Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.04.2022 o 00:22, bgmnt napisał:

Taa. Jeszcze "Czarnobyl" albo jeszcze lepiej, "Sopranos" wymień. Już zostało Ci wyjaśnione, że trochę się zmieniło i nie to czasy wypożyczalni video, że jeden tytuł żyje 3 lata ;).

Podałem Ci tytuły z ostatniego roku. Nie musisz ironizować, co najwyżej siebie. Nic mi nie zostało wyjaśnione. Tobie trzeba ciągle coś wyjaśniać. Tytuły wydawane po 1-2 odcinkach żyją kilka tygodni. Wydane od razu sezony szybko umierają. Dlatego np NF sam twierdzi, że dla niego się liczą maks pierwsze 28 dni od premiery (4 tygodnie).

 

W dniu 27.04.2022 o 00:22, bgmnt napisał:

HBO klęka znacznie częściej. Fakt, nie opinia.

No to nie będzie sukcesu. I HBO mogłoby się tego w końcu nauczyć.

Atak lepszy niż obrona, nie? "NF nigdy nie klękał, tylko HBO klęka" ;]

Mógłbyś to Ty  nauczyć w kontekście wiecznego ataku. Netflix w Europie również poszedł po taniości i nie przyjechał z kontenerem kasy. Zdobył rynek, dopiero wtedy zaczął inwestować np w CDNy.

Ale oczywiście tylko HBO winne, bo od razu nie zainwestowało miliardów ;]

Ekonamia - zyski vs koszty. Tak się prowadzi biznes.

Cytat

Ale widzisz taką subtelną różnice pomiędzy jedną polską produkcją na 2 lata, która w dodatku miała promować nową platformę, a średnio jedną miesięcznie (Netflix)?

No i co z tego? Po pierwsze NF Originals Polska produkcja nie jest co miesiąc.

Po drugie - Odwilż nie jest najbardziej udanym serialem HBO  ale i tak lepszym od tego (chyba tylko poza 2 sezonem Rojst), co NF wyprodukował w Polsce.  Ja widziałem akurat obydwa ale nie gryzdam na forum jaki to NF wydał słaby serial.

Cytat

Skrytykowałem natomiast "Bo we mnie jest seks" w zeszły weekend, jeśli potrzebujesz mojej złej opinii na temat czegoś dostępnego na Netflixie :D.

No właśnie. Nie ma jak porównać Originals do kupionej licencji na film ;] Brawo!

Cytat

Twierdziłeś. Nie robi mało.

Tak, to gdzie? Od dawna piszę, że Amazon ma dużo mniej premier niż NF. I od dawna pisze, że jak się odseparuje crapy od wartościowych treści, to Amazon daje rocznie więcej wartościowego do oglądania.

Więc nie przekręcaj znowu moich słów. Niestety - na samych jakościowych tytułach i na małej ilości premier ogólnie nie zdobędziesz milionów ludzi na świecie. Amazonowi tego brakuje, więc ma problem z walką z NF w Polsce (sytuację może zmienić MGM)

W dniu 27.04.2022 o 00:22, bgmnt napisał:

Ma też słabiutki "Ryk" czy "Dylemat Lincolna". Jakoś nie zauważyłem, żebys o nich wspominał, o panie obiektywny. A jak się wypuszcza kwartalnie 5 tytułów to ogólnie taka średnia statystyka.

No i? A która platforma nie ma wtopy? :) Mam wymieniać wszystkie od każdej platformy? Gdybym się na tym skupił, to bym setki wypisywał od NF. Apple w tym roku ma takie treści, że tylko HBO i Amazon mogą z nim walczyć (mam na myśli Originals). Ja wiem, że łatwiej wymienić od Apple wtopy bo jest ich mało. To samo z Amazon. Na NF odwrotnie - tam łatwiej wymienić co im wyszło, bo tez trzy na krzyż.

