Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

To wskaż nieskazitelnie czystą firmę :D

Ja zdaję sobie sprawę, że chcesz odwrócić uwagę, ale zauważ też, że robisz to wyjątkowo nieudolnie.

Zauważ też, że jesteśmy w wątku o viaplay i na ten temat rozmawiamy.

Zauważ też, że to sam viaplay dał pole do tworzenia teorii różnych.

Można tego uniknąć dogadując z partnerami wcześniej, żeby każdy dał komunikat prosty dla abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

Cytat konsultanta z grupy abonentów Canal+

"

Canal+ Wszyscy,abonenci którzy wykupili subskrybcje,w Canal+ nie mają się o co martwić, zgodnie z Szczegółowymi Warunkami udostępniania Usługi Viaplay z dnia 13.09.2022 r.:

W ramach Oferty CANAL+ Viaplay Abonent może skorzystać z pakietu udostępnianego w Serwisie Viaplay pod nazwą „Viaplay Total”.

Czyli w ramach obecnych umów nic się nie zmieni, pytanie tylko co z nowymi umowami. 

Na pytanie satkurier.pl skierowane do biura prasowego Viaplay: Do jakiego pakietu Viaplay abonenci, którzy korzystają z Viaplay za pośrednictwem swoich operatorów (np. CANAL+), będą mieli dostęp? Najszerszego Total? otrzymaliśmy następującą odpowiedź:

Prowadzimy na ten temat rozmowy z naszymi partnerami. O wszystkich ustaleniach poinformujemy już wkrótce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Nieistotne jest to, co kilka osób tu potwierdziło. Istotne jest to, jaką umowę zawarłeś.

I to jest najmądrzejsza rzecz jaką tu przeczytałem😃. Nie ma co rzucać inwektyw w stosunku do Viaplay, tylko trzeba poszukać umowę i przeczytać. Ja mam Viapaly z C+. W umowie jest wyraźnie napisane cena 19zł na 24mce, a w warunkach świadczenia usług Canal+ Viaplay:

pkt. 3. W ramach Oferty CANAL+ Viaplay Abonent może skorzystać z pakietu udostępnianego w Serwisie Viaplay pod nazwą „Viaplay Total”.

PS. Nie na co ich bronić, ale też nie ma co hejtować. Była cena 19, czy 34 zł za LE, LK i Bundesligę. Teraz doszła PL, będzie F1, w przyszłości może jak na skandynawskich kanałach będzie MotoGP czy Speedway GP. Logiczne jest, że cena musi iść w górę. Jedyne do czego można się przyczepić to ich pakietyzacja. Filmy i seriale ok, dalej bym zrobił samą piłkę, potem osobny pakiet sporty motorowe, a jak ktoś chce niech bierze cały sport, albo full z filmami i serialami.

Edytowane przez picassopawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90% wypowiedzi na forum o beznadziejnej jakosci serwisu i pozostale 10% o cenach ...Czyli podsumowujac Viaplay nic dobrego na naszym rynku nie zrobil, popsul ceny ,zanizyl jakosc ...

 

a taka uwaga z dnia wczorajszego 

Piłka reczna transmisja w TVP Sport i rownolegla w Viaplay nie patrzac na wszystkie rozdzielczosci, bitrate ,przeplywnosci jakosc obrazu takia sama dla zwyklego zjadacza chleba nie do odróżnienia poza wiadomym z gory okolo 20 sek opoznieniem 

 

Puchar Anglii City Arsenal upscalowany do 4k w Eleven 4K i mecz ligi niemieckiej Leipzig Stuttgart na Viaplay jakosc prawie ze taka sama ,nic zlego na Viaplay nie mozna powiedziec porownujac te transmisje .

 

telewizor Sony55 xh9005 odleglosc mniej wiecej 2.5m. Do tej pory ogladalem Viaplay przez Kodi ze wzgledu na przycinki w aplikacji na androida .Po aktualizacji Kodi do wersji 20 mialem przypadki ,ze nie odpalalo poszczegolnych transmisji wiec zalogowalem sie na boxa od UPC . i musze powiedziec ,ze aplikacja przygotowana na box4k z UPC daje swietna jakosc obrazu jak na nadawanie Viaplay i super plynnosc .Poza tym boxa mam zalaczonego przez kabel a sam telewizor przez WIFI co tez moze miec znaczenie dla stabilnosci polaczenia Mysle , ze przy takiej jakosci gdyby doszla pewnosc ze serwery nie nawala to spokojnie wiekszosc bedzie zadowolona ..no moze poza tymi co widzieli 4k w Canal+ . Ja niestety w UPC poki co tego kanału sie nie doczekalem wiec brak porownania ...

