Skocz do zawartości

VOD


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ja jeszcze nie obejrzałam niczego :D dopiero od wczoraj zaczęły mi się ponownie ściągać filmy. może wieczorem uda mi się już coś obejrzeć, ale po tym jak mnie cyfra wkurzyła we wtorek i nie mogłam się do nich dodzwonić napisałam reklamacje z formularza e-mail i domagam się tam przedłużenia promocji na VOD. czekam nadal na odpowiedź od nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakiej podstawie ma Tobie niby być przedłużona ta promocja? Promocja jest wprowadzona jako dodatkowa przez Cyfrę i nie masz jej zagwarantowanej w żadnym zapisie umowy. Teoretycznie żadnej promocji być nie musiało. Więc odpowiedź na swoją reklamację otrzymasz oczywistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprawdził się z telefonem, gorzej przez ICA /długość oczekiwania za uprawnieniami/.

 

W moim przypadku akurat ICA dzialalo najszybciej - coz za wiele tych pozycji nie ma ktorych nie widzialem juz wczesniej. 2 zl to taka cena ktora mnie jeszcze sklonila do obejrzenia kilku filmow ale jak beda po 11-13 zl to watpie bym byl maniakiem tej uslugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamację mają mi uwzględnić na takiej podstawie, że przez 5 dni nie mogłam oglądać wcale tv przez to że nie można się było ani z nimi skontaktować ani wymienić sprzętu i za te bzdury, które mi konsultanci wciskali. gadałam z kumplem z prawa i powiedział, że powinni mi zapewnić możliwość korzystania z promocji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania wytoczysz im proces o 27 filmow X 2zl = 54zl ? Mialas pecha co zrobic ja tez zlozylem reklamacje na flmy za ktore zaplacilem i mialem uprawnienia ,a pozniej wygasly gdy usluga nie dzialala jeszcze wlasciwie 22 grudnia. Maja mi uwzglednc przy rachunku strate a ty bedziesz jeszcze mogla obejrzec kilka filmow do 15. :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale dlaczego mam coś tracić? od abonamentu mi nie odliczą tego, że nie miałam dekodera, bo nie było gdzie go wymienić i nie mogłam tv oglądać. firma by się kłóciła o te kilka zł gdyby to jakiś abonent z czymś zalegał u nich. więc dlaczego chcesz im podarować? tp nauczyło mnie walczyć o swoje :) a cyfra powinna dbać o klientów jeśli im zależy na tym, żeby być najlepszą platformą na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no napisałam do nich we wtorek bo mnie wyprowadzili z równowagi... dekoder pierwszy raz zepsuł się w niedzielę, konsultantka kazała wymienić ale dzięki forum udało mi się przywrócić go do życia, drugi raz zepsuł mi się w sobotę ok.11, dopiero po 16 udało mi się dodzwonić do CTA, konsultant powiedział, że trzeba go wymienić ale podejrzewa, że tego dnia tego nie zrobię, więc mam się wybrać w poniedziałek do punktu, pół dnia biegałam po mieście, bo nigdzie nie było dekoderów, jak już go dostałam to był ze starym softem i dopiero wczoraj pobrała się nowa aktualizacja i zaczęły się filmy ściągać. a wg konsultanta aktualizacja miała być dostępna we wtorek o 19.jakoś nie miałam okazji, żeby sobie spokojnie pooglądać VOD. w kulki sobie ze mną lecieli więc teraz ja będę im truć z reklamacją za zlewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no hehe ale po co ściemniają, że soft będzie we wtorek skoro wiedzą dobrze że dopiero w czwartek. no nic teraz czekam aż się filmy pościągają. w ogóle czy działa wam zamawianie przez ICA? bo u mnie wyskakuje komunikat: "ODMOWA REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Żałujemy, nie możesz skorzystać z usługi CYFRA+VOD.

 

Skontaktuj się z CENTRUM TELEFONICZNYM ABONENTÓW CYFRY+: 0 801 066 000 lub 022 310 47 00 w godzinach 7-22."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Dajcie se luzu z tym Vodem od Cyfry. W życiu takiego szajsu niewidziałem. Pobranie uprawnień graniczy z cudem. Zamówiłem film w n-ce nie mineło 10 sekund film już był gotowy do oglądania a w Cyfrze to jest jakaś farsa a nie usługa.

 

 

Muszę Cię zmartwić u mnie właśnie w cyfrze tyle zajmuje pobranie uprawnień. Zamawiałem przez ICA i GSM, i to już nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże za siódmym razem dopiero pszeszły uprawnienia. 40 minut nerwówki i stresów.W domu się śmieją że prędzej bym miał film jakbym sie ubrał i poszedł do wypożyczalni na rogu i wypożyczył film. Do 15 stycznia wypożyczam jedynie filmy z Vod od Cyfry. 2 złote to mała strata Później po promocji będę się bał że stracę swoje pieniądze jak mi nie pobierze uprawnień. Wolę Vod od n-ki. Szybko, sprawnie i bez stresu Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wogóle to zauważyłem że Phillips HD PVR źle pokazuje pasek postępu filmu, np. REC według niego trwał nieco ponad 40min, podobnie miałem z Sierocińcem, połowa filmu a on podaje że mineło dopiero 20min :/

Ale na szczęście same filmy można oglądnąć całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dajcie spokój z tą totalna krytyką VoD C+. Właśnie miałem okazję zamówić i obejrzeć jeden z jego filmów - "Chłopiec z latawcem". Uprawnienia zamawiałem SMS-em - trwało to dosłownie kilka sekund. Film obejrzałem z przyjemnością, bo jego jakość była naprawdę fantastyczna. Mam wrażenie, że krytykują C+ Ci, którzy szukaja dziury w całym i tacy, których nigdy nic nie zadowoli i żyją dzięki narzekaniu. Jesli tak sprawnie i z taka jakością będą nadawane filmy, to na pewno często bedę korzystał z tej usługi. A dla tych, którzy narzekaja na jakośc odbioru proponuję udać sie do sklepu i kupić prawdziwy telewizor HD a nie jakąś podróbkę, która aspiruje do HD tylko dlatego, że stała obok. A co do SMS-ów, to proponuję po wysłaniu kodu aktywacyjnego być ciągle w zasięgu sieci i czytać ze zrozumieniem tresć SMS-a zwrotnego. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Cyfre+vod od nie dawna w pierwszych filmach ktore sciagalem pobieranie uprawnien trwalo kilka sekund. problem zaczol sie od filmu stop-loss wszystko pieknie wysmienicie tylko ze film zamiast trwac 108 minut trwal 12minut zglosilem to telefonicznie i powiedzieli mi ze gdy uprawienia wygasna to mam je sciagnac na nowo a pierwsze 2 zl bedzie anulowane zrobilem tak i to samo. sierociniec od wyslania smsa przez 2 dni nie moglem pobrac uprawnien teraz podobnie sie dzieje z iron men. a zeby sie do nich dodzwonic to tez trzeba miec cierpliwosc dzis mi sie nie udalo na e-mail nie odpowiadaja juz 2 dni. jezeli macie ten sam problem to pytam sie czy udalo wam sie go rozwiazac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same problemy z tym VOD. mi od tego czwartku ściągnął się wreszcie Indiana Jones no więc zadzwoniłam żeby dostać uprawnienia a tu znowu zonk. pan konsultant powiedział, że ten dekoder który dostałam na wymianie starego jest z najnowszej partii i nie jest jeszcze gotowy do VOD i dopiero coś tam panowie z logistyki będą z tymi nowymi dekoderami robić w przyszłym tygodniu. i co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...