 

Na inne rzeczy nie odpowiadam bo szkoda pisania. Jak nie masz co już wymyśleć, to wyciągasz kolejne na siłę króliki z kapelusza.

********************************

19 godzin temu, Pawop napisał:

Ja nie widzę w tych wypowiedziach niczego, co mogłoby sugerować jakieś problemy

Bo nie widać żadnych problemów. Trzeba zrobić bilans, gdy Discovery wziął kredyt na przejęcie WM, który ma do spłacenia. A także - mądrze wydawać kasę na kontent.

Stwierdził CEO, że nie bedzie 100% skupienia na VOD, bo jeszcze są ważne kina, z których nie zamierzają rezygnować.

"„Jak słyszałeś, jak powiedziałem, nie próbujemy wygrać wojny o bezpośrednie wydatki na konsumentów” – powiedział dyrektor generalny WBD, obiecując zamiast tego, że nowo połączona firma WarnerMedia-Discovery „mądrze zainwestuje w skalę”."

Cytat

“As you’ve heard me say, we are not trying to win the direct-to-consumer spending war,” the WBD CEO said, instead promising that the newly combined WarnerMedia-Discovery company would “invest in scale smartly.”

A to się odnosi do tego, co już dawno mówił CEO NBC, że Netflix wydając na treści ogromną kasę, z reguły tą kasę przepala. WBD nie chce iść taką drogą. Więc rozsądne podejście, gdzie raczej domeną będzie jakość a nie w ilość.

Ponadto

"Zaslav i reszta zespołu zarządzającego planują skupić się na zarabianiu na rozbudowanej bibliotece treści firmy, nie próbując wygrać wojny o wydatki bezpośrednio z konsumentami. "

Zaslav stwierdził również, że mają studio i są fabryką (chodzi o marki należące głównie do WB), więc nie jest zmuszony do ciągłego wypisywania czeków aby pozyskiwać treści.

No i jeszcze

"Zaslav podniósł również prowokacyjną sugestię, że Warner Bros. Discovery może wrócić do sprzedaży treści na całym świecie, zwłaszcza na rynkach, na których HBO Max nie będzie dostępny przez jakiś czas."

Cytat

Zaslav also raised the provocative suggestion that Warner Bros. Discovery might go back to selling content around the world, especially in markets where HBO Max won’t be available for some time.

"Łącznie 100 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej firmy daje im „prawdziwą opcjonalność w czasie, aby napędzać nasze strategiczne decyzje” – powiedział Zaslav. „Wszystko powinno być spieniężone”, powiedział Zaslav, dodając, że „każda decyzja zostanie podjęta przez pryzmat analizy wartości aktywów”, z naciskiem na „maksymalizację wartości dla akcjonariuszy, a nie tylko subskrybentów”.

Cytat

The company’s combined 100 million streaming subscribers gives them “true optionality over time to drive our strategic decision-making,” Zaslav said. “Everything should be monetized,” Zaslav said, adding that “each and every decision will be made through the lens of analyzing asset value,” with a focus on “maximizing shareholder value, not just subs.”

Czyli idą w balansowanie i mądre wydawanie kasy.

Wszystko można poczytać:

https://variety.com/vip/warner-bros-discovery-q1-reaction-zaslav-attempts-to-seize-the-moment-1235241139/

https://variety.com/2022/film/news/david-zaslav-theatrical-windows-batman-warner-bros-pictures-1235240938/

https://variety.com/2022/tv/news/warner-bros-discovery-not-overspend-streaming-david-zaslav-1235240905/

https://variety.com/2022/tv/news/warner-bros-discovery-q1-profit-streaming-warnermedia-1235240858/

 

Cytat

Things are messy over at Warner Bros. Discovery for now. It has been only a few weeks since the merger was completed, and there is so much work that still needs to be done. While it appears the company has the right tools and components that could yield a successful streaming story, Zaslav has a lot to prove. 

