Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma znaczenia skąd pochodzi sygnał. Ze źródła pobiera się sygnał zawsze kompletny.

Multimedia tak jak np. Vectra czy Netia ingeruje w sygnał od nadawcy. Najpierw rozkłada się go na czynniki pierwsze, osobno video, ścieżki dźwiękowe, napisy, txt i inne dane. Potem rekompresuje sygnał wideo, usuwa „zbędne” ścieżki i napisy itp., tak by całość zajmowała mniejszą przepływność (pasmo kosztuje), potem skleja się sygnał w całość i przesyła do abonentów.

Dlatego giną na niektórych programach oryginalne ścieżki dźwiękowe, napisy czy sygnał HbbTV, często przez zwykłą niechlujność.

Tylko nieliczni operatorzy jak Jambox przesyłają sygnał abonentom w takim stanie w jakim dostają go od nadawcy, bez żadnej ingerencji.

Jeszcze inni jak np. UPC przesyłają sygnał jak leci tnąc tylko przepływność obrazu gdy ta przekroczy graniczną wartość. Kiedyś tak miała tez Vectra ale jakiś czas temu zakupili transkodery i od tamtej pory kastrują sygnał jeszcze bardziej od MM. Można było przeczytać na ich facebooku lament ludzi nad pogorszeniem jakości obrazu ale na nic on się zdał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

skończyła mi się właśnie umowa z MM i zadzwonił pracownik MM z propozycją przedłużenia umowy.

Jak się okazuje babka która zawarła umowę ponownie mnie okłamała (poprzednią sprawę opisałem w innych postach), tj powiedziała mi, że nie wzrośnie mi abonament po skończeniu się umowy i będzie wynosił tyle samo.

Napisałem ponad miesiąc temu do nich skargę, czekałem i miałem nadzieję, że się do niej ustosunkują. Niestety żadnego odzewu oprócz automatycznej odpowiedzi o nadaniu nr sprawie.

Znalazłem natomiast na ich stronie to:

W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Operator odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku braku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni, Operator informuje Abonenta o potwierdzeniu przyjęcia reklamacji podając nazwę, adres i numer jednostki Operatora rozpatrującej reklamację.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia przyjmuje się, że ta reklamacja została uznana.

 

W piśmie wskazałem osobę która ze mną rozmawiała z imienia i nazwiska oraz datę i godz. rozmowy. W nagłówku nie napisałem natomiast reklamacja tylko skarga. Może mieć to znaczenie jeśli chodzi o sprawę.

Teraz minęło ponad 30 dni. Co z tym teraz robić, bo przysłali mi rachunek o 19zł większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym was zapytać czy u was poprawnie działa EPG na kanałach tych co ostatnio zostały dodane czyli: Eurosport2 HD, Motowizja HD, Disney XD, Disney Jr., Republika TV, Comedy Central HD. Bo nie wiem czy ten problem dotyczy tylko ludzi którzy mają moduł CAM czy też tunery od MM. Bo w MM twierdzą, że to jest u mnie problem z ustawieniem TV. Chodź EPG na tych programach normalnie działało do dnia dzisiejszego.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć, że to nie jest tylko u mnie problem. Bo dzisiaj cały dzień na FB walczę z MM o poprawienie EPG. Ale widzę, że MM to jest mur betonowy którego nie daje się obejść. Bo twardo twierdzą, że u nich wszystko pięknie gra ale z moimi TV jest nie w porządku.

 

Ja mam Samusug 48h6200 oraz 32f5500 oraz moduł CAM.

 

Dominreda dziękuję za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie pomaga. Ale taką instrukcję dostałem od MM. Cały czas walczę z nimi i wpieram im, że to u nich jest problem a nie u mnie. Napisałem, że na forum jest osoba która też ma podobny problem. Dostałem odpowiedź, że informacja została przekazana technikom. Teraz trzeba czekać jak to się zakończy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wcześniej rozmawialiśmy o jakości kanałów...

Proszę bardzo, jakość HD w Polsce! :lol2: SD bitrate na poziomie 1,34 Mbit/s - buahahahahahaha :brawo:, na youtube mam więcej :jupi:

 

Parametry techniczne:

Eutelsat Hot Bird 13B (13,0°E)

tp. 74 (12,188 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

 

ID: Fox Comedy

PID V: 272 (MPEG-2/SD)

PID A: 273 (pol), 274 (eng)

PID PCR: 272

SID: 7375

PID PMT: 48

Provider: Cyfrowy Polsat S.A.

Kodowanie: Nagra MA (N3 - Cyfrowy Polsat, S4/N3 - ex CYFRA+)

Jakość obrazu: 704x576, 16:9, ok. 1,34 Mbit/s

Jakość dźwięku: 2x 160 kbit/s MPEG stereo

 

tp. 78 (12,265 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

 

ID: Fox Comedy HD

PID V: 501 (MPEG-4/HD)

PID A: 514 (pol), 534 (eng)

PID PCR: 501

SID: 3103

PID PMT: 33

Provider: Cyfrowy Polsat S.A.

Kodowanie: Nagra MA (N3 - Cyfrowy Polsat, S4/N3 - nc+), Conax (nc+), Viaccess PC 3.0 (Orange)

Jakość obrazu: 1920x1080, 16:9, ok. 4,91 Mbit/s

Jakość dźwięku: 2x 192 kbit/s MPEG stereo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...