Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może to nie problem krzykaczom zwrócą te 17 zeta a ci dalej będą oglądać i abonować. Gdyby ludzie mieli honor zrezygnowali by na jakiś czas a wtedy operator by coś zrobił ze swoją usługą. Obstawiam że gdyby rządzili wszystkim ludzie ze Skandynawii to by to jakoś było. Ale tu pewnie  nasi grają główne skrzypce i wiedza że nawet jak będa oferować syf to inni to wykupią.Kwestia tylko tego by cena nie była za wysoka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Der Klassiker jak Viaplay zareagowała? Przeprosiła i dała rabat 50%.

Po ostatnim KSW jak Viaplay zareagowała? Przeprosiła.

 

Zapewne wyciągną z tego taki wniosek, że przy następnej awarii znowu ... przeproszą za utrudnienia.

 

Ja jako sympatyk transmisji wydarzeń sportowych w streamingu z przykrością stwierdzam, że póki co - zwłaszcza przy znacznie zwiększonym zainteresowanym - zdecydowanie lepiej nadaje się do tego klasyczna telewizja. Gdyby w Polsce to wszystko przejął DAZN, a nie Viaplay zapewne z czasem byśmy bardziej docenili korzyści z streamingu (Skandynawowie - w porównaniu z konkurencją - idą po najmniejsze linii oporu).

 

Obawiam się, że tylko kwestią czasu jest, jak podobne awarie wystąpią w hitowym meczu Premier League (np. w trakcie transmisji "Bitwy o Anglię") czy przy kluczowym wyścigu w F1 (a nie daj Boże, Robert Kubica lub ktoś inny z Polaków zaistnieje, to strach pomyśleć co się wówczas wydarzy).

 

Naprawdę żałuję, że Viaplay marnuje potencjał, jaki daje technologia streamingowa.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pałka się przegła. Nigdy nie składałem reklamacji na działanie usług ale KSW jestem fanem i nie będzie mi się zacinać czy wywalać do strony "kurza twarz". Od 2016r oglądałem na KSW TV i zero powtarzam zero problemów!

 

A tutaj 2 gala i jakieś problemy

 

Odpowiedź Viaplay

 

"Podczas wczorajszej gali wystąpiły problemy techniczne, które wpłynęły na sam koniec transmisji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W ramach rekompensaty mogę zaproponować obniżenie najbliższej płatności o 25%. Aby uzyskać rabat proszę o podanie adresu e-mail, na który konto zostało założone"

 

Dobrze @katowicerpisał składać reklamacje. Napisałem na czacie. Jeżeli będzie się coś działo będę pisał aż w końcu się nauczą albo w końcu KSW zrezygnuje z tego badziewia.

 

Szkoda że KSW nie pomyślało o TV.

 

Aby można było kupić przez satelitę i internet jak kto woli

Edytowane przez Vaniliovsky
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vaniliovsky - naprawdę uważasz, że 25% rabatu za najbliższą płatność to satysfakcjonująca rekompensata? Ostatnio było 50% (przy Der Klassiker). Zresztą z ich strony to prosty i skuteczny myk - nie rekompensują za bieżący okres rozliczeniowy (w którym wystąpiła awaria) a oferują dla następnego (czyli jeśli nie wykupisz dostępu do Viaplay, to tak naprawdę niczego Tobie nie "zwrócą").

 

Może warto zapytać grzecznie, na jaką rekompensatę będzie można liczyć, jeśli przy następnej gali KSW wystąpi kolejna awaria?

Edytowane przez grreg2084
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekompensata jest uznaniowa, warto składać reklamacje na wszystko co działa nieprawidłowo. Zdarzają się zwroty również całej kwoty lub darmowy dodatkowy miesiąc. Choć jak @katowicer z kolegami górnikami zaszalał mogą już nie być tacy hojni :)

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grreg2084 napisałem im że nie zamierzam już wykupować na następny miesiąc subskrypcji tylko na następną galę. Dla mnie Viaplay to tylko KSW. Przez cały miesiac nie oglądam nic prócz gali KSW.  Bez gadania zwrócili różnicę na podaną na koncie kartę i nie muszę wykupować kolejnego miesiąca.

