzętu i do usłyszenia. Co ciekawe pomimo zakończonej umowy TV nadal świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...