Skocz do zawartości

HBO Max - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Zeusek napisał:

Bardzo słaby budżetowy tv.

Nie ma co wymagać aby w tym modelu cokolwiek dobrze działało. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lakiman napisał:

Potraktuj to jako trochę żart, ironię.

Samsung stwierdził, że skoro wtedy było Ciebie stać na zakup porządnego telewizora to obecnie też możesz zainwestować w młodszy, dobry technicznie model.

Ja bym szukał przyczyny nie w działaniach samego HBO a raczej u firmy Samsung.

 

Ahaaaaaaaa... czyli wszystko działa a HBO Max jako jedyny nie ma 4K HDR i to jest wina TV? Ciekawe podejście do sprawy... :) Dla mnie to jest 100% wina aplikacji HBO Max... nawet kiedyś rozmawiałem ze wsparciem i przyznali się że znają problem ale widocznie maja to w 4 literach.

 

Edytowane przez Cinemaniac4K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO Max słabo działa na Samsungach, ja mam model z 2020 roku i nie chciałbym mieć HDR w tej aplikacji bo tylko na materiałach z HDR w HBO Max mój TV ma problem tzn. w trakcie oglądania zacina się odtwarzany materiał (kręcące kóleczka) często w tym momencie aplikacja zawiesza TV I tylko restart pomaga, a jeśli uda się obejrzeć odcinek i chciałbym obejrzeć kolejny innym razem po wyjściu z aplikacji i uruchomieniu kolejny raz materiał już nie ruszy (komunikat, że jest niedostępny) i tylko restart TV znowu pomoże. Takich problemów nie ma jak oglądam materiały bez HDR w HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODI
Mój model to QE50Q67TAU, kolega Giziir89 również ma problem z zawieszaniem. Mam nadzieję że najnowsza wersja aplikacji 52.40 usuwa ten problem, dziś będę testował oglądając Ród Smoka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Cinemaniac4K napisał:

Co do staroci to zjada nie jeden nowy TV... i jak by był taki "staroć" to nie śmigał bym 4K HDR na nim na Netflix, Amazon, Disney+ i AppleTV+ (tu jakość jest mistrzowska). Do tego super działa z konsolą PS5. Na co mam wymienić TV... aby móc oglądać zwaloną aplikację HBO Max?

Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno. Ja na szczęście mam telewizor z Androidem i mogę ratować się Kodi w razie czego.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem, dzisiejsza odpowiedź  na moje zgłoszenie.

"Uprzejmie prosimy sprawdzić, czy dostępna jest aktualizacji aplikacji HBO Max do wersji dedykowanej dla urządzeń Android TV o numerze 52.35.0.26.  (* sprawdziłem jest aktualna).

Więcej szczegółowych informacji dotyczących rozwiązywania problemów można odnaleźć na stronie. 

Dodatkowo informujemy, że problem z dźwiękiem 5.1 na telewizorach Sony Bravia jest zgłoszony do Działu Technicznego.  Bardzo przepraszamy za nieudogodnienia i prosimy o cierpliwość."

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawop napisał:

Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcie
 

nikt cudów nie wymaga ale ciekawym jest, że inne aplikacje śmigają (poza c+). Nawet jak testowałem za free apple+ to jakość była ogień z odległości 1,5m. Taki N śmiga u córki na 7letnim tv bez zacięć.

 

2 godziny temu, Zuzia napisał:

Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno

dokładnie tak powinno być ale... zawsze jest jakieś ale ;-) na uczelni jak coś nie działało to profesor mawiał, że jest to złośliwość rzeczy martwych i puszczał oczko :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Zuzia napisał:

Skoro inne usługi działają perfekcyjnie to HBO Max też powinno...


Oczywiście... też tak myślę. Pamiętają mnie tu wszyscy jak narzekałem na Netflix że 4K ma marny bitrate i na 80% materiału brakowało HDR. No i proszę... CYK i wszystko działa nawet lepiej jak było. Są tu pseudo "znawcy" których już nie będę wskazywał palcem, którzy mają wszystko najnowsze i najszybsze haha... i tak się dowartościowują :) Tym tokiem myślenia to ciągle musielibyśmy kupować auta z salonu i jeść kawior jako przystawkę... :) W specyfikacji jest OD 2016 i czy się komuś to podoba czy informacja wykracza poza jego zdolności intelektualne ale to MUSI DZIAŁAĆ a to że nie działa jest wynikiem tylko i wyłącznie aplikacji HBO Max.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pawop napisał:

Macie budżetowe TV, także cudów nie wymagajcie
 

Zdecydowana większość ma telewizory budżetowe, tylko że mniejsze lub większe... nawet jak jest bardziej wypasiony to za rok-dwa już będzie z kategorii budżetowych.

Bez narzekania ludzi to niczego nie poprawią bo im się nie opłaca.

 

Nikt nie oczekuje cudów ale funkcje podstawowe mają działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak nie działa, jak kupis, lepszy TV, to on za 3 lata dalej będzie lepszy niż nowe budżetowe. I nie mowię o TV za 10 000+ wystarczy taki za 4-5.
Wiem, że nie każdego stać, ale nie ma co potem narzekać, że obraz nie taki, albo coś działa nie tak jak trzeba.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Samsung kosztował 5 lat temu prawie 5 tys. i problem z "trzema kropeczkami" też występuje. Mniej więcej raz na godzinę odtwarzanie się zatrzymuje, pomogą wyjście i uruchomienie ponownie. Zgłaszałem to do HBO odesłali mnie do gotowych rozwiązań, które nie pomogły, potem napisali, że nowa aktualizacja powinna pomóc, ale nic sie nie zmieniło.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2022 o 23:43, matinen napisał:

Ja z kolei man wrażenie, że HBO Max nie puszcza 4k na chromcast z google tv.  Też mam Samsunga serii M 7002. Jak odpalę Maxa bezpośrednio na tizenie to obraz jest zdecydowanie lepszy. Wyraźny, nasycony. Po prostu taki jak ma być. Tak jakby wszystko (4K, HDR) odpalało się poprawnie. Natomiast jak uruchomię apkę z chromecasta (wymieniony przez HBO na liście w pełni wspieranych urządzeń) to kolory są jakieś mniej nasycone i mam wrażenie (wzrokowo) że 4K to nie jest. Mam nadzieję, że to ogarną bo wolę korzystać z chromecasta.

Ma ktoś z was chromcast 4.0 (ten z pilotem) i może się podzielić odczuciami co do poruszonych przeze mnie spraw?

Chromocasta masz podłączonego pod inny hdmi, który ma całkiem inne ustawienia obrazu. Musisz je po prostu zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...