Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poprośmy firmę CYFRA+, by umieściła w menu odbiornika opcję, pozwalającą wyłączyć możliwość wzbudzenia go zdalnie ze stanu "stand by", co pozwoli odświeżać ofertę VOD, jedynie wtedy, kiedy ów odbiornik będzie przez użytkownika używany.

Chyba żartujesz kolego.Dekoder jest na rynku od półtora roku i c+ nie może sobie z nim poradzić, nawet użytkownicy mediasatów wykupionych na własność przez lata nie doczekali się możliwości sowodnego układania listy kanałów a ty chcesz prosić by operator świadomie pozwolił ci blokować vod na którym zarabia?

Mediasaty od samego początku miały funkcję "Zmień kolejność kanałów" która pozwalała ułożyć listę po swojemu. Przy odrobinie kombinacji dało się także przeskanować inne satelity niż HB i Astra. w pewnym momencie zablokowano tę funkcję i narzucono sztywną listę operatora. Wskazane byłoby jej przywrócenie w Pace :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Johan1: jest jak jest. Pewnie, że nie można godzić się na to co nam nie pasuje. Skoro umowa to porozumienie co najmniej 2 stron, to powinna być taka aby tym stronom odpowiadała. Jeśli nie odpowiada któreś ze stron to ją się wypowiada - z możliwością i konsekwencjami w niej zawartymi. Najprościej dla Ciebie to odejść od Cyfry albo jeśli jesteś prawnikiem lub masz zacięcie prawnicze pisz to Cyfry pismo aby Ci wyjaśnili Twoje wątpliwości. Ja sobie jakoś nie wyobrażam tej formy VOD w inny niż dotychczasowy sposób. Może i jest jakiś sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. wujektom, oczywiście że istnieje sposób rozwiązujący tą nieprawdopodobnie niekorzystną dla użytkowników PACE PVR sytuację i ów sposób został już przeze mnie opisany.

 

Mianowicie powinien być wymóg podłączania do tego odbiornika instalacji antenowej z konwerterem typu TWIN i wówczas oferta VOD byłaby odświeżana wtedy, kiedy odbiornik byłby normalnie włączony, ALBO jak dotąd w trybie "stand by", TYLKO za wyraźną zgodą użytkownika tego sprzętu, wyrażoną w formie zaznaczenia odpowiedniej opcji w menu odbiornika.

 

Użytkownik powinien zwyczajnie panować nad odbiornikiem, bo inaczej tworzą się nieszczęsne paradoksy, które mogą skutkować w najbardziej skrajnych przypadkach nawet sfajczeniem chałupy.

 

Nic o nas bez nas, a już szczególnie gdy chodzi o elektronikę użytkową.

 

To jest tylko satelitarny odbiornik, w dodatku złożony na Ukrainie, albo w najlepszym przypadku na Węgrzech i jest na pewno bardziej awaryjny, niż inny sprzęt znajdujący się w naszych domach, którego nigdy nie pozostawilibyśmy włączonego bez nadzoru, nie widzę więc powodu by akurat w tym temacie bezgraniczne ufać firmie CYFRA+.

 

PS.

A rezygnować z oferty tej firmy nie zamierzam, bo w sumie jestem z jej usług zadowolony, z kilkoma jednak zastrzeżeniami, o których w różnych wątkach rozmawiamy.

 

czy ten tuner ma możliwość sterowania USALS

 

NIE, tylko DiSEqC 1.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też lubię zasadę "nic o nas bez nas". Tylko powiedz mi co chcesz teraz z tym zrobić? Mamy pisać petycję do Cyfry aby sama sobie uniemożliwiła ingerencji w dysk na własnym dekoderze? Cyfra zapewne powie - To wymienimy państwu na dekoder bez PVR. Nie mam regulaminu przed oczami ale rozumiem że sprawdziłeś i jesteś pewny, że nic na ten temat nie ma wspomnianego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

NIE, ja jestem realistą i stąpam bardzo stabilnie po naszym Globie, więc zdaję sobie sprawę, że jak mieszali, tak będą mieszać, chcę jedynie by to odbywało się albo TYLKO podczas pracy tego urządzenia, czyli podczas oglądania telewizji, albo w trybie "stand by", ale za zgodą użytkownika odbiornika, który w tym celu musiałby zaznaczyć w menu tego odbiornika odpowiednią pozycję chronioną hasłem, czyli dokładnie tak, jak przy wyszukiwaniu listy kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dlatego właśnie wszystkie platformy wynajmują dekodery do VOD a nie sprzedają, po to aby mieć nieograniczony dostęp do swoich dekoderów, bo gdyby sprzedawały nie mogły by tego robić :D

 

