Skocz do zawartości

Włamanie na konto i aktywacja Netflix


MQo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, LorDx napisał:

Ktoś zna twój numer abonenta lub leci losowo i paruje sobie z już istniejącym kontem netflix

 

Nie mam pojęcia i raczej się nie dowiemy gdzie jest problem. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, LorDx napisał:

Muszą odpalić weryfikacje 2 stopniową

 

Powiedziałem to konsultantce, ale mi odpowiedziała że ona się tym nie zajmuje. Ona tylko umie wyciskac kit przy przedłużaniu umowy. Heh nie wiem jest w C+ na infolini jakiś dział techniczny czy sami sprzedawcy? 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2022 o 21:17, MQo napisał:

Rozmowa z Netflix:

... 

"Aleksandra Netflix

Okej. Ostatnio mamy bardzo dużo zgłoszeń o podobnych przypadkach u klientów Canal+"

... 

"Aleksandra Netflix

Zgadzam się. Niestety nie wiemy co się dzieje po stronie Canal+, ale w ostatnich dniach jest bardzo wiele tego typu problemów"

... 

"Aleksandra Netflix

Dziękuję za cierpliwość. Zamykam to konto i wyloguję je ze wszystkich urządzeń, tak żeby osoby które je założyły straciły do niego dostęp. Mogę potwierdzić, że konto nie jest założone ani używane przez Pana - mailowo przesyłam kopię naszej rozmowy, to powinno być pomocne podczas kontaktu z Canal+"

Czyli nie jesteś jednostkowym przypadkiem, przynajmniej tak wynika z tej rozmowy. 

 

 

W dniu 12.03.2022 o 09:48, LorDx napisał:

Muszą odpalić weryfikacje 2 stopniową i załatają problem.

Bardzo wskazane.

 

 

W dniu 10.03.2022 o 15:19, MQo napisał:

Proszę o podpowiedź co mam z tym zrobić teraz bo ręce mi opadają.

Widzę determinację skoro chciało Ci się iść z tym do UKE. Są jeszcze pewne możliwości, ale wolę tutaj o nich nie pisać, ze zrozumiałych względów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten temat i takich przypadków jak ten wymieniony powyżej jest mnóstwo. Przykład - dziadek miał kablówkę z Vectry, ktoś poprzez VOD kupił mu film "Piraci z Karaibów" za 10 złotych. Po miesiącu dostał rachunek z dokładnym tytułem i kwotą do zapłaty. A drugi przykład trwający niestety do dziś to wykupione pakiety do telewizji online Polsat BOX GO z mojego prywatnego numeru telefonu. O dziwo co miesiąc ktoś się przy tym bawi i raz jest pełny pakiet (z HBO, PSP czy Eleven) a w innym miesiącu jest o pakiet mniej lub więcej i żadna reklamacja nie działa, bo podobno to moja wina, bo ja jestem właścicielem numeru. Mam nadzieję, że Twój problem szybko się zakończy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Michu_97 napisał:

 A drugi przykład trwający niestety do dziś to wykupione pakiety do telewizji online Polsat BOX GO z mojego prywatnego numeru telefonu. O dziwo co miesiąc ktoś się przy tym bawi i raz jest pełny pakiet (z HBO, PSP czy Eleven) a w innym miesiącu jest o pakiet mniej lub więcej i żadna reklamacja nie działa, bo podobno to moja wina, bo ja jestem właścicielem numeru. Mam nadzieję, że Twój problem szybko się zakończy :) 

Takie włączanie i wyłączanie usług z własnego numeru i nie pamiętanie tego nazywa się alzheimer 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może tak być, że ich system webowy jest po prostu dziurawy, i haker sie loguje jak do siebie

skoro canal+ dziala w afryce tez to w sumie faktycznie ja bym tak nie odrzucał możliwość aktywowania i opylania na lewo gdzieś po forach, mi kiedyś wspołlokator wylaczyl internet w netii po klotni gdy tam pracowal :D

sprawdz czy ci zona albo dziecko nie wlacza tez w pierwszej kolejnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z C+ do reklamacji: 

"Dziękuję Panu za zgłoszenia z 10 i 14 marca 2022 roku. Sprawa dotyczyła włączenia opcji Netflix przez osobę trzecią. W trosce o Pana zadowolenie - anulowałam opcję Netflix i zleciłam korektę opłat za nią. Uznałam zgłoszenie.

SZCZEGÓŁY SPRAWY

8 lutego 2022 roku na Pana umowie ******* aktywowaliśmy opcję Netflix w cenie 52 zł. Sprawdziłam, że nie włączał Pan opcji Netflix. Przepraszam za ten błąd.

PODJĘTE KROKI

W trosce o Pana zadowolenie - zleciłam wyłączenie opcji Netflix. Opłatę za Netflix skorygujemy w ciągu kilku dni. Po korekcie powstanie nadpłata 52 zł." 

Edytowane przez Kiler
Wycięto zaczepkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...