Skocz do zawartości

Apple TV HD/4K


tyrla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualizacja:

Dział Techniczny HBO poprosił o podanie tytułów, na których nie ma HDR.

Troszkę wcześniej otrzymałem od nich maila:

 

 

"Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa została zgłoszona do Działu Technicznego pod numerem  .... Gdy tylko dostaniemy jakąkolwiek wiadomość zwrotną, od razu damy Panu znać, co możemy dalej zrobić, lub czego się dowiedzieliśmy"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się nowa aktualizacja.

Po zaktualizowaniu włączyłem "Batmana" i pojawił się HDR.

Następnie chciałem włączyć "Grę o tron".

Pojawił się napis z kodem błędu.

Po kilku próbach serial ruszył bez HDR.

Na "Batmanie" już tylko 4K.

Sprawa wróciła do punktu wyjścia.

 

Nie miałem czasu, żeby z tym dłużej się bawić, może trzeba odinstalować aplikację?

 

* Świetny dokument o prehistorycznej planecie w usłudze Apple+ zacząłem oglądać. Jakość wśród serwisów na najwyżym poziomie. 

 

Aktualizacja.

 

Przed chwilą dostałem maila:

 

"Uprzejmie informuje, że otrzymaliśmy prośbę, aby wypróbował Pan pewne kroki, które otrzymaliśmy od naszego działu technicznego. Prosimy o:

1. Wejście w ustawienia Apple TV.

2. Następnie prosimy wejść w Wideo i dźwięk.

3. Proszę wybrać Dopasuj zawartość.

4. Należy wyłączyć dopasowanie częstotliwości klatek.

5. Należy wyłączyć dopasowanie zakresu tonalnego. "

Na razie nie ma dostępu do Apple TV. Dajcie znać czy ewentualnie pomogło.

@Delta21, @leonk1974

@all999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj do nich napisałem o wspomnianej ostatniej aktualizacji.

Pochrzanili coś i teraz nie wiedzą jak wybrnąć.

Jak wyłączę dopasowanie klatek i zakres tonalny to jeszcze inne aplikacje będą chodzić gorzej..

Chociaż na C+ Online to może pomóc?

Chyba warto sprawdzić..

 

Z resztą Jak zrobili aktualizację nie testowali jej na Apple TV 4K?? 

Dopiero testują na klientach.

Niesamowite.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia życzę osobom, które będą chciały teraz  sprzedać przystawkę.

Nabywca powinien wiedzieć o "czkawce" na Canal+.

Ostatnio nie sprawdzałem, ale pewnie nie poprawili od praktycznie roku czasu, czy o problemie z HDR na HBO Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia życzę osobom, które będą chciały teraz  sprzedać przystawkę.
Nabywca powinien wiedzieć o "czkawce" na Canal+.
Ostatnio nie sprawdzałem, ale pewnie nie poprawili od praktycznie roku czasu, czy o problemie z HDR na HBO Max.

Ale przecież to nie wina przystawki tylko danej aplikacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
9 godzin temu, lakiman napisał:

Powodzenia życzę osobom, które będą chciały teraz  sprzedać przystawkę.

Nabywca powinien wiedzieć o "czkawce" na Canal+.

Ostatnio nie sprawdzałem, ale pewnie nie poprawili od praktycznie roku czasu, czy o problemie z HDR na HBO Max.

Nie, bo umową sprzedaży nie jest C+ czy HBO, tylko Apple TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Napisałeś, że kupujący powinien o tym wiedzieć. Jak sobie przeczyta w internecie, to się dowie. Natomiast sprzedawca nie ma obowiązku informowania go o tym, bo te aplikacje nie są umową sprzedaży i do tego się odniosłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...