Nawet w regulaminie macie zapis mówiący iż abonent nie ma żadnych praw do dekodera oraz że operator może w dowolnym zakresie modyfikować i kasować nagrania użytkownika na dysku, nawet te zwykłe, nie VOD :D

 

Nic tu nie zmienimy 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Johan1 zawsze możesz wziąć tuner bez dysku i nie ma problemu. A cóż takiego masz na tym dysku i co takiego wielkiego cyfra robi na nim że się tak boisz. Podpisałeś umowę przedłużałeś) na PVR wiedząc że jest taka usługa jak VOD a teraz podnosisz jakieś dziwne insynuacje waląc kilka stron off topicu. Wyciągaj wtyczkę na noc z gniazdka jak piszesz, a tym, którzy maja VOD załadowane do pełna daj spokój. Idz histeryzować na stronę cyfry.

 

Swoją drogą ktoś już mógłby wszystko do kosza przenieść. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. cyfra.tv, nie podzielam Twojej wesołości, bo ujmujesz w swojej wypowiedzi jedynie fragment zagadnienia, w dodatku właściwie pomijalny, ponieważ mówiąc między nami, doskonale wiadomo, że będziecie grzebać w przestrzeni 150GB dysku, a to że robicie to zupełnie po wariacku, to inna że tak powiem para kaloszy i wynika to pewnie z dość buńczucznego podejścia do relacji "sprzedawca - klient".

 

Mnie chodzi tu o zupełnie coś innego, a mianowicie o to, że uruchamiacie odbiorniki PVR w sposób zdalny, wówczas kiedy są one teoretycznie w stanie uśpienia, czyli w "stand by".

 

To że sprzęt jest Waszą własnością nie upoważnia firmy CYFRA+ do sterowania nim w sposób zdalny, również wtedy, kiedy jest on poza wszelką kontrolą.

 

Zapewniam Cię, że jeżeli przydarzy się choć jeden przypadek, że odbiornik wzbudzony przez Wasz pion techniczny ulegnie awarii, w wyniku której dojdzie do zniszczeń, to mleko się rozleje i nie wsadzisz go już z powrotem do butelki.

 

Zatem uprzedzam, że lekceważenie niebezpieczeństwa takich praktyk prowadzi w prostej linii na manowce i nigdzie indziej, a zaproponowane przeze mnie rozwiązanie jest kompromisem, który zadowalać będzie użytkowników tego sprzętu, a Wam uchroni tylną część ciała przed ewentualnymi prawnymi wpadkami.

 

Jak dla mnie EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi tu o zupełnie coś innego, a mianowicie o to, że uruchamiacie odbiorniki PVR w sposób zdalny, wówczas kiedy są one teoretycznie w stanie uśpienia, czyli w "stand by".

Wyraziłeś na to zgodę kiedy akceptowałeś zmiany regulaminu po wprowadzeniu dekoderów PVR i VOD. Trzeba było wtedy wypowiedzieć umowę, a nie teraz płakać, że Cyfra wgrywa Ci filmy na dekoder.

 

To że sprzęt jest Waszą własnością nie upoważnia firmy CYFRA+ do sterowania nim w sposób zdalny, również wtedy, kiedy jest on poza wszelką kontrolą.

Upoważnia, bo wyraziłeś na to zgodę akceptując regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak zdalnie sterują swoimi dekoderami VOD wszystkie platformy cyfrowe oraz sieci kablowe w Europie, więc to jest dyskusja o niczym :-( Jak ktoś nie chce VOD to bierze dekoder na własność i po sprawie :-) A jak ktoś chce VOD to bierze sprzęt operatora na wynajem i zgadza się na to że operator będzie zdalnie sterował sprzętem, tak jest w N-ce, Sky, Cyfrze, Digital+ itd :-)

 

A jak kolega chce zmieniać świat to niech zmienia :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
(...)

 

A jak kolega chce zmieniać świat to niech zmienia :jupi:

 

To że robią tak i inni niczego nie usprawiedliwia, ani nie tłumaczy i to właściwie dość dziwne, że powołujesz się na tak dziwne "standardy".

 

A co do zmieniania świata, to mam na koncie już kilka sukcesów, a TY też możesz się pochwalić podobnymi osiągnięciami?

 

Niech każdy wykona choćby plan minimum, to będzie się nam wszystkim lepiej żyło.

 

Chyba, że WAM nie zależy, bo na to to trudno już coś poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kol. bogdan425, ja właśnie tak robię, że kiedy kończę współpracę z tym odbiornikiem, to odłączam go od sieci, ale ... jak wiesz jest to tylko półśrodek.

 

CYFRA+ jednak, gdy przydarzy się ten pierwszy wypadek ich odbiornika zdalnie wzbudzanego, może mieć nieliche problemy, bo nie ma w umowie ani słowa o tym, że abonent wyraża zgodę na uruchamianie odbiornika OTA, gdy on znajduje się w stanie uśpienia, więc fakt iż jest to praktyka powszechna pracuje jedynie na niekorzyść firmy CYFRA+, która to powinna mieć świadomość zagrożeń płynących dla niej z tego procederu.