To już zresztą pisałem. Na razie CEO układa strukturę, tnie koszty stałe i chce wystartować jako jedna wspólna platforma HBO MAX z portfolio Discovery.  Czyli najpierw trzeba uporządkować b.ałagan w dawnym WM a później iść w świat o konsumenta.

 

Co się już dzieje. Kanały TNT i TBS przestaną produkować seriale

Cytat

TNT i TBS dołączają do grona stacji kablowych, które rezygnują z produkcji seriali fabularnych. Do skutku nie dojdzie komedia "Kill the Orange-Faced Bear" z Damonem Wayansem Jr., do której wkrótce miały rozpocząć się zdjęcia. W TBS kontynuowane na razie będą "American Dad", "Chad" i "Cudotwórcy", a TNT pokaże finałowy sezon "Animal Kingdom" i ma jeszcze zamówiony 4. sezon "Snowpiercera".

https://variety.com/2022/tv/news/tnt-tbs-scripted-programming-development-scrapped-warner-bros-discovery-1235241348/

 

Oraz to też ważne w kontekście "sprzątania"

Cytat

“2022 will undoubtedly be a messy year,” he said, and Warner Bros. Discovery is looking to “rectify some of the drivers behind the business-case deviations” across the company. Wiedenfels called Warner Bros. Discovery’s very recent decision to shut down the newly launched CNN+ “exhibit A” of that strategy. It’s clear now that TNT and TBS’ scripted is part of that too.

 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, spotify said:

Mógłbyś to Ty  nauczyć w kontekście wiecznego ataku. Netflix w Europie również poszedł po taniości i nie przyjechał z kontenerem kasy. Zdobył rynek, dopiero wtedy zaczął inwestować np w CDNy.

Ale oczywiście tylko HBO winne, bo od razu nie zainwestowało miliardów ;]

Co to znaczy "od razu". HBO jest obecne na polskim rynku od 20 lat. Obudź się, kolego.

 

6 minutes ago, spotify said:

Ekonamia - zyski vs koszty. Tak się prowadzi biznes.

Tak prowadzi się Januszex :).

 

6 minutes ago, spotify said:

No i co z tego? Po pierwsze NF Originals Polska produkcja nie jest co miesiąc.

No tak, jest cześciej. W kwietniu mamy już trzy - "Poskromienie złośnicy", "Zachowaj spokój" i nowe "365 dni".

 

6 minutes ago, spotify said:

No właśnie. Nie ma jak porównać Originals do kupionej licencji na film ;] Brawo!

Sugerujesz, że uwielbiam wszystko od A do Z co jest na Netflixie, więc sie zdecyduj.

 

6 minutes ago, spotify said:

Tak, to gdzie? Od dawna piszę, że Amazon ma dużo mniej premier niż NF.

Ale porównanie było z HBO.

 

6 minutes ago, spotify said:

No i? A która platforma nie ma wtopy? :) Mam wymieniać wszystkie od każdej platformy? Gdybym się na tym skupił, to bym setki wypisywał od NF. Apple w tym roku ma takie treści, że tylko HBO i Amazon mogą z nim walczyć (mam na myśli Originals). Ja wiem, że łatwiej wymienić od Apple wtopy bo jest ich mało. To samo z Amazon. Na NF odwrotnie - tam łatwiej wymienić co im wyszło, bo tez trzy na krzyż.

Czysta logika. Jeśli wydaje się 500 produkcji rocznie i nawet tylko 30% ma więcej niż 7/10 na IMDB, to jest to lepszy wynik niż jak robi się 50 i połowa z nich ma taki wynik.

 

6 minutes ago, spotify said:

Na inne rzeczy nie odpowiadam bo szkoda pisania. Jak nie masz co już wymyśleć, to wyciągasz kolejne na siłę króliki z kapelusza.

