Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem i ja w sobotnie popołudnie kilka gorzkich zdań. Dzisiaj doczekałem się odpowiedzi. Najważniejsze wątki i cytaty:

1. "Obecnie oferujemy 1080p przy Premier League"

2. "Nie posiadamy obecnie kanału linearnego który oferuje większą rozdzielczość oraz jakość"

3. "Proszę również się upewnić czy nie używasz VPN"

4. "Odnośnie meczu Everton - Chelsea niestety zawinił dostawca"

Dla mnie bomba, jestem usatysfakcjonowany profesjonalną odpowiedzią ; ) Dowidziałem się, że nie mają kanału linearnego, Premier League dają w Full HD, Everton-Chelsea: problem był, ale nie z ich winy a ja i tak mam sobie sprawdzić VPN. O meczu Dortmund-Leverkusen nie wspomnieli ani słowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, barnee napisał:

Napisałem i ja w sobotnie popołudnie kilka gorzkich zdań. Dzisiaj doczekałem się odpowiedzi. Najważniejsze wątki i cytaty:

1. "Obecnie oferujemy 1080p przy Premier League"

2. "Nie posiadamy obecnie kanału linearnego który oferuje większą rozdzielczość oraz jakość"

3. "Proszę również się upewnić czy nie używasz VPN"

4. "Odnośnie meczu Everton - Chelsea niestety zawinił dostawca"

Dla mnie bomba, jestem usatysfakcjonowany profesjonalną odpowiedzią ; ) Dowidziałem się, że nie mają kanału linearnego, Premier League dają w Full HD, Everton-Chelsea: problem był, ale nie z ich winy a ja i tak mam sobie sprawdzić VPN. O meczu Dortmund-Leverkusen nie wspomnieli ani słowa...

Jak oni tak rozmawiają i traktują ciebie jak kretyna to trzeba walić skargę na nich do uokik i tak powinniśmy wszyscy solidarnie zrobić.

Koniec z żalami na forum, czas przejść do konkretnych działań.

 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Ten sam mecz nagrany na Telewizorze UHD 4K nie wygląda już tak dobrze. Niestety telewizory 4K skalując 1080i do 4K degradują obraz i jest to najbardziej dokuczliwe na meczach piłkarskich podczas dynamicznych akcji.

Jak jest dobry TV 4K, to nic nie degraduje obrazu. Jest taki sam jak na HD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, barnee napisał:

1. "Obecnie oferujemy 1080p przy Premier League"

2. "Nie posiadamy obecnie kanału linearnego który oferuje większą rozdzielczość oraz jakość"

3. "Proszę również się upewnić czy nie używasz VPN"

4. "Odnośnie meczu Everton - Chelsea niestety zawinił dostawca"

Najciekawsze, że 1080p dla Premier League nie mają nawet u siebie w Szwecji. VPN pasuje tutaj jak kwiatek do kożucha. Mityczny dostawca zawinił, ale w C+ działało, a także w DAZN, FuboTV, Sky itd.

 

Bez cienia złośliwości nazywam obsługę botami, podejrzewam od dawna, że zaoszczędzili na kosztach i nie zatrudnili polskich studentów na umowę o dzieło lub zlecenie tylko testują jakąś oszczędnościową wersję sztucznej inteligencji z wgranym translatorem. I jej się myli HD Ready z Full HD, w ogóle jakby wybierała losowo odpowiedzi z gotowej puli nie dbając o całościową logikę przekazu. Co prawda mecze niewiele mnie obchodzą, ale dołożę cegiełkę od siebie i napiszę do nich, ale nie więcej jak trzy zdania proste, żeby się automat nie pogubił za bardzo.

 

10 godzin temu, domin107 napisał:

skargę na nich do uokik i tak powinniśmy wszyscy solidarnie zrobić

Zgadza się, ale tę trzeba poprzedzić zgłoszeniem do Viaplay.  Powtarzalny motyw w odpowiedziach o Full HD to jest jawne wprowadzanie w błąd.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Zuzia napisał:

Bez cienia złośliwości nazywam obsługę botami, podejrzewam od dawna, że zaoszczędzili na kosztach i nie zatrudnili polskich studentów na umowę o dzieło lub zlecenie tylko testują jakąś oszczędnościową wersję sztucznej inteligencji z wgranym translatorem.

Coś jest na rzeczy, bo odpowiedź w większości nie na temat i mało spójna logicznie. Zdanie drugie nijak się ma do pierwszego. No i: "pozdrawiam. Marta". Miałem niedawno temat do C+ i w podpisie było imię, nazwisko i stanowisko. Taki jest chyba standard w BOK-ach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, matinen napisał:

Gdzie ty tam masz pakiet z Viaplay za 20 zł? Najtańszy pakiet z Viaplay przez 24 miesiące to Podstawowy za 25 zł (gdy jesteś abo Play) lub 35 zł (gdy nie masz umowy w Play)

@Adamus opisując swoją umowę miałeś na myśli pakiet podstawowy, czyli za 35 zł (bez abo w Play). Taniej nic nie widzę z linku który udostępniłeś. Chyba, że jestem ślepy 🙂.

Tak jak Ci pisałem wcześniej,abo nie jestem ,podstawowy bez ich skrzynki,do oglądania na smart tv.

Kolega też tak w pon podpisał umowę

 

Na czat prowadzona rozmowa...

Edytowane przez Adamus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakbyś leczył ból gardła kropelkami do uszu...

Ja planuję coś takiego złożyć, ale czekam jeszcze na odpowiedz o viapley na zgłoszoną usterkę. Będę też dzwonił do orange (od nich mam neta), żeby dali też swoją opinię czy mój internet jest ok i jednak aplikacje powinny chodzić jak ta lala.

Ktoś ma jakiś wzór jak to ładnie wszystko dla nich opisać ? Mozna opracować jeden wzór dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze już czytaliście  o możliwej karze dla Viaplay :)

 

Wczoraj dzwoniłem  do lubuskiego  UOKIK  po naszej rozmowie na forum ,przedstawiłem w czym rzecz  gość poradził abym maila którego wysyłałem  w czerwcu do Viaplay  (i jest bez odpowiedzi ) przesłał do  UOKIK  oni się zapoznają i ,zapytają Viaplay o brak odpowiedzi  itp itd .

Jednak  skończonej rozmowie    olałem to szczerze mówiąc ,aż do przeczytania dziisiaj tego artykułu :

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/viaplay-transmisje-problemy-techniczne-skargi-uokik

 

:)  także maila wysyłam  ale już  do łownego  UOKiK  ,oraz piszę kolejnego ze skargą na Viaplay . Zobaczymy co to zdziała  .Zachęcam wszystkich którzy są nie zadowoleni z działania serwisu o napisanie  takiej skargi  im więcej takich głosów tym lepiej  to nic nie kosztuje  a możemy  coś wywalczyć

Może w końcu pod naciskiem poprawią jakość do FHD   ,a  jak nie to może zamkną tą lichwę :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Adamus napisał:

Tak jak Ci pisałem wcześniej,abo nie jestem ,podstawowy bez ich skrzynki,do oglądania na smart tv.

Kolega też tak w pon podpisał umowę

Na czat prowadzona rozmowa...

Ta tańsza opcja bez boxa pojawiła się w lutym, wtedy pisali że taka oferta dostępna tylko w salonach. I raczej tak jest nadal, bo konsultant wczoraj przez telefon nic nie wiedział żeby była taka opcja tej oferty, powiedział że przecież box to "gratis"! :-D

Edytowane przez dsd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się skończy na tym że Viaplay napiszę że był problem na łączach międzynarodowych i zawiniła Telia itd. I na tym się skończy. Dostawcy internetu też nie gwarantują optymalnego działania i prędkości w ruchu wychodzącym.Swego czasu Orange miał problemy jak trasowanie było przez Telię i trzeba było używać VPN do gier sieciowych😀
Ktoś w ogóle sprawdzał przez jaki węzeł idzie ruch i gdzie są gubione pakiety ?

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się pisze tego typu odpowiedzi. Napisali, że zawinił dostawca i nie zgadniesz, który, bo wcale nie musi chodzić o Premier League tylko np. dostawcę jakiegoś serwera, hostingu czy czegoś tam. Ja sobie skrobnąłem mejla do Premier League, napisałem im, że potrafili wyprowadzić al jazeerę z europejskich satelitów, wymuszać zmiany kodowań to może i w przypadku viaplay będą mieli odpowiednie środki nacisku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, jackpol napisał:

Pewnie się skończy na tym że Viaplay napiszę że był problem na łączach międzynarodowych i zawiniła Telia itd. I na tym się skończy. Dostawcy internetu też nie gwarantują optymalnego działania i prędkości w ruchu wychodzącym.Swego czasu Orange miał problemy jak trasowanie było przez Telię i trzeba było używać VPN do gier sieciowych😀
Ktoś w ogóle sprawdzał przez jaki węzeł idzie ruch i gdzie są gubione pakiety ?

