kingofsouth Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 6 minut temu, pawko89 napisał: Mój Samsung nie ładuje strony internetowej Canal+... jakby sama strona się otwiera ale nie ładuje zawartości... z którego roku masz TV? Mój jest z 2017 roku. Może będe musiał zrobić hard reset TV. Moj tez nie ładuje , ale jak masz Samsunga polecam użyć Smartfona + TV Program Dex i przesyłanie obrazu działa idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 (edytowane) Mój jest modelem na 2020 rok. Moze wersja przegladarki ma znaczenie, u mnie 3.1.1160 (TizenBrowser). Edytowane 5 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 czy działa HBB TV na tym boxie tu opisywanym ? CANAL+ BOX 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 14 minut temu, robert451 napisał: czy działa HBB TV na tym boxie tu opisywanym ? CANAL+ BOX 4K Nie działa jeśli chodzi o dvb-t jest wyszukiwanie automatyczne brak wyszukiwania ręcznego i całkowity brak siły sygnału .Płynnie można oglądać bez zacięć jedynie z bibliotek C+ lub cyfrowego polsatu go ,kanały na żywo z tych dwóch platform trochę przycina.Ogólnie jest ok.przynajmniej nie grzeje się jak mi box S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawko89 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 W dniu 5.01.2021 o 19:29, PawelU1981 napisał: Mój jest modelem na 2020 rok. Moze wersja przegladarki ma znaczenie, u mnie 3.1.1160 (TizenBrowser). Czyli u Ciebie ładuje strone Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Na tym pudle Box C+ kanały LIVE zacina notorycznie. Ewaldy z centrum obsługi cały czas wpierają, że wszystko jest cacy. Widzę, że firma C+ ma w pompie klientów bo idzie w zaparte. Nie do pomyślenia, że nawet nie stwarzają pozorów, że coś chcą z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 3 godziny temu, pawko89 napisał: Czyli u Ciebie ładuje strone Canal+? Dokladnie tak 3 godziny temu, Tymek13 napisał: Na tym pudle Box C+ kanały LIVE zacina notorycznie. Ewaldy z centrum obsługi cały czas wpierają, że wszystko jest cacy. Widzę, że firma C+ ma w pompie klientów bo idzie w zaparte. Nie do pomyślenia, że nawet nie stwarzają pozorów, że coś chcą z tym zrobić. Ze mna dyskutowali do czasu jak im wysłałem filmik jak to działa pięknie i test pakietów, żeby zakumali, że mój net nie gubi nawet pół pakietu. No i cisza od tamtej pory. Bo wcześniej, wiecznie że wina mojego łącza No cóż, ja się prosić nie będę, to oni stracą 75 zł co miesiąc, bo za sport nie płacę, bo mnie nie interesi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamster Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Ogólnie większość funkcjonalności działa poprawnie. Niestety box aktualnie nie posiada automatycznego przełącznia częstotliwości obrazu (AFR). Android nie widzi innych opcji częstotliwości poza aktualnie ustawioną w sterowniku/ustawieniach, przez co nie działają aplikacje z zaimplementowaną funkcją AFR. Domyślnie w systemie jest ustawiane 60Hz (opcja - "automatycznie włączaj najlepszą rozdzielczość"), ale wtedy wyświetlanie materiałów wideo w 24 lub 50 ramkach potrafi działać na nerwy - jeżeli ktoś to zauważa, psuje to całą przyjemność z oglądania. Co prawda można ustawić na sztywno np. 50 Hz, ale wtedy znowu interfejs/launcher ma lagi i Youtube nie ma płynności. Osobiście wolę mieć ustawione na 50 Hz, bo to gwarantuje idealną płynność na matriałach, które najczęściej oglądam - HBO i polska telewizja, ale znowu irytuje, że ustawienie samo powraca na 60 Hz po odłączeniu zasilania, mimo wyłączonej opcji "automatycznie włączaj najlepszą