Prosta sprawa - nie masz argumentów to nie odpowiadaj i nie będziesz napędzął dyskusji. Masz tutaj taki problem, że o ile na portalach typu popkulturyści jesteś ignorowany, to tutaj parę osób ci odpowiada i rozkłada bajeczki na czynniki pierwsze.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, iż jestem użytkownikiem tego rodzaju usług od niedawna.

Wczoraj oglądałem w HBO Max film  „Prawdziwe kobiety są zaokrąglone”, lektor, dialogi w języku angielskim i hiszpańskim. Gdy aktorzy mówili po hiszpańsku pojawiał się na ekranie tekst zacieniowany . Taka duża firma i taka „partyzantka”. Przypomniały mi się lata 80_te i pirackie kopie VHS. Można narzekać na ofertę programową, jakość dźwięku(większość filmów na wejściu do ampli. to dwa kanały)  ale to co zobaczyłem na tym filmie z zasłanianiem napisów w tak toporny sposób to żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, F-ka napisał:

Zacznę od tego, iż jestem użytkownikiem tego rodzaju usług od niedawna.

Wczoraj oglądałem w HBO Max film  „Prawdziwe kobiety są zaokrąglone”, lektor, dialogi w języku angielskim i hiszpańskim. Gdy aktorzy mówili po hiszpańsku pojawiał się na ekranie tekst zacieniowany . Taka duża firma i taka „partyzantka”. Przypomniały mi się lata 80_te i pirackie kopie VHS. Można narzekać na ofertę programową, jakość dźwięku(większość filmów na wejściu do ampli. to dwa kanały)  ale to co zobaczyłem na tym filmie z zasłanianiem napisów w tak toporny sposób to żenada.

Zgłoś to do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, bgmnt napisał:

Co to znaczy "od razu". HBO jest obecne na polskim rynku od 20 lat. Obudź się, kolego.

Tak prowadzi się Januszex :).

A Netflix challenger, synonim sVOD dlaczego nie wszedł z całą parą do Polski, nie zainwestował od razu milionów tylko na raty? Platforma znana na całym świecie!

HBO nie wjechał z pustą walizką. Wydają na marketing duużo więcej (jeszcze nie był w takiej skali reklamowany) i wydają więcej na treści. Obecnie mają dwa razy więcej własnych produkcji. Ponoszą obecnie większe inwestycje, więc więcej wydają. Po kolei. Krakowa od razu nie zbudowano.

W kwestii wydatków

Cytat

Taken together, the events suggest that the speculative, spend-big-at-all-costs era of streaming video is over. Indeed, the sector is showing signs of “stream cutting,” says Scott Purdy, KPMG’s national media industry leader.

“What you are facing is a period of no growth or slow growth that people had thought was five years out — but is happening now,” he says. “There’s no room in the U.S. market for 10 providers to have 100 million-plus subs.”

https://variety.com/2022/digital/news/netflix-cnn-plus-streaming-hits-wall-1235242269/

 

Skończyły się czasy wydawania kasy w eter. Netflix to już czuje, bo teraz szuka przychodów, tnie wydatki, zamyka projekty.

https://www.thewrap.com/netflix-animation-shakeup-executives-fired-shows-canceled-staged-data/

Chce dać klientom opcje z reklamami itd. Idzie na "wojnę" z dzieleniem kont itd To nie czas, gdy jeden jechał autostradą i był sam. Teraz jest duża konkurencja.

To są czasy o którym dobrze powiedział CEO Zaslav - czasy, gdy trzeba „mądrze zainwestować w skalę”.

16 godzin temu, bgmnt napisał:

Ale porównanie było z HBO.

To się zdecyduj. I nawet jak porównasz HBO, to i tak Amazon ma mniej. I jak dodasz jeszcze cały WB, to Amazon jest daleko w tyle. Dorzucisz Discovery i nawet Amazon nie ma startu.

Cytat

Sugerujesz, że uwielbiam wszystko od A do Z co jest na Netflixie, więc sie zdecyduj.

