Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie, w Tomaszowie Maz. już się pojawiła pierwsza zapowiedź wyłączenia analogowej TV na lokalnym kanale:

5523525d3c5a.jpg

 

Fałszywy i mylący "message" skierowany do starszych i niezorientowanych osób (pani na fotce).

 

"UWAGA - Rozpoczęliśmy proces cyfryzacji w Twoim mieście". :wink: Czytaj : "Emerycie, szybko kup od nas jakiś pakiet cyfrowej TV, bo niedługo nie obejrzysz niczego".

 

O ile mi wiadomo to "proces cyfryzacji" w Polsce rozpoczął się 30 września 2010 roku.

A zakończenie pierwszej fazy jego wdrażania - zakładające uruchomienie trzech cyfrowych multipleksów (MUX) - nastąpiło ostatecznie 23 lipca 2013 roku (wyłączenie ostatnich nadajników analogowych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że duża grupa z nas jest w okresie negocjacyjnym ... Dlatego zapytuje "znających więcej" co mogę wynegocjować od MM na nowej umowie? Oczywiście jutro składam pisemne wypowiedzenie w BOA.

Obecnie za MAXBOX + PVR+ C+ Platinum + HBO HD + 60 Mb/s płacę 167 zł.

 

Spokojnie dostaniesz Cinemax i pakiet "HD" do tej ceny. A nawet mniejszej.

 

... No to dziś zadzwoniła pani z biura utrzymania klienta. W standardowej rozmowie wstępnej podziękowała za staż ... bla bla bla oraz o tym, że kończy mi się umowa ... bla bla bla. Potwierdziłem wszystko i przekazałem, że jestem na chwile obecną za rozwiązaniem umowy, no chyba że warunki przedłużenia będą ciekawe ( czyt. za to samo co mam - cena 120-135 zł). Powiedziała, że na chwilę obecną może mi dać 172 złote przy umowie 12 miesięcznej oraz dodatkowo pakiet FilmBoxa. Nie mogła jednak określić się co ceny pakietów Canal + bowiem, jak stwierdziła jeszcze nie mają gotowych cenników. Będą w ofercie poniekąd w ciągu tygodnia. Podziękowałem jej za telefon, przekazując, iż powyższe warunki mnie nie satysfakcjonują co skutkować może rozwiązaniem umowy. Rozmowa się skończyła tym, że owy konsultant ma zadzwonić w ciągu 10-14 dni. Czekać nie zamierzam. Składam wypowiedzenie. Potem zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tu mowa o cyfryzacji ogólnopolskiej, @Kleofas11? Czy o DVB-T? To jest kanał dostępny tylko kablowo, w dodatku tylko w analogowej TV MMP. Chyba każdy rozumie, że tu nie chodzi o TV naziemną. Tym bardziej, że tamta cyfryzacja już dawno się zakończyła. A poza tym, nikt nie będzie zmuszany do przejścia, bo analoga całkowicie nie wyłączą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że duża grupa z nas jest w okresie negocjacyjnym ... Dlatego zapytuje "znających więcej" co mogę wynegocjować od MM na nowej umowie? Oczywiście jutro składam pisemne wypowiedzenie w BOA.

Obecnie za MAXBOX + PVR+ C+ Platinum + HBO HD + 60 Mb/s płacę 167 zł.

 

Spokojnie dostaniesz Cinemax i pakiet "HD" do tej ceny. A nawet mniejszej.

 

... No to dziś zadzwoniła pani z biura utrzymania klienta. W standardowej rozmowie wstępnej podziękowała za staż ... bla bla bla oraz o tym, że kończy mi się umowa ... bla bla bla. Potwierdziłem wszystko i przekazałem, że jestem na chwile obecną za rozwiązaniem umowy, no chyba że warunki przedłużenia będą ciekawe ( czyt. za to samo co mam - cena 120-135 zł). Powiedziała, że na chwilę obecną może mi dać 172 złote przy umowie 12 miesięcznej oraz dodatkowo pakiet FilmBoxa. Nie mogła jednak określić się co ceny pakietów Canal + bowiem, jak stwierdziła jeszcze nie mają gotowych cenników. Będą w ofercie poniekąd w ciągu tygodnia. Podziękowałem jej za telefon, przekazując, iż powyższe warunki mnie nie satysfakcjonują co skutkować może rozwiązaniem umowy. Rozmowa się skończyła tym, że owy konsultant ma zadzwonić w ciągu 10-14 dni. Czekać nie zamierzam. Składam wypowiedzenie. Potem zobaczymy.

