Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś kolejny telefon z 22 4695590. Czy może mi ktoś powiedzieć co to za [beep]zy dzwonią? Rozwaliła mnie konsultantka tekstem "rozdawnictwo się skończyło". Zaczęła mi sypać cenami za poszczególne pakiety i opcje dodatkowe, na to ja jej mówię, że mnie to nie interesuje ile co kosztuje. Mam to co mam i nie zamierzam płacić więcej, bo jakichś wielkich nowości w ofercię nie widzę, ba nawet jest uboższa, a ona mi wyjeżdża z info ile to niby tam kanałów dodali. Ilość to nie zawsze znaczy jakość. Zaśmiecona lista kanałów, niektóre po trzy razy na liście, co to ma być? To niby platforma premium. Bajzel na kółkach i jeszcze chcą nas oskubać. Jeszcze wspomniała, że nigdzie nie dostanę takich wspaniałych dekoderów. Hahaha, które nie potafią odtworzyć 9 na 10 filmów po przez USB, które nie umożliwiają stworzenia własnej listy kanałów. Na moje słowa, że mam CP i nie potrzebuję do tego dekodera, oburzyła się, że nie ma takiej możliwości bo karty są parowne, powiedziałem jej żeby się dowiedziała co to jest moduł CAM to się rozłączyła bez pożegnania. NC+ proszę chociaż w zamian za to ździerstwo o fachową obsługę.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca listopada. Wypowiedzenie wysłałem tydzień temu. Wczoraj sms z prośbą o pilny kontakt, a dziś już telefon. Bez większych targowań ekstra + 6C+ z MR za 69.90 na 24 miesięce, 11 dodatkowo płatne. Żeby dali 11 za friko to bym pewnie przedłużył. Jak wspomniałem onutracie lig to miła konsultantka do mnie: "wie pan ciężko przebić Katarczyków". Na nic się nie zdało moje marudzenie że dlaczego mam płacić więcej za mniej. Na razie czekam. Zobaczymy może jak do końca października będzie małe zainteresowanie 11 to zrobią lepszą promocję - w co wątpię bo lepiej to już było.

Edytowane przez ppyrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Czy może mi ktoś powiedzieć co to za [beep]zy dzwonią? Rozwaliła mnie konsultantka tekstem "rozdawnictwo się skończyło"

 

Końcówka roku i okres przedświąteczny więc mają prikaz z góry aby cisnąć bo tabelki w excelu trzeba czymś zapełnić.

Po nowym roku zmiekną jak zobaczą ile osób interesuje te ich super premium :mrgreen:

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy jeśli nie zaakceptuje bądź odrzuce mail aktywacyjny wysłany na maila bo szczerze mówiąc oferta średnio mnie zadowala, to rozumiem,że będę musiał jeszcze raz wysłać wypowiedzenie,które będzie skutkowało na koniec listopada? Aczkolwiek za listopad będę musiał zapłacić ceny maksymalne zapisane w ich cenniku? Mógłby ktoś nakreślic jak to dokładnie wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nowym roku to będzie za późno. Teraz do końca roku dużo umów się kończy i jeśli nie zmienna w tym roku to pewnie i w przyszłym roku nie zmienna. Przecież od jakiegoś czasu pozyskanie nowych abonentów jest na granicy równej zero, a i przedłużanie umów nie idzie za dobrze. Jedyna ich szansa to nie pobieranie opłaty za Eleveny oraz zmniejszenie cen za C+ jak i również skrócenie umów na 12 miesięcy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy jeśli nie zaakceptuje bądź odrzuce mail aktywacyjny wysłany na maila bo szczerze mówiąc oferta średnio mnie zadowala, to rozumiem,że będę musiał jeszcze raz wysłać wypowiedzenie,które będzie skutkowało na koniec listopada? Aczkolwiek za listopad będę musiał zapłacić ceny maksymalne zapisane w ich cenniku? Mógłby ktoś nakreślic jak to dokładnie wygląda?

Jest tak dokładnie jak napisałeś.Czyli odrzucenie oferty to ponowne wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wypowiedziałem umowę nc+ i kończy się ona z końcem października. Zrobiłem to w celu wynegocjowania lepszych warunków cenowych. Do tej pory nie otrzymałem od nich satysfakcjonującej mnie oferty. Czy taka jeszcze ma szansę się pojawić? Czy godzić się już na ich warunki? Jak narazie obniżyli mi cenę o 10 zł w stosunku do tego co płacę w tej chwili, ale wydłużyli okres umowy do 24 m-cy z 15.

Posiadam w tej chwili pakiet superpremium, a korzystam z nc+ od 3 lat. Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli natenczas nie chcę przedłużyć umowy, którą mam do końca grudnia, a jednocześnie chcę mieć dostęp do ,,11'', to jest to możliwe??

 

Jeżeli nie jesteś pewny, że przedłużysz umowę, to nie włączaj tej opcji w promocji (7,95 PLN), tylko jako normalna opcja za 15,90 PLN. Włączysz w promocji i możesz mieć problem. Nie na darmo w promocyjnych warunkach za 7,95 PLN jest info o przyznanej uldze w kwocie 95 PLN. Mogą Cię szarpnąć za kieszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...