Chyba sam sobie sugerujesz bo mowa była o czymś innym.

16 godzin temu, bgmnt napisał:

Czysta logika. Jeśli wydaje się 500 produkcji rocznie i nawet tylko 30% ma więcej niż 7/10 na IMDB, to jest to lepszy wynik niż jak robi się 50 i połowa z nich ma taki wynik.

Tak? Na platformach typu Amazon, HBO, HULU (u nas STAR) czy Apple - to 15-20% ma poniżej 7.

Tak? To sobie poczytaj o tej logice

https://www.hollywoodreporter.com/business/digital/netflixs-big-wake-up-call-the-power-clash-behind-the-crash-1235136004/

Było założenie, co sami przyznają "dobrze jak 1/10 będzie dobra produkcja" Czyli mieli założenie 10% a Ty piszesz o 30%? :)

A wyszło tak, że Holland odeszła, zostawiła ostatni dobry Originals "Gambit Królowej" i teraz masz 1/100 czyli 1% nawet niem jest powyżej a wręcz przeciwnie - jest w okolicach 7/10

Kilka cytatów

"As Holland expressed unhappiness with the broader strategy, an insider says the response was that things would work out fine if maybe one in 10 shows worked. “This is one of the things that Cindy and Ted disagreed on for a while,”"

"While Netflix’s competitors still have room to grow — and Disney in particular has committed to growing a lot — agents and creators believe they are seeing the end of the spending spree that has lined many pockets in recent years."

"The 2016 arrival of former CBS and Universal Television executive Bela Bajaria as head of unscripted and international content represented a huge turning point, according to multiple sources. By then, Holland was to oversee 80 shows on the service while Bajaria was responsible for 60. “Who can make 140 shows a year?” asks one creative"

I dlatego masz równię pochyłą z jakością na platformie NF. Dla odmiany CEO FX twierdzi, żeby zachować jakość kontentu, to maks 30-35 premier w roku.

"Cindy kept saying we should still be betting on high-end creators and making some cheaper things, too."

 

To co cały czas piszę. Jakość jakość. Tańsze rzeczy, do których się mniej przykładasz to w kierunku widza masowego. Ale nie skrajnie tylko w widza masowego, bo się na tym traci wizerunek. NF chciał szybko zdobyć rynek, miliony w userach, zarabiać i spłacać akcjonariuszy, więc na MAKSA uderzył w widza masowego. I zapomniał, że na tym się "marki" nie buduje oraz zapomniał, że zaraz będzie konkurencja, która obecnie pokazuje, że jednak jakość treści jest bardzo ważna.  To w kontekście konkurencji - dlatego HBO i Disney są uważani, za największego konkurenta NF aby go pokonać. Obaj mają dużo treści co najmniej dobrej jakości oraz mają również średniaki i zdarzają im się wtopy ku ucieszy widza masowego. Mają wiele marek, wiele franszczyzn ale balans mają odpowiedni - każdy znajdzie coś dla siebie, jak również nie skrajna ale odpowiednia ilość premier w roku.

 

"Sources say some Netflix executives began to worry about the burgeoning number of shows. “It was, ‘Hey, guys, do we think this is enough? Because we are cannibalizing our own [beep],'” says a former insider. And then there was Holland’s concern about the lack of curation and quality control. An important creative talent who had successes working with Holland muses: “I wonder if, say, a bonobo throwing [beep] at a whiteboard full of titles as a method of deciding what projects to make would have more or less success than all of these other ‘deciders’ who think they know what people want or don’t want.”"

 

Więc może teraz zrozumiesz, o czym mówi w kontekście wydawania kasy nowy CEO WBD. Czasy są inne.

 

16 godzin temu, bgmnt napisał:

Prosta sprawa - nie masz argumentów to nie odpowiadaj i nie będziesz napędzął dyskusji. Masz tutaj taki problem, że o ile na portalach typu popkulturyści jesteś ignorowany, to tutaj parę osób ci odpowiada i rozkłada bajeczki na czynniki pierwsze.

Prosta sprawa. To Ty nie masz argumentów. Dostaniesz odpowiedź, to zaraz szukasz kolejnych "wymówek".  Nie odniesiesz się do odpowiedzi, tylko łapiesz za słówka i szukasz kolejnych szpilek, przy okazji przekręcasz wypowiedzi aby wyszło na Twoje.

Zresztą tu wiele osób na forum potwierdzi, to co napisałem.

Co też widać wyżej, gdzie nawet nie potrafisz dobrze wkleić wypowiedzi.

  

20 godzin temu, bgmnt napisał:

Nowy CEO stwierdził, że WBD nie zamierza nadmiernie wydawać pieniędzy aby zwiększać ilość subskrybentów, a głównym celem jest zadowolenie i bogacenie udziałowców ;).

"„Jak słyszałeś, jak powiedziałem, nie próbujemy wygrać wojny o bezpośrednie wydatki na konsumentów” – powiedział dyrektor generalny WBD, obiecując zamiast tego, że nowo połączona firma WarnerMedia-Discovery „mądrze zainwestuje w skalę”."

"Łącznie 100 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej firmy daje im „prawdziwą opcjonalność w czasie, aby napędzać nasze strategiczne decyzje” – powiedział Zaslav. „Wszystko powinno być spieniężone”, powiedział Zaslav, dodając, że „każda decyzja zostanie podjęta przez pryzmat analizy wartości aktywów”, z naciskiem na „maksymalizację wartości dla akcjonariuszy, a nie tylko subskrybentów”.

 

Całkowite inne "przesłanie" CEO WBD do tego co napisałeś. 

 

Na popkulturystach nie ma praktycznie w ogóle komentarzy - od tego trzeba zacząć a tam rozmawiasz właściwie jedynie z właścicielem portalu - Dariuszem F. To po pierwsze.

A po drugie - nadal Cię boli, że napisałem całą prawdę a Ty będziesz teraz wklejał to do końca życia ;] A na deser pisał, że robię krucjatę :D, jakbym tam pisał w dzień w dzień pod każdym artykułem :) Nikt nie wie gdzie Ty się udzielasz, ale po wysypie ostatnio obrońców NF w sieci, którzy robią krucjatę praktycznie całej konkurencji, to możesz być wszędzie

Więc skończ już z wycieczkami osobistymi, bo to nie tędy droga. A właściwie to właśnie pokazuje, kto nie ma argumentów. Bo gdybyś miał, to byś je pisał a nie pisał epitetów o userze, z którym prowadzisz rozmowę i wyciągał jakieś trupy z szafy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minutes ago, spotify said:

A Netflix challenger, synonim sVOD dlaczego nie wszedł z całą parą do Polski, nie zainwestował od razu milionów tylko na raty? Platforma znana na całym świecie!

Bo był 2016 rok i Polska była raczkującym rynkiem. Netflix w 2016 nie był żadnym hegemonem.

 

16 minutes ago, spotify said:

To się zdecyduj. I nawet jak porównasz HBO, to i tak Amazon ma mniej. I jak dodasz jeszcze cały WB, to Amazon jest daleko w tyle. Dorzucisz Discovery i nawet Amazon nie ma startu.

Były już podawane liczby. Myślisz, że jak siódmy raz napiszesz to samo to coś się zmieni?

 

16 minutes ago, spotify said:

Tak? Na platformach typu Amazon, HBO, HULU (u nas STAR) czy Apple - to 15-20% ma poniżej 7.

2 minuty na Upflix:

 

Amazon 731 tytułów z 1121 ma ocenę poniżej 7.0/10

HBO 837 z 1590

Apple 44 ze 115

Netflix 3349 z 5293

Cała Twoja pompowana od miesięcy teoryjka wzięła w łeb... Teraz wrócisz z tą o przekupionych krytykach i o tym, że oceny w portalach się nie liczą, bo anon @spotify napisał na forum, że Apple ma 85% dobrych produkcji?

