stan69 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Z modułem to minimum familijny,po pre paid też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Z tego co się dowiadywałem moduł prepaid po 4 mc-ach staje się FTA i wtedy można podpisać umowę na dowolny pakiet na 12/15/18 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Można podpisać porozumienie na moduł na pakiet Mini Max, ale musi to być moduł prepaid. Po 4 darmowych miesiącach, gdy moduł przechodzi na FTA idziesz do APSu i podpisujesz porozumienie na wybrany pakiet, poczynając już od pakietu Mini. Jeśli podpisujesz umowę w APS i wypożyczasz moduł CAM, to minimalnie, docelowo klient może wybrać pakiet Familijny (umowa elastyczna na Relax Mix). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter krk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam,mam pytanie czy jakieś aktualnie promocje obowiązują przy podpisaniu umowy,słyszałem że miało być cos od 18.01...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ciągle obowiązują promocje świąteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 W dalszym ciągu obowiązują świąteczne promocje - zobaczymy kiedy się skończą Kiedyś pisałem 18 stycznia, jednakże sprzedaż w dalszym ciągu jest tak dobra, że wydłużono termin końcowy. Również w chwili obecnej prowadzone są szkolenie PH z APSów dotyczących telefonii oraz internetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polsat Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Przypuszczam że promocja się skończy nie wcześniej niz 1-szego lutego. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Mam pytanie do osób, które wymieniały dekoder SD na dekoder HD. Jak długo czekaliście na przelanie pieniędzy ze starego rachunku na nowy rachunek przydzielony do nowego dekodera? I jeszcze jedno pytanie do starych abonentów, którzy wpłacali kaucję zwrotną. Czy po wymianie dekodera została ona Wam zwrócona, albo zaliczona w poczet przyszłych zobowiązań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja nie dostalem kaucji za wymiane sagema na echostara a w umowie mam napisane ze powinienem dostac 100zl, moze ktos wie jak to wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grick Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Kaucja jest zwracana do 30 dni po otrzymaniu przez CP dekodera na nr rach. bądż przekazem pocztowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Dekoder jest moja wlasnoscia to z jakiej paki mam im wysylac sagema, pisemko o zwrocie kaucji zostalo juz wyslane to zobaczymy co odpisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 patryk691, jak masz na własność to jaką chcesz kaucję znowu? przeczytaj dokładnie co tam pisze, w przypadku użyczenia pobierana jest kaucja 100zł zwracana z chwilą odebrania dekodera od klienta po odtrąceniu za szkody na sprzęcie to był mój setny post w dziale Polsat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kolejna promocja Cyfrowego Polsatu: 25 marca 2010 roku, platforma satelitarna Cyfrowy Polsat wprowadziła nową edycję promocji z drugim dekoderem za 0 zł, w ramach której klient może otrzymać gratis przez 3 miesiące dostęp do dodatkowych kanałów dziecięcych lub filmowych. Klient podpisujący nową umowę z Cyfrowym Polsatem może korzystać bezpłatnie z drugiego dekodera przez cały okres trwania umowy. Więcej: https://satkurier.pl/news/53804/promocja ... -0-zl.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Oto odpowiedz cyfrowego polsatu na temat podmiany dekodera sd na hd Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że obecnie Cyfrowy Polsat nie posiada oferty podmiany dekodera, który znajduje się w okresie podstawowym. W przypadku pojawienia się takiej oferty zostanie ona do Pana przesłana. Ponadto informuję, że posiadany przez Pana dekoder objęty jest serwisem gwarancyjnym, w związku z czym w przypadku uszkodzenia się sprzętu należy udać się z nim do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 0 801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 icok@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam. Otrzymałem podobną odpowiedź na to samo zapytanie: Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej jedyną możliwością otrzymania dekodera HD jest dokonanie jego zakupu wraz z podpisaniem nowej umowy. Zakup dekodera wiąże się z nowym obowiązkiem abonamentowym. W przypadku pojawienia się oferty umożliwiającej wymianę dekodera na dekoder HD, zostanie ona do Pana przesłana. Czyli jak jest z tą podmianą dekoderów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Podmiana dekoderów z sd na hd jest bo sam z niej skorzystałem, oczywiście należy podpisać nową umowę na 24m-ce i zostać co najmniej przy pakiecie który się miało wcześniej. Jest tylko mały problem z aktywacją karty bo mineło już 50godz i brak sygnału, na telefony do biura obsługi poszło mi w sumie 2pakiety po 100min i nic nie mogę narazie zrobić bo system komputerowy nie widzi mojej nowej umowy. Panie ipanowie z infolinii tylko przepraszają i proszą o cierpliwość, której zaczyna brakować mojej żonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Wykonanie podmiany dekodera SD/HD możliwe jest dopiero po zakończeniu okresu podstawowego umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Po przeczytaniu tego artykułu: https://satkurier.pl/news/54036/dekoder- ... lsatu.html wydawało mi się, że dekoder można wymienić w dowolnym okresie trwania umowy bez podpisywania nowej. Ja podpisałem umowę z CP dopiero 3 miesiące temu. Czyli żeby podmienić dekoder musiałbym podpisać nową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Tak, na 24 miesiace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam, skorzystałem dziś z promocji podmiany dekodera SD na HD. Otrzymałem nowy dekoder wraz z kartą, kazano mi po podłączeniu poczekać 10 minut, potem go włączyć, przejść na kanał 21 i czekać. Otóż, czekam już drugą godzinę, a na ekranie pokazuje się komunikat "BŁĄD 09 - problem z kartą". Co mam robić, nadal czekać ? Druga sprawa, co z drugim dekoderem ? Czy można z niego korzystać nadal ? Jeśli tak to na jakich zasadach, jako Pre-paid ? Zbliża się termin zapłaty za abonament, więc teraz płacić mamy na nowe konto Cyfrowego Polsatu tak ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wpłacasz już na nowe konto, stary działa jako pre-paid i odbiera FTA, możesz go sprzedać albo komuś podarować, lub używać samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Aktywacja może trwać do 48h miałem identycznie "BŁĄD 09 - problem z kartą" aktywacja nastąpiła po ok. 12h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ok, odnowiłem uprawnienia przez iCOK , już działa. Co do starego, jeśli chciałbym zakupić jakiś pakiet, to gdzie tego dokonać ? Wpłacić tylko sumę na stary rachunek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsateRr Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Co do starego, jeśli chciałbym zakupić jakiś pakiet, to gdzie tego dokonać ? Wpłacić tylko sumę na stary rachunek ? Na stary rachunek mozesz tylko oplacac familijny bez umowy w cenie 42.8. Jak chcesz inny pakiet albo familijny za 37,9 pozostaje umowa. Umowe do podpisu mozna zamowic na infolini albo podpisac w punkcie. W ciagu 8 dni od podpisania umowy w aps albo wplywy podpisanej umowy do CP wyznaczaja okres rozliczeniowy i nadaja sygnal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Aha czyli są jakieś określone warunki korzystania. Czy są one gdzieś dostępne do przeczytania? Jest coś ważnego jeszcze, co powinienem wiedzieć ? Np. dlaczego akurat 42,80 PLN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi