Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, bgmnt napisał:

Czaruj sobie ile chcesz, rzeczywistości nie zmienisz :). Poziom fanbojstwa każdy może ocenić po Twoim poście.

Skoro już przywolujesz hegemona na rynku i Twój odwieczny kompleks to niedawno rozkręcałeś gównoburze o Originalsy, a jak z dnia na dzien w usludze, która miała być lepsza od poprzedniej HBO wycięło połowę oferty (a także apkę na cześci urządzeń, a na wszystkich listy obejrzanych, do obejrzenia itd), w tym co jest brakuje odcinków (np. "Genialna przyjaciółka") do tego wiele filmów dało w złym klatkażu itd to problemu nie widzisz.

O mój obiektywizm się nie bój. Tobie go brakuje. W tym temacie już napisałem wszystko odnośnie wad i ich nie ukrywam. Napisałem też że dali ciała i by się nie nazywało HBO, gdyby czegoś nie [beep]....

Kompleksiki masz sam, bo tylko się HBO Max pojawiło, wszyscy piszą o jakości 4k i dużym bitrate, to zaraz wyskakujesz z jakimś artykułem lub z ilością klatek. Bo jak to - "to co miało mieć najgorszy obraz ma teraz taki dobry" Nie dali w złym klatkażu, tylko ich nie przekonwertowali, bo były w 25 klatkach ze względu na to, że HBO ma kanały linearne a standard w TV w Europie to 25 klatek.  Teraz dopiero przy streamingu globalnym jako HBO MAX ma dawać 24 klatki i pewnie będzie to dotyczyć nowych tytułów.

 

A Originals padaka to swoją drogą, co nawet WM w linku który podałeś

Cytat

Szef serwisu Filmozercy.com przewiduje, że w dłuższej perspektywie po uzupełnieniu swojego katalogu o klasyczne tytuły wytwórni Warner Bros. oraz uwielbiane przez polskich widzów animacje, platforma HBO Max będzie stanowiła na naszym rynku spore wyzwanie dla Netfliksa, który tracąc kolejne licencje na filmy i seriale dużych wytwórni zakładających własne platformy streamingowe, coraz mocniej musi opierać swoją ofertę na oryginalnych treściach, których poziom często pozostawia sporo do życzenia.

 

Nie wycięli połowy oferty, ponieważ jeszcze nie skopiowali całej z HBO GO. To jest niewycięte, tylko nieprzeniesione.

Disney również wylądował w Europie i na start nie miał dużej bazy tytułów. Wręcz miał bardzo mało. Na bieżąco uzupełnia, bo odzyskuje coraz więcej praw/licencji, które miał sprzedane.

 

Pojawiło się HBO MAX, od debiutu cała masa negatywnych ale słusznych komentarzy. A dzisiaj mamy kolejny dzień a Ty nic ciekawego nie masz do roboty, jak z dnia na dzień dorzucać do pieca. Skoro inni piszą "dajcie im chwile/kilka dni" to jaki jest sens pisać o tym codziennie, panie obiektywny? Powtarzam - minęły raptem ponad 2 doby. Gdyby dzisiaj był kwiecień (czyli ponad miesiąc), można smarować do bólu. Co i ja  bym do tego dołączył.

Natomiast co do linku, którego wkleiłeś

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/jak-dziala-hbo-max-cena-ocena-interfejs-problemy-techniczne-jak-przejsc-z-hbo-go

 

Obiektywizm od Ciebie bije, że aż razi po oczach. Negatywne cytaty wkleiłeś a gdzie pozytywne? To nazywasz obiektywizmem?

Cytat

W serwisie nie znajdziemy na razie zbyt wielu tytułów studia Warner Bros. z poprzednich dekad, na które wielu kinomanów ostrzyło sobie zęby, oraz wyczekiwanych przez sporą część fanów animowanych klasyków z Cartoon Network, takich jak chociażby „Johnny Bravo”, „Krowa i Kurczak”, czy „Jam łasica”. Wynika to nie tylko z ciągłego uzupełniania biblioteki, ale też z braku odpowiednich licencji na pokazywanie tych tytułów w naszym kraju. Problem z podpisywanymi na lata umowami nie jest jednak zmorą wyłącznie HBO i będzie dotykał większości serwisów streamingowych, których start w Polsce zaplanowano na najbliższe miesiące, czy będzie to Disney+, czy SkyShowtime. Oferta HBO Max będzie jednak w następnych miesiącach systematycznie powiększana o nowe tytuły, a w tym także o katalogowe produkcje Warnera.

