Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, mingo napisał:

Czyli za co odpowiada prezes danej firmy? Może sobie mówić co chce a decyzje odnośnie kierunków rozwoju podejmuje ktoś inny? Prezes nie ma wiedzy, czy firma którą zarządza będzie w stanie wdrożyć 4K w ciągu roku?

Odczuwalny rys patologicznego rynku skoro prezes pozostawia za sobą niespełnione deklaracje, a "branżowe" indywidua kpią z użytkowników, że wierzą w słowa prezesa jakby byli naiwnymi dziećmi i w ogóle śmią żądać spełnienia obietnic. Typowa korporacyjna buta i arogancja. Czytałam krytyczne opinie subskrybentów Viaplay z rynku skandynawskiego, ale tam oficjalny przedstawiciel firmy ładnie przepraszał za niedogodności. W Polsce nawet w oficjalnych kanałach jakby boty używające translatora, a co dopiero mówić o poziomie samozwańczych lub zatrudnionych obrońcach grasujących w sieci.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bgmnt napisał:

Jeśli 6 z 8 piekarni sprzedaje słaby chleb, a Ty ciągle gadasz tylko o jednej to się to nazywa obsesja.

Jeśli jedna piekarnia wykupiła "przepis" na chleb (który lubiłem jeść) na wyłączność i serwuje go w słabo zjadliwej formie to tak, będę ich często krytykował. 

  • Popieram 4
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Poseł interweniuje w UOKiK i UKE

Coraz częstsze awarie serwisów streamingowych dostrzegają też przedstawiciele parlamentu. Interwencję w sprawie braków transmisji na żywo wydarzeń sportowych w UOKiK i UKE podjął poseł Polska 2050 Michał Gramatyka. (...)  Poseł dodaje, że impulsem do podjęcia interwencji był vlog Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego. Dziennikarz ostro zaatakował w nim (niewymienione z nazwy_ serwisy streamingowe, które nie "dowożą" widzom najważniejszych transmisji.

 

Cytat

Michał Gramatyka:  - Zacząłem badać temat szerzej i znalazłem wypowiedzi bardzo wielu niezadowolonych kibiców - W sieci jest duże wzburzenie nie tylko meczu Barcelony z Bayernem, ale i przerw w transmisjach u innych platform. Jeżeli klient płaci za transmisję, którą nadawca oferuje "na wyłączność" po czym  transmisji nie ma, to jest to czyn nieuczciwej konkurencji. Dlatego zawiadomiłem UOKiK. Ale temat dotyczy też UKE przynajmniej od strony technologicznej - świadczenie usług drogą elektroniczną, zwymiarowanie infrastruktury pod popyt - wyjaśnia poseł.

Zdaniem przedstawiciela Polska 2050, UOKiK " jest od tego, by takie sytuacje piętnować" i powinien ukarać platformy streamingowe "za ograniczenie praw konsumenta".

 

Źródło: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/polsat-box-go-skargi-uokik-mecz-bayern-barcelona-jaka-kara-dla-nadawcy-rekompensata

 

A więc i UKE zostało zainteresowane sprawą.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skargi do UOKiK i UKE zamiast podziałać na Viaplay praktycznie natychmiast zadziałały na pewnych użytkowników tego forum 😂 Fajnie że coś się dzieje w tym kierunku, jak to ktoś napisał "kogo interesuje opinia garstki osób która sobie popisze na forum i tyle z tego, ... karawana jedzie dalej" No to teraz jedzie ale po kamieniach tej garstki osób. Zobaczymy czy urzędy też coś rzucą od siebie pod te koła 🤑 Już raz nc+ się przejechała jak ceny wywindowali po połączeniu się z Cyfrą+ i też działała pewna grupa osób na tym forum co to twierdziła że ceny są sztywne jak się nie podoba to proszę iść do Polsatu itp. (pamiętam że konsultanci często przez tel. mówili tą regułkę że w Polsacie taniej) no to poszli złożyć 300 tyś wypowiedzeń 😂 i magicznie stare ceny wróciły. Prawda jest taka że Tam gdzie ludzi kupa i Herkules d***

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. O ile jakość to coś co dla wielu nie jest przeszkodą żeby wykupić usługę, bo nie rozróżniają 720p od 1080p tak problemy z zacinaniem czy inne podobne to coś co odstraszy nie tylko kogoś, kto się w tym orientuje a przede wszystkim zwykłego, szarego widza. Po co ktoś ma wydać ponad 30 zł żeby podczas meczu, który chce obejrzeć zobaczyć na ekranie komunikat albo kręcące się kółko. Po prostu nie wykupi, znajdzie coś innego w tv. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, mingo said:

Jeśli jedna piekarnia wykupiła "przepis" na chleb (który lubiłem jeść) na wyłączność i serwuje go w słabo zjadliwej formie to tak, będę ich często krytykował. 

