_Artek_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 U mnie też jus jest ok dziwne zjawisko ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebek6 Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Od paru dni przestały mi działać niektóre kanały w utrabox+/pvrpace z kartą cameleon. Aktualizacja dekodera nic nie pomogła Może ktoś pomóc jak sobie poradzić w tej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Mój problem wreszcie rozwiązany, kanał Canal+ 4K Ultra HD wczoraj zaświecił. Tak prawdę mówiąc, nie wiem, czy była potrzebna wymiana sprzętu, czy raczej kumaty technik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Jakie dziwne zjawisko, ja zacząłem testować specjalnie CB 652 Combo. Od tygodnia jest wszystko w porządku, tylko na CB 752 combo takie dziwne zjawiska się dzieją. Ten model jest niedopracowany przez techników firmy Ab-Com. Cyfrowy Polsat na module CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 @zebek6 Jeśli ma się Pace PVR HD po byłej Cyfrze+, znany jako ultraBox+ (nie mylić z 4K UltraBOX+), to aby działała karta Cameleon, trzeba mieć wgraną aktualizację softu, która zmienia tryb pracy karty z Seca na Nagra. Jeśli mimo tego coś nie działa, to pozostaje ponowienie uprawnień, a jeśli i to nie zadziała, to kontakt z działem technicznym przez Strefę Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Hejka, wymieniłem dziś Turboboksa na UltraBox4k z dyskiem. Po podłączeniu anteny, HDMI na TV pojawiła się plansza o aktualizacji dałem OK, i zaczęło się aktualizować. W trakcie tego dekoder kilka razy się włączał i wyłączał. Mija 2 godzina, dekoder jest w sumie teraz cały czas włączony (biała kontrolka) a na TV brak jakiegokolwiek obrazu - TV nie wykrywa sygnału (Samsung seria 7 65''). Dałem ponowne wyszukiwanie urządzenia, odłączyłem hdmi ponownie podłączyłem, niby wykrywa ale nadal brak jakiegokolwiek sygnału z dekodera) Odłączyć dekoder z prądu i resetować? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Kabel HDMI może być za słaby do rozdziałki 4K. Może spróbuj zrobić ustawienia fabryczne i ustawić na dekoderze 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Ale przy pierwszym podłączeniu na tym kablu plansze firmware'owe na TV wyświetlały się bez problemu. (wybór anteny, rodzaju podłączenia etc..) Aktualizacja by to zmieniła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Zdarzają wam się dziś zakłócenia na Comedy Central? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) 44 minuty temu, maniek357 napisał: Kabel HDMI może być za słaby do rozdziałki 4K. Może spróbuj zrobić ustawienia fabryczne i ustawić na dekoderze 1080p. wyłączyłem z prądu na chwilę dekoder, po włączeniu plansza pojawiła się, sprawdzanie aktualizacji etc.. po czym zacząłem konfigurować połączenie wi-fi by nagle wpół roboty zaś zanik sygnału na TV... Edit: dekoder z TV mam podłączony poprzez gniazda HDMI w ścianie (potrzebne są wtedy 2 kable HDMI). Po ominięciu tej drogi i podłączeniu dekodera bezpośrednio 1 kablem do TV chyba problem zniknął... Edytowane 30 Września 2020 przez Johny Bravo ewentualne rozwiązanie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty1234 Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Cześć, Podłączyłem ostatnio znajomym multiroom-a poprzez wifi dekoder dodatkowy zadziałał, ale router wifi lte będzie mobilny (co jakiś czas go nie będzie w domu). W związku z tym dekodery zostały połączone ze sobą skrętką. I teraz pytanie czy skrętka musi być skrosowana? Czy łącząc w ten sposób muszę coś dodatkowo konfigurować na dekoderach (statyczne ip), czy dekodery same dobiorą sobie adresy ip? Czy jeden z dekoderów może być połączony na wifi do internetu, a kablem do dekodera dodatkowego w celu korzystania z zasobów internetowych? Dekoder główny: ADB NCP-4740SF WIFI PREMIUMBOX+ Dekoder dodatkowy: SAGEMCOM DSIW74 WIFIBOX+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajagogoo Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Witam wszystkich. Chciałbym się podłączyć do wcześniej poruszonej kwestii niedziałających kanałów TVN i Polsatu. Kilka dni temu padł mi mój wysłużony tuner Opticum, więc zakupiłem nowy - Vu+ Zero 4K. Miałem spory problem, żeby w ogóle na nim cokolwiek uruchomić, ale w końcu się udało. Problem w tym, że nie działają mi właśnie owe kanały TVN i Cyfrowego Polsatu - w tym kanały Sport Premium, które są przecież dodatkowo płatne. Pakiet Ekstra+, karta Cameleon, do niej pewne urządzonko na literę B zakupione gdy pewnego dnia większość kanałów przestała świecić... Pytanie moje jest takie: czy biorąc pod uwagę możliwości tunera Vu+ jest jakaś możliwość "odblokowania" tych kanałów? Jakieś pluginy albo zmiana ustawień? Mój soft to VTi 14.0.6. OScam rev:11572 (mogę też wybrać rev: 11039, ale na nim nic nie świeci). Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Co chwile mam teraz czarny ekran na TVP sport nie wiem czy to cod u nich czy u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 W CP tak samo co chwilę czarny ekran nie wiem jak w DVB -T :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Czyli coś u nich, dzięki przez wtyczkę kodi jest ok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 U mnie to samo,na tvp 1 też, Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Jak u was ?? Mam wrażenie że tvpsport przycina sie obraz A jak u was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Nie wiem jak tam wczoraj, ale teraz TVP Sport HD ma normalny obraz, nic nie zacina. Platforma Canal+, dekoder WiFiBox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Ultrabox 4k mam i tnie się obraz i tylko tvp sport reszta kanalow dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Tvp się cięło na ultrabox 4k adb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) OK, rzeczywiście na 4K UltraBox+ (ADB) się tnie TVP Sport HD. Nie da się oglądać normalnie. Ale cuda. A na tandetnym WiFiBox+ działa OK. Na TVP 1 HD jest bez problemu na każdym dekoderze. Edit: Ogólnie tego typu problemy nie najlepiej świadczą o platformie mieniącej się mianem premium. Najpierw pojawił się rok temu problem, że przełączenie na Baby TV (kanał 96) na WiFiBox+ sprawia, że dekoder łapie permanentną zwiechę. A teraz dla odmiany 4K UltraBox+ ma problem z TVP Sport HD. Jak mogą kanały będące w ofercie operatora mieć problem ze sprzętem tegoż operatora? Edytowane 15 Października 2020 przez przemek1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 I co teraz musimy zrobić? Dzwonilem na linie techniczna to tłumaczył ze zle ust tv Sony. Ale to nie prawda bo c+ sport dziala bez zarzutów i pozostale kanały. Czyli cos z ultrabox 4k nie tak. Nie da się ogladać meczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Aż specjalnie włączyłem TVP Sport HD i jest wszystko w porządku z odbiorem, obraz się nie tnie. Mam dekoder od ADB podłączony do TV LG Full HD. Edytowane 15 Października 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Problem jest tylko w trakcie meczu. W studiu jest OK. Prawdopodobnie koder MPEG-4 robi coś dziwnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmucekx Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Tak dokładnie w meczu tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.