Właśnie w tym problem że legalne streamingi na taką skalę to stosunkowo nowy segment usług i w tych urzędach często nie wiedzą co z tym robić, kiedy napływają do nich takie skargi. Jak pojawił się problem że mecze wyjazdowe Legii (Liga Europy) nie są dostępne na otwartym kanale, też tylko rozkładali ręce.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą ma 32 calowym telewizorze full HD , UPC TV GO ( sport)-, Canal+ Online czy Viaplay wyglądają..bardzo dobrze.

Ale to jakby się cofnąć o kilkanaście lat.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/viaplay-transmisje-problemy-techniczne-skargi-uokik potwierdza wyraźnie, że UOKiK może zająć się tym, co wyprawia Viaplay.

 

Kluczowe zdania z artykułu:

 

1) "Tak, Prezes UOKiK może podejmować działania wobec przedsiębiorców z innych krajów - odpowiada nam biuro prasowe UOKiK" oraz "Zasadą jest zatem, że jeśli praktyki danego przedsiębiorcy oddziałują lub mogą oddziaływać na terytorium RP (polskich konsumentów) to Prezes UOKiK jest właściwy".
 

Jak widzisz @aandin wszystko się zgadza. Należy pisać do UOKiK (nie do UKE).

 

Proponuję, kto ma chęć, to niech wysyła oficjalne skargi do UOKiK (zwłaszcza z uwzględnieniem procesu reklamacyjnego). Skoro już przy 10 skargach od konsumentów UOKiK wykazuje wstępne zainteresowanie, to jeśli takich skarg pojawi się 100 lub więcej, to na pewno nie zbagatelizują skarg.

 

2) "[Konsumenci] Skarżyli się też, że składane w takiej sytuacji reklamacje są odrzucane lub spółka oferuje im niesatysfakcjonujący rabat w opłacie za subskrypcję na kolejny miesiąc. Prezes UOKiK wystąpił do przedsiębiorcy o wyjaśnienia".

 

Zgodnie z tym o czym wczoraj pisałem: nie macie obowiązku zgadzać się na przyznanie rabatu na przyszłą subskrypcję (macie prawo domagać się rekompensaty z tytułu wykupionej już subskrypcji, która nie spełniła Waszych oczekiwań; w skrócie mówiąc - chodzi o częściowy zwrot poniesionych kosztów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, emirates napisał:

Tak się pisze tego typu odpowiedzi. Napisali, że zawinił dostawca i nie zgadniesz, który, bo wcale nie musi chodzić o Premier League tylko np. dostawcę jakiegoś serwera, hostingu czy czegoś tam. Ja sobie skrobnąłem mejla do Premier League, napisałem im, że potrafili wyprowadzić al jazeerę z europejskich satelitów, wymuszać zmiany kodowań to może i w przypadku viaplay będą mieli odpowiednie środki nacisku. 

Tak zawinił dostawca - konkretnie dostawca treści, czyli Viaplay. I niech firma się tłumaczy, ale przed UOKiK z jakiego to powodu nie może dostarczyć transmisji bez zakłóceń do klientów mimo, że bierze za to pieniądze. I dlaczego uchylają się od rekompensat, a na dokładkę oficjalni przedstawiciele firmy kłamią o Full HD w odpowiedziach do klientów. Rolą klientów jest zgłosić do Viaplay i napisać do UOKiK, by ten miał podstawę wszcząć postępowanie w sprawie. Napisałam do Viaplay, czekam na odpowiedź.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Zuzia napisał:

Tak zawinił dostawca - konkretnie dostawca treści, czyli Viaplay. I niech firma się tłumaczy, ale przed UOKiK z jakiego to powodu nie może dostarczyć transmisji bez zakłóceń do klientów mimo, że bierze za to pieniądze.

 

Tak naprawdę nie ma znaczenia kto zawinił: czy samo Viaplay, czy podmiot trzeci z nimi współpracujący. Skoro nie mogli wywiązać się należycie z opłaconej usługi, to klient ma prawo złożyć reklamację i należy mu się rekompensata. Skoro Viaplay tego nie rozumie, to UOKiK im to wszystko odpowiednio wytłumaczy (a takowy "wykład" może być bardzo kosztowny dla Viaplay).

 

8 minut temu, Zuzia napisał:

Rolą klientów jest zgłosić do Viaplay i napisać do UOKiK, by ten miał podstawę wszcząć postępowanie w sprawie.

 

Otóż to, koniecznie należy pisać do UOKiK w sytuacji, jeśli po złożonej reklamacji Viaplay na nią nie odpowiedział, zbagatelizował ją lub nie chce udzielić nam satysfakcjonującej rekompensaty (dla mnie ewentualny rabat 25% na przyszłą subskrypcję nie byłby odpowiednią rekompensatą, gdyż nie zamierzam kupować kolejnej subskrypcji - chcę zwrotu części kasy i kropka).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...