 

a cena 34 zl przy tym ich rozmachu , studio , komentatorzy na stadionach, prawa sportowe wydawala mi sie nieco podejrzana. Wzrost to byla tylko kwestia czasu i mysle , ze w tym temacie to nie jest ich ostatnie slowo . Będą badac rynek ile Polak jest w stanie wytrzymac .Pamietam poczatki Canal+ jaki to byl ekskluzywny kanał i jak na tamte czasy dosc drogi . 20 lat temu placilem wiecej niz place dzis oferta tez ubozsza ale dzis jest chyba 5 wersji canal+ a kiedys mialem analogowo 1 program w dekoderze z takim  kluczykiem . 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
5 godzin temu, picassopawel napisał(a):

I to jest najmądrzejsza rzecz jaką tu przeczytałem😃. Nie ma co rzucać inwektyw w stosunku do Viaplay, tylko trzeba poszukać umowę i przeczytać. Ja mam Viapaly z C+. W umowie jest wyraźnie napisane cena 19zł na 24mce, a w warunkach świadczenia usług Canal+ Viaplay:

pkt. 3. W ramach Oferty CANAL+ Viaplay Abonent może skorzystać z pakietu udostępnianego w Serwisie Viaplay pod nazwą „Viaplay Total”.

PS. Nie na co ich bronić, ale też nie ma co hejtować. Była cena 19, czy 34 zł za LE, LK i Bundesligę. Teraz doszła PL, będzie F1, w przyszłości może jak na skandynawskich kanałach będzie MotoGP czy Speedway GP. Logiczne jest, że cena musi iść w górę. Jedyne do czego można się przyczepić to ich pakietyzacja. Filmy i seriale ok, dalej bym zrobił samą piłkę, potem osobny pakiet sporty motorowe, a jak ktoś chce niech bierze cały sport, albo full z filmami i serialami.

Dokładnie. Mam Viaplay w UPC na zasadzie włącz/wyłącz. Wyłączyłem w styczniu i jeszcze muszę zapłacić za luty, bo tak jest w umowie. Nie pultam się, dlaczego nie jest tak samo jak w subskrypcji. Po prostu tak jest w umowie UPC.

 

Jeśli chodzi o klauzule inflacyjne, to nie jest tak, że operatorzy nagle podniosą cenę o np. 50 zł. Nie są szaleńcami. Max 5-10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zuzia napisał(a):

Płynność to jest normalność, a nie żadna świetna jakość. Wczorajsze, wyjątkowo paskudne, z litości nie daję dla zrzutów z innych źródeł.

 

2bund.jpg

 

Za puszczanie meczów w takiej jakości i jeszcze branie za to pieniędzy to powinien być prokurator .

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe dlaczego Viaplay podnosi cenę o ponad 20 zł? Jakie jest tego uzasadnienie jak nadal jakość jest mierna? Nic nie broni tego tworu, a i tak są osoby tłumaczące ten pseudo serwis. Ja na szczęście bez jednego meczu Premier League wytrzymam, tylko szkoda mi spotkania Barcy z MU. Gdyby cena była 34 zł, to pewnie na ten mecz włączyłbym na 2 miesiące, ale 55 to już przegięcie. Dobrze, że Legia i Barca są na długi czas zabezpieczone w innych, dużo bardziej solidnych kanałach.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zuzia napisał(a):

Płynność to jest normalność, a nie żadna świetna jakość. Wczorajsze, wyjątkowo paskudne, z litości nie daję dla zrzutów z innych źródeł.

 

2bund.jpg

 

Jakość przy Bundeslidze 2 jest mam wrażenie gorsza niż przy Bundeslidze 1. Oglądałem ten mecz wczoraj, jakość obrazu, czy nawet samego boiska nie porywała, ale 2 gole Kownackiego i wygrana 3-2 była takim zadośćuczynieniem😉.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jak zwykle kabaret się odgrywa. Już nie będą pakietów zmienić na umowie tylko wprowadzać klauzule inflacyjną🤣 Jakość słaba ale to nic bo Kownacki  strzelił dwa gole. Jakość taka sama jak na Eleven teraz już tylko czekam aż ktoś napisze że jest taka sama jak na C+ 4K.