 

Jak mówiłem wcześniej, ja sobie z tym radzę, bo PACE PVR, to jedynie jeden z kilku używanych przeze mnie odbiorników, ale sądziłem, że temat wart jest by o nim wspomnieć, jak widać jednak nie miałem racji, bo "większa połowa" ma to w nosie, a "mniejsza połowa" nie rozumie w czym rzecz. :)

 

Jak dla mnie to koniec tematu, przynajmniej w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum ludzie piszą że konsultanci mówią że aktywacja samej karty C+ kosztuje 99 zł, dzisiaj moja znajoma spotkała się z tym samym na infolinii babka powiedziała że aktywacja karty jeśli umowę podpisuje się u dystrybutora 99 zł a jeśli zamówi teraz przez tel to 1 zł. O co chodzi czyżby takie nieładne myki robiła cyfra??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściowo mają rację, ale tylko częściowo. Ogólnie konsultanci lecą w kulki i naciągają ludzi, by u nich umowy zamawiać. Aktywacja samej karty kosztuje promocyjnie 1zł i nie ważne czy na infolinii zamawiane, czy odrazu u dystrybutora. Normalnie, w standardowej ofercie, bez promocji, aktywacja kosztuje 99zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Dochodzi bowiem obecnie do takich absurdalnych sytuacji, że obie dodatkowe usługi VOD, stanowią rolę służebną wobec usługi "CYFRA+ VOD" i dla tej usługi operator potrafi dowolnie rozpychać się łokciami, uszczuplając tak ofertę "CANAL+ na Życzenie", jak i "HBO OD"...

 

Troszkę offtopic napiszę w stosunku do samego tematu , bo pod kątem samych usług VOD i OD na C+.

Otóż sądząc po wypowiedziach na tym forum wielu "rzeczników|" Cyfry oraz pewnie samych moderatorach to wypowiedzi o VOD czy OD są tutaj traktowane w sposób szczególny.

Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zakładałem już 2 wątki jako nowe tematy o porównaniu tych wszystkich usług i za pierwszym razem został on zwyczajnie skasowany, nawet nie przeniesiony do śmietnika, a za drugim doklejony do innego tematu.

Jednocześnie jak napisał admin, to nie on to robił.

W tym świetle faktycznie mam wrażenie, że chodzi o to, by jak najmniej na te tematy pisać i ucinać wszystkie dyskusje.

Jedynie @Mr.Orbita pisał tutaj na tematy techniczne związane z tymi usługami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj niestety pierwszy zgrzyt z Cyfrą. Przedłużyłem umowę 1 kwietnia na C+ Optimum + HD + MR z Sagemcom HD za 129 PLN. Czekałem na pismo, które póki co nie dotarło. Telefon do CTA - "Żaden problem, aneks jest w systemie, jedź Pan do dystrybutora z kartą i wydadzą wszystko". Na miejscu niestety okazało się, że Sagemcom jest, owszem, ale za 199 PLN :evil: Oczywiście nie kupiłem, bo nie tak się umawialiśmy. Za to kartę Cameleon mi wydano bez podpisywania czegokolwiek (nawiasem mówiąc moooocno przechodzoną), a na kartę główną, którą "koniecznie Pan musi wziąć!" nikt nawet nie chciał spojrzeć. Ponowny telefon do CTA, wyjaśnienie sprawy, przyjęcie reklamacji i okres oczekiwania.... 30 dni na odpowiedź. To zaczyna przypominać farsę, bo nie dostałem jeszcze pierwszego pisma, już zdążyłem je zareklamować i teraz czekać na kolejne (do) 30 dni. Infolinia była bardzo zaskoczona faktem, że zgłaszałem chęć korzystania z MR od razu, a tego w systemie nie ma. Ba, w liście który do mnie wysłano nie ma w ogóle mowy o zakupie dekodera (a miało tam być właśnie pismo uprawniające do zakupu w promocyjnej cenie). Niemniej zaskoczeni byli faktem wydania mi karty bez podpisania czegokolwiek.

No nic, pozostaje czekać na rozwiązanie sprawy. Będzie odsłuch rozmowy i jestem pewien, że reklamacja przebiegnie pomyślnie. Szkoda tylko, że zajmuje to tyle czasu przez niefrasobliwość konsultantów z Działu Utrzymania..

 

Jak to wygląda w przypadku takich reklamacji? Po pozytywnym rozpatrzeniu realizują po prostu kwestię sporną czy dorzucają coś jako "ugłaskanie" klienta np. HBO na miesiąc czy dwa gratis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...