Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sądzę, że "im wisi". To nie Polsat czy inna Ipla, gdzie na jakość już dawno  położono wiadomo co i idzie się "na ilość" . Dla mnie argument o braku dostępności w 2021 roku jest wzięty z kosmosu, a same aplikacje zostały bardzo szybko wypuszczone, gdzie nasi dostawcy każą na nie czekać miesiącami. Samo to jak będzie z jakością Viaplay to zobaczymy. Coś mi się wydaje, że wielu forumowiczów będzie mocno zaskoczonych i to w drugą stronę. 

1 minutę temu, Borussia Dortmund napisał:

Kompletnie nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, odniosłeś się stricto do faktu, iż jest to platforma online. 

Bo to jest usługa online i mimo to jest dostępna wszędzie w bardzo szybkim czasie, od momentu ogłoszenia do startu. Resztę kwestii, które podniosłeś można będzie ocenić po samym starcie. Co do marki jej nieznajomość w Polsce nie oznacza, że firma nie posiada doświadczenia w sprzedaży usługi online. Moim zdaniem jest ono większe, niż u naszych dostawców. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, moimzdaniem napisał:

Dokładnie, albo którąś rosyjską. Jak już podawać propozycje, to właśnie tam gdzie idzie dostać to taniej, a nie co było tu podawane wcześniej przykład platform zachodnich, gdzie będzie przepłacanie wielokrotne, więc w takim przypadku logiki nie ma żadnej.

Owszem, lecz to nie jest jedyny kanał z satelity gdzie można zobaczyć wybrane mecze Bundesligi, w tym także w HD i FTA.

XtraTV to jest ukraińska platforma satelitarna.

Rosyjskie to Tricolor, NTV+, MTS, Telekarta.

O rosyjskich nie wspominałem choć też sa bardzo tanie bo nie do końca znam ofertę sportową.

 

5 godzin temu, Adam197211 napisał:

O,i to jest oferta,ale tylko przez satkę rozumiem? przez apkę w Polsce nie obejrzymy ?

https://xtratv.com.ua/  jest apka ale nie wiem jak jest z oglądaniem u nas.

 

5 godzin temu, kunkore napisał:

Sportbusiness podaje, że NENT za prawa do Bundesligi płaci na wszystkie kraje łącznie płaci 62,5mln euro za sezon, co przez całą umowę wyniesie 500mln euro, co wywołało zdziwienie w branży, za to w Holandii za F1 34mln euro za sezon, w porównaniu do obecnych 10,5mln euro

Teraz wiadomo skąd takie ceny jakie są.Czyli nie adekwatne do oferty

 

3 godziny temu, G2000 napisał:

Ciekawe kiedy podwyżka z tych 34 zł. Ta kwota pojawiła się gdzieś w listopadzie zeszłego roku. Od tego czasu prąd podrożał. Gaz ma zdrożeć. Paliwo cały czas drożeje. Inflacja 5%. Nowe podatki. Koszty cały czas rosną a jeszcze nawet nie wystartowali.

Jak zobaczą że usługa się sprzedaje to być może bardzo szybko.A jak się nie będzie sprzedawać to będa raczej promocje by zachęcić i przyzwyczaić do oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwedzkim serwisem streamingowym jest muzyczne Spotify. Mimo, że mają zasięg duży i wzrasta baza abonentów płacących za usługę, oni nadal są na minusie. Inwestycje trwają tyle lat, a jeszcze w żadnym roku nie uzyskali zysku.

Podobny model myślenia widać ma Viaplay. Kupują ile wlezie i liczą, że za 20-30 lat im się w końcu zwróci. Spotify tak ciągnie 15 lat i nie widać, aby ogłaszali upadłość. W muzycznych apkach są numerem 1.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Borussia Dortmund napisał:

Brak kompletny szacunku do widzów fanów, którzy przez lata budowali markę zainteresowanie BL czy PL mediów i sponsorów. Opchnąć prawa byle gdzie i komu, bez zważania na infrastrukturę dostępność, czy jakość przekazu oraz wygodę widza. 

A kogo to interesuje? Na końcu i tak liczy się kasa.  Dali więcej to mają. 

Wielu tu było przekonanych,  że C+ ligę angielską na pewno utrzyma, bo ją dobrze opakowuje. No jednak okazuje się, że na końcu nie liczy się ani opakowanie ani dlugoletnia współpraca tylko po prostu kasa.  Nic odkrywczego. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, swordfish napisał:

Szwedzkim serwisem streamingowym jest muzyczne Spotify. Mimo, że mają zasięg duży i wzrasta baza abonentów płacących za usługę, oni nadal są na minusie. 

Kolejnym przykładem jest netflix, który żeby sfinansować swoje produkcje oryginalne bierze ogromnie kredyty w bankach, których z kolei przecież nie jest w stanie spłacić "od razu" . I tak to się kręci. Takie firmy działają nie w perspektywie roku czy dwóch, a w perspektywie pięciu, dziesięciu lat. Dlatego dla Viaplay liczy się ekspansja i otwarcie na nowe rynki (Polska) , gdzie nawet niewielki procent subskrybcji w pierwszym roku, da w skali firmy, w perspektywie ogromny impuls do rozwoju. 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Toma441 napisał:

Dlatego dla Viaplay liczy się ekspansja i otwarcie na nowe rynki (Polska) , gdzie nawet niewielki procent subskrybcji w pierwszym roku, da w skali firmy, w perspektywie ogromny impuls do rozwoju. 

Ciekawe czy wyprzedzi mniej popularne  serwisy jak Canal+, lub Prime Video.