rozdzielczość". Generalnie mam cichą nadzieję, że kiedyś przyjdzie aktualizacja, która odblokuje możliwość korzystania z AFR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Oho dziś jedyne co widzę po włączeniu live tv to komunikat o treści Erreur Błąd ładowania wideo Wyjdź. I tyle albo czarny ekran i różowe kółeczko buforowania. Brawo Canal+ zamiast naprawić jeszcze bardziej skopaliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarPuszczy Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Cześć, na Canal+ Box zmieniła się opcja wyszukiwania. Teraz szuka w Google zamiast w aplikcji, jak się wpiszę np. Strefa Mroku to wyszukuje w google informacje, zamiat serialu w canal+. Mam MiBox i tam szuka w Canal+. Można to jakoś zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 (edytowane) Od dziś widzę zmianę w działaniu live tv. Wszystko praktycznie leci płynnie, bez zacięć. Czasem buforowanie na sekundę na canal+ domo. Szok. Mam nadzieję, że to nie chwilowe i że to jeszcze dopracuja. EDIT: Jednak po 45 min. wszystko wrocilo do marnej normy i znow tnie... A juz myslalem I mam wskazówkę dla posiadaczy tego boxa. Wchodzimy w ustawienia dekodera, potem ustawienia urzadzenia i nastepnie tryb uspienia. Tutaj mamy opcje wylacz ustawiona domyslnie. Zmieniamy na uspij i mamy piekna rzecz. Sprzet uruchamia sie pare sekund bo jest uspiony. Nie trzeba czekac tych 45-70 sekund. Niby nic a cieszy. Dodatkowo wybierajac opcje informacje i nastepnie kilka razy naciskajac OK na menu kompilacja mozemy uruchomic opcje programisty. Na ekranie pojawia sie info jestes juz programista. Z kolei w ustawieniach dekodera po najechaniu na wersja klikajac kilka razy otworzy nam sie nowe menu, o czym poinformuje nas ciekawy dzwiek i glos oraz napis !! TchiTcha !! Menu umieszone jest pod Philips Hue i nad Urzadzenie. Edytowane 8 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Gdzie można zakupić Canal+Box-a ale w zestawie z pilotem z dedykowanym przyciskiem do Netflix? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, andgoldi napisał: Gdzie można zakupić Canal+Box-a ale w zestawie z pilotem z dedykowanym przyciskiem do Netflix? Ja mam do sprzedania caly zestaw. Miesiac uzywany Bo juz nie mam cierpliwoci takie to dziadostwo. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) W dniu 8.01.2021 o 18:37, PawelU1981 napisał: "...I mam wskazówkę dla posiadaczy tego boxa. Wchodzimy w ustawienia dekodera, potem ustawienia urzadzenia i nastepnie tryb uspienia. Tutaj mamy opcje wylacz ustawiona domyslnie. Zmieniamy na uspij i mamy piekna rzecz. Sprzet uruchamia sie pare sekund bo jest uspiony. Nie trzeba czekac tych 45-70 sekund. Niby nic a cieszy...." Czyli wyłączasz tryb oszczędnościowy czy tam eco. Coś kosztem czegoś. W dniu 8.01.2021 o 18:37, PawelU1981 napisał: "...Dodatkowo wybierajac opcje informacje i nastepnie kilka razy naciskajac OK na menu kompilacja mozemy uruchomic opcje programisty. Na ekranie pojawia sie info jestes juz programista. Z kolei w ustawieniach dekodera po najechaniu na wersja klikajac kilka razy otworzy nam sie nowe menu, o czym poinformuje nas ciekawy dzwiek i glos oraz napis !! TchiTcha !! Menu umieszone jest pod Philips Hue i nad Urzadzenie..." Jak w każdym Androidzie, tchitcha może doprowadzić do ataku serca przy pierwszym odkryciu Edytowane 9 Stycznia 2021 przez JoeDirt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 6 godzin temu, andgoldi napisał: Gdzie można zakupić Canal+Box-a ale w zestawie z pilotem z dedykowanym przyciskiem do Netflix? Zainwestuj już lepiej w Mi Box 