Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem C+ przez neta, konsultant przedstawił mi umowę i powiedział że do pakietu C+Optimum Multiroom za 10 zł, obliczył i powiedział że będę płacić 86 zł do końca umowy, o podpisanie dokumentów umówiłem się na przyszły poniedziałek, taką samą ofertę dostał mój znajomy który jednak dziś odpierał u dystrybutora zamówienie i jakie było jego zdziwienie kiedy okazało się że w systemie cena za multiroom to 15 zł a nie jak mówili na infolinii 10 zł, koleś powiedział że znajomy pewnie się przesłyszał bo multi za 10 niema i już kolega podpisał umowę. Jeżeli pójdę we środę po zamówienie i też będę miał multi za 15 a nie jak zapewniał mnie konsultant za 10 zł to poo prostu umowy nie podpisze i ch**j, znajomy podpisał i teraz jest w czarnej du*ie chyba że może składać reklamację. Więc uważajcie co wam mówią na infolinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie ceny Multiroomu :D 15 zł jest dla wszystkich nowych klientów, 10 zł dla wszystkich nowych klientów, którzy przechodzą z innych telewizji i przedstawią rachunek innego operatora 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka reklamacyjna z tego forum mówi, że czasem coś dokładają ekstra

 

Również potwierdzam, że reklamacje rozparzają dość szybko i z korzyścią dla abonenta.

 

Ha , ha , to ja poproszę o jakiś przykład , może będę mógł się na niego powołać , bo jedynym gratisem przy wprowadzenie mnie w błąd przez konsultanta , był list z przeprosinami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak naprawdę to my Polacy niedoceniamy naszych platform i kanałów Premium . Spójrzcie na Sky UK , które mam tam lecą tylko brytyjskie i amerykanskie filmy na kanałach Movies a w Cyfrze mamy Canal + i inne , które emitują róznej narodowości filmy sporo europejskich dla mnie to jest ułomność brytyjskiej platformy i brytyjczyków zapatrzonych na siebie i anglosaski byt . Jak tylko mi się skończy darmocha to i tak im podziękuję . Nie ma co narzekać na Cyfrę czy innych nadawców w PL :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kol. Benek80, mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę, że porównywanie telewizji brytyjskiej i polskiej jest zupełnie pozbawione sensu i dostrzegasz różnice w ofercie FTA między tamtejszą a naszą telewizją?

 

Każda telewizja ma swoją specyfikę, ale jeśli miałbym wybierać między kinematografiami wielu krajów europejskich, to brytyjska twórczość wypada tu wcale dobrze, bo najmniej się właśnie amerykanizuje, jako że mieszkańcy Albionu mają dość specyficzny stosunek do kultury płynącej zza oceanu.

 

To już więcej tego w naszych platformach, choćby w rodzimej "publicznej", czy w takich kanałach jak HBO i pochodne, MOVIES 24, Comedy Central, TCM itp., gdzie ten ostatni kanał, czyli TCM przez wzgląd na ramówkę jest i tak lepiej strawny, od dzisiejszej obrzydliwej i wulgarnej komercji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zwracam się do osób które mają ten pakiet. co robi canal+? puszcza najważniejsze mecze ligi hiszpańskiej na canal+ pomimo tego że nigdy tego nie robili. Gran derbi można było wytłumaczyć bo wtedy powstał canal+hd i chcieli mieć mocne otwarcie kanału ale już widze barca-espanoyl na canal+ pomimo że nie w hd to czego by nie puścić na canal+sport2 albo gol co to ma być. Kolejne pytanie czy ktoś jest w takiej sytuacji i planuje coś zrobić czy już ktoś coś zrobił czyli zwiększył na cały canal+ i jakie są to koszty jeżeli oni puszczają mecze na canal+ to niech puszczą jakiś film na canal+sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwracam się do osób które mają ten pakiet.

jaki pakiet?

Kolejne pytanie czy ktoś jest w takiej sytuacji i planuje coś zrobić czy już ktoś coś zrobił czyli zwiększył na cały canal+ i jakie są to koszty jeżeli oni puszczają mecze na canal+ to niech puszczą jakiś film na canal+sport

Nie rozumiem pytania :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@baarteeq - szczerze? Piszesz tak, że wogóle nie wiem o co Ci chodzi.

 

@Sorek21 - jeśli kończy Ci się umowa lub jeśli pójdziesz i podpiszesz umowe jako nowy klient to bez problemu. Nowe pakiety obowiązują od 18 marca zarówno dla nowych klientów jak i przedłużających umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem.. Przynajmniej tak mi się wydaję. Chodziło o to, że kolega ma wykupioną Opcję C+Sport, a Cyfra zrobiła sobie psikusa puszczając największy hit ostatnich tygodni (Real-Barcelona) na Canal+ i baarteeq nie mógł tego meczu zobaczyć, pomimo wykupienia opcji sportowej. Teraz rozumiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj niestety pierwszy zgrzyt z Cyfrą. Przedłużyłem umowę 1 kwietnia na C+ Optimum + HD + MR z Sagemcom HD za 129 PLN. Czekałem na pismo, które póki co nie dotarło. Telefon do CTA - "Żaden problem, aneks jest w systemie, jedź Pan do dystrybutora z kartą i wydadzą wszystko". Na miejscu niestety okazało się, że Sagemcom jest, owszem, ale za 199 PLN :evil: Oczywiście nie kupiłem, bo nie tak się umawialiśmy. Za to kartę Cameleon mi wydano bez podpisywania czegokolwiek (nawiasem mówiąc moooocno przechodzoną), a na kartę główną, którą "koniecznie Pan musi wziąć!" nikt nawet nie chciał spojrzeć. Ponowny telefon do CTA, wyjaśnienie sprawy, przyjęcie reklamacji i okres oczekiwania.... 30 dni na odpowiedź. To zaczyna przypominać farsę, bo nie dostałem jeszcze pierwszego pisma, już zdążyłem je zareklamować i teraz czekać na kolejne (do) 30 dni. Infolinia była bardzo zaskoczona faktem, że zgłaszałem chęć korzystania z MR od razu, a tego w systemie nie ma. Ba, w liście który do mnie wysłano nie ma w ogóle mowy o zakupie dekodera (a miało tam być właśnie pismo uprawniające do zakupu w promocyjnej cenie). Niemniej zaskoczeni byli faktem wydania mi karty bez podpisania czegokolwiek.

