Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie będąc po okresie promocyjnym czyli mając umowę na czas nieokreślony z możliwością jej 3 miesięcznego wypowiedzenia, masz jakąkolwiek gwarancję ceny? Gwarancja ceny obowiązuje tylko na promocji.
Powiem tak dzwoniłem do BOK n-ki z zapytaniem co się stanie gdy skończy mi się promocja Full z 99 PLN miesięcznie z gwarancją ceny przez 24 miesiące bo podpisywałem tą umowę w lutym tego roku gdy jeszcze obowiązywała mnie taka promocja że po okresie minimalnym tj. 24 miesiące nadal bym płacił te 99 PLN miesięcznie do czasu wyłączenia któregoś z pakietów. Jak się okazało kobieta z BOK n-ki powiedziała mi, że nawet po zakończeniu okresu minimalnego umowy będę płacił te 99 PLN. Czy ktoś jest w podobnej sytuacji jak ja???? Mam tu na myśli informację o cenie pakietów po tym okresie 24 miesięcy czy też otrzymaliście takie info???? Z listu jaki dostałem można przeczytać m.in.
"Pomimo wprowadzonych zmian, wysokość opłat ponoszonych przez wszystkich uczestników promocji "Full" pozostaje taka sama przez cały czas korzystania z usług telewizji nowej generacji n lub do czasu zmodyfikowania przez Państwa swojej oferty"
dla mnie taka informacja jest jednoznaczna. Po zakończeniu okresu promocji tj. 24 miesięcy nadal będę płacił te 99 PLN za wszystkie pakiety
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział,że jestem po okresie promocyjnym.Umowę mam jeszcze więcej niż rok [aneks do dekodera Turbo].Przy podpisywaniu umowy w promocji w której pakiet Sport miałem przez 6 miesięcy po 1 zł,a potem trzy pakiety po 16 zł+info-rozrywka za 0 zł.A teraz zostałem poinformowany że od czerwca mam podwyżkę o 6 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie taka informacja jest jednoznaczna. Po zakończeniu okresu promocji tj. 24 miesięcy nadal będę płacił te 99 PLN za wszystkie pakiety

 

Dokładnie! W starej umowie Full masz gwarancję ceny do śmierci swojej lub nki oraz do momentu rezygnacji z któregoś z pakietów.

 

@pandinus70 - pytałeś w BOK? Bo z tego co wiem, to ceny w umowach promocyjnych są gwarantowane co najmniej do końca ich trwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie że pytałem,jak będzie wyglądał mój abonament po 1 czerwca,najpierw pani konsultantka stwierdziła że na pewno nic się nie zmieni,ale później powiedziała że miałem pakiet sport przez pół roku za 1 zł i dlatego w tej promocji nie będę miał gwarancji ceny,ale mogę się na to nie zgodzić.Dla mnie to dziwne,może zadzwonić jeszcze raz.Z żadnej promocji też nie mogę skorzystać bo mam jeszcze sporo czasu do zakończenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz bo teraz te promocje co napisałem na górze z gwarancją kasuje się poprzednia umowa i można brać i przy fullu umowa będzie do 31 października a przy hollywood i wielka rewolucja jeszcze krócej.

 

Jak masz pytania pisz na PW to doradzę najlepsze rozwiązanie.

 

Inni też mogą pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak napisał kol.@krokodyl. Ja mam n-kę od sierpnia 2009 z promocji "Wiosenne promocje" na 13 m-cy. W grudniu zamieniłem białego n-boxa na turbo gdzie umowa przedłużyła się o kolejne 13 m-cy. Miałem 3 pakiety+IiR oraz nFilm+HBO za 83 zł/m-c. Przedwczoraj zadzwoniłem do BOK i od ręki dostałem Fulla za 99 zł/m-c na 17 m-cy. Stara umowa kasuje się z dniem 31 maja, a nowa obowiązuje od 1 czerwca. W ramach promocji w ciągu pół godziny od rozmowy uruchomiono mi pełną ofertę Full do końca maja za dotychczasową odpłatność.

 

Przed zadzwonieniem warto zapoznać się z wcześniejszym postem kol.@krokodyla

Są teraz oferty utrzymaniowe:

full dla abonentów - 99 zł za wszystko - umowa 17 miesięcy

hollywood dla abonentów - 68 zł (to samo co w mini full) - umowa 13 miesięcy

wszystkie pakiety - 48 zł - umowa 13 miesięcy

soft turbo za free

 

Stara umowa się kasuje, zostaje tylko nowa liczone miesiące od pierwszego czerwca

 

Można dzwonić i się dogadywać. Nieraz nie chcą dawać to trzeba puścić ściemę że już dzwoniło się do nich i teraz chcesz zaakceptować zaoferowane ci wcześniej warunki. Zawsze działa

 

 

Nie gadajcie głupot że n nie daje takich promocji bo wiem że takie promocje z okazji możliwości wypowiadania umowy są :)

Koledzy dzwońcie!

