Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, fox503 napisał:

...czy nawet w multiroom standard nie da się wykorzystać mojego białego dekodera ? muszę wynająć od nich wifibox ?

Co najwyżej możesz sobie wykorzystać jako stoliczek pod kwiatek. 

Tak jak wyżej było pisane...kup Mi Box, zainstaluj Canal+ Go i oglądaj w innym pomieszczeniu.  Box od C+ odradzam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znajomi mieli wifibox i dobierając Multiroom musieli go wymienić na wifibox premium oraz dobrać wifibox płacąc aktywację 2*49. Rozumiem aktywację dodatkowego wydanego ale zaskoczyła mnie aktywacja i obowiązkowa wymiana głównego. Wszystko w połowie trwania umowy,potrzebny 2 dekoder.

Jak myślicie można pisać reklamację o anulowania aktywacji głównego ? Dzień wcześniej inny pracownik APS powiedział że tej aktywacji głównego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że inny pracownik dzień wcześniej mówił że nie będzie aktywacji przy wymianie głównego. Rozumiem że jak bułki tylko wifibox to obowiązkowa wymiana przez to że nie może być głównym multiroom ?

To że aktywacja dodatkowego w trakcie umowy to wiadoma rzecz.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie interesowałem się opcją multiroom, a znajomi po fakcie zapytali jak połączyć dwie umowy w jedną i zrobili to co powiedzieli im APS. Teraz przez kilka miesięcy mają dwie umowy, jedna z Multiroom, druga z jednym dekoderem. Gdyby wcześniej zapytali inaczej by wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Powiem wam tak - mam zestaw multiroom 4K UltraBox+ (JADA) i wifiBox+ i za żadne skarby świata nie zamieniłbym wifiBox+ na boxa z Canal+ Online. Jakość w porównaniu z TV SAT jest tragiczna, brakuje dużej liczby kanałów, obraz się ewidentnie zacina (zwłaszcza przy oglądaniu sportu widoczne), a włączenie kanału trwa ok. 0,5 minuty na moim Internecie i średnio co 2-3 minuty jest buforowanie, a mam światłowód 200 Mb/s. Także przy takiej jakości tej pseudo-usługi, to ja z czystym sumieniem wybieram wifiBox+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że u Ciebie źle działa C+ OTT to nie znaczy, że u innych tak jest. Twoja wypowiedź nic nie ma wspólnego z tym tatem.

Popracuj nad rozwiązaniem problemu, a będziesz się cieszył dobrą jakością C+ z neta, a nie żale tu wylewasz.

Tak w nawiasie. To już od dawna wiadomo, że pudełka od C+ do tv online są marnej jakości.  Może spróbuj z aplikacji skorzystać, a nie odrazu w płacz. 

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

Być może masz włączone upłynnianie na telewizorze i dlatego się nie tnie. Ale to nie jest rozwiązanie. U mnie przy wyłączonym upłynniaczu i matrycy 50/60 Hz sygnał z satelity jest o wiele płynniejszy niż w OTT odpalonym na appce na Tizena. Taka prawda. TVN 24 w OTT jest w 25p, na SAT nadają w 50i, czyli dalej jest 25 klatek, ale dochodzi przeplot, który zwiększa dwukrotnie subiektywne wrażenie płynności ruchu (pod warunkiem, że TV go poprawnie obsługuje). Upłynnianie obrazu na siłę niweluje ten efekt zacinania się transmisji live, ale powoduje, że filmy, które powinny z kolei być w 25p (a najlepiej w 24p, ale w Polsce jest tzw. PAL speed-up do 25p) wyglądają jak opera mydlana i nie da się ich oglądać. To nie jest rozwiązanie. Nie znoszę takiego ingerowania w obraz, wychodzę z założenia, że sygnał TV powinien być emitowany adekwatnie do typu treści, czyli 25p do filmów i seriali, a 50i lub jeszcze lepiej 50p do transmisji news feed, sportu i pasków na kanałach info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć! Mam dość mocno irytujący problem. POsiadam 3 dekodery NC + w domu, jeden jako głowny, dwa jako 'poboczne' do usługi multiroom. Z odbiorem kanałów i działaniem ogolnie jeśli chodzi o ten główny nie ma żadnego problemu, jednak te dwa pozostałe często gubią 'połączenie' i muszę chodzić i wyjmować kartę z głownego i wkladać do pobocznych, zeby odzyskac 'uprawnienia'. Sytuacja powtarza się nagminnie, minimum raz na tydzień, od dłuuuugiego czasu. Dekodery połączone są przez router, z tymże roter jak i dwa dekodery poboczne znajdują się na piętrze, a dekoder główny - na parterze. Międzt routerem a dekoderem głównym oraz miedzy dekoderem głównym a dekoderami pobocznymi jest sufit plus jedna/dwie sciany, przez które sygnał musi się przebić. I tutaj moje pytanie. Czy wymiana routera na lepszy, mocniejszy, o wiekszej sile sygnału moze rozwiązac moj problem ? Czy może, ale nie musi ? I nie mam zadnej gwarancji ze to cos pomoze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...