 

 

16 minutes ago, spotify said:

Co też widać wyżej, gdzie nawet nie potrafisz dobrze wkleić wypowiedzi.

  

"„Jak słyszałeś, jak powiedziałem, nie próbujemy wygrać wojny o bezpośrednie wydatki na konsumentów” – powiedział dyrektor generalny WBD, obiecując zamiast tego, że nowo połączona firma WarnerMedia-Discovery „mądrze zainwestuje w skalę”."

"Łącznie 100 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej firmy daje im „prawdziwą opcjonalność w czasie, aby napędzać nasze strategiczne decyzje” – powiedział Zaslav. „Wszystko powinno być spieniężone”, powiedział Zaslav, dodając, że „każda decyzja zostanie podjęta przez pryzmat analizy wartości aktywów”, z naciskiem na „maksymalizację wartości dla akcjonariuszy, a nie tylko subskrybentów”.

 

Całkowite inne "przesłanie" CEO WBD do tego co napisałeś. 

Przesłanie jest takie jak napisałem. Ponownie próbujesz sprzedać bajeczkę, że jest dobrze, mimo, że tylko od wczoraj WBD poleciało na giełdzie 6% (po tych właśnie wypowiedziach), a w całym miesiącu 27%. Czyli ponad połowę tego co już "upadający" podobno Netflix.

 

16 minutes ago, spotify said:

Więc skończ już z wycieczkami osobistymi, bo to nie tędy droga. A właściwie to właśnie pokazuje, kto nie ma argumentów. Bo gdybyś miał, to byś je pisał a nie pisał epitetów o userze, z którym prowadzisz rozmowę i wyciągał jakieś trupy z szafy.

To Ty ciągle serwujesz epitety i dlatego większość wypowiedzi miałeś w koszu.

W dodatku kłamiesz - np. o tym, że dodałeś mnie to ignorowanych. A złapany na gorącym uczynku krzyczysz "to nie moja ręka". Zawsze wszyscy winni - nie zrozumieli, przekręcili itd. Nie kolego, po prostu piszesz rozwlekle i w większości zupelnie bez sensu.

 

Gybyś nie sugerował mi, że zatrudnia mnie Netflix, jestem ślepy, głuchy, spię na forum i jeszcze takich tam to dawno bym cię olał.

Ale jesteś jedną z kilku osób na forum, które są pierwsze są do zaczepek, a jak się odpowie (i to w dodatku zgodnie z prawdą - wytknięcie nietrafionych teoryjek, zauważanie uprawiania propagandy na branżowych portalach przez ciebie) to już wielki problem i obraza majestatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Pawop napisał:

Może taką kopie dostali.

Pewnie tak  lecz jest to niepoważne emitować film z maskowanymi napisami. Widziałeś żeby któryś z kanałów linearnych tak emitował film ? Oglądam telewizję długo i takich cyrków to nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, F-ka napisał:

Zacznę od tego, iż jestem użytkownikiem tego rodzaju usług od niedawna.

Wczoraj oglądałem w HBO Max film  „Prawdziwe kobiety są zaokrąglone”, lektor, dialogi w języku angielskim i hiszpańskim. Gdy aktorzy mówili po hiszpańsku pojawiał się na ekranie tekst zacieniowany . Taka duża firma i taka „partyzantka”. Przypomniały mi się lata 80_te i pirackie kopie VHS. Można narzekać na ofertę programową, jakość dźwięku(większość filmów na wejściu do ampli. to dwa kanały)  ale to co zobaczyłem na tym filmie z zasłanianiem napisów w tak toporny sposób to żenada.

A to ciekawostka.

hbomax.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, F-ka napisał:

Pewnie tak  lecz jest to niepoważne emitować film z maskowanymi napisami. Widziałeś żeby któryś z kanałów linearnych tak emitował film ? Oglądam telewizję długo i takich cyrków to nie widziałem.

