Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, Pawop napisał(a):

... Subskrypcja bezpośrednia czy od operatora generuje takie samo obciążenie, a abonentów przybywa

Dokładnie. A obciążenie w weekendy wraz ze startem sezonu F1 będzie tylko większe. Chociaż mam nadzieję że również w tym przypadku znajdą kogoś chętnego na sublicencję (samego wyścigu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lakiman napisał(a):

@_Artek_ jeszcze Viaplay dogada się z Orange, kilkoma innym dużymi operatorami i odbije sobie z nawiązką odpływ niezależnych subskrypcji. 😉

Swoją drogą ciekawe, ile w Vectrze będzie kosztował Viaplay, bo obecnie kosztuje ok 30 zł?

Powinna być możliwość dokupienia Viaplay u każdego operatora, czy to satelitarnego, czy komórkowego. Skoro już są (niestety) to powinni być dostępni możliwie najszerzej i najtaniej (subskrypcja przez pośrednika jest zdecydowanie tańsza). Ostatnio podpisali umowę z T-Mobile więc z  "dużych partnerów" brakuje tylko właśnie Orange i Polsatu. Miło byłoby żeby kiedyś możliwa była współpraca w modelu subskrypcyjnym np. w C+ Online ale wiadomo, że o to będzie najtrudniej.

Dla mnie najważniejsze, że nawiązali współpracę z T-Mobile. Kiedyś będę mógł mieć wszystko na jednej umowie (jeżeli do końca umowy z Play, czyli w przeciągu 20 miesięcy, Viaplay nie wyniesie się z Polski 🙂).

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam w zwyczaju oglądać multiligi ale dziś na chwilę zerknąłem i pozytywnie się zaskoczyłem widząc wyniki live na belce u dołu ekranu. Nie wiem kiedy to wprowadzili (w pierwszej kolejce na pewno nie było) ale teraz wygląda to jak multiliga. Niby drobiazg ale ode mnie+.

P.s. Całe szczęście dziś obyło się bez problemów technicznych (przynajmniej u mnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2023 o 19:01, aciu3 napisał(a):

Jestem w takiej samej sytuacji jak Ty. Również po świętach wykupiłem ten pakiet za 33,25 zł a dziś mi pobrało 44 zł wedlug nowej stawki pakietu rocznego 44 zł a miało pobrać 33,25 zł według tego co bylo napisane. Do wczoraj miałem pakiet miesięczny za 34 zł. W grudniu jak aktywowałem pakiet roczny napisane było ze 2 stycznia będę placił 33,25 zł miesięcznie. No i nawet już nie ma teraz możliwości anulowania.

Jak tam sytuacja u Ciebie? Ja cały czas czekam na odpowiedź na maila wysłanego do supportu w poniedziałek wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, diabeu napisał(a):

Jak tam sytuacja u Ciebie? Ja cały czas czekam na odpowiedź na maila wysłanego do supportu w poniedziałek wieczorem.

Miałem taki sam problem jak wy i również czekam od poniedziałku na meila z informacją zwrotną. Jako, że jutro mają mi pobrać opłatę postanowiłem do nich zadzwonić na infolinię. Pan posprawdzał w systemie i znalazł, że faktycznie aktywowałem subskrypcję roczną za 33,25 i uspokoił, że taką opłatę będę miał na pewno od przyszłego miesiąca, a teraz jak mi pobiorą 44 zł to będzie wystawiona korekta i 10,75 mi zwrócą. Tak więc najlepiej do nich zadzwonić i z automatu przekażą ten błąd do działu technicznego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, diabeu napisał(a):

Jak tam sytuacja u Ciebie? Ja cały czas czekam na odpowiedź na maila wysłanego do supportu w poniedziałek wieczorem.

Witam. Dostałem wczoraj odpowiedź że  dziękują za zgłoszenie i że zajęli się moją sprawą. Przepraszają bo mieli bład z płatnościami na stronie. Skorygowano nadpłatę i zwracają 10.75 zł na moje konto, i że jest już wszystko w porządku. Po czym dostałem drugi e-mail że rozpoczęto proces zwrotu pieniędzy i że może potrwać to kilka dni. Na konto bankowe karty nie wpłynął jeszcze zwrot nadpłaty. Wiec na razie czekam. Jak się zaloguję na konto Viaplay przez www to w moim koncie nie widzę zmiany ceny pakietu i widnieje cena 44 zł. za pakiet 12 miesięcy, jako mój pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, że na Android 7 nie ma żadnych  problemów, a na nowym Android 12 nie da się komfortowo oglądać..

Trudno uwierzyć, żeby Viaplay nie nadążał za aktualizacjami systemu.

Miał czas się przygotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tenktoś napisał(a):

@mingooczy się już przyzwycziły :)

Nie, ewidentnie jest poprawa 😉 Wyłączyłem i włączyłem stream i problem wrócił, więc to nie kwestia oczu 😛

Najgorzej jest przez ok. 2 minuty. Później częstotliwość szarpania spada a po jakichś pięciu minutach jest minimalna. 

 

W dalszym ciągu mnie zadziwia, że nie potrafią sobie z tym poradzić. Na Tizenie ich apka działa bardzo dobrze a na android tv ciągle mają jakieś problemy. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...