Edytowane przez czerstwy
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Arkon napisał(a):

To ciekawe dlaczego Viaplay podnosi cenę o ponad 20 zł? Jakie jest tego uzasadnienie jak nadal jakość jest mierna? Nic nie broni tego tworu, a i tak są osoby tłumaczące ten pseudo serwis. Ja na szczęście bez jednego meczu Premier League wytrzymam, tylko szkoda mi spotkania Barcy z MU. Gdyby cena była 34 zł, to pewnie na ten mecz włączyłbym na 2 miesiące, ale 55 to już przegięcie. Dobrze, że Legia i Barca są na długi czas zabezpieczone w innych, dużo bardziej solidnych kanałach.

Biznes po prostu. Wydali mnóstwo kasy na prawa, studia, komentatorów itp. Musi się to zacząć zwracać 😛 (tak wiem jak to brzmi) ale taki mają model biznesowy i widocznie im się to spina. Lepsza jakość to znowu znacznie więcej kasy do wydania na infrastrukturę. Tego ich model nie zakłada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Od 1 marca 2023 roku zacznie obowiązywać nowy regulamin Viaplay. Jest to związane z wejściem w życie dyrektywy Unii Europejskiej.  W dokumencie pojawił się m.in. punkt o „błędach w ramach serwisu”. Viaplay sugeruje w nim, że wiele problemów może pojawić się z urządzeniami i łączami internetowymi użytkowników."

 

"- W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wpływ na dostęp do serwisu może mieć m.in odmowa dostępu przez sieć internetową lub przez inną sieć, inne problemy lub błędy sieciowe, lub problemy lub błędy dotyczące dostawcy sieci, problemy lub błędy o charakterze elektronicznym, komputerowym lub telekomunikacyjnym, oraz że nie ponosimy odpowiedzialności za ograniczenia w korzystaniu z serwisu spowodowane przeciążeniem lub tego rodzaju problemami lub błędami"

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/podwyzka-viaplay-bledy-regulamin-problemy-techniczne-jak-zglosic

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie zawarli to o czym wiele osób pisało w temacie i podobno się "nie znało".

 

Oczywiście temat trochę "śliski" bo cała odpowiedzialność jest spychana na usera, ale podobne zapisy ma każdy dostawca internetu, ale też PBG (który to nawet zastrzega sobie "krótkotrwałe" przerwy do 5h miesięcznie):


 

Quote

Jakość odtwarzanych Treści oraz Serwisu zależy od parametrów technicznych Sprzętu, wyjściowej jakości materiałów wideo przekazywanych przez

dostawców Treści oraz jakości połączenia internetowego, z którego korzysta Klient.

Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające niedużej niż 5 godzin miesięcznie, przerwy w możliwości dostępu do Usługi, spowodowane prowadzeniem

niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w możliwości dostępu, trwających dłużej z powodu awarii, Cyfrowy

Polsat dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie. Usługa dostępna jest z wykorzystaniem teleinformatycznej transmisji danych, w trakcie której mogą zaistnieć, pozostające poza kontrolą

Cyfrowego Polsatu, obiektywne okoliczności i czynniki mające wpływ na możliwość korzystania z Usługi tj. warunki pogodowe, nieprawidłowa

instalacja, niedostateczna jakość sygnału, usterka lub awaria sieci teleinformatyczne

 

czy C+ Online:

Quote

Usługodawca informuje, że:

1)  jakość świadczonych Usług jest uzależniona od właściwości prędkości usługi dostępu do Internetu,

z której korzysta Klient oraz właściwości Urządzenia wykorzystywanego przez Klienta do odbioru Usług. Ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz programy typu p2p mogą ograniczać lub uniemożliwiać korzystanie z Usług;

2)  na jakość świadczenia Usług oddziałują właściwości sieci, z której korzysta Klient;

 

(wrażliwych przepraszam, że znowu śmiem porównywać współistniejące na rynku usługi :D).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...