No widzisz, a ja skorzystałbym z innych dostępnych zamiast walczyć z wiatrakami, w dodatku bez realnych podstaw, tylko swojego widzimisię.

4 hours ago, Zuzia said:

Odczuwalny rys patologicznego rynku skoro prezes pozostawia za sobą niespełnione deklaracje, a "branżowe" indywidua kpią z użytkowników, że wierzą w słowa prezesa jakby byli naiwnymi dziećmi i w ogóle śmią żądać spełnienia obietnic. Typowa korporacyjna buta i arogancja. Czytałam krytyczne opinie subskrybentów Viaplay z rynku skandynawskiego, ale tam oficjalny przedstawiciel firmy ładnie przepraszał za niedogodności. W Polsce nawet w oficjalnych kanałach jakby boty używające translatora, a co dopiero mówić o poziomie samozwańczych lub zatrudnionych obrońcach grasujących w sieci.

Ojej, to już zmieniłaś zdanie w sprawie 4K? Może @Pawop w takim razie przeproś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bgmnt napisał:

No widzisz, a ja skorzystałbym z innych dostępnych zamiast walczyć z wiatrakami, w dodatku bez realnych podstaw, tylko swojego widzimisię.

 

"Bez realnych podstaw" 😂😂😂

 

Gdzie mogę w Polsce legalnie oglądać Bundesligę, a od marca F1 legalnie? Te ligi/sporty mnie interesują a nikt inny tego nie zaoferuje w najbliższym czasie. Mam czekać aż ktoś inny przejmie te prawa za X lat i jak tam nie zadziała to dopiero wtedy mogę z opóźnieniem skrytykować Viaplay?

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, mingo said:

"Bez realnych podstaw" 😂😂😂

No te realne podstawy jak się okazało to kilka wpisów tych samych osób na forum w kółko, krzykacze na twiterrze, co dało cale 40 skarg w dwa miesiace do UOKIK na jakieś 350-450 tysięcy abonentów, z czego każdy może dać dostęp jeszcze drugiej osobie. Procent umiesz obliczyć? Dla porównania, na banki UOKIK otrzymuje nawet kilkaset skarg tygodniowo...

Będziesz teraz dyskutował z liczbami, które wskazują na to, że >99% użytkowników Viaplay żadnej skargi nie złożyło?

Pewnie moje wpisy na forum ich przed tym hamują? :D

 

Just now, mingo said:

Gdzie mogę w Polsce legalnie oglądać Bundesligę, a od marca F1 legalnie? Te ligi/sporty mnie interesują a nikt inny tego nie zaoferuje w najbliższym czasie. Mam czekać aż ktoś inny przejmie te prawa za X lat i jak tam nie zadziała to dopiero wtedy mogę z opóźnieniem skrytykować Viaplay?

A to już się ekspertów z forum pytaj, co promują darmowe emisje Bundesligi na YT, płatne krocie szwajcarskie SKY, albo ligę angielska za free na kanałach z Iranu czy Azerbejdżanu. Języka jeśli nie umiesz to się poduczysz wykorzystując czas, który poświęcasz tu na walkę z wiatrakami 😂.

Patrząc na liczbę tak doskonałych, wg koneserów jakości, alternatyw dziwie się, że temat tej badziewnej usługi z opóźnieniem 90 sekund i jakościa VHS jeszcze w ogóle ma jakieś wpisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za różnica ile skarg wpłynęło, skoro liczy się fakt że odpowiednie urzędy sprawę podjęły? Pytanie czy zbadają sprawę dokładnie bo wtedy sytuacja się wydaje klarowna i kolejne awarie, wysypywanie się apek to kwestia momentu by udowodnić rację klientów.
Poza tym skąd te dane o ilości abonentów? Bo z tego co kojarzę to w ostatnich miesiącach viaplay podawało (jak zwykle) rozmydlone dane, tj w całości jako kraje "nadbałtyckie" a na początku roku nawet dodawali darmowe konta :D

Edytowane przez utede
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, utede said:

Co za różnica ile skarg wpłynęło, skoro liczy się fakt że odpowiednie urzędy sprawę podjęły?