Wygląda to słabo, ale jeśli faktycznie dostali tylko taką kopię to w sumie lepiej że dali ten film niz by go w ogóle miało nie być. Akurat nie moje klimaty jeśli chodzi o sam film, ale pewnie jakieś grono odbiorców film ma.

 

Pytanie do osób korzystających z HBO MAX na tv LG. Też wam apka wywala przy przeglądaniu menu? Nieraz jest tak że już po samym wyboru profilu wywala mnie z aplikacji. A jeśli chcę przejrzeć katalog to muszę to robić w apce na telefonie bo na tv wywala co chwilę. Dobrze że przy samym odtwarzaniu (jeszcze?) nie wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Pawop napisał:
13 godzin temu, czerstwy napisał:
Jak wygląda HBO Max na android tv przy wolnym internecie? Jest to jakość Netflix czy raczej Amazon?

Jakość Netflixa i Amazona jest taka sama

Większość pozycji fhd na Amazonie ma bitrate 9mb/s a w netflixie nawet niecałe 4mb/s. Podobny poziom jest ale przy 4k o ile Amazon nie wprowadza w błąd że niby produkcja ma uhd jak np. Greenland czy Lokum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, lakiman napisał:

 

 

 

26 minut temu, Gizior89 napisał:

na Amazonie ma bitrate 9mb/s a w netflixie nawet niecałe 4mb/s. Podobny poziom jest ale przy 4k o ile Amazon nie wprowadza w błąd


Są pozycje na Netflix co mają około 1 Mb/s tak jak film pt "Nowość..." więc jest jeszcze gorzej :) A co do 4K to Amazon też nie jest taki piękny bo na 4K obcięli ostatnio o połowę jakość do około 16 Mb/s a do tego maja bardzo słaby koder i materiały wyglądają po prostu słabo. Więc tu nie ma się co wypowiadać... bo na razie tylko AppleTV+ kosi wszystkich w 4K. Ale tutaj rozmawiamy o 1080p...

Edytowane przez Kiler
Usunięto odniesienie do usuniętego posta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, liczyłem na nowego Bonda że będzie w 4K HDR + Dolby Atmos, a tu zwykłe 5.1 i rozdzielczość HD. :/

 

Dobrze, że przynajmniej wrzucili z powrotem stare Bondy, bo poprzednio zdążyłem od pierwszego dojść zaledwie do "Live and let die". Oby nie zdjęli ich za szybko i dali szansę obejrzeć serię do końca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ircios napisał:

U mnie jest na każdym nich jwst obraz żyleta. Prędkość neta do 600 i mobilnie max 70

Przeczytałeś dokładnie o co pytałem?

 

2 godziny temu, Pawop napisał:
15 godzin temu, czerstwy napisał:
Jak wygląda HBO Max na android tv przy wolnym internecie? Jest to jakość Netflix czy raczej Amazon?

Jakość Netflixa i Amazona jest taka sama

Przeczytaj jeszcze raz o co dokladnie pytałem bo widzę też masz z tym problem i nie wiesz o co mi dokładnie chodzi. Nie wiem czy masz taką możliwość by sprawdzić te dwie usługi na android tv na wolnym internecie ok 5 mega. Jak sprawdzisz to będziesz wiedział o czym dokładnie piszę.

 

2 godziny temu, Cinemaniac4K napisał:

Niestety kolega @Pawop znowu kłamie... bo Netflix pozycje w 1080p ma coraz gorsze (wiele filmów 1080p ma bardzo niski bitrate) i nie mają szans z Amazon który trzyma bardzo wysoki poziom tak samo jak teraz HBO Max...

Zgadzam się że nie pisze prawdy bo nawet u mnie w rodzinie stwierdzili że Amazon lepiej wygląda niż Netflix i posiadają 1 Gb/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...