To byłby już jakiś sukces.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy wyprzedzi mniej popularne  serwisy jak Canal+, lub Prime Video.
Interesuje ci to , że coś jest popularne ?
Mnie nie. Mam swoje zdanie i nim się kieruje. 
Edit:
Jestem u rodziny na weekendzie i zalogowałem się na kolejnym urządzeniu.
Tym razem Tizen z 2015 default_smile.png
b54e702a87eb2cbfd98ab6cd7418b3f8.jpg

Tizen 2014

f0deab99b8b45aa90d8384763c345577.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, TimesSquare napisał:

Wydają tak gigantyczną kwotę na prawa, a kampanii reklamowej ani widu, ani słychu. Czy ktoś, kto nie siedzi w świecie tv-sat, wie w ogóle o starcie Viaplay? Bardzo to dziwne wszystko.

Kilka milionów klientów UPC i Vectry dowie się, nawet ci, którzy wyłączyli zgody marketingowe. Wystarczy, że wejdą do EBOK/MOJE UPC, żeby opłacić fakturę, a tam już będzie stosowna wiadomość o nowej usłudze.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, TimesSquare napisał:

Wydają tak gigantyczną kwotę na prawa, a kampanii reklamowej ani widu, ani słychu. Czy ktoś, kto nie siedzi w świecie tv-sat, wie w ogóle o starcie Viaplay? Bardzo to dziwne wszystko.

W większych miastach jest. Ale faktycznie reklama u nich to nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, tyrla napisał:

W większych miastach jest.

Osobiście nie widziałem żadnego billboardu na mieście. W telewizji nic. W internecie nic (oprócz spotu). W radiu nic. Gdyby człowiek nie czytał stron związanych z tv-sat i Twittera to nie wiedziałby, że takie coś nawet startuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, TimesSquare napisał:

Wydają tak gigantyczną kwotę na prawa, a kampanii reklamowej ani widu, ani słychu. Czy ktoś, kto nie siedzi w świecie tv-sat, wie w ogóle o starcie Viaplay? Bardzo to dziwne wszystko.

O tym w internecie piszą portale nie tylko branżowe. Wystarczy wpisać nazwę Viaplay w wyszukiwarkę. Są już aktywne konta na portalach społecznościowych. Reklama telewizyjna ruszy moim zdaniem w sierpniu. Oficjalnie jest jeszcze czas. Rozbuchany marketing na kilka miesięcy przed startem nie ma sensu. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, TimesSquare napisał:

Jakie kilka miesięcy, jak oni startują na dniach.

No i kampania ruszy w punkt. Na starcie, a nie na pół roku, albo trzy miesiące przed startem. Chodzi o to, żeby każdy kto zetknie się z nazwą Viaplay trafił na aktywną stronę i aktywną usługę , znalazł działające już aplikacje, a nie usłyszał o nazwie 3 miesiące przed startem i odbił się od nie działającej strony czy aplikacji, zniechęcił i w efekcie zapomniał. 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, swordfish napisał:

Szwedzkim serwisem streamingowym jest muzyczne Spotify. Mimo, że mają zasięg duży i wzrasta baza abonentów płacących za usługę, oni nadal są na minusie. Inwestycje trwają tyle lat, a jeszcze w żadnym roku nie uzyskali zysku.

Podobny model myślenia widać ma Viaplay. Kupują ile wlezie i liczą, że za 20-30 lat im się w końcu zwróci. Spotify tak ciągnie 15 lat i nie widać, aby ogłaszali upadłość. W muzycznych apkach są numerem 1.

Współwłascicielem Spotify  i Arsenalu jest Daniel Ek,ma kasę jeden z top naj bogatrzych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Kto będzie chciał to kupi, kto nie to nie. 

 

Każdy widzi, że oni bardziej przypominają firmę krzak niż, skalkulowaną inwestycje. 

 

Oni nie zapłacili za prawa, bo to się robi w transzach.

 

Darmowy miesiąc odpalę, ale muszą mnie przekonać do subskrypcji. Póki co BL to za mało. 

Edytowane przez darius010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tyrlaJa też wątpię, ale nie wykluczam. Tylko po co mają się wysilać, jak 2 sierpnia do ponad 3 milionów klientów kablówek pójdzie wiadomość o starcie Viaplay i pewnie można będzie aktywować kilkoma kliknięciami.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tego nawet sprawdzał. Ale cóż 3 mln abonentów vs. 20 parę i kilka innych przedsiębiorstw typu wytwórnie filmowe, czy operator tel. Wiadomo kto jest kto. 

 

 

Łudzić się można, że firma która startuje za 3 dni i nikt o niej nie wie, ma cenę nie adekwatną do oferty osiągnie sukces. 

Edytowane przez darius010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




.....ma cenę nie adekwatną do oferty...


To twoje zdanie.
Eleven taki sukces odniósł z cena adekwatna, że stracił Bundeslige oraz F1. Informują o tym biednego abonenta , są gdzieś ulotki o tym , bilbordy?
Zagubiony Kowalski dostał informacje, że Bundesligi nie obejrzy od sierpnia ? Ktoś się chwali na twiterkach, FB ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eleven odniósł gigantyczny sukces, którym było przetrwanie. A to, że stracili dziś prawa, wcale nie jest powiedziane że nie nabędą innych. 

 

Na PL rynku nie przetrwał Orange Sport, SportKlub, Wizja Spory i możne powiedzie, że nSport. 

 

Eleven ma dalej bogatyą ofertę, nawet kiedy Angielska dołączy do Viaplay - to wcale nie powiedział bym, że Eleven będzie miało słabszą ofertę. 

 

Bundesliga ma oglądalność na poziomie 50-70 tyś. Bayern 250 tys. Zagubiony Kowalski włączy coś innego.

Edytowane przez darius010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...