Skocz do zawartości

Telewizja Na Kartę SD


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dekoder MUSI być właczony na kanale TVN SD (bo musi pobrać dla karty i na niej zapisać ustawienia dla nowego providera - na karcie zapis ITI 2).

Karta TnK powinna w tym czasie "zgasnąć" , a potem ponownie "odpalić"- pomaga w tym wyjęcie karty z czytnika po jakimś czasie oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sprawnym dekoderze z Conax operacja od zgłoszenia do finału trwa ok. 20 minut. Operator zastrzega sobie czas 48 h.

Jeśli coś pójdzie NIE TAK to rzeczywiście mozna pozbyć się odbioru... ale nie badźmy pesymistami.

Co ciekawe u mnie karta po dodaniu Polsatu (2xbłyskawicznie na Arivie- po dodaniu providera "N" ) przestała świecić na Fergusonie AF 6318 z (dvbextreme z cryptoworks) , więc i takie niespodzianki są mozliwe. Ja ferdka przeprogramuję na RC7 i zobaczymy w czym rzecz.

Na starych globo-opticumach wszystko gra OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bat jeśli już chcesz przeprogramować swojego Ferdka AF 6318 to wgraj mu oryginalne oprogramowanie z conax, gdyż tylko na tym sofcie karta TNK zmigrowana na caid 0B01 jest poprawnie dekodowana przez tego Ferdka. Soft dvbextreme niestety ale nie obsługuje caid 0B01, który to posiada karta TNK po dodaniu Polsatu lub gdy przejdzie się na ofertę smart HD (także z caid 0B01). Soft do pobrania na stronie producenta:

AF6318CR_CONAX_E6818_for_universal_firmware

http://www.ferguson-digital.eu/pl/pobie ... F-6318-CR/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie aktywacji kanałów na doładowanie. W weekend zrobiłem przelew, a do chwili obecnej nie mam jeszcze odkodowanych kanałów. Czy to jest standardowy czas oczekiwania i powinienem jeszcze czekać, czy raczej się z nimi skontaktować? Czy oprócz telefonów do kontaktu podanych na stronie jest jeszcze inny "tańszy" numer telefonu, ewentualnie adres e-mail?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki pieniądze nie będą zaksięgowane na ich koncie to kanałów nie puszczą ,poczekaj jeszcze do jutra i się z nimi skonsultuj .Jeżeli masz możliwość doładowania najlepiej realizować w punktach enki ,ja tak robię ze Smart HD przeważnie to trwa 30-40 minut i już można oglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oprócz telefonów do kontaktu podanych na stronie jest jeszcze inny "tańszy" numer telefonu, ewentualnie adres e-mail?

Nr stacjonarny do BOK TNK: 12 2947915. Natomiast co do e-maila - to wejdź na forum nhdtv i napisz do doradcy n-ki. Oni pomagają też użytkownikom TNK. Zaś co do doładowania karty - to na znanym serwisie aukcyjnym doładujesz kartę w 5 minut od przelewu na konto sprzedającego takie doładowanie. Można nawet znaleźć te standardowe doładowania za 20zl, a nie jak to czyni większość sprzedających z prowizją 2 lub 3zl więcej za szybsze doładowanie karty. Ja tak ostatnio doładowałem kartę TNK w 1 minutę od dokonania przelewu i już mi kanały z TNK "świeciły".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...