Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.08.2022 o 14:02, patryszq napisał:

PRZYKŁAD :)

 

Jeśli wiesz ze np. zbliża sie burza i sygnał SAT nagle zniknie i nie będzie tv przez kilka chwil , wciskasz pauzę na danym kanale , i odtwarzasz sygnał wówczas z internetu nie z SAT,  bez zakłóceń itp. tak to działa 

I nie ma żadnego opóźnienia względem satelity- trafia się w ten sam moment :?: nie wrzę, zawsze po necie jest opóźnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewien przeskok jest, ale minimalny. Sygnał jest ten sam co dla klientów Polsatowego IPTV (tam Zoom jest od dawna w HD, podobnie różne Tele 5 itd).

To ogólnie ciekawe, że nagle nie potrzeba dedykowanego operatora jeśli chodzi o catchup, a na live już jest wymagany ;)...

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z podłączeniem dekodera do internetu. Przy korzystaniu z opcji SAT+IPTV dekoder podlaczony po wi fi po jakimś czasie gubi sygnał i trzeba od nowa grzebać w ustawieniach internetowych. Dodatkowo sieć wyszukuje dwukrotnie, nie wiem dlaczego, jedno z oznaczeniem 5G, drugie bez. Na innych urządzeniach działających w oparciu o te łącze nie ma najmniejszego problemu i sieć jest wyszukiwana tylko raz. Korzystam ze Światłowodu Orange. Wcześniej korzystalem z internetu mobilnego Orange i nie było takiego problemu. Spotkał się już ktoś z tym zagadnieniem i podpowie jak sobie poradzić? Już przywracalem dekoder do ustawień fabrycznych niestety nie pomaga.

Edytowane przez truszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, patryszq napisał:

Nie, tv naziemna nie zostanie przywrócona do odwołania w tym dekoderze , PB nie podał przyczyny 

Proste brak obsługi HbbTV dla TV naziemnej .  Nikt nie chce płacić kar w razie problemów. 

 

18 minut temu, djclassic napisał:

Ja mam PB 4K Lite. Internet m.in od T-Moblile i mi normalnie śmiga.

Widocznie T-Mobile tez jest wybranym, pewnie i do tego można zaliczyć kilku innych ISP nie wymienionych korzystających z usług większych operatorów.   

Akurat T-mobile ma też własny dekoder i świadczy usługi internetowej TV i nie stanowi problemu podłączenie dekodera polsatu, platforma jest w sumei wspólna oparta o OTT. 

Tu masz listę oficjalną pewnie nawet nie aktualizowaną w 100% od jakiegoś czasu, są tylko większe sieci ISP .  https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/Lista_operatorow_wspolpracujacych_z_CP.pdf

 

Tu więcej info o partnerstwie z Polsat BOX T-Mobile  : https://www.t-mobile.pl/c/magentarozrywka/partner/polsat-box-go

 

Poza tym jest też oferta dla zagranicy czyli tak praktycznie box może działać  poza granicami kraju u różnych operatorów. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2022 o 12:52, patryszq napisał:

W porównaniu do WIFIpremiumBOXa jest po prostu bardziej responsywny - szybciej reaguje i przetwarza daną sytuacje , wszelkie podstawowe akcje które na co dzień wykonujemy są mniej awaryjne lub wcale w porównaniu do " szrota " 

W egzemplarzach testowych był dysk do testów i działało to doskonale jak za czasów startu EVOBOX pvr , z dziwnych i niezrozumiałych względów dysku brak - reszta działa wg mnie bez stresu na tyle ile potrzeba do codziennego spokojnego użytkowania !

To mnie trochę zaskoczyłeś, bo akurat w moim odczuciu nie miałem nigdy lepszego dekodera od C+ niż właśnie WiFi Premiumbox+. Ale w takim razie dobrze słyszeć, że w razie zmiany operatora sprzęt nie będzie gorszy :) chociaż kurcze bez dysku...

Edytowane przez elkanguro
korekta nazwy dekodera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Mam problemy z działaniem usługi Catch Up, przy odtwarzaniu materiałów z poprzednich dni. Obraz i dźwięk bardzo często zaczynają przerywać (nie buforować), klatkować, tracić synchronizacje - a czasem nawet materiał wyłącza się całkowicie. Nie jest to najpewniej problem związany z moim łączem, nie występuje bowiem buforowanie. Posiadam symetryczny światłowód 700/700 Mbps, z pingami w granicach 2-3 ms, a dekoder PolsatBox 4K podłączony jest do routera bezpośrednio kablem LAN.  Czy ktoś także ma/miewał podobne trudności?

 

Regularnie (co kilka dni) przestaje działać pilot do dekodera, nie reaguje w ogóle. Aby rozwiązać ten problem muszę wyłączać dekoder z prądu, po czym ponownie synchronizować pilot bluetooth.

 

Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...