Skocz do zawartości

[13.09]Kompendium promocji CP + podmiana dekoderów + kary


GieKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Można podpisać porozumienie na moduł na pakiet Mini Max, ale musi to być moduł prepaid. Po 4 darmowych miesiącach, gdy moduł przechodzi na FTA idziesz do APSu i podpisujesz porozumienie na wybrany pakiet, poczynając już od pakietu Mini.

 

Jeśli podpisujesz umowę w APS i wypożyczasz moduł CAM, to minimalnie, docelowo klient może wybrać pakiet Familijny (umowa elastyczna na Relax Mix).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100114ostatniednipromoc.jpg

 

W dalszym ciągu obowiązują świąteczne promocje - zobaczymy kiedy się skończą :)

Kiedyś pisałem 18 stycznia, jednakże sprzedaż w dalszym ciągu jest tak dobra, że wydłużono termin końcowy.

 

Również w chwili obecnej prowadzone są szkolenie PH z APSów dotyczących telefonii oraz internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie do osób, które wymieniały dekoder SD na dekoder HD. Jak długo czekaliście na przelanie pieniędzy ze starego rachunku na nowy rachunek przydzielony do nowego dekodera?

I jeszcze jedno pytanie do starych abonentów, którzy wpłacali kaucję zwrotną. Czy po wymianie dekodera została ona Wam zwrócona, albo zaliczona w poczet przyszłych zobowiązań?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja nie dostalem kaucji za wymiane sagema na echostara a w umowie mam napisane ze powinienem dostac 100zl, moze ktos wie jak to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dekoder jest moja wlasnoscia to z jakiej paki mam im wysylac sagema, pisemko o zwrocie kaucji zostalo juz wyslane to zobaczymy co odpisza. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patryk691, jak masz na własność to jaką chcesz kaucję znowu? przeczytaj dokładnie co tam pisze, w przypadku użyczenia pobierana jest kaucja 100zł zwracana z chwilą odebrania dekodera od klienta po odtrąceniu za szkody na sprzęcie

 

to był mój setny post w dziale Polsat :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolejna promocja Cyfrowego Polsatu:

25 marca 2010 roku, platforma satelitarna Cyfrowy Polsat wprowadziła nową edycję promocji z drugim dekoderem za 0 zł, w ramach której klient może otrzymać gratis przez 3 miesiące dostęp do dodatkowych kanałów dziecięcych lub filmowych. Klient podpisujący nową umowę z Cyfrowym Polsatem może korzystać bezpłatnie z drugiego dekodera przez cały okres trwania umowy.

Więcej: :arrow:https://satkurier.pl/news/53804/promocja ... -0-zl.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oto odpowiedz cyfrowego polsatu na temat podmiany dekodera sd na hd

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że obecnie Cyfrowy Polsat nie posiada oferty podmiany dekodera, który znajduje się w okresie podstawowym. W przypadku pojawienia się takiej oferty zostanie ona do Pana przesłana. Ponadto informuję, że posiadany przez Pana dekoder objęty jest serwisem gwarancyjnym, w związku z czym w przypadku uszkodzenia się sprzętu należy udać się z nim do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.

 

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0 801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 icok@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. Otrzymałem podobną odpowiedź na to samo zapytanie:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej jedyną możliwością otrzymania

dekodera HD jest dokonanie jego zakupu wraz z podpisaniem nowej umowy. Zakup

dekodera wiąże się z nowym obowiązkiem abonamentowym.

W przypadku pojawienia się oferty umożliwiającej wymianę dekodera na

dekoder HD, zostanie ona do Pana przesłana.

 

 

Czyli jak jest z tą podmianą dekoderów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana dekoderów z sd na hd jest bo sam z niej skorzystałem, oczywiście należy podpisać nową umowę na 24m-ce i zostać co najmniej przy pakiecie który się miało wcześniej. Jest tylko mały problem z aktywacją karty bo mineło już 50godz i brak sygnału, na telefony do biura obsługi poszło mi w sumie 2pakiety po 100min i nic nie mogę narazie zrobić bo system komputerowy nie widzi mojej nowej umowy. Panie ipanowie z infolinii tylko przepraszają i proszą o cierpliwość, której zaczyna brakować mojej żonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Po przeczytaniu tego artykułu: https://satkurier.pl/news/54036/dekoder- ... lsatu.html wydawało mi się, że dekoder można wymienić w dowolnym okresie trwania umowy bez podpisywania nowej.

Ja podpisałem umowę z CP dopiero 3 miesiące temu. Czyli żeby podmienić dekoder musiałbym podpisać nową? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

skorzystałem dziś z promocji podmiany dekodera SD na HD.

 

Otrzymałem nowy dekoder wraz z kartą, kazano mi po podłączeniu poczekać 10 minut, potem go włączyć, przejść na kanał 21 i czekać.

Otóż, czekam już drugą godzinę, a na ekranie pokazuje się komunikat "BŁĄD 09 - problem z kartą".

Co mam robić, nadal czekać ?

 

Druga sprawa, co z drugim dekoderem ? Czy można z niego korzystać nadal ? Jeśli tak to na jakich zasadach, jako Pre-paid ?

 

Zbliża się termin zapłaty za abonament, więc teraz płacić mamy na nowe konto Cyfrowego Polsatu tak ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, odnowiłem uprawnienia przez iCOK , już działa.

 

Co do starego, jeśli chciałbym zakupić jakiś pakiet, to gdzie tego dokonać ? Wpłacić tylko sumę na stary rachunek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do starego, jeśli chciałbym zakupić jakiś pakiet, to gdzie tego dokonać ? Wpłacić tylko sumę na stary rachunek ?

 

Na stary rachunek mozesz tylko oplacac familijny bez umowy w cenie 42.8. Jak chcesz inny pakiet albo familijny za 37,9 pozostaje umowa. Umowe do podpisu mozna zamowic na infolini albo podpisac w punkcie. W ciagu 8 dni od podpisania umowy w aps albo wplywy podpisanej umowy do CP wyznaczaja okres rozliczeniowy i nadaja sygnal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli są jakieś określone warunki korzystania. Czy są one gdzieś dostępne do przeczytania? Jest coś ważnego jeszcze, co powinienem wiedzieć ? Np. dlaczego akurat 42,80 PLN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...