Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakiman

Swoją drogą moim zdaniem  wizualny wygląd aplikacji jest ładniejszy na Apple TV od obecnego na Android TV.

 

Zdecydowanie częściej jest na Apple TV aktualizowana aplikacja. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna jestem abonentem Canal+. Oglądam Viaplay poprzez aplikację zainstalowaną na dekoderze, jednak jakość obrazu jest tam zauważalnie gorsza niż w aplikacji udostępnianej przez Chromecasta na ten sam telewizor. Czy ktoś wie, z czego może to wynikać? Może ktoś miał podobny problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, pietrzej16 napisał(a):

Od niedawna jestem abonentem Canal+. Oglądam Viaplay poprzez aplikację zainstalowaną na dekoderze, jednak jakość obrazu jest tam zauważalnie gorsza niż w aplikacji udostępnianej przez Chromecasta na ten sam telewizor. Czy ktoś wie, z czego może to wynikać? Może ktoś miał podobny problem? 

Z którego roku masz TV? Ja mam zauważalnie gorszą jakość na Dualboxie podłączonym do TV Samsunga z 2014 roku. To jest dość dziwne, bo ewidentnie wskakuje najwyższy profil jakościowy ale wygląda to trochę tak, jakby co druga linia pikseli była lekko przesunięta, przez co obraz jest lekko poszarpany. Tak samo mam jak skorzystam z Replay TV na kanałach C+ czy Eleven.

Po podłączeniu do TV z 2018 problemu nie ma tak w REplay TV jak i w Viaplay więc to ewidentnie coś nie tak z TV. 

Netflix czy Player działają bez zarzutu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mingo napisał(a):

Z którego roku masz TV? Ja mam zauważalnie gorszą jakość na Dualboxie podłączonym do TV Samsunga z 2014 roku. To jest dość dziwne, bo ewidentnie wskakuje najwyższy profil jakościowy ale wygląda to trochę tak, jakby co druga linia pikseli była lekko przesunięta, przez co obraz jest lekko poszarpany. Tak samo mam jak skorzystam z Replay TV na kanałach C+ czy Eleven.

Po podłączeniu do TV z 2018 problemu nie ma tak w REplay TV jak i w Viaplay więc to ewidentnie coś nie tak z TV. 

Netflix czy Player działają bez zarzutu. 

Telewizor mam nie nowy, bo kupowany około 2011 roku. 


Najdziwniejsze jest właśnie to, że na tym samym telewizorze Viaplay działa ładnie z Chromecasta, a z dekodera jest znacznie gorsza jakość. Nie jest to więc kwestia połączenia internetowego itd.  
 

Netflix z dekodera Canal+ u mnie działa dobrze, problem jest tylko z Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pietrzej16 napisał(a):

Najdziwniejsze jest właśnie to, że na tym samym telewizorze Viaplay działa ładnie z Chromecasta, a z dekodera jest znacznie gorsza jakość. Nie jest to więc kwestia połączenia internetowego itd.  

No tak, to u mnie tak samo. Na Chromecast 4 czy Apple TV Viaplay jest ok, problem jest tylko na Dualboxie. Jak jeszcze na kanale 90 była plansza Viaplay to zauważyłem że zaraz po przełączeniu na ten kanał literki na planszy są ostre, mijają 2-3 sekundy i ta ostrość się gubi.  Tak jak pisałem, to kwestia TV, podpiąłem Dulaboxa do nowszego TV i obraz ostry jak żyleta. 

 

Godzinę temu, pietrzej16 napisał(a):

Netflix z dekodera Canal+ u mnie działa dobrze, problem jest tylko z Viaplay.

A jak masz z Replay TV? Spróbuj włączyć np. na C+ Premium coś sprzed godziny i zobacz jakość. Bo u mnie też wtedy jest poszarpany obraz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy gale KSW można oglądać na żywo na dwóch urządzeniach równocześnie, jak ma to miejsce w przypadku innych treści, czy tylko jedno urządzenie wchodzi w rachubę? 

 

I jeszcze taka kwestia, jedno konto może być przypisane do 5 urządzeń. W jaki sposób można wyrejestrować samodzielnie jakieś urządzenie? Dopiero przy próbie uruchomienia na 6 urządzeniu czy można to zrobić wcześniej? W ustawieniach nie mogę znaleźć takiej opcji.

Edytowane przez luket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, luket napisał(a):

Mam pytanie, czy gale KSW można oglądać na żywo na dwóch urządzeniach równocześnie, jak ma to miejsce w przypadku innych treści, czy tylko jedno urządzenie wchodzi w rachubę? 

Tak, możesz oglądać na dwóch urządzeniach jednocześnie. 

 

12 minut temu, luket napisał(a):

I jeszcze taka kwestia, jedno konto może być przypisane do 5 urządzeń. W jaki sposób można wyrejestrować samodzielnie jakieś urządzenie? Dopiero przy próbie uruchomienia na 6 urządzeniu czy można to zrobić wcześniej? W ustawieniach nie mogę znaleźć takiej opcji.

Nie ma takiej listy. Z tego co udało mi się zauważyć, to możesz korzystać na 5 urządzeniach w ciągu doby. Wejdziesz na 6 to wywali info o zbyt dużej liczbie urządzeń. 

Licznik urządzeń np. z poniedziałku kasuje się w nocy z wtorku na środę ok. północy, czyli po upływie kolejnej doby. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kisiel95 napisał(a):

To serial o Premier League, to wiadomo, co zapowiadali, nic nowego

A w CANAL+ zapewne tego byśmy nie obejrzeli

Wiadomo o czym, bo jest opis po polsku, a udostępniony odcinek nadal nie ma polskiego tłumaczenia. Nie rozumiem odniesienia do C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mingo napisał(a):

Nie ma takiej listy. Z tego co udało mi się zauważyć, to możesz korzystać na 5 urządzeniach w ciągu doby. Wejdziesz na 6 to wywali info o zbyt dużej liczbie urządzeń. 

Licznik urządzeń np. z poniedziałku kasuje się w nocy z wtorku na środę ok. północy, czyli po upływie kolejnej doby. 

 

A to rewelacja. Myślałem, że urządzenia są przypisane do konta na stałe, jak np. w przypadku PolsatBox kiedyś było. Dzięki za odpowiedź.

 

  

2 godziny temu, dynecik napisał(a):

Magazyn premier league wczoraj był bez głosu, tak ?

Bo taki jest udostępniony.

 

U mnie głos jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...