No taka, że patrząc na rzekomą skalę problemu powinno być ich co najmniej kilkadziesiąt tysięcy.

 

5 minutes ago, utede said:

Pytanie czy zbadają sprawę dokładnie bo wtedy sytuacja się wydaje klarowna i kolejne awarie, wysypywanie się apek to kwestia momentu by udowodnić rację klientów.

Na razie to badają w UOKIK czy w ogóle mają podstawy, żeby się tym zajmować.

 

5 minutes ago, utede said:

Poza tym skąd te dane o ilości abonentów? Bo z tego co kojarzę to w ostatnich miesiącach viaplay podawało (jak zwykle) rozmydlone dane, tj w całości jako kraje "nadbałtyckie" a na początku roku nawet dodawali darmowe konta :D

Poszukaj, wczoraj Ci tak dobrze poszło żeby znaleźć ten jeden jedyny wywiad z antyweb gdzie była mowa o 4K :D.

A darmowych kont jakiegoś pół roku nie ma i nie były liczone jako abonenci. Kolejna bzdura jak ta z VHS.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że dyskusja na argumenty nie ma sensu więc odpuszczę bo powołujesz się na niewiadome dane ale jak masz coś udowodnić to "poszukaj sobie" :) O darmowych kontach wspomniałem bo właśnie jedyne dane znalazłem z końca roku i potem lutego a wtedy sumowali z darmowymi kontami- tak bardzo viaplay jest wiarygodne właśnie.
PS. UOKIK o wyjaśnienia już prosił wcześniej i viaplay zupełnie olało sprawę i nie odpowiedziało- dlatego m.in sprawa przeciwko nim już ruszyła :)

Edytowane przez utede
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, mingo napisał:

Dokładnie. O ile jakość to coś co dla wielu nie jest przeszkodą żeby wykupić usługę, bo nie rozróżniają 720p od 1080p 

Głupoty piszesz. Co innego jest jakość obrazu 720 p z 5 M/bitrate a inaczej to samo wygląda w full HD bez podwyższenia bitrate. Po prostu źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@utede Jeśli najpierw powołujesz się na wywiad na antywebie jako główne źrodło informacji na temat firmy (a pytany o jakieś oficjalne twierdzisz, że pewnie skasowali), a potem powtarzasz bzdury z hdtvpolska o liczeniu darmowych kont jako abonentów, które zostały 30x na forum obalone bo wystarczy wejść na stronę NENT i poczytać raporty to wybacz, ale nie będę traktował Cię jako poważnego dyskutanta ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywiad + tweety były ponad ROK temu jak dopiero ogłosili wykupienie Premier League. Później jakoś "zapomnieli" o tym a krótko przed startem ligi najpierw na oficjalnym profilu nie odpowiadali ludziom, a gdy zostali naciśnięci to przyznali się do "minimum 720p". Dla rozsądnej osoby to jawne wprowadzanie w błąd, ale widzę jesteś twardy elektorat :) 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bgmnt napisał:

@mingo To, że Ciebie nic nie interesuje, nie znaczy, że każdy ma taki ograniczony światopogląd.

Zwłaszcza na forum poświęconym stricte danemu tematowi jak Satkurier.

Ale ja nie mówię co mnie interesuje bo akurat ja lubię aspekty techniczne i generalnie wiedzę w tym jakąś mam jak to działa.

Ja tylko piszę, jaki jest przeciętny odbiorca. Ten bez którego pieniędzy usługa/produkt nie utrzyma się na rynku. 

 

@STARS.TVteż pewnie wolałby być w HD na satce ale to są koszty a celuje w przeciętnego widza. Nie pasjonata obrazu, który będzie narzekał na brak jakości HD w kanale muzycznym tylko w takiego co chce włączyć kanał i posłuchać dobrej muzyki. Bo tacy dają mu oglądalność. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adamus model biznesowy mają podobny wszędzie, skupowanie praw do czego się da, jakość wszędzie podobna tyle, że wybrane skandynawskie mają już 4K, a pozostałe nie. Problemy ze stabilnością w Holandii i w Polsce. Były różne optymistyczne wróżby, ale nie sprawdziły się. Jedyne co jest pewne, to podwyżka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mingo No to w czym problem? Ten przeciętny odbiorca jak się okazało też nie jest taki przeciętny jakby chciała cześć forumowiczów bo wysłał przez 2 miesiące łącznie 40 skarg na uslugę, a Viaplay wg Gemiusa odwiedziło w zeszłym miesiącu 2,3 mln RU...

Może więc odbiorcy działało, może nie działało, ale to zaakceptował, albo po prostu ma to gdzieś. Na pewno ma to głębiej niż forumowa warriorka :).

Swoją drogą, gdyby brać serio to co niektórzy fanatycy piszą na forum to Viaplay powinno już upaść w grudniu 2021 (fakty są takie, że ma coraz więcej odwiedzających wg Gemiusa, czyli też klientów, liczba abonentów też im rośnie mimo to jak napisała wyżej koleżanka globalnych awarii), Apple TV+ dawno powinno pokonać Netflixa czy Disney+, które przy okazji by upadły (a w rzeczywistosci jest to serwis 6-7x wyboru w USA, a w Polsce ogląda go promil ludzi), Canal+ powinnien mieć 2x więcej abonentów niż Polsat (fakty są takie, że Polsat ma ich ponad 2x więcej) i właśnie kosić hajs na giełdzie (na która dwa razy się nie byl w stanie dostać) itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bgmnt napisał:

@mingo No to w czym problem? Ten przeciętny odbiorca jak się okazało też nie jest taki przeciętny jakby chciała cześć forumowiczów bo wysłał przez 2 miesiące łącznie 40 skarg na uslugę, a Viaplay wg Gemiusa odwiedziło w zeszłym miesiącu 2,3 mln RU...

Z punktu widzenia viaplay w tym problem, że Iksiński po kilku nieudanych próbach obejrzenia najważniejszych meczów da sobie spokój z usługą i nie będzie za to płacił. A chyba o to w tym całym biznesie chodzi, żeby zarabiać. 

 

A dla Ciebie jedynym wyznacznikiem jest liczba skarg...

Edytowane przez mingo
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie, że na tutejszym forum więcej osób atakuje/hejtuje Viaplay niż dotychczas poszło skarg do UOKiK (co samo w sobie jest dziwne). Przecież gdyby było tak źle z Viaplay, to dysproporcja powinna być ogromna (na korzyść tej drugiej ilości). Nie można zwalić wszystkiego na to, że ludzie boją się pisać skarg, albo nie wiedzą jak to robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grreg2084 Tak to właśnie wygląda. Niektórzy jakby zamknęli się w swoistej "bańce antyViaplay" i dostosowuja argumenty pod tezę. Choć jeszcze nie pojawił się argument, że pewnie tak naprawdę mają w Polsce stu abonentów, a nie kilkaset tysięcy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, grreg2084 napisał:

Odnoszę wrażenie, że na tutejszym forum więcej osób atakuje/hejtuje Viaplay niż dotychczas poszło skarg do UOKiK

Pewnie dlatego, że na przykład Ty nie napisałeś tylko zadowoliłeś się anulowaniem subskrypcji. I tak większość czeka, że inni napiszą albo udostępniony zostanie jakiś szablon (padały tu o niego pytania). Pomijam już, że zamiary składania skarg były w tym wątku wyśmiewane albo pisano, że to nie ma sensu, nic nie da i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bgmnt napisał:

@grreg2084 Tak to właśnie wygląda. Niektórzy jakby zamknęli się w swoistej "bańce antyViaplay" i dostosowuja argumenty pod tezę. Choć jeszcze nie pojawił się argument, że pewnie tak naprawdę mają w Polsce stu abonentów, a nie kilkaset tysięcy... ;)

I kilkaset tysięcy abonentów jest robiona przez Viaplay w wała bo muszą korzystać z ich żałosnej aplikacji. Od tego klatkowania tak bolą oczy, jakbym wcierał sobie w nie piasek. Taki - wg Ciebie - "słaniający się na nogach" C+ Online ma milion razy lepszą apke. Sprawniej i płynniej działającą. I nawet nie waż się pisać że jest inaczej bo się zbłaźnisz.

 

Tylko dzięki takim ludziom jak @Zuzia która współtworzy plugin Viaplay do KODI, ta usługa jeszcze jest możliwa do oglądania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...