I kolejna pozytywna ocena (ciągle ten sam artykuł na WM)

Cytat

Łukasz Adamski, krytyk filmowy, publicysta TVP Kultura i Polskiego Radia także życzliwie spogląda na pojawienie się HBO Max na naszym rynku i wróży mu dobrą przyszłość. - HBO Max jest na pewno przejrzysty i czytelny, jest na pewno przejrzystszy, zarówno pod względem podziału na kategorie, jak i wizualnie niż HBO GO - ocenia Łukasz Adamski. - Na razie trudno to w pełni ocenić, na przykład w kontekście nawigacji, potrzeba do tego nieco więcej czasu. Natomiast oferta serwisu jest dla mnie satysfakcjonująca. Jest tutaj wszystko, co HBO GO już miało, czyli filmy z segmentu klasyki, jest dużo seriali, gdzie HBO, w przeciwieństwie do Netfliksa idzie na jakość, a nie ilość.
 

Więc z łaski swojej nie pisz mi o obiektywizmie, skoro mam go więcej od Ciebie.

Każda platforma, która zadebiutowała w Polsce ma w pierwszych dniach problemy. To widać też po HBO MAX. Brak całej bazy i wyłączenie już HBO GO (która tą bazę posiada) musi z czegoś wynikać.

 

3 godziny temu, bgmnt napisał:

A mógł siedzieć cicho jak przez ostatni miesiąc.

Po pierwsze. Nie żyje forum i mam ciekawsze zajęcia, niż codziennie się udzielać. A po drugie - może będzie lepiej jak sam będziesz przez miesiąc cicho.

 

3 godziny temu, TimesSquare napisał:

Jak w robocie masz deadline na jakis projekt to tez w dniu prezentacji mowisz "dajcie mi kilka dni na ogarniecie tematu"? Komus sie tu chyba cos pomylilo. My jestesmy klientami tej uslugi. Placimy za to. HBO Max nie jest bezplatna appka od zwyklego czlowieka. 

Ale przecież nie piszę, że nie czegoś nie spiern... Po prostu pewnych rzeczy nie mogli jak widać zrobić, co widać w każdym kraju. Ale możesz korzystać z usługi. Obiektywnie trzeba podejść, że ok zrąbali, parę dni ogarną. NF też nie zadebiutował bez problemów a Amazon do dzisiaj wielu rzeczy nie ogarnia - jak tłumaczenia czy też premiery, które nie zawsze są w Polsce na czas albo w ogóle.

To walenie w HBO MAX w dzień w dzień jak w bęben nic nie zmieni. Trzeba po prostu nabrać trochę cierpliwości.

 

Do poczytania. Wywiad z Johannesem Larcherem (Head of HBO Max Global)

https://naekranie.pl/artykuly/co-wejscie-hbo-max-do-polski-oznacza-dla-uzytkownikow-duze-zmiany

 

Pzdr!

 

EDIT

@bgmnt Jeszcze raz i ostatni. Każdy z nas wylał już swoje żale i pisanie w dzień w dzień nic nie zmieni. Obiektywizm polega na pisaniu wad i zalet. I to robię sam (wczoraj wypisałem zalety jak i wady), jak również podałem cytaty, że nie każdy premierą jest zawiedziony (z tego samego linka) Ty się oparłeś tylko na wadach na podtrzymanie swojej tezy. Amazon to promocja za 49zł a nie cena regularna (przypominam około 25zł) a NF - nie ważne kiedy zadebiutował. Wjechał z usługą 1:1 jaką ma na całym świecie. Tutaj mamy rebranding. Dali D, więc niech ogarniają. Co się nie da zawsze w 1 dzień.  Obiektywnie bez bronienia kogokolwiek - każdy dał ciała podczas debiutu, bez wyjątku.

Edytowane przez spotify
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co mam wklejać pozytywnego, jeśli podpieram swoją negatywną opinie? W przeciwieństwie do Ciebie tego nie wymyślam, tylk cytuje inny ludzi, skoro to co piszę ja i inni na forum Ci nie wystarczy.

