MQo Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) 7 godzin temu, LorDx napisał: Ktoś zna twój numer abonenta lub leci losowo i paruje sobie z już istniejącym kontem netflix Nie mam pojęcia i raczej się nie dowiemy gdzie jest problem. Edytowane 12 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Muszą odpalić weryfikacje 2 stopniową i załatają problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MQo Opublikowano 12 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) 4 godziny temu, LorDx napisał: Muszą odpalić weryfikacje 2 stopniową Powiedziałem to konsultantce, ale mi odpowiedziała że ona się tym nie zajmuje. Ona tylko umie wyciskac kit przy przedłużaniu umowy. Heh nie wiem jest w C+ na infolini jakiś dział techniczny czy sami sprzedawcy? Edytowane 12 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 W dniu 11.03.2022 o 21:17, MQo napisał: Rozmowa z Netflix: ... "Aleksandra Netflix Okej. Ostatnio mamy bardzo dużo zgłoszeń o podobnych przypadkach u klientów Canal+" ... "Aleksandra Netflix Zgadzam się. Niestety nie wiemy co się dzieje po stronie Canal+, ale w ostatnich dniach jest bardzo wiele tego typu problemów" ... "Aleksandra Netflix Dziękuję za cierpliwość. Zamykam to konto i wyloguję je ze wszystkich urządzeń, tak żeby osoby które je założyły straciły do niego dostęp. Mogę potwierdzić, że konto nie jest założone ani używane przez Pana - mailowo przesyłam kopię naszej rozmowy, to powinno być pomocne podczas kontaktu z Canal+" Czyli nie jesteś jednostkowym przypadkiem, przynajmniej tak wynika z tej rozmowy. W dniu 12.03.2022 o 09:48, LorDx napisał: Muszą odpalić weryfikacje 2 stopniową i załatają problem. Bardzo wskazane. W dniu 10.03.2022 o 15:19, MQo napisał: Proszę o podpowiedź co mam z tym zrobić teraz bo ręce mi opadają. Widzę determinację skoro chciało Ci się iść z tym do UKE. Są jeszcze pewne możliwości, ale wolę tutaj o nich nie pisać, ze zrozumiałych względów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Czytam sobie ten temat i takich przypadków jak ten wymieniony powyżej jest mnóstwo. Przykład - dziadek miał kablówkę z Vectry, ktoś poprzez VOD kupił mu film "Piraci z Karaibów" za 10 złotych. Po miesiącu dostał rachunek z dokładnym tytułem i kwotą do zapłaty. A drugi przykład trwający niestety do dziś to wykupione pakiety do telewizji online Polsat BOX GO z mojego prywatnego numeru telefonu. O dziwo co miesiąc ktoś się przy tym bawi i raz jest pełny pakiet (z HBO, PSP czy Eleven) a w innym miesiącu jest o pakiet mniej lub więcej i żadna reklamacja nie działa, bo podobno to moja wina, bo ja jestem właścicielem numeru. Mam nadzieję, że Twój problem szybko się zakończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Sami robicie a potem pretensje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 jak czyta takie historie to ąż dziw że jeszcze nikt z konta jeszcze wypłacił sobie kasy blikiem wtedy będzie pobudka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 5 minut temu, Pawel6666 napisał: Sami robicie a potem pretensje Udajesz tu wszechwiedzącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 52 minuty temu, Michu_97 napisał: A drugi przykład trwający niestety do dziś to wykupione pakiety do telewizji online Polsat BOX GO z mojego prywatnego numeru telefonu. O dziwo co miesiąc ktoś się przy tym bawi i raz jest pełny pakiet (z HBO, PSP czy Eleven) a w innym miesiącu jest o pakiet mniej lub więcej i żadna reklamacja nie działa, bo podobno to moja wina, bo ja jestem właścicielem numeru. Mam nadzieję, że Twój problem szybko się zakończy Takie włączanie i wyłączanie usług z własnego numeru i nie pamiętanie tego nazywa się alzheimer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Dzięki, niedługo kończę 25 lat i myślę, że wiem co robię Poza tym po co mi te usługi jak oglądam to samo przez satelitę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5etho Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 może tak być, że ich system webowy jest po prostu dziurawy, i haker sie loguje jak do siebie skoro canal+ dziala w afryce tez to w sumie faktycznie ja bym tak nie odrzucał możliwość aktywowania i opylania na lewo gdzieś po forach, mi kiedyś wspołlokator wylaczyl internet w netii po klotni gdy tam pracowal sprawdz czy ci zona albo dziecko nie wlacza tez w pierwszej kolejnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MQo Opublikowano 21 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 (edytowane) Odpowiedź z C+ do reklamacji: "Dziękuję Panu za zgłoszenia z 10 i 14 marca 2022 roku. Sprawa dotyczyła włączenia opcji Netflix przez osobę trzecią. W trosce o Pana zadowolenie - anulowałam opcję Netflix i zleciłam korektę opłat za nią. Uznałam zgłoszenie. SZCZEGÓŁY SPRAWY 8 lutego 2022 roku na Pana umowie ******* aktywowaliśmy opcję Netflix w cenie 52 zł. Sprawdziłam, że nie włączał Pan opcji Netflix. Przepraszam za ten błąd. PODJĘTE KROKI W trosce o Pana zadowolenie - zleciłam wyłączenie opcji Netflix. Opłatę za Netflix skorygujemy w ciągu kilku dni. Po korekcie powstanie nadpłata 52 zł." Edytowane 22 Marca 2022 przez Kiler Wycięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkyEleven Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Mi włączyli wszystkie porno kanały. Dodam, że niemożliwe jest by kto inny z mojej rodziny włączył, bo mam syna, który ma dopiero 21 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, SkyEleven napisał: bo mam syna, który ma dopiero 21 lat. To rzeczywiście, syn poza wszelkim podejrzeniem Edytowane 27 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Pewnie już wyrósł z oglądania kreskówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 ma kulę w która hasła podaje na bieżąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkyEleven Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Przycisnąłem syna... Przyznał się. Temat nieaktualny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.