peen Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A gdzie będąc po okresie promocyjnym czyli mając umowę na czas nieokreślony z możliwością jej 3 miesięcznego wypowiedzenia, masz jakąkolwiek gwarancję ceny? Gwarancja ceny obowiązuje tylko na promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 zgadza sie tez mialem n-ke,to 2 liga w porownaniu z cyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A gdzie będąc po okresie promocyjnym czyli mając umowę na czas nieokreślony z możliwością jej 3 miesięcznego wypowiedzenia, masz jakąkolwiek gwarancję ceny? Gwarancja ceny obowiązuje tylko na promocji. Powiem tak dzwoniłem do BOK n-ki z zapytaniem co się stanie gdy skończy mi się promocja Full z 99 PLN miesięcznie z gwarancją ceny przez 24 miesiące bo podpisywałem tą umowę w lutym tego roku gdy jeszcze obowiązywała mnie taka promocja że po okresie minimalnym tj. 24 miesiące nadal bym płacił te 99 PLN miesięcznie do czasu wyłączenia któregoś z pakietów. Jak się okazało kobieta z BOK n-ki powiedziała mi, że nawet po zakończeniu okresu minimalnego umowy będę płacił te 99 PLN. Czy ktoś jest w podobnej sytuacji jak ja???? Mam tu na myśli informację o cenie pakietów po tym okresie 24 miesięcy czy też otrzymaliście takie info???? Z listu jaki dostałem można przeczytać m.in. "Pomimo wprowadzonych zmian, wysokość opłat ponoszonych przez wszystkich uczestników promocji "Full" pozostaje taka sama przez cały czas korzystania z usług telewizji nowej generacji n lub do czasu zmodyfikowania przez Państwa swojej oferty" dla mnie taka informacja jest jednoznaczna. Po zakończeniu okresu promocji tj. 24 miesięcy nadal będę płacił te 99 PLN za wszystkie pakiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A kto powiedział,że jestem po okresie promocyjnym.Umowę mam jeszcze więcej niż rok [aneks do dekodera Turbo].Przy podpisywaniu umowy w promocji w której pakiet Sport miałem przez 6 miesięcy po 1 zł,a potem trzy pakiety po 16 zł+info-rozrywka za 0 zł.A teraz zostałem poinformowany że od czerwca mam podwyżkę o 6 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoskol Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 mam pytanie co do okresu wymówienia jeżeli wyśle przed 13 wypowiedzenie z powodu braku zgody na nowy regulamin to ile będzie wynosił okres wypowiedzenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitero77 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 do końca maja i baj baj n-ko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 dla mnie taka informacja jest jednoznaczna. Po zakończeniu okresu promocji tj. 24 miesięcy nadal będę płacił te 99 PLN za wszystkie pakiety Dokładnie! W starej umowie Full masz gwarancję ceny do śmierci swojej lub nki oraz do momentu rezygnacji z któregoś z pakietów. @pandinus70 - pytałeś w BOK? Bo z tego co wiem, to ceny w umowach promocyjnych są gwarantowane co najmniej do końca ich trwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No pewnie że pytałem,jak będzie wyglądał mój abonament po 1 czerwca,najpierw pani konsultantka stwierdziła że na pewno nic się nie zmieni,ale później powiedziała że miałem pakiet sport przez pół roku za 1 zł i dlatego w tej promocji nie będę miał gwarancji ceny,ale mogę się na to nie zgodzić.Dla mnie to dziwne,może zadzwonić jeszcze raz.Z żadnej promocji też nie mogę skorzystać bo mam jeszcze sporo czasu do zakończenia umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Możesz bo teraz te promocje co napisałem na górze z gwarancją kasuje się poprzednia umowa i można brać i przy fullu umowa będzie do 31 października a przy hollywood i wielka rewolucja jeszcze krócej. Jak masz pytania pisz na PW to doradzę najlepsze rozwiązanie. Inni też mogą pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 @pandinus70, jak powiesz że nie akceptujesz nowego regulaminu to bankowo ci coś zaproponują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Jest dokładnie tak jak napisał kol.@krokodyl. Ja mam n-kę od sierpnia 2009 z promocji "Wiosenne promocje" na 13 m-cy. W grudniu zamieniłem białego n-boxa na turbo gdzie umowa przedłużyła się o kolejne 13 m-cy. Miałem 3 pakiety+IiR oraz nFilm+HBO za 83 zł/m-c. Przedwczoraj zadzwoniłem do BOK i od ręki dostałem Fulla za 99 zł/m-c na 17 m-cy. Stara umowa kasuje się z dniem 31 maja, a nowa obowiązuje od 1 czerwca. W ramach promocji w ciągu pół godziny od rozmowy uruchomiono mi pełną ofertę Full do końca maja za dotychczasową odpłatność. Przed zadzwonieniem warto zapoznać się z wcześniejszym postem kol.