Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Memłek napisał:

Prośba do kogoś posiadającego LG OLED CX 55. Jak aplikacja VIAPLAY współpracuje z ww telewizorem ?

Ja mam LG 55GX  i poprzez aplikację z telewizora jest lepszy obraz niż z Chromcast. 

Widocznie to prawda ,że te telewizory mają dobre procesory obrazu. Zdarza się,że obraz się optymalizuje na moich oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kiler napisał:

Mają być rekompensaty za problemy techniczne. Tłumaczenie jak zwykle śmieszne z ich strony.

 

5 godzin temu, domin107 napisał:

Można odrzucać rekompensatę i składać skargi do uokik.

 

5 godzin temu, mrozio11 napisał:

Rekompensatę to oni najpierw muszą zaproponować, z tego co widać po forum to każdy kto do nich pisał dostał odpowiedź, że rekompensaty w tym przypadku nie przewidują. 

 

O jakiejkolwiek rekompensacie nie ma ani słowa, zmieniła się narracja, Martę zastąpił Adam. Zgłoszenie wysłane z konta opłacanego w regularnej cenie 34 zł.

 

Viaplay-odp.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Anita Kaźmierska napisał:

 

Trudno powiedzieć, dlaczego Viaplay nie reaguje, a może jednak pracuje nad tym, ale to trwa.

Naprawdę .,....  zwykły skok na kasę i  wciskanie ciemnoty ,na brali praw  i wciskają ludziom ze w dobie 4k     super jakością  jest 720p  :D  i ze to najlepszy możliwa jakosć do oglądania sportu .

Ludzie od lat inwestują w 55-65-90 "  TV  4/8k aby teraz  oglądać 720p na nich ...

 

Jak już ktoś tutaj zauważył  ,jak to jest możłiwe ze piracki  strimm   idzie w necie  w FHD  (za całe 5zl)   a 4K  mamy już za 13zl /dzień ?!

 

Teraz  tu  piszemy ze PL nie jest nawet we FHD  ,a  Viaplay się zarzeka ze  jednak  jest w FHD  ... a co z 4K które było obiecane  przy PL

https://antyweb.pl/viaplay-w-polsce-kulisy-bedzie-4k-polskie-filmy

 

Czy  Wy naprawdę nie macie wrażenia ze mamy  do czynienia  z  jakimiś "gruszkami na wierzbie " ?

 

https://insidemobile.pl/viaplay-jakosc-transmisji/

 

22 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Dosyć szybko rośnie im zysk netto, ale nadal jest za mały żeby szaleć z jakością. W H1 2022 (pierwsze półrocze) mieli 659 mln SEK, czyli zaledwie 65,9 mln USD.

na koniec  roku   zakładają  minus  min 130mil euro

https://www.sportmarketing.pl/aktualnosci/42554/130-mln-euro-straty-viaplay-international-w-2022-roku/

 

TO pokłosie ich szary na prawa  do transmisji ... słabej jakości  przekazu  bo jednak tych subskrybentów ubywa  .jak odejmiemy wszystkie promocje  itp sprawy to już nie jest tak różowo  w zestawieniach .

Zobaczymy ilu subskrybentów zrezygnuje po marcowej podwyżce w PL ... a to nie będzie ostatnia podwyżka abo .Na 2023  jest planowana jeszcze jedna   :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Nie oni zakładają, tylko WirtualneMedia, czyli taki technologiczny Pudelek. Na jakiej podstawie, to już nie napisali 🤣

Dopiero zaczęła się druga połowa roku i nawet Viaplay jeszcze nie wie jakie wydatki i zyski będą mieli do końca roku, a WirtualneMedia już przewidują stratę 130 mln EUR. Ciekawe jak to obliczyli 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałam, by komukolwiek zaproponowano choćby najskromniejszą rekompensatę. Już na etapie wymiany uprzejmości i danych nie przewidują rekompensaty, a więc działanie raczej systemowe. Marta jak zwykle z błędami. Nie wiem jak to wszystko skomentować, ale brak profesjonalizmu jest chyba najdelikatniejszym podsumowaniem.

 

Viaplay-odp.jpg

 

 

Jakby obsługa Viaplay nie miała wiedzy co też zaszło.

 

Co-posz-o-nie-tak-01.jpg

 

Co-posz-o-nie-tak-02.jpg

 

Co-posz-o-nie-tak-03.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając infantylną formę komunikacji. Niczym dziwnym są oceny po kontakcie z suportem, pisałam ze swojego konta, podpisałam swoimi danymi, a tu automat wyskakuje z "kontaktowałeś się". Widzę konieczność doinwestowania również w system komunikacji z klientami.

 

Viaplay-odp.jpg

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zuzia napisał:

Pomijając infantylną formę komunikacji. Niczym dziwnym są oceny po kontakcie z suportem, pisałam ze swojego konta, podpisałam swoimi danymi, a tu automat wyskakuje z "kontaktowałeś się". Widzę konieczność doinwestowania również w system komunikacji z klientami.

 

 

 

 

Nie sądzę, żeby to miało znaczenie. Ja pisałem do nich na messendzer i 0 odzewu. Dam im ostatnią szansę w niedzielę. Jak się derby londynu posypią to jadziem z nimi i uokikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekawy jak będą wyglądać mecze w ten weekend. Chociaż wiele się nie spodziewam skoro są nawet problemy z czymś takim. 

6 godzin temu, domin107 napisał:

Teraz mi odpisali, że jak będzie możliwość tłumaczenia magazynu premier league review to to zrobią...

@Wodnik Szuwarek a mógłbyś w końcu zacząć wypowiadać się w temacie czy nadal będziesz - cytując Ciebie "smrodził" na forum w tym temacie? 

  • Popieram 4
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...