Ponownie - mówimy o HBO, a nie CDA. Tutaj naprawdę trzeba czegoś wymagać, a nie odwoływać się do debiutu Netflixa w 2016 albo Amazona za 49 zł rocznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś z Was w ramach subskrypcji Hbo Max pobrało już pierwszą płatność z karty? Ja mam płatność na 10, zwykle blokada środków na karcie następowała rano tymczasem do obecnej chwili to nie nastąpiło. Nie chciałbym mieć nieaktywnego konta jutro...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Toma441 napisał:

Tych klasyków, które gdzieniegdzie zapowiadano, o których plotkowano w ogóle nie ma, a mówiło się o serialu Alf czy Bajer w Bel Air i nie tylko tym. (także na Forum). Chodziły słuchy też o wszystkich częściach Akademii Policyjnej. Nic tego się nie pojawiło. Umówmy się WB ma bardzo bogate zasoby klasyki i HBO Max to jest właśnie miejsce, żeby to wyeksponować. Szczerze mówiąc na razie najbardziej podoba mi się cena i...szata graficzna aplikacji 😉

Trafiłeś dokładnie w sens tego co myślę. Też zacierałem ręce na w.w. i inne klasyki, a tu dosłownie nie ma z tego NIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio seriale Marvela i Fox, które wyleciały raczej mówią o czymś innym   I to będzie coraz więcej. Tak samo to tyczy HBO Max, który po kawałeczku coś traci na rzecz Disneya (łącznie z HULU I FX) oraz seriale Showtime. Licencja się kończy i do widzenia.
Nie mówimy o pojedynczych tytułach, bo to normalne, że licencje na produkcje się kończą. Chodziło mi o to, że jak na razie wszystkie wytwornie, które były, dalej są i dodają od nich filmy. Stratą będzie, jak jakaś wytwórnia powie Netflixowi bye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Pawop napisał:

Pytanie do posiadaczy Samsungów. Czy u Was skoki przy przewijaniu też wynoszą 1.5 minuty?
 

Ja mam 6 trybów prędkości przewijania na samsungu z 2018. Jak klikam na pilocie przewijanie to wyskakuje okienko i są 3 "puste" trójkąty, po dwóch kliknięciach trójkąt się "napełnia", po 4 i po 6 kliknięciach są 2 i 4 "napełnione" trójkąty czyli wybór przewijania jest od kilku sekund to paru minut na sekundę. 

https://zapodaj.net/66f7ed75a8e50.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawop napisał:

Pytanie do posiadaczy Samsungów. Czy u Was skoki przy przewijaniu też wynoszą 1.5 minuty?

@spotify
Jak na razie, to Netflix żadnych licencji nie stracił
 

Przeskok na moim Samsungu to ok 1,10. Ale mam wrażenie, że wcześniej to było ok. 30 sek. i chyba coś zmienili. Tv serii MU 7002 (2017 rok chyba).

Między innymi ze względu na te duże przeskoki oglądam Maxa na chromcaście (z google tv). Tam przewijanie ma mały przeskok ale za to nie zawsze wskakuje "podgląd na pasku postępu". Także na każdym systemie jest co poprawiać. Narazie się nie gorączkuje. Poczekam 2 tygodnie i zobaczę, czy poprawią "niedoróbki".

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gizior89 jak klikam kierunkowe klawisze, to przeskakuje o ok 1.5 minuty i nie ma trójkątów. Użyłem pilota-aplikacji w telefonie i tam są przyciski przewijania i wtedy jest jak piszesz, pojawiają się trójkąty. Niestety tych przycisków w pilocie nie mam.
Jakiego pilota używasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Pawop napisał:

@Gizior89 jak klikam kierunkowe klawisze, to przeskakuje o ok 1.5 minuty i nie ma trójkątów. Użyłem pilota-aplikacji w telefonie i tam są przyciski przewijania i wtedy jest jak piszesz, pojawiają się trójkąty. Niestety tych przycisków w pilocie nie mam.
Jakiego pilota używasz?

Pawop ja mam podobnie jak Ty. Przeskok ok 1.10 tak jak wspomniałem wyżej. Żadnego wyboru prędkości przewijania nie ma. Osobnych przycisków przewijania na pilocie również nie mam (tylko kierunkowe). Może to kwestia modelu (rocznika) Samsunga (mój to 2017 r.)?Tak strzelam. Trochę to jednak dziwne, że apka tak by się różniła co do funkcji przewijania. Ta opisana przez Gizora jest zdecydowanie wygodniejsza. Ciekawe jak u innych "Samsungowców" to wygląda?

