Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Jako dekoder multiroom mam HD5500s. Działa mi na nerwy przekładanie karty, którą muszą po 10 razy wkładać, żeby w końcu zadziałała. Potrzebny mi jest dekoder, który aktywuje się przez wifi i jednocześnie ma wyjście optyczne. Pasuje jak ulał Evobox HD ale w punkcie polsatu gość powiedział, że te dekodery nie mogą być jako multiroom. To jest prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Mam Polsat Cyfrowy i dekoder HD6000. Dzisiaj po raz pierwszy odpaliłem na nim HB GO i widzę...a raczej słyszę, że dźwięk jest w bardzo słabej jakości. Obraz jest żyleta, w HD ale jakość dźwięku jakby film był nagrywany kamerą w kinie i to w mono. Sprawdzałem na każdym filmie, bajce - wszędzie to samo.

Prędkość internetu miałem w tym czasie w granicach 50-80 Mbps. W tym samym czasie oglądając Netflix ale bezpośrednio z TV jakość dźwięku jest perfekcyjna. Na samym dekoderze ale z satelity również dźwięk jest ok. Czy ktoś tak miał? Czy ten dekoder tak ma? Czy HBO GO tak ma? O co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2020 o 22:59, bugmenot napisał:

Problem dźwięku w jakości telefonicznej na HBO GO jest niestety znany od lat, występuje tylko w CP i najwyraźniej ani im ani HBO nie zależy na rozwiązaniu.

No mam porównanie, bo wcześniej miałem kiedyś HBO GO oddzielnie i był normalny dźwięk a teraz jest jakby mono? Jestem obecnie na etapie 1szego tygodnia testowania PC nowej umowy i szczerze mówiąc, zastanawiam się czy jednak nie zrezygnować i przejść co NC+? Owszem, mam tutaj taniej, bo przez rok będę płacił tylko 30 zł za pakiet M+HBO a po roku to będzie 50 zł. Za podobny pakiet w NC+ musiałbym zapłacić z dobre 30 zł drożej w zależności od wybranego dekodera. Pytanie czy się opłaca? Słyszałem, że jednak NC+ ma lepszą jakość materiałów zarówno pod kątem obrazu jak i dźwięku. Czy tak samo jest tam z HBO GO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP i PC+ (dawne NC+) dzielą przekaz 90% kanałów i ich jakość jest taka sama. Jedyne różnice to kanaly "ekskluzywne" - czyli np. Polsat Sport w CP i Canal+ Sport w platformie Canal+. Tutaj C+ ma trochę lepsze bitrate.

Dekodery PC+ aplikacji HBO GO w ogóle nie mają. Jest kolekcja HBO w NC+ VOD.

 

A jak masz telewizor smart, komputer itp to za pomocą danych logowania które masz do HBO GO możesz oglądać je w innej, lepszej niż w Cyfrowym Polsacie aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Maciej80 napisał:

No mam porównanie, bo wcześniej miałem kiedyś HBO GO oddzielnie i był normalny dźwięk a teraz jest jakby mono? Jestem obecnie na etapie 1szego tygodnia testowania PC nowej umowy i szczerze mówiąc, zastanawiam się czy jednak nie zrezygnować i przejść co NC+? Owszem, mam tutaj taniej, bo przez rok będę płacił tylko 30 zł za pakiet M+HBO a po roku to będzie 50 zł. Za podobny pakiet w NC+ musiałbym zapłacić z dobre 30 zł drożej w zależności od wybranego dekodera. Pytanie czy się opłaca? Słyszałem, że jednak NC+ ma lepszą jakość materiałów zarówno pod kątem obrazu jak i dźwięku. Czy tak samo jest tam z HBO GO?

Albo się ma coś taniego albo coś dobrego. Jedno z drugim rzadko idzie w parze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dobry wieczór,

Panowie mam problem. Podpisałem kilka dni temu umowę i miałem do wyboru z dekoderów tylko lite, hd i ten 7000

Wybrałem HD ale jest tragedia.

Wolno działa, wolno przełącza kanały, wchodząc w CP GO wybierając jakiś materiał mam kolorowe pasy.


Filmik:
https://www.dropbox.com/s/55bxkg5qgw4m9wx/Vid%2020201123%20170435-1.mp4?dl=0


W poprzedniej umowie miałem evobox pvr i chodził jak złoto, ale, że zrezygnowałem z internetu musiałem rozwiązać całą umowę i podpisać nową.

Reklamację przez icok już złożyłem, czy jest szansa aby wymienili mi tego złoma na ten evobox pvr? Nie chcę wymiany na ten sam model, ja chcę normalny dekoder. Bo po kilku dniach już jestem zmęczony ciągłym resetowaniem do ustawień fabrycznych.

Soft najnowszy.

 

Dzięki za info

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

W tej sytuacji sugeruję, byś udał się do salonu Plusa w celu przeprowadzenia diagnostyki urządzenia i ewentualnej wymiany dekodera na nowy.

Jeśli aktualnie posiadasz Evobox HD, to wymiana na inny model możliwa będzie najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...