patryszq Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 A czemu na 5500s skoro możesz brać inne !!! EVOBOX HD lub EVOBOX PVR , reszta nie jest warta uwagi i nerwów , to po prostu etektrośmiecie zalegające na magazynach !! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 Dostarczono mi dziś Evoboxa HD na przedłużenie umowy. Podłączyłem wszystko jak książka pisze ale nie mam programów. Zadzwoniłem na info. Pan powiedział że do trzech godzin uruchomią. Mija już trzecia godzina i dalej nic Po drugim telefonie wszystko działa. Czy ktoś wie jak ustawić listę ulubionych w Evoboxie HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Aby stworzyć listę kanałów w EVOBOX HD należy wejść w: Menu --> Kanały TV --> Opcje. Będzie możliwość utworzenia nowej listy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 1 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Gdy wejdę w Menu to pokazuje się Dla Ciebie, Świat Bajek, Popularne itd Nikt nie powiedział że trzeba dwa razy nacisnąć Menu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baaba Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Posiadam dekoder Evobox PVR po wymianie, gdyż w poprzednim był problem z dyskiem - pomimo kilku nagrań pokazywał 0% wolnego miejsca + wydawał dziwne dźwięki Z nowym dekoderem też jest chyba coś nie tak, ponieważ z każdym dniem ubywa % wolnego miejsca. Ze 100% spadło do 78% w ciągu kilku dni a nic jeszcze nie było nagrane. Czy ktoś miał taką sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Tak , to babol w sofcie który technicy nie potrafią naprawić od ponad pół roku , jak i kilku innych wtop , za kilka chwil pokaże Ci sie 0% ale nagrywać możesz dalej , faktyczny stan dysku możesz w innym miejscu sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz852 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Witam wysłałem zwrot multiroom na ulicę łubinowa4 zamiast 4a jak myślicie dojdzie dobrze dekoder?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Witam. Jeśli pozostałe dane adresowe napisałeś poprawnie i zaznaczyłeś, że jest to Cyfrowy Polsat, to kurier powinien trafić. Natomiast, jeśli nie, to przesyłka wróci do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz852 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 5 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Jeśli pozostałe dane adresowe napisałeś poprawnie i zaznaczyłeś, że jest to Cyfrowy Polsat, to kurier powinien trafić. Natomiast, jeśli nie, to przesyłka wróci do Ciebie. Napisałem odbiorca cyfrowy polsat tylko do ulicy nie napisałem łubinowa 4a tylko łubinowa 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carmelo Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Mam problem z dekoderem HD3000. Włączam go, lampka w dekoderze się świec, a nie ma obrazu na telewizorze. Gdy podłączę go do innego telewizora wszystko działa normalnie, i gdy do tego telewizora gdzie nie działa HD3000 podłączę inny dekoder też wszystko działa normalnie. Próbowałem podłączyć go innym kablem HDMI i jest to samo. Dodam że stało się to po burzy, ale nie wygląda na to żeby coś było spalone bo i dekoder działa na innym tv, jak i na tym tv działają inne dekodery. Wie ktoś co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Witam. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych i weryfikację, czy sytuacja nadal ma miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Małe pytanko... Usługa Multiroom. Dekoder evobox pvr plus dodatkowy evobox lite. Dekoder dodatkowy działa w pokoju u dzieci. Dziś mnie natknęło na przegląd instalacji w domu z racji urlopu. Wciskam epg na pilocie dekodera lite, wybieram wcześniejszą audycje nawet o 1 godzinę. Na każdym kanale. Telewizja działa bez problemu. Ta funkcja również działała jak pamiętam przy montażu. Dekodery w tej samej sieci. Restart robiony. Twardy jak i wtyczkowy. Pauzowanie nadawanego materiału działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Witam. Proszę o zapisanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez ICOK z opisem sytuacji. Następnie podaj mi numer karty dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Pisałem na co Pani Magdalena odpowiedziała że jest ok i zrobi restart uprawnień. Nie dało rezultatu. Nr karty lite czy pvr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carmelo Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 5 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych i weryfikację, czy sytuacja nadal ma miejsce. Przywróciłem ustawienia fabryczne i nadal jest to samo. Podłączyłem dekoder przez kabel scart i jest obraz na telewizorze, problem jest tylko przy podłączeniu przez kabel hdmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 W tej sytuacji należy udać się do punktu w celu diagnostyki i ewentualnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 25 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 (edytowane) Cytat Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że sygnał jest nieprzerwanie nadawany i dodatkowo został ponowiony. Prosimy o weryfikację czy problem nadal występuje. Tak jak pisalem tym razem to samo odpisali. Od marca walcze z tym problemem, ponowic aygnal sobie sam moge z poziomu icoku. Dekoder poprawnie podlaczony do sieci bo dziala w usludze multiroom. Uslugi online dzialaja. A odpalenie czegokolwiek z epg z godziny wstecz czy kilkunastu nie dziala bo blad e16 Edytowane 25 Lipca 2021 przez WSZtm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2021 W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak udać się do salonu Cyfrowego Polsatu i wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Czy APS-y przyjmują zużyte dekodery będące własnością abonentów celem ich usunięcia czy jak kto woli recyklingu? Nie wiem czy z takowym (Mini SD) się nie wybrać. Edytowane 6 Sierpnia 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 22 godziny temu, Poland napisał: segregacji Chyba na myśli miałeś: do recyklingu A co do pytania to nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Tak chodziło mi o recykling albo też o utylizację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 @Poland Witam. W celu utylizacji dekodera własnościowego możesz go zwrócić do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Witam. Czy jest możliwość na Evobox Lite stworzenia własnej listy kolejności kanałów? Niby się da, ale gdy tworzę to i tak kanały przesuwają się na inne pozycje i nie są w kolejności w której je ustawiłem ? E: Już wiem, każdy muszę z osobna dodawać i zapisywać bo inaczej się mieszają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Mam pytanie. "Klęknął" mi HD5000 (z DRH6 na pokładzie) - totalnie świruje i na infolinii polecili wymienić w punkcie CP. Pytanie: są dostępne jeszcze te HD5000 ? Bo nie chcę aby wciskali jakiś złom gorszy od tego HD5000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sh4rkyq Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Obecnie posiadam EVOBOX PRV i 3x MR 5500s, a chciałbym mieć możliwość korzystania z np. ReStart. Jaka jest szansa, że przy przedłużaniu umowy (na początku września) dostanę lepszy sprzęt? (Główny i MR) O jaki sprzęt pytać? Jest sens brać ten nowy 4K? (Internet 300 od innego operatora) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.