Robo99 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 (edytowane) Tak aby przekonać się do końca pojechałem do punktu Cyfry na Ursynów. Tam pan nawet nie wchodził w system tylko jak dowiedział się że przyszedłem oddać sprzęt to od razu odparł że nie ma takiej możliwości. Zaczynam mu powoli tłumaczyć aby wszedł w system i w zakładkę reklamacyjne wydanie sprzętu. A on na to że wie lepiej co ma robić i nic ode mnie nie przyjmie. Ja dalej swoje, aby dał mi na piśmie, że odmawia przyjęcia sprzętu. W końcu podniesionym głosem wykrzyczał, że powiedział do mnie już trzy razy, że nie przyjmie, a jak nie rozumiem po polsku to mój problem i powiedział następny proszę zwracając się do osoby za mną. Tak więc widać, że mają przyjętą taką, a nie inną politykę ale kultura pracowników to ..... Edytowane 7 Października 2020 przez Robo99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Dalej podziwiam za cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmatt Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 9 godzin temu, LorDx napisał: nie podpiszą ci aneksu do umowy i tyle, oferta tylko na parowanym sprzecie. oczywiście że regulamin jest klarowny, warunki szczegółowe promocji/umowy maja pierwszeństwo przed zapisami ogólnymi. oficjalnie na gołych kartach niema możliwości świadczenia usługi, bo operator by jej z tobą nie podpisał. A kto mówi że chcę mieć sprzęt nieparowany. Wisi mi to. Niech zabierają dwa dekodery z Camelami i dają dwa moduły sparowane z kartami. Nie mam nic przeciwko. To Platforma ma problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 7 minut temu, szmatt napisał: A kto mówi że chcę mieć sprzęt nieparowany. Wisi mi to. Niech zabierają dwa dekodery z Camelami i dają dwa moduły sparowane z kartami. Nie mam nic przeciwko. To Platforma ma problemy. przy następnej umowie, życzę powiedzenia, podpisałeś umowę to teraz ją respektuj albo zerwij, papier wszystko przyjmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robo99 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Szmatt masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Do tego moduły z kartami które działają bez problemu w TV albo dekoderze z certyfikatem CI+. Bez "nowinek" które posiada mało który sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robo99 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Ja mam na nagraniu że podczas przedłużania umowy wyraźnie mówiłem że nie korzystam z ich sprzętu a Man swoje karty Cam. To mi nawet w piśmie przyznała osoba rozpatrująca reklamację a konsultant mnie nie uprzedził że na moim sprzęcie czyli kartach Cam odbiór będzie niemożliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 @Robo99 i @szmatt Dostaniecie te moduły CAM postaram się wam pomóc. @szmatt Zajrzyj na priv bo Ci tam odpisałem i odpisz mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 W dniu 6.10.2020 o 12:24, Robo99 napisał: Udałem się dzisiaj do punktu Cyfry+ w centrali firmy w Warszawie. Panienka odmówiła przyjęcia sprzętu mówiąc, że samego sprzętu nie przyjmują. Mówię panience, że sprzęt nie jest mój, a Cyfry więc go im oddaję. Na to panienka, że jak mam ochotę to mogę zrezygnować z umowy i oddać sprzęt wraz z kartami. Poprosiłem, aby dała mi na piśmie, że odmawia przyjęcia sprzętu. Wyśmiała mnie, że ona nie ma takiego druku w systemie i nic mi nie będzie dawała. Nalegałem i prosiłem o rozmowę z przełożonym. A panienka, że jak nie wyjdę to zawoła ochronę. Byłem z 8 letnim synem, więc wyszedłem aby nie robić awantury z ochroną na oczach dziecka. Powiem tak, poczułem się jak za komuny - "nie mam pańskiego płaszcza i co pan mi zrobi?" Nie pozostaje mi nic innego jak wysłać sprzęt kurierem. Chyba czas najwyższy zgłosić sprawę do UOKiK. Co prawda ja "nie mam ciśnienia" na zamianę tunera (wifi-box) na moduł CAM-gdyż takowy kupiłem w prepaid, ale ten elektro-śmieć nabyłem w 2015 roku i nie chcę mi się dłużej go magazynować/pilnować. Próbowałem zwrotu w C.H Tulipan w Łodzi-oczywiście