@krokodyla Są teraz oferty utrzymaniowe:full dla abonentów - 99 zł za wszystko - umowa 17 miesięcy hollywood dla abonentów - 68 zł (to samo co w mini full) - umowa 13 miesięcy wszystkie pakiety - 48 zł - umowa 13 miesięcy soft turbo za free Stara umowa się kasuje, zostaje tylko nowa liczone miesiące od pierwszego czerwca Można dzwonić i się dogadywać. Nieraz nie chcą dawać to trzeba puścić ściemę że już dzwoniło się do nich i teraz chcesz zaakceptować zaoferowane ci wcześniej warunki. Zawsze działa Nie gadajcie głupot że n nie daje takich promocji bo wiem że takie promocje z okazji możliwości wypowiadania umowy są Koledzy dzwońcie! Ja z tych porad skorzystałem i rozmowa z konsultantką była krótka, miła i rzeczowa. Powodzenia w negocjacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrado Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Rezygnacje można również wysyłać Fax-em na numer 12 291 55 50 a wg. informacji z BOK n pismo musi mieć pieczęć punktu (tylko po co ?). Dekoder zwrot do końca miesiąca, np. 31.05.2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Teraz jak najbardziej potwierdzam te promocje.Nie chciałem HBO i NfilmHD,ale mam za 48 zł wszystkie pakiety i umowę na 13 miesięcy.Tylko trzeba normalnie powiedzieć że taką promocję się chce.A na pytanie dlaczego podczas wcześniejszej rozmowy z konsultantką nie proponowano mi czegoś takiego,konsultant powiedział że, po prostu powiedziałem co chce mieć. Naprawdę dobre.Aha,była też propozycja NfilmHD do 7 miesięcy gratis.Pozdrawiam i dzięki za pomoc.Ludzie dzwońcie!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Rezygnacje można również wysyłać Fax-em na numer 12 291 55 50 a wg. informacji z BOK n pismo musi mieć pieczęć punktu (tylko po co ?). A no po to, że tym sposobem odwalasz robotę za APS, gdzie poprostu możesz zostawić rezygnację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murinus Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Moja umowa kończy się w sierpniu tego roku.Dzwoniłem do BOK czy jest jakaś dla mnie przygotowana oferta,a może oferta ze względu na zmianę regulaminu.Niestety konsultantka stwierdziła że może mi coś zaproponować ale dopiero pod koniec maja, oferta jest dla mnie przygotowana,ale nie może mi teraz jej przedstawić.Mówiłem o tej promocji za 48 zł,wszystkie kanały,no i pewnie dało by radę choć twardo stawała że nie może mi tego zaproponować.Mam N-Box recorder BSLA w promocji "Korzystna Zmiana" zależy mi na zmianie na TURBO,mniej na pakietach,oczywiście na jakiś przyzwoitych warunkach.Może ktoś ma jakieś informacje co można wynegocjować,ze względu na koniec umowy czy lepiej ze względu na zmianę regulaminu,pytam bo widzę że tu ludzie są bardziej zorientowani niż w BOK,a już na pewno lepiej potrafią doradzić,nie ukrywając korzystnych promocji.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Powiedz, że nie akceptujesz nowego regulaminu i spytaj, czy mają jakąś ofertę dla Ciebie, bo nie chce Ci się pisać wypowiedzenia, zdawać dekodera etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 @murinus, oczywiście że konsultantka nie mogło ci nic zaproponować, skoro chciałeś jakąś promocję. W takim wypadku zaoferują ci zwykłą promocję przedłużeniową. Była mowa wiele razu żeby powoływać się na to że nie akceptuje się nowego regulaminu i dopiero wtedy możesz liczyć przedstawiane tutaj promocje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Przepraszam moze przeoczylem staralem sie znalezc przegladajac poszczegolne strony. Jesli ktos moze powiedziec co mam oddac z nboxem recorderem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 nbox rec, karta, pilot, zasilacz. Kabel Scart i nstrukcja nie są wymagane, ale też możesz oddać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 W nowym cenniku obowiązującym od 1 czerwca kabel SCART jest już wymagany i za jego brak jest kara. Instrukcja to tylko papier - można sobie zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Na ile przed końcem umowy w trzeba napisać wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Najpóźniej 30 dni przed kocem trwania umowy pismo z rezygnacją powinno być złożone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Dzwoniłem dziś do n i dowiedziałem się, że wypowiedzenie trzeba wysłać na 3 miesiące przed końcem umowy. I teraz pytanie kiedy to zrobić? Umowa zawarta była 24.11.2009 na czas 13 miesięcy jednak w umowie znalazłem coś takiego : "Długość trwania umowy (miesięcy) 13 + miesiąc aktywacji" czyli mam rozumieć, że jednak umowa zawarta jest na 14 miesięcy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris04 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 to wyślij do 24 września (liczy się data wpływu do n) i będziesz miał spokój. zawsze lepiej żeby wpłynęło wcześniej i niż za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dzwoniłem dziś do n i dowiedziałem się, że wypowiedzenie trzeba wysłać na 3 miesiące przed końcem umowy. I teraz pytanie kiedy to zrobić? Umowa zawarta była 24.11.2009 na czas 13 miesięcy jednak w umowie znalazłem coś takiego : "Długość trwania umowy (miesięcy) 13 + miesiąc aktywacji" czyli mam rozumieć, że jednak umowa zawarta jest na 14 miesięcy??? Zaczyna się to powoli robić nudne. Ciężko przeczytać kilka postów wstecz lub użyć szukajki? Co do terminu wpłynięcia rezygnacji: Regulamin Rozdz. III, Pkt. 10: "Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na czas nieoznaczony, chyba żeAbonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision o rezygnacji z korzystania z usług ITI Neovision. W przypadku rezygnacji przez Abonenta z usług ITI Neovision w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy." Czyli nie 3 miesiące a 30 dni... Co do długości trwania umowy: Miesiąc aktywacji (listopad), bezpłatny + 13 kolejnych miesięcy, dzięki czemu masz okres rozliczeniowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi