Skocz do zawartości

Apple TV HD/4K


tyrla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro na spokojnie jeszcze raz sprawdzę. 

Do tego czasu nie testowałem Playera na tej przystawce.

Z ciekawości wszedłem w ustawienia aplikacji  i test sieci wypadł pomyślnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.09.2023 o 23:35, mingo napisał(a):

U mnie niestety na pewno nie ma pełnej płynności, szarpnięcie jest co jakieś 8-10 sekund. 

Ja już zwątpiłem, że C+ kiedykolwiek to naprawi. Aplikacja jest dobra i szybka, ale ten mankament wszystko psuje. Wiemy, że czytają forum, więc może brawami zagrzejmy ich do działania :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem Playera z urządzenia.

Stabilne połączenie. W teście apki na Apple ok 500 mb/s a po 2 krotnym restarcie apki nadal to samo- co jakiś czas drgał obraz. 

W Canal+ Online i innych apkach płynnie, ot taka zagadka.

Na Android TV w telewizorze Player za to  elegancko chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem treści HD, 4K, oraz kanały "na żywo". Mikroprzycięcia obrazu są dość denerwujące.

Ustawienia urządzenia mam włączane dopasowanie klatek itp . 4K SDR 59 Mhz

Gdy miałem dokładnie wartość 50 to były przycięcia na Skyshowtime. Obecnie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały na żywo mają 25 kl./s. Trzeba włączać streamy, bo tu jest 50. Możliwe też, że Player nie ma AFR, a z tego co pamietam masz ustawione 60 Hz i wtedy te przycięcia będą. Trzeba zmienić na 50 Hz, ale wtedy będzie ci przycinać SkyShowtime, bo z tego co pisałeś, to nie ma AFR.

Dla amerykańskich aplikacji trzeba ustawiać 60 Hz, jeśli nie obsługują AFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może na Apple TV 4k zainstalowaną aplikację MEGOGO? U mnie pojawia się błąd na kanałach kodowanych (nie free), który polega na tym, że w trakcie oglądania programu coraz bardziej rozjeżdża się dzwięk z obrazem. Mam dwie przystawki Apple TV 4k - wersje z 2019 i 2022 i na obu jest to samo. Ten sam efekt jest na Ipad-zie. O dziwo, na przeglądarkach pod WIndowsem i Macos oraz na Firestick 4K Max wszystko jest ok, problem występuję tylko na A4K i Ipad. Także po wczorajszej aktualizacji do TVOS 17.

 

Pisałem do supportu, ale bez efektów. Net mam światłowodowy - 1Gb. Z tego co widzę w komentarzach na AppStore nie jestem jedyny, ale może ktoś ma pomysł jak to obejść? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wojtmen napisał(a):

Czy działa Wam aplikacja Canal +? U mnie po uruchomieniu materiału czarny ekran...

Kanały live wczoraj po aktualizacji działały. Czasami 2 x trzeba wybrać kanał by załapało. Jak będę miał czas VOD sprawdzę.

Moim zdaniem ogólnie średnio udana apka pod Apple TV 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...