No nic, pozostaje czekać na rozwiązanie sprawy. Będzie odsłuch rozmowy i jestem pewien, że reklamacja przebiegnie pomyślnie. Szkoda tylko, że zajmuje to tyle czasu przez niefrasobliwość konsultantów z Działu Utrzymania..

 

Jak to wygląda w przypadku takich reklamacji? Po pozytywnym rozpatrzeniu realizują po prostu kwestię sporną czy dorzucają coś jako "ugłaskanie" klienta np. HBO na miesiąc czy dwa gratis?

 

Informacyjnie tylko:

 

Dziś dotarł list od Cyfry. Krótkie "przepraszam", długie "cieszymy się, że postanowił Pan z nami pozostać[...]" i oczywiście upoważnienie do zakupu dekodera w cenie 99 pln. O aktywacji ani słowa, chociaż to pewnie oczywista oczywistość :) Żadnego gratisu w postaci HBO czy czegokolwiek, bo nikogo nie obchodzi stracony czas i pieniądze na bezsensowny dojazd do dystrybutora oraz za 27 dni oczekiwania na możliwość korzystania z zamówionej opcji. Dbałość o klienta na najwyższym poziomie. W końcu to "jedyna taka telewizja..".

 

P.S. Pierwsze pismo, które miało dotrzeć w ciągu 14 dni (od 1 kwietnia) i nie dotarło, ale "zostało wysłane dnia 11 kwietnia, potwierdzam" dotarło do mnie.... 26 kwietnia a na kopercie nadruk "nadano 13.04.2011". Czyli czeski film z indyjskimi aktorami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniałem gdzieś o aktywacji w wysokości 99 PLN? W rozmowie z konsultantem w sprawie przedłużenia padła propozycja 99 za dekoder + 29 aktywacja. Reklamowałem kwotę 199 za dekoder (tyle chcieli w punkcie), w odpowiedzi dostałem list iż rzeczywiście mogę go kupić za 99 co też zrobiłem. Nadal chodzi o te 29 PLN za aktywację, którą według konsultanta powinienem zapłacić, ale w obu pismach nie ma o tych 29 złotych ani słowa. Oczywiście jest mi to na rękę jeśli takiej opłaty nie będzie, bo dekoder będzie mnie kosztował jedynie 99 PLN i nic więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to jako , że jestem abonentem Cyfry tyle lat i znam możliwości bo pochodzą z Francji od CANALSAT i nic nie robią aby od razu przejść do rzeczy mam na myśli POLSAT HD w N-ce i TVN-HD W CP jestem bardzo rozczarowany postawą Cyfry typu nikt nam nie oferował itd to widać gołym okiem jak próbują na wszystkim skąpić i okrajać jak to możliwe i dalsze przyklady niepełna paczka BBC a mają potęzne zaplecze z matczynej platformy , która jest drugą w Europie i zamiast kilka lat temu nie dać się wyprzedzić CP tp śmiem stwierdzić ,że niedługo to ich N wyprzedzi za może jakieś dwa lata wstyd! Tyle opcji z Canalsatu do wyboru i spolszczenia. Jak Polsat oferował tani abonament to tu zawsze drożej było . NIe rozumiem tej polityki chociaż uwielbiam Canal+ i jej porofillo . Przeciętnego Kowalskiego nie stać na całą ofertę za ponad 100 zł więć trzeba na początku dać coś za darmo np choćby te minimum 5 podstawowych kanałów TVP1 TVP2 Polsat TVN i TV4 lub TVN7 . A potem jakieś fajne pakieciki z typu podstawowy za 19 albo najlepiej 14,90 tak jak Cp . Przecież we Francji jest ponad 20 kanałów za darmo bez łaski i to dawno . Mają doświadczenie jak to było tam i powinni coś działać a potem stopniowe kuszenie klienta na jakąś promocje i pakiety premium . Listy do abonamentów tych darmowych powiedzmy . Przecież NTC i tak wejdzie i nikt łaski nie będzie robił . A Cyfra zawsze robi coś po kimś i to znacie przykłady Jak oni HBO HD to my Canal+ HD ale zawsze ktoś pierwszy i jeszcze te chore dzierżawy za dekodery . Wiem sprzęt się niszczy ale coś za coś jak ktoś chce PVR HD za darmo niech weżmie przynajmniej abonament za 60 zł . Coś za coś . a zresztą ja nie jestem jakimś przemądrzałkiem tak to po prostu ja widzę . I jestm mi szkoda marki + bo ją lubię ale widze ,że N-ka się naprawdę stara i tym sposobem dziękuję ,że dodali BBC i POLSAT HD wkrótce bo nie mam zadnej wątpliwości co do powrotu do CP . Cyfro stać Cię na więcej ! Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...