 

Ja właśnie jestem po negocjacjach i dostałem taką opcję : Moduł CAM=MAXBOX + pakiet HD + C+ PLAT. + HBO GO + Internet 60 Mb/s umowa na 12 mieś. abonament 116 zł. Dodam, że to wszystko wynegocjowałem w lokalnym BOK. Dział utrzymania klienta zapewne jeszcze by coś "zbił" ale nie mam na to czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że duża grupa z nas jest w okresie negocjacyjnym ... Dlatego zapytuje "znających więcej" co mogę wynegocjować od MM na nowej umowie? Oczywiście jutro składam pisemne wypowiedzenie w BOA.

Obecnie za MAXBOX + PVR+ C+ Platinum + HBO HD + 60 Mb/s płacę 167 zł.

 

Spokojnie dostaniesz Cinemax i pakiet "HD" do tej ceny. A nawet mniejszej.

 

... No to dziś zadzwoniła pani z biura utrzymania klienta. W standardowej rozmowie wstępnej podziękowała za staż ... bla bla bla oraz o tym, że kończy mi się umowa ... bla bla bla. Potwierdziłem wszystko i przekazałem, że jestem na chwile obecną za rozwiązaniem umowy, no chyba że warunki przedłużenia będą ciekawe ( czyt. za to samo co mam - cena 120-135 zł). Powiedziała, że na chwilę obecną może mi dać 172 złote przy umowie 12 miesięcznej oraz dodatkowo pakiet FilmBoxa. Nie mogła jednak określić się co ceny pakietów Canal + bowiem, jak stwierdziła jeszcze nie mają gotowych cenników. Będą w ofercie poniekąd w ciągu tygodnia. Podziękowałem jej za telefon, przekazując, iż powyższe warunki mnie nie satysfakcjonują co skutkować może rozwiązaniem umowy. Rozmowa się skończyła tym, że owy konsultant ma zadzwonić w ciągu 10-14 dni. Czekać nie zamierzam. Składam wypowiedzenie. Potem zobaczymy.

 

Ja właśnie jestem po negocjacjach i dostałem taką opcję : Moduł CAM=MAXBOX + pakiet HD + C+ PLAT. + HBO GO + Internet 60 Mb/s umowa na 12 mieś. abonament 116 zł. Dodam, że to wszystko wynegocjowałem w lokalnym BOK. Dział utrzymania klienta zapewne jeszcze by coś "zbił" ale nie mam na to czasu.

No to naprawdę gruba oferta. Ja za moduł +maxbox+filmbox+net 60 Mb płace 126 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie cieszą jeszcze inne zapowiedzi, ale za wcześnie by o nich mówić. Więcej wkrótce. :>

Ja czekam na zdalną obsługę nastawiania nagrywania oraz nagrywanie do chmury zamiast do nagrywarki (ale to chyba marzenie ściętej głowy przy mało wydajnej sieci) :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o czymś wspomnieć. Podczas rozmowy z konsultantką odnośnie mojego przedłużenia umowy, zostałem dokładnie przez tą osobę rozpytany. Imć pani pytała mnie o moje zadowolenie z internetu oraz jego awaryjności. Jak wspomniałem jej, że odkąd jestem w MM czyli od prawie czterech lat nie miałem zastrzeżeń aż do mniej więcej kwietnia. Jak chciałem rozwinąć tą kwestie i powiedzieć, że od tego okresu internet szarpie a w szczególności na weekend,, łaskawa pani odpowiedziałem, że znają ten problem i pracują nad nim. Jak zapytałem czy to może być związane z testami nad zwiększeniem przepustowości np do 120 Mb, owa pani nie chciała dalej kontynuować rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niebawem abonenci MMP Południa ... otrzymają pierwsze w tym roku nowe kanały!

 

Można wiedzieć skąd takie informacje ?

 

Swoją drogą przydałoby się gdyby abonentom MM Południe rzucono coś na pocieszenie ... gdy patrzę na ofertę programową na stronie głównej MM i patrzę na to co mam w tej chwili to ogarnia mnie śmiech... różnice są kolosalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...