 

Ja z tych porad skorzystałem i rozmowa z konsultantką była krótka, miła i rzeczowa.

Powodzenia w negocjacjach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak najbardziej potwierdzam te promocje.Nie chciałem HBO i NfilmHD,ale mam za 48 zł wszystkie pakiety i umowę na 13 miesięcy.Tylko trzeba normalnie powiedzieć że taką promocję się chce.A na pytanie dlaczego podczas wcześniejszej rozmowy z konsultantką nie proponowano mi czegoś takiego,konsultant powiedział że, po prostu powiedziałem co chce mieć. :lol2: Naprawdę dobre.Aha,była też propozycja NfilmHD do 7 miesięcy gratis.Pozdrawiam i dzięki za pomoc.Ludzie dzwońcie!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezygnacje można również wysyłać Fax-em na numer 12 291 55 50 a wg. informacji z BOK n pismo musi mieć pieczęć punktu (tylko po co ?).

 

A no po to, że tym sposobem odwalasz robotę za APS, gdzie poprostu możesz zostawić rezygnację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa kończy się w sierpniu tego roku.Dzwoniłem do BOK czy jest jakaś dla mnie przygotowana oferta,a może oferta ze względu na zmianę regulaminu.Niestety konsultantka stwierdziła że może mi coś zaproponować ale dopiero pod koniec maja, oferta jest dla mnie przygotowana,ale nie może mi teraz jej przedstawić.Mówiłem o tej promocji za 48 zł,wszystkie kanały,no i pewnie dało by radę choć twardo stawała że nie może mi tego zaproponować.Mam N-Box recorder BSLA w promocji "Korzystna Zmiana" zależy mi na zmianie na TURBO,mniej na pakietach,oczywiście na jakiś przyzwoitych warunkach.Może ktoś ma jakieś informacje co można wynegocjować,ze względu na koniec umowy czy lepiej ze względu na zmianę regulaminu,pytam bo widzę że tu ludzie są bardziej zorientowani niż w BOK,a już na pewno lepiej potrafią doradzić,nie ukrywając korzystnych promocji.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@murinus, oczywiście że konsultantka nie mogło ci nic zaproponować, skoro chciałeś jakąś promocję. W takim wypadku zaoferują ci zwykłą promocję przedłużeniową. Była mowa wiele razu żeby powoływać się na to że nie akceptuje się nowego regulaminu i dopiero wtedy możesz liczyć przedstawiane tutaj promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Dzwoniłem dziś do n i dowiedziałem się, że wypowiedzenie trzeba wysłać na 3 miesiące przed końcem umowy. I teraz pytanie kiedy to zrobić? Umowa zawarta była 24.11.2009 na czas 13 miesięcy jednak w umowie znalazłem coś takiego : "Długość trwania umowy (miesięcy) 13 + miesiąc aktywacji" czyli mam rozumieć, że jednak umowa zawarta jest na 14 miesięcy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do n i dowiedziałem się, że wypowiedzenie trzeba wysłać na 3 miesiące przed końcem umowy. I teraz pytanie kiedy to zrobić? Umowa zawarta była 24.11.2009 na czas 13 miesięcy jednak w umowie znalazłem coś takiego : "Długość trwania umowy (miesięcy) 13 + miesiąc aktywacji" czyli mam rozumieć, że jednak umowa zawarta jest na 14 miesięcy???

 

Zaczyna się to powoli robić nudne. Ciężko przeczytać kilka postów wstecz lub użyć szukajki?

Co do terminu wpłynięcia rezygnacji:

Regulamin Rozdz. III, Pkt. 10:

"Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na czas nieoznaczony, chyba że

Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision

o rezygnacji z korzystania z usług ITI Neovision. W przypadku rezygnacji przez Abonenta

z usług ITI Neovision w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym, Umowa ulega rozwiązaniu

z ostatnim dniem Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego

Umowy."

Czyli nie 3 miesiące a 30 dni...

 

Co do długości trwania umowy:

Miesiąc aktywacji (listopad), bezpłatny + 13 kolejnych miesięcy, dzięki czemu masz okres rozliczeniowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...