tyrla Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Możesz kupić np. Mi Box. A jak nie to przez kabel HDMI lub Bluetooth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemanbuba Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 12 godzin temu, cjhouse napisał: Witam ostatnio zaresjestrowalem sie na ipla i wlaczylem pakiet darmowy plus,polsat play i te darmowe dzialaja A teraz dali darmowe kanaly do 10 stycznia i sa odblokowane,ale co z tego jak nie ida pokazuje komunikat ze sa niezgodne z tym urzadzeniem(tv lg 50 kupiony chyba z 2 lata temu aktualizacja ipli jest z 2018 roku)na telefonie dzialaja te kanaly darmowe,na kompie dziala na tv nie, Spotkał sie ktos z tym moze? To teraz musze kupic android box,jak na tv niema aktualki do ipli? Tabela dostępności pakietów https://ipla-e1-92.pluscdn.pl/p/versions/o5/o5bw74muahj5161qb6f4e54ru7vj22jg/Tabela_dostepnosci_pakietow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Też zgłaszam problem odtwarzaniem Polsat News co jakiś czas zanik audio klatka powtarzające 2 sekundy do tyłu i tak się dzieje co 30 sekund na tizenie. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez viva-91_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Coś ostatnio grzebali bo zaczęło lagować i zniknęła opcja zmiany jakości obrazu na Tizenie. Edytowane 7 Grudnia 2020 przez Wodnik Szuwarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Czy wie ktoś, jak w praktyce działają ograniczenia co do liczby urządzeń w IPLI? Cytuję za ich stroną: Cytat => Do konta mogą być przypisane trzy dowolne urządzenia (takie jak aplikacja na PC, strona www, Smart TV czy urządzenie mobilne). => Jednocześnie można być zalogowanym na dwóch urządzeniach. Po 24 godzinach od wylogowania na jednym z tych urządzeń można zalogować się na trzecim urządzeniu. Czy to znaczy że trzy urządzenia mogą być przypisane na wieki wieków i nie da się zmienić urządzenia dopóki się nie założy u nich nowego konta? Czy te obostrzenie z 24-godzinną karencją od wylogowania się na jednym urządzeniu i zalogowaniu na trzecim naprawdę działa? Co się dzieje jak ktoś spróbuje się zalogować wcześniej i poda poprawny login/hasło? Przynam że to wkurzające, bo trzeba sobie poplanować z czego się korzysta. A mają fajną ofertę jeśli chodzi o kanały, zwłaszcza pakiet NEWS/ROZRYWKA. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez michael112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 W dniu 8.12.2020 o 18:13, michael112 napisał: Czy wie ktoś, jak w praktyce działają ograniczenia co do liczby urządzeń w IPLI? Cytuję za ich stroną: Czy to znaczy że trzy urządzenia mogą być przypisane na wieki wieków i nie da się zmienić urządzenia dopóki się nie założy u nich nowego konta? Czy te obostrzenie z 24-godzinną karencją od wylogowania się na jednym urządzeniu i zalogowaniu na trzecim naprawdę działa? Co się dzieje jak ktoś spróbuje się zalogować wcześniej i poda poprawny login/hasło? Przynam że to wkurzające, bo trzeba sobie poplanować z czego się korzysta. A mają fajną ofertę jeśli chodzi o kanały, zwłaszcza pakiet NEWS/ROZRYWKA. Tak jak wspomniałem, jest możliwość skorzystania z trzech dowolnych urządzeń (jednocześnie na dwóch). W sprawie zmiany urządzenia, jeśli wykorzystałeś już limit 3, możesz zapisać zgłoszenie na adres: pomoc@ipla.tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Tak jak wspomniałem, jest możliwość skorzystania z trzech dowolnych urządzeń (jednocześnie na dwóch). W sprawie zmiany urządzenia, jeśli wykorzystałeś już limit 3, możesz zapisać zgłoszenie na adres: pomoc@ipla.tv Na razie nie jestem użytkownikiem w Państwa usłudze, przynajmniej nie w pakietach płatnych. Jestem dopiero "potencjalnym klientem". W przełożeniu na świat realny byłbym klientem który przechodził ulicą, wszedł do salonu i zapytał o ofertę. Szkoda że tak to rozwiązano, czekanie na odpowiedź na tym mailu technicznym zapewne trwa. 24-godzinna karencja po wylogowaniu się z urządzenia też jest poważnie kłopotliwa, w praktyce zmusza to do korzystania tylko z jednego urządzenia i pozostałych jako rezerwowe. Dużo lepiej było zrobić to tak jak zrealizowała konkurencja: maksymalna liczba urządzeń używanych jednocześnie: X, maksymalna liczba urządzeń przypisanych do konta: Y, przy czym najwyraźniej do kolejnego zarejestrowanego urządzenia można się zalogować od razu po zakończeniu oglądania na jednym z dotychczas aktywnych; dodatkowo w ustawieniach konta można jedno urządzenie samodzielnie wyrejestrować i potem zalogować się na innym. Warto wprowadzić taką zmianę, nawet jeśli limit zarejestrowanych urządzeń był jeszcze mniejszy - w ostateczności nawet tylko dwa urządzenia zarejestrowane i tylko jedno odtwarzające, to i tak już by było lepiej - pod warunkiem samodzielnego wyrejestrowywania i braku karencji 24-godzinnej. Powyższe warunki w moim przypadku powodują że poważnie rozważam brak wykupienia subskrypcji w ipla. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj sat Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Telewizor Samsung z systemem Tizen Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat: "Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl" Dział techniczny odpowiedział: Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury: - naciśnięcie "domku" na pilocie - z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym - wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA - przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE, Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację." Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu. Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html) Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Mam tak samo, zglaszalem do supportu Iplii miesiac temu, ale jak to bywa z Ipla minie jeszcze duzo czasu zanim rozwiaza ten blachy problem.Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemanbuba Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) 10 minut temu, dj sat napisał: Telewizor Samsung z systemem Tizen Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat: "Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl" Dział techniczny odpowiedział: Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury: - naciśnięcie "domku" na pilocie - z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym - wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA - przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE, Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację." Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu. Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html) Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? U mnie to samo. Walczę z nimi od sierpnia. Edytowane 10 Grudnia 2020 przez firemanbuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj sat Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 5 minut temu, firemanbuba napisał: Jaki masz system Tizen? Tizen 5.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemanbuba Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 1 minutę temu, dj sat napisał: Tizen 5.5 To samo jest na Tizenie 5.0. Ten problem mają TV z roku 2019 i 2020. A IPLA leci w kulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Na Tizenie z 2017 brak problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj sat Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Oprócz tv z systemem Tizen 5.5 , mam również zabytkowy tv z 2012 na którym jest system Orsay Dzisiaj robiłem testy i kanały działają aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Mam Tizen 5.0 w TV z 2019 i brak takich problemów na PSP i Eleven. Reszty nie oglądam, więc nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Ja mam wykupiony pakiet sport i też nie mam problemu, a TV mam z 2019 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WVW Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji. Występuje co 30 sek.- 1 min. -obraz i dzwięk powtarza się od początku drugi raz. Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw. Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana do jakości łącza internetowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) W dniu 10.12.2020 o 18:07, dj sat napisał: Telewizor Samsung z systemem Tizen Podczas uruchamiania jakiekolwiek kanału na żywo pojawia się komunikat: "Wystąpił błąd. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację, aby spróbować ponownie. W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@ipla.pl" Dział techniczny odpowiedział: Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury: - naciśnięcie "domku" na pilocie - z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym - wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA - przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE, Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację." Przeinstalowanie oraz usuwanie aplikacji nie rozwiązało problemu. Czyżby przeciążenie przez otwarte okno? (https://satkurier.pl/news/198144/cyfrowy-polsat-44-kanaly-w-otwartym-oknie.html) Czy ktoś ma podobne problemy z aplikacją? Dokładnie ten sam problem co u mnie. Już opisywałem go wcześniej. Dotyczy podobno tylko systemu Tizen z 2020. Ostatnio zmienił się komunikat , jest on dłuższy niz wcześniej, ale cały czas nie działa. Trochę słabo to wygląda niestety. Na starym samsungu z 2014, który podobno nie miał juz być wspierany wszystko działa jak należy. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez bartas_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Wyglada na to, że w Ipli cos im sie pomylilo, komunikowali że nie będą już wspierać aplikacji na Orsay 2012-2014, a przestali wspierać najnowszy system Tizen z 2020 rokuWysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 Uważam, że jest to żenujące jak przez pół roku nie można rozwiązać problemów z odtwarzaniem wiekszosci materiałów na Tizen 5.5 w Ipla. Ewidentnie nie chcą mieć wiecej abonentów w aplikacji.@Specjalista Cyfrowy Polsat Czy mógłbyś pomóc w tym temacie?Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telewizja Urbanski Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Właśnie otrzymałem informację dotyczącą czystki w ipli i dotyczącą działu Klasyka Polsatu! Napisali do mnie poprzez skrzynkę mailową tak: Cytat "Wszelkie uwagi i propozycje dotyczące treści umieszczanych w IPLI są dla nas bardzo cenne, ponieważ pozwalają lepiej dostosować nasz produkt do potrzeb Użytkowników. Przekazaliśmy uwagę do działu zajmującego się umieszczaniem nowych materiałów. Na pewno zostanie dokładnie przeanalizowana." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 W dniu 11.12.2020 o 18:53, WVW napisał: Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji. Występuje co 30 sek.- 1 min. -obraz i dzwięk powtarza się od początku drugi raz. Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw. Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana do jakości łącza internetowego. CHWILI spokoju nie ma w tej Ipli.a najdziwniejsze dzieje się to w Polsat News.Ja miesiąc 1,5 miesiąca czekałem na poprawienie jakości kanałów.ponieważ powtarzały się do 30 sekund.Już sam mówię że ta Ipla jest denna na telewizory a opłacalna na telelefony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 Czy coś się zmieniło w sprawie płynności ruchu na kanałach sportowych i poza Eleven 1 na pozostałych już jest 50 fps? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WVW Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 W dniu 11.12.2020 o 18:53, WVW napisał: Pragnę i ja zgłośić problem z odbiorem Polsat News na samsung Tizen w aplikacji. Występuje co 30 sek.- 1 min. -obraz i dzwięk powtarza się od początku drugi raz. Pomogło u mnie obniżenie jakości obrazu.Niestety od kilku dni nie ma już możliwości zmiany jakości obrazu.Co ciekawe na innych kanałach to nie występuje. Na moje zapytanie odpowiedzieli mi że wprowadzili tzw. Adaptive Streaming ,gdzie jakość transmisji jest automatycznie dostosowywana do jakości łącza internetowego. Już od tygodnia problem nie występuje, widocznie coś poprawili bo interweniowałem na stronie Ipli na fb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Faktycznie kanaly na żywo nie zacinają się na Tizen 5.5, szkoda tylko że nadal nie można oglądać kanałów Polsat i TV4 oraz odtwarzać niektorych treści z VODWysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.