@Gizior89 jaki masz model Tv? Jaka wersja apki?

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawop napisał:

Nie mówimy o pojedynczych tytułach, bo to normalne, że licencje na produkcje się kończą. Chodziło mi o to, że jak na razie wszystkie wytwornie, które były, dalej są i dodają od nich filmy. Stratą będzie, jak jakaś wytwórnia powie Netflixowi bye

Już powiedział The CW. Nowych tytułow nie ma, a wpadać będą jeszcze tylko tych sezony, które trwają.

Zaraz Disney całkowicie zabierze wszystko (swoje marki, jeśli już nie zabrał wszystkiego)

Tyle razy to było wałkowane. Na ten moment w Polsce jeszcze nikt niczego nie stracił - ani NF, ani HBO, ani nawet C+. Na razie tylko wylatują głównie pojedyncze tytuły. Co najwyżej zaraz HBO Disneya (w dalszym odstępie czasu Hulu/FX) i może C+ Foxa. Nie znamy umów, zapisów i do kiedy trwają. Ale umowy się kiedyś skończą i każdy będzie powoli tracił bez wyjątku.

 

Natomiast wyżej - to wklejony cytat był a nie moja wypowiedź.

Cytat

(...)spore wyzwanie dla Netfliksa, który tracąc kolejne licencje na filmy i seriale dużych wytwórni zakładających własne platformy streamingowe (...)

Wyraźnie mowa o filmach i serialach a nie umowach ;)

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem filmy wpadają na rok i potem znikają, podobnie seriale. Jeśli o takich stratach ten gość pisze, to się kompromituje. Bo to by znaczyło, że nic się nie zmieni.
Prawdopodobne jest, że jakaś wytwórnia umowy z Netflixem na drugie okno nie przedłuży, ale jak na razie nic się nie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Cinemaniac4K napisał:


Jeden z najlepszych TV z roku 2017... czyli Samsung seria MU7000... :) Fakt leciwy bo 5 latek ale obraz to ma taki że nie jeden nowy może go całować w stopy hehe... :) Jeśli u ciebie jest ok to fajnie ale widać że "nasz rocznik" ma problemy z HBO Max ale jest podejrzenie że temu u nas nie ma HDR bo to nie jest 4K - to jest moje zdanie bo oglądałem wszystkie te filmy już z płyt BluRay 4K.

No dobra, powiedzmy :P W tamtych czasach to górą były Panasy i Sony ;) Teraz faktycznie Samsung jest jedynym, który może w wysokich modelach "gryźć" porządnie  LCD Sony i jedynym Sony konkurentem. 

A czy nowe mogą całować stopy, to trudno powiedzieć, bo to zależy od półki cenowej. Z TV wyposażonym w FALD może być odwrotnie z tym całowaniem :P

Nie używam Smart TV, tylko oglądam przez Apple TV ;) Więc trudno mi się odnieść. Na Apple wszystko śmiga.

Natomiast jeśli porównujesz to do Blu Ray to wszystko inne będzie u każdego wyglądało gorzej, bo streaming to kompresja.

 

10 godzin temu, Rasheed napisał:

Zmieniam zdanie na temat tej usługi, która jest koszmarem. Wystarczyło włączyć film na kilka minut by się o tym przekonać. Co chwilę spadki jakości.

Wczoraj to napisałem. Dzisiaj powtórzyłem. Napiszę po raz trzeci i ostatni (zacytuję moje zdanie)

Cytat

4K wygląda bardzo dobrze. Z tego co pisałem  wczoraj z Reddit obraz i dźwięk będzie jeszcze "pływał" zanim całkowicie będzie gotowa platforma. Np Atmos ponoć raz działa, raz nie działa.

 

Ogólnie przy ilości zalet nowej platformy, to na dzień dobry za dużo bubli. I to nie jest fajne. 

 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na spadki jakości potestowałem aplikację na telefonie by dany film pobrać wcześniej i oglądać go offline po przesłaniu na tv. Niestety znów nie da się oglądać ze względu na usterki napisów. Są one przesunięte w lewo a do tego nie można zmienić ich wyglądu. Czytam na Reddit, że to temat znany od chwili uruchomienia. Trochę to niepokojące, bo w przypadku innych usterek możemy się nie doczekać naprawy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...