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnd Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Witam. Czy w ustawieniach systemowych boxa jest możliwość zmiany ręcznie rozdzielczości? (nie automatycznie największej w tv) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 4 godziny temu, gnd napisał: Witam. Czy w ustawieniach systemowych boxa jest możliwość zmiany ręcznie rozdzielczości? (nie automatycznie największej w tv) Tak oczywiście 16 godzin temu, ircios napisał: Zainwestuj już lepiej w Mi Box W Mi Box też przycina na tej aplikacji więc podejrzewam że mają niedopracowaną tą aplikację bo na apce cyfrowy polsat go nic nie przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnd Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 32 minuty temu, amstat napisał: Tak oczywiście W Mi Box też przycina na tej aplikacji więc podejrzewam że mają niedopracowaną tą aplikację bo na apce cyfrowy polsat go nic nie przycina. Dzięki za informację. Pytam bo mam Kaona z t-mobile i tu jest zablokowana zmiana rozdzielczości i box ustawia największą dostępną w tv (nawet jak zmienię luncher nie mogę dostać się do zmiany rozdzielczości). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Godzinę temu, amstat napisał: Tak oczywiście W Mi Box też przycina na tej aplikacji więc podejrzewam że mają niedopracowaną tą aplikację bo na apce cyfrowy polsat go nic nie przycina. Ja z Mi Box S na dwoch Samsungach Tizen z 2020 roku mam problem z dzwiekiem po HDMI ARC. Kino sie wlacza i zero dzwieku, jesli MiBox jest wylaczony. Jak go uruchomie glos wraca. Takze dla mnie to jednak tez urzadzenie nie dzialajace poprawnie i faktycznie tnie na apce Canal+ tak jak ich box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) 4 godziny temu, amstat napisał: Tak oczywiście W Mi Box też przycina na tej aplikacji .... Mam w jednym domu Mi Box Stick, a w drugim Mi Box S i nic nie tnie. Dekodera sat nawet nie włączam. Tak więc....nie wiem co u Ciebie jest nie tak. Obraz i dźwięk plynny. Zero zacięć. Jak i Live i VOD. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Dokładnie tak samo jak @ircios wszystko u mnie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 (edytowane) 14 godzin temu, ircios napisał: Mam w jednym domu Mi Box Stick, a w drugim Mi Box S i nic nie tnie. Dekodera sat nawet nie włączam. Tak więc....nie wiem co u Ciebie jest nie tak. Obraz i dźwięk plynny. Zero zacięć. Jak i Live i VOD. No patrz, a Canal+ przyznal mi, ze maja problem technicy nad nim pracuja i potrzebuja czasu. Poza tym internet mam ok skoro dzialo super na kompie i na przegladarce w tv. Jednak wina aplikacji i coraz wiecej osob ten problem ma Edytowane 11 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Jutro zdam relacje,będę miał ich box połączony do internetu przez kabel ethetnet 600mb.To będzie ostateczny test czy mają problem czy nie.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 U mnie kabel 300mb i dalej tnie. Zauważyłem, że ich kontent c+ działa lepiej, a najgorzej programy muzyczne. Mi odpisali, żebym podjechał z pudłem do najlbliższego salonu i im pokazał, że faktycznie zacina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Prawda taka, ze kabel i tak puszcza do 100 mega. Na tyle pozwalaja bebechy boxa. Ale juz od 25 mega ma smigac 4k wiec to i tak 4 razy wiecej. U mnie znacznie lepiej na wymienionym boksie idzi canal+ domo. Nie przycina praktycznie, ale club mtv to nadal tragedia. Do tego do wymienionego boxa dali innego pilota. W sensie ma inaczej rozplanowane przyciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.