czerstwy Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Może to nie problem krzykaczom zwrócą te 17 zeta a ci dalej będą oglądać i abonować. Gdyby ludzie mieli honor zrezygnowali by na jakiś czas a wtedy operator by coś zrobił ze swoją usługą. Obstawiam że gdyby rządzili wszystkim ludzie ze Skandynawii to by to jakoś było. Ale tu pewnie nasi grają główne skrzypce i wiedza że nawet jak będa oferować syf to inni to wykupią.Kwestia tylko tego by cena nie była za wysoka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Po Der Klassiker jak Viaplay zareagowała? Przeprosiła i dała rabat 50%. Po ostatnim KSW jak Viaplay zareagowała? Przeprosiła. Zapewne wyciągną z tego taki wniosek, że przy następnej awarii znowu ... przeproszą za utrudnienia. Ja jako sympatyk transmisji wydarzeń sportowych w streamingu z przykrością stwierdzam, że póki co - zwłaszcza przy znacznie zwiększonym zainteresowanym - zdecydowanie lepiej nadaje się do tego klasyczna telewizja. Gdyby w Polsce to wszystko przejął DAZN, a nie Viaplay zapewne z czasem byśmy bardziej docenili korzyści z streamingu (Skandynawowie - w porównaniu z konkurencją - idą po najmniejsze linii oporu). Obawiam się, że tylko kwestią czasu jest, jak podobne awarie wystąpią w hitowym meczu Premier League (np. w trakcie transmisji "Bitwy o Anglię") czy przy kluczowym wyścigu w F1 (a nie daj Boże, Robert Kubica lub ktoś inny z Polaków zaistnieje, to strach pomyśleć co się wówczas wydarzy). Naprawdę żałuję, że Viaplay marnuje potencjał, jaki daje technologia streamingowa. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Pałka się przegła. Nigdy nie składałem reklamacji na działanie usług ale KSW jestem fanem i nie będzie mi się zacinać czy wywalać do strony "kurza twarz". Od 2016r oglądałem na KSW TV i zero powtarzam zero problemów! A tutaj 2 gala i jakieś problemy Odpowiedź Viaplay "Podczas wczorajszej gali wystąpiły problemy techniczne, które wpłynęły na sam koniec transmisji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W ramach rekompensaty mogę zaproponować obniżenie najbliższej płatności o 25%. Aby uzyskać rabat proszę o podanie adresu e-mail, na który konto zostało założone" Dobrze @katowicerpisał składać reklamacje. Napisałem na czacie. Jeżeli będzie się coś działo będę pisał aż w końcu się nauczą albo w końcu KSW zrezygnuje z tego badziewia. Szkoda że KSW nie pomyślało o TV. Aby można było kupić przez satelitę i internet jak kto woli Edytowane 17 Stycznia 2022 przez Vaniliovsky 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) @Vaniliovsky - naprawdę uważasz, że 25% rabatu za najbliższą płatność to satysfakcjonująca rekompensata? Ostatnio było 50% (przy Der Klassiker). Zresztą z ich strony to prosty i skuteczny myk - nie rekompensują za bieżący okres rozliczeniowy (w którym wystąpiła awaria) a oferują dla następnego (czyli jeśli nie wykupisz dostępu do Viaplay, to tak naprawdę niczego Tobie nie "zwrócą"). Może warto zapytać grzecznie, na jaką rekompensatę będzie można liczyć, jeśli przy następnej gali KSW wystąpi kolejna awaria? Edytowane 17 Stycznia 2022 przez grreg2084 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Rekompensata jest uznaniowa, warto składać reklamacje na wszystko co działa nieprawidłowo. Zdarzają się zwroty również całej kwoty lub darmowy dodatkowy miesiąc. Choć jak @katowicer z kolegami górnikami zaszalał mogą już nie być tacy hojni Edytowane 17 Stycznia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 @grreg2084 napisałem im że nie zamierzam już wykupować na następny miesiąc subskrypcji tylko na następną galę. Dla mnie Viaplay to tylko KSW. Przez cały miesiac nie oglądam nic prócz gali KSW. Bez gadania zwrócili różnicę na podaną na koncie kartę i nie muszę wykupować kolejnego miesiąca. Jak dla mnie to gra. KSW jeszcze taniej. 2 gale za jedyne 25zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 mi oddali 17zł i anulowałem subskrypcje nic więcej podobno nie mogą zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katowicer Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Z nudów zwyzywałem ich jeszcze raz na czacie i to działa. Chcieli mi oddać 17 zł, które już mi oddali hahaha. Także nie olewać tylko ciągnąć kasę od szwedów. Może zrozumieją i się wyniosą za jakiś czas. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Piszę na tym czacie ,ale tam bot odpisuje stałą formułkę ..... Dowiedziałem się bardzo istotnych rzeczy No i link do certyfikowanego sprzętu : https://viaplay.pl/devices Trochę nie pykło bo sony jest na liście P.S. sorry ze tak posta rozjechało Edytowane 17 Stycznia 2022 przez raiders25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Marzyciel z Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katowicer Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Podaj mu te dane i włączy się ktoś realny chyba. Bo jak zacząłem klnąć to od razu zareagował jak nie BOT Najpierw rzeczywiście raczej BOT odpisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Nic nie będę podawał ... leje na nich i tyle ,a pisemko do odpowiednich instytucji i tak sobie napisze ,dla samej zasady aby był ślad . A za 8,5zł nie będę się poniżał ... przecież oni są nie poważni . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1991 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Też mi przyznali 25%. Nie pozostaje nic innego jak upominać się na czat za każdym razem. Tu nie chodzi @raiders25 o 8,50. Tylko o to, że jak przy każdym takim numerze upomni się chodź 5 tysięcy osób z ich subskrybentów to jest to dla nich miesiąc w miesiąc 40 tysięcy straty na rabatach. Więc na dłuższą metę sami będą coś chcieć coś z tym zrobić, bo oburzenie klientów to mniejszy zysk i mniejsza chęć do dalszego korzystania z usługi. Wbrew pozorom i tak support z Viaplay jest lepszy niż z Canal+. Spróbuj cokolwiek u tamtych załatwić. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertRozmus Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Te szacunkowe 40 tysięcy wliczą sobie w koszty i tak wyjdzie taniej niż porządne inwestycje w infrastrukturę. Plansza z przeprosinami jest za darmo, awanturującym się rzucą ochłap. Szwedzki model postępowego streamingu sportowego. Miało być pięknie nowocześnie a wyszła widowiskowa klapa w momencie kulminacyjnym. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Tylko nie chodzi o sam zwrot pieniędzy które zapłacą za odszkodowania. Viaplay nie ma takiego komfortu jak platformy które maja umowy z abonamentami na 24 miesiące tylko 30 dni, jeżeli bedą dalej zaliczać takie wtopy to ludzie porostu zrezygnują w jednym momencie i zostaną z niczym, dlatego stąpają po ciężkim lodzie jak na ten moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertRozmus Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Większość nie zrezygnuje bo muszą gdzieś oglądać to co Viaplay wchłonął na zasadzie wyłączności praw. Szwedzi leją na straty wizerunkowe. Wykupią co mogą i będą podwyższać cenę przy badziewnej jakości dokładnie tak jak robią u siebie. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Następna osoba z obsesją na punkcie skandynawskiego streamu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 A dziwisz mu się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertRozmus Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Obsesję mają raczej ci którzy natłukli prawie pięćset stron i nie dadzą wypowiedzieć się innym. Wykupiłem usługę, chcę legalnie, nowocześnie i w 50 klatkach a tu kolejna wpadka więc krytyka uzasadniona i dziwię się że niektórzy dają im tyle szans. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Swoją drogą 17% forumowiczów ocenia jakość Viaplay jako dobrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 30 minut temu, lakiman napisał: 17% forumowiczów ocenia jakość Viaplay jako dobrą. To Zobacz opinie na Twitterze, wykopie i Facebooku. Totalny zlew samych negatywnych opinii. Na forum tylko kilka osób ocenia pozytywnie, a reszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 A reszta poczeka aż będzie u nich PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 2 godziny temu, stanley840 napisał: Viaplay nie ma takiego komfortu jak platformy które maja umowy z abonamentami na 24 miesiące tylko 30 dni, jeżeli bedą dalej zaliczać takie wtopy to ludzie porostu zrezygnują w jednym momencie i zostaną z niczym, dlatego stąpają po ciężkim lodzie jak na ten moment. Bzdura - naiwnie żyjesz przekonaniami, że inni postąpią, tak jak Ty. Większość osób nie zrezygnuje. Prawdziwi - nie "januszowi" - fani Bundesligi, pomimo mega wtopy w trakcie transmisji Der Klassiker, zapewne pozostali wierni usłudze. Po prostu najprawdziwsi fani Bundesligi nie wyobrażają sobie weekendu bez obejrzenia meczów ligi niemieckiej. Podobnie zapewne postępują prawdziwi fani KSW (każdą następną galę zechcą obejrzeć). Awarie każdego wkurzają, ale automatycznie nie przekłada się to na to, że wszyscy rezygnują z usługi (robi to zdecydowana mniejszość). Problem by się pojawił, gdyby władze KSW zaczęły się "stawiać" Viaplay, w tym by zagrożono zerwaniem współpracy, jeśli nastąpi kolejna awaria. Wtedy faktycznie Viaplay mogłoby stracić sporo klientów, a to już biznesowo by mogło "zaboleć". Ale wątpliwe, aby coś takiego miało miejsce, gdyż władze KSW po doświadczeniach z Polsatem, zapewne będą wolały zachować milczenie albo delikatnie zasugerować, aby problemy z transmisją ponownie nie miały miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Godzinę temu, grreg2084 napisał: Po prostu najprawdziwsi fani Bundesligi nie wyobrażają sobie weekendu bez obejrzenia meczów ligi niemieckiej. To prawda i są przez to skazani na viaplay, bez możliwości obejrzenia u konkurencji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.