nowyjacenty Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 (edytowane) Czy ktoś może potwierdzić działanie TVP 4K na niebieskim module CAM CI+ ze znaczkiem nc+? Proszę o info jak w temacie, gdyż na stronach SatKuriera były informacje że ma działać, tymczasem infolinia Canal Plus na kartę 22 430 77 77 twierdzi, że nie będzie działać. Jak jest naprawdę? Edytowane 18 Czerwca 2021 przez Sentence Przeniesiono do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz10 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 zapytaj tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aciu3 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Potwierdzam u mnie działa, specjalnie nawet doładowałem moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Witam. Ma ktoś pojęcie czemu na moim Vu+ nie dekoduje ten moduł wybranych kanałów? Na początek wpisałem w zadania modułu C+ premium i C+4K. I echo, nawet ponowiłem uprawnienia w Strefie C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Dodaj wszystkie kanały z bukietu CANAL+ jeżeli nie masz w tunerze karty TNK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Nic to nie daje, wyłączam nawet oscam bo kiedyś czytałem, że się "gryzą" ze sobą. Irytujące to jest, 2 dni walczyłem aby moduł był czytany przez Vu i dalej nic. Na tv też nie dekoduje moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) 6 godzin temu, tracer10 napisał: Witam. Ma ktoś pojęcie czemu na moim Vu+ nie dekoduje ten moduł wybranych kanałów? Wybranych czyli których? Może to kwestia uprawnień. Jeżeli byłby problem z działaniem samego modułu, to raczej nie dekodowałby wszystkich chociaż różne "cuda" już widziałem. Pisałeś że ubiłeś też oscama, dla pewności sprawdziłbym czy w tle nie ma jeszcze czegoś co może blokować działanie niektórych kanałów np. cccama albo czegoś innego z czego korzystasz. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Wybranych przeze mnie czyli paczki C+ z pakietu Entry+. Najpierw chcąc sprawdzić czy wogóle działa w zadania modułu wrzuciłem C+ Premium i C+4K, nie ruszyło, wrzuciłem moduł do TV - nie ruszyło odkodowywanie. Z powrotem do Vu+ po czym odnowienie uprawnień w Strefie i na przepisowe 2 godz TVP1 [ akurat na mecz ] Ciemność do dziś. W związku z tym, że na LG tez nie świeci to chyba nie wina oscamów czy innych cudów w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Spróbuj łapać uprawnienia jak zestaw ( karta + moduł ) jest włożony do TV. Jak masz włożony do TV to jest podgląd na uprawnień na karcie. Na transponderze na którym jest TVP 1 HD jest także Canal+ Dokument HD więc na jednym albo drugim kanale możesz łapać uprawnienia. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez tweed77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Ok, od teraz wsio jest w LG i czekam ze 2 godz. jak w książce pisze. Dałem na C+ Dokument bo TVP1 nie ma w moim pakiecie więc zobaczymy. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Przydałoby się jeszcze zrobić aktualizację modułu do najnowszej wersji softu. Aktualizacja modułu tylko jak jest w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) W Entry nie ma TVP1? A to od kiedy? Kupiłeś Entry+Film, czy Entry+Sport? Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Entry Sport, moduł ma aktualny soft. Godzina i nic. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Godzinę temu, tracer10 napisał: TVP1 nie ma w moim pakiecie więc zobaczymy. Dzięki He?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) W pakiecie Entry+Sport mam 21 kanałów i nie ma w nich ani TVP1, ani TVP2, ani Polsatu itp. Czego ty nie rozumiesz? Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Umowa na Entry Sport+ jest na Ciebie ? to zaloguj się ICOK NC+ / PC+ i ponów uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) 23 minuty temu, tracer10 napisał: W pakiecie Entry+Sport mam 21 kanałów i nie ma w nich ani TVP1, ani TVP2, ani Polsatu itp. Czego ty nie rozumiesz? Jak nie ma, jak na stronie są wymienione: https://sklep.pl.canalplus.com/oferta/entry-sport?dllist=p Oprócz ikonek tych kanałów masz tam także napisane: Transmisje meczów obejrzysz na kanałach TVP 1 oraz TVP 2, które są dostępne we wszystkich pakietach CANAL+. Jaki masz komunikat błędu na TV? Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 16 minut temu, tweed77 napisał: Umowa na Entry Sport+ jest na Ciebie ? to zaloguj się ICOK NC+ / PC+ i ponów uprawnienia. Ponawiałem dzis przed włożeniem modułu do tv. U mnie w strefie w tabelce dostępnych kanałów jest ich podświetlone 21 i nic nie pisze o TVP1 co mnie generalnie nie martwi gdyż tych kanałów nie oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 @tracer10 nie wiem co to za tabelka ale tvp1 jest w pakiecie entry sport 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Jaki komunikat masz na TV? Kiedy go kupiłeś i kiedy aktywowałeś, bo to ma znaczenie i odpowiedź na pierwsze pytanie pozwoli stwierdzić, czy brak ci uprawnień, czy parowania. Jeśli parowania to tylko na infolinię mogą je wysłać! Możesz zatem sobie klikać w strefie c+ i tak ci nie pomoże na brak parowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) @Paweł nie wiem, podczas zakupu modułu dostęp do ogólnodostępnych kanałów mnie zupełnie nie interesował. W Strefie wchodzisz w tabelę dostępnych dla ciebie kanałów i nie ma tam TVP1. Tym się sugerowałem, a jak jest TVP1 to niczego dla mnie nie zmienia. 3 godz i nie załapało na TV. Chyba trzeba jutro dzwonić. Moduł nim przyszedł do mnie minęło 3 tyg od zakupu w sklepie PC+. Jakie to ma znaczenie skoro karta z modułem jest sparowana od początku? Edytowane 20 Czerwca 2021 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Nie musisz nawet dzwonić Zaloguj się do Strefy C+, i na czacie z konsultantem powiedz, że właśnie uruchamiasz moduł i prosisz o wysłanie aktywacji wraz z parowaniem. Bez problemu powinni Ci wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 @tracer10 dalej nie podałeś jaki masz komunikat na TV i ty chcesz by ci inni pomogli... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) @Dr.STech co mam ci napisać jak nie ma żadnego komunikatu oprócz "kanał kodowany"? Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Sentence Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 @tracer10 Jeżeli moduł jest prawidłowo zainstalowany to nie będzie kanal zakodowany tylko numer błędu. Kanał kodowany to komunikat, TV a nie CAM, więc problem masz gdzie indziej niż w uprawnieniach czy parowania modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.