 

Jak dla mnie to gra. KSW jeszcze taniej. 2 gale za jedyne 25zł.

 

tMaWO59.png

 

 

FfvBDDV.png

 

 

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę na tym czacie ,ale tam bot  odpisuje stałą  formułkę .....

Dowiedziałem  się bardzo istotnych rzeczy🤣

5c1Mnbx.jpg

 

eXq9APQ.jpg

xZGZoti.jpg

FUdU58f.jpg

7LowtjJ.jpg

RAia2uK.jpg

 

No i link do certyfikowanego sprzętu :

https://viaplay.pl/devices

 

Trochę nie pykło bo sony jest na liście 🤣

 

 

P.S. sorry ze tak posta rozjechało

Edytowane przez raiders25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi przyznali 25%. Nie pozostaje nic innego jak upominać się na czat za każdym razem. Tu nie chodzi @raiders25 o 8,50. Tylko o to, że jak przy każdym takim numerze upomni się chodź 5 tysięcy osób z ich subskrybentów to jest to dla nich miesiąc w miesiąc 40 tysięcy straty na rabatach. Więc na dłuższą metę sami będą coś chcieć coś z tym zrobić, bo oburzenie klientów to mniejszy zysk i mniejsza chęć do dalszego korzystania z usługi. Wbrew pozorom i tak support z Viaplay jest lepszy niż z Canal+. Spróbuj cokolwiek u tamtych załatwić.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te szacunkowe 40 tysięcy wliczą sobie w koszty  i tak wyjdzie taniej niż porządne inwestycje w infrastrukturę. Plansza z przeprosinami jest za darmo, awanturującym się rzucą ochłap. Szwedzki model postępowego streamingu sportowego. Miało być pięknie nowocześnie a wyszła widowiskowa klapa w momencie kulminacyjnym. 



  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie chodzi o sam zwrot pieniędzy które zapłacą za odszkodowania. Viaplay nie ma takiego komfortu jak platformy które maja umowy z abonamentami na 24 miesiące tylko 30 dni, jeżeli bedą dalej zaliczać takie wtopy to ludzie porostu zrezygnują w jednym momencie i zostaną z niczym, dlatego stąpają po ciężkim lodzie jak na ten moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsesję mają raczej ci którzy natłukli prawie pięćset stron i nie dadzą  wypowiedzieć się innym. Wykupiłem usługę, chcę legalnie, nowocześnie i w 50 klatkach a tu kolejna wpadka więc krytyka uzasadniona i dziwię się że niektórzy dają im tyle szans. 

  • Popieram 4
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, stanley840 napisał:

Viaplay nie ma takiego komfortu jak platformy które maja umowy z abonamentami na 24 miesiące tylko 30 dni, jeżeli bedą dalej zaliczać takie wtopy to ludzie porostu zrezygnują w jednym momencie i zostaną z niczym, dlatego stąpają po ciężkim lodzie jak na ten moment.

 

Bzdura - naiwnie żyjesz przekonaniami, że inni postąpią, tak jak Ty. Większość osób nie zrezygnuje. Prawdziwi - nie "januszowi" - fani Bundesligi, pomimo mega wtopy w trakcie transmisji Der Klassiker, zapewne pozostali wierni usłudze. Po prostu najprawdziwsi fani Bundesligi nie wyobrażają sobie weekendu bez obejrzenia meczów ligi niemieckiej. Podobnie zapewne postępują prawdziwi fani KSW (każdą następną galę zechcą obejrzeć). Awarie każdego wkurzają, ale automatycznie nie przekłada się to na to, że wszyscy rezygnują z usługi (robi to zdecydowana mniejszość).

 

Problem by się pojawił, gdyby władze KSW zaczęły się "stawiać" Viaplay, w tym by zagrożono zerwaniem współpracy, jeśli nastąpi kolejna awaria. Wtedy faktycznie Viaplay mogłoby stracić sporo klientów, a to już biznesowo by mogło "zaboleć". Ale wątpliwe, aby coś takiego miało miejsce, gdyż władze KSW po doświadczeniach z Polsatem, zapewne będą wolały zachować milczenie albo delikatnie zasugerować, aby problemy z transmisją ponownie nie miały miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...