bez skutku. Przed napisaniem posta wysłałem e-mail do UOKiK ze szczegółowym opisem problemu i postępowaniem C+, mam nadzieje że operator zostanie stosownie doceniony ( proporcjonalnie do Gaspromu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Zawarłeś umowę na abonament i tuner operatora a teraz jesteś zły bo chcesz go oddać i dostać moduł? A masz multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 1 minutę temu, PawelTSW napisał: Zawarłeś umowę na abonament i tuner operatora a teraz jesteś zły bo chcesz go oddać i dostać moduł? A masz multiroom? Zawarłem umowę zdalnie, a konsultanci przy sprzedaży mówią to co chcemy usłyszeć, aby tylko zawrzeć aneks. Nie mam multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robo99 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Jarku Mam tak samo. Aneks do umowy przez telefon. Podczas rozmowy telefonicznej dwa razy podkreślałem, że nie używam sprzętu Cyfry a mam swoje modemy Cam Ci. Nawet osoba rozpatrująca reklamacje przyznała w piśmie, że jest na nagraniu moja wypowiedź o własnych modemach Cam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Przecież jest oczywiste że w umowie nie może zostać goła karta, nie parują z urządzeniami z 2 ręki, tylko kupione jako para. licz się iż camaleon tez będzie parowany uniqe a własny cam wtedy możesz sobie do śmieci wyrzucić. Docelowa konfiguracja taka jak w polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 (edytowane) Operator może sobie parować co chce, z czym chce i jak chce. Istotne jest, żeby abonent płacący terminowo abonament nie musiał odbijać się od jednego niekompetentnego „konsultanta” do drugiego i nie był traktowany w punkcie obsługi klienta jak złodziej tylko dlatego, że chce oglądać to za co płaci w formie jaka mu odpowiada. @Robo99 na Twoim miejscu złożyłbym skargę przez ICA lub wysłał listem poleconym. Przerabiałem najpierw wymianę „gołej” karty cameleon na moduł, a później wymianę dekodera (wydanego jako dodatkowy do multiroom, który nagle stał się dekoderem głównym!) na drugi moduł. Byłem w 5 punktach CANAL+ i nigdzie nie spotkałem się z nieuprzejmością pracowników. Wprawdzie nie udało mi się zwrócić dekodera, ale wszędzie próbowano to przepuścić przez system. W jednym punkcie dziewczyna naprawdę się starała (obiecałem przedłużyć umowę), ale nawet kontakt z infolinią dystrybutora nie pomógł. Pomógł natomiast Kolega @lukx95, za co mu bardzo dziękuję. O ile kompetencja i podejście do klienta konsultantów z warszawskiego numeru pozostawia, w mojej ocenie, wiele do życzenia, o tyle telefon, który odebrałem z krakowskiego numeru mógłbym śmiało zgłosić jako wzorzec obsługi klienta. Temat załatwiony w 5 dni (licząc aktywację karty). Dlatego pisałem już, że wiele zależy od człowieka, na którego się trafi. Można powiedzieć, że przez 5 miesięcy nie dało się załatwić tego, co poźniej załatwione zostało w 5 dni. Edytowane 8 Października 2020 przez meckbar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 @meckbarwidać wiesz jak trzeba temat załatwić, niektórzy chcą to zrobić groźbami albo roszczeniami lub straszeniem urzędami a to nie tędy droga. składanie roszczeń niewiele da, poskutkuje to tym że 2 lata będzie z tym co ma na umowie. kosule wpisują sobie notatki z kontaktów z klientem. jak posmyrasz konsula opcją dodatkową albo 4k to zmienia się gadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Staram się rozumieć ludzi, którzy tam pracują, ale oczekiwałbym tego samego. Dzwoniąc w czerwcu po raz trzeci na warszawski numer z pytaniem dlaczego gasną mi kanały na module „CYFRA+ HD” i słysząc po raz kolejny „Proszę ustawić na kanale TVP1, wyślę panu uprawnienia” to uwierz - trudno opanować gwałtownie rosnące ciśnienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Catmatix Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Więcej problemów.Zdaniem naszego agenta PC+ w Polsce nie możemy zastosować dwóch nowych modułów CAM i kart w naszych dwóch dekoderach Vu+ Solo4K, ponieważ aby spełnić wymagania Multiroom, moduły muszą ze sobą rozmawiać, czego nie mogą zrobić w nieautoryzowanych dekoderach .Wygląda więc na to, że jedynym rozwiązaniem jest 4K Ultrabox+ i Wifibox+, połączone ze sobą przez WiFi (ale nie z Internetem!). A jeśli chcę zachować dekodery Vu+ dla innych usług, dużo dodatkowego okablowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 musisz znaleźć kogoś z uprawnieniami kto może, widać konsul nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 9 godzin temu, Robo99 napisał: Aneks do umowy przez telefon. Podczas rozmowy telefonicznej dwa razy podkreślałem, że nie używam sprzętu Cyfry a mam swoje modemy Cam Ci. Nawet osoba rozpatrująca reklamacje przyznała w piśmie, że jest na nagraniu moja wypowiedź o własnych modemach Cam. Ja już nie pamiętam dokładnie rozmowy [2015r] (z takim operatorem należy obowiązkowo nagrywać), ale zapewniano mnie że nic nie zmieni się w moim dostępie a dekoder dają mi za free tylko dla formalności (..."jakby się popsuł pana własnościowy to awaryjnie do zakupu kolejnego będzie cały czas dostęp...). Używałem wówczas dekodera z E2 (żadnego piractwa). 8 godzin temu, LorDx napisał: niektórzy chcą to zrobić groźbami albo roszczeniami lub straszeniem urzędami a to nie tędy droga. składanie roszczeń niewiele da, poskutkuje to tym że 2 lata będzie z tym co ma na umowie. Z reguły to są umowy max. 1,5 roku lub krótsze, bo przy aneksie nie da się kogoś przekonać do rozwiązania z tunerem którego nie chce lub nie może zastosować. A UOKiK właśnie jest od tego żeby "wyprostować" operatora któremu się wydaje że może wszystko (Play oddaje środki z kąt prepaid, podobnie T-Mobile...), są to usługi o wiele niżej wyceniane niż TV (osobiście płacę prawie 80zł/m-c abonamentu, bez multiroom). Sam pracuję w prywatnej firmie i gdyby tak traktować naszych klientów to nie byłoby nas na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Podpisywałeś to pasowało ?? 4 miesiące później nie pasuje ? dekoder jest sprawny działa wiec w czym problem ? usługa działa poprawnie ? albo zepsuj ten tuner to ci wymienią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 19 minut temu, LorDx napisał: Podpisywałeś to pasowało ?? 4 miesiące później nie pasuje ? dekoder jest sprawny działa wiec w czym problem ? usługa działa poprawnie ? albo zepsuj ten tuner to ci wymienią To chyba musiałeś wpaść w niezły korek- że 5 lat=4 miesiącom. Przez 3,5 roku to ja zapomiałem że mam od nich dekoder, dopiero jak zaczęli utrudniać dostęp to awaryjnie zacząłem go szukać gdzie go cisnąłem w szafie. Teraz mam moduł z ECP i wszystko mi działa na TV, umowy zostało mi 15 miesięcy (już wypowiedziana), jeżeli nie udostępnią modułu do aneksu to bye,bye 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 (edytowane) 13 minut temu, jarek7714 napisał: jeżeli nie udostępnią modułu do aneksu to bye,bye No skoro masz moduł to będziesz mieć go dalej. Wyżej pisałeś że masz dekoder, to co w końcu? Edytowane 8 Października 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Moduł to kupiłem z prepaid na wolnym rynku, mam też swój dekoder DM900UHD z E2, dlatego ten zalegający śmieć od C+ jest mi zbędny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmatt Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 (edytowane) 8 godzin temu, PawelTSW napisał: No skoro masz moduł to będziesz mieć go dalej. Wyżej pisałeś że masz dekoder, to co w końcu? Ma moduł, który używa (kupił). I ma dekoder który z powrotem wylądował w szafie, tak jak podejrzewam u większości abonentów którzy choć raz skorzystali z modułu. Edytowane 9 Października 2020 przez szmatt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 4 godziny temu, szmatt napisał: Ma moduł, który używa (kupił). I ma dekoder który z powrotem wylądował w szafie, tak jak podejrzewam u większości abonentów którzy choć raz skorzystali z modułu. Zgoda moduł w TV...tak, ale nie w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.