Ozzy666 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Działa u was paczka TVN? Sygnał mam OK, ale czarny obraz jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 To samo, czarny obraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 W Cyfrowym Polsacie jest OK, właśnie patrzę na TVN24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 A patrzysz na TVN24HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) U mnie żaden kanał TVN nie działa. Chciałem Housa obejrzeć a tu zonk Edytowane 17 Lipca 2018 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 A patrzysz na TVN24HD? Oczywiście, 11 508 MHz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Już wróciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam pytanie. Wczoraj przedłużyłem umowę i dali mi HBO na 6 miesięcy, ale wciąż mam sygnał zakodowany. Co robić? Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Należy przełączyć dekoder na kanał, który jest nadawany z transpondera, z którego z kolei przesyłane są do karty uprawnienia odbioru i poczekać ok. godzinę, aż karta załapie uprawnienia odbioru paczki HBO. Jeśli to nie nastąpi to ponowić uprawnienia odbioru ręcznie za pomocą serwisu "Moje nc+" albo kontakt telefoniczny z BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Nie zawsze. Wszystko zależy od tego kiedy oferta ma wejść. Jeśli @natala wybrała ofertę z datą "startu" np. od września to dostęp do HBO będzie od września, a nie od momentu aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Aaa, no faktycznie. Nie pomyślałem o tym. @natala nie podała też informacji, od kiedy dostęp do HBO ma u niej obowiązywać, więc domniemałem, że od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimeque Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 witam, Czy ktoś ma pomysł jak odpalić camela na linuxowym dekoderze? czarno ostatnio, a gość z infolini mruczy coś że zaktualizowali camele na prośbę HBO itd i działają tylko z wybranymi dekoderami. Jakaś wtyka na linuxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 A z czym konkretnie masz problem, na czym utknąłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Pewnie FEDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimeque Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 A z czym konkretnie masz problem, na czym utknąłes? Utknąłem na tym że wszystko czarne:) aktualny soft to openpli4 - aktualizuje do 6, nie wiem czy pomoże. Mam cameleona i nie mam obrazu jedyne co odbieram to darmówki i tvp polonia - którą nie jestem zainteresowany :DDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Pisałem już w innym wątku że zmiana softu nie ma nic do tego i tylko tracisz czas, chyba że robisz update softu jeszcze z innego powodu. Jednak aby uruchomić kartę należy tylko i wyłącznie zająć się oscamem. Jak chcesz to mogę Ci takiego oscama bezpośrednio ze źródeł przygotować tylko napisz czy tylko pod jedną kartę tą która Ci nie dziala czy może jeszcze inną którą masz w czytniku? Napisz na pm aby nie zaśmiecać forum. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allblacks923 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Witam! Jestem użytkownikiem nc+ od paru dni. Montowałem ostatnio antenę satelitarną (80 cm + dekoder Ultrabox 4K) poziom sygnału jest pomiędzy 80% a 90%, natomiast jakość dla części kanałów utrzymuje się na poziomie 60% dla reszty są to okolice 70%+, czy to są prawidłowe wartości? Czy antena wymaga dodatkowej regulacji? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Są to normalne wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ciężko określić czy są prawidłowe nie podając nic z parametrów na których masz 60, 70 czy 80 % ale tak jak kolega wyżej wspomniał normalnym jest, że na jednym będzie 60 % a na innym transponderze 80 %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 witam, po dłuższych bojach z dekoderem sagem dsi87 mam go już powoli dość i tu pytanie - mam 2 dekodery Sagem w MR (jeszcze po cyfrze). Czy istnieje w ncplus możliwość wymiany jednego z nich na coś nowszego np. wifi premium box (oczywiście pewnie z dopłatą) czy może musiałbym wymieniać obydwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Istnieje, a jakie masz problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 regularnie się wiesza. Ale chodzi też o to, że ma problemy z wykryciem dysku zewnętrznego, gubi ustawienia internetu , a przede wszystkim działa mi pierońsko wolno. A tak z ciekawości, to jaki byłby koszt wymiany na rzeczonego wifi premiumboxa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 To już musisz podać konkrety bo wymiany są w różnych cenach, najlepiej zadzwoń na infolinię albo podejdź do jakiegoś APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Witam, mam obecnie NC+ z multiroomem na dekoderach NC+ (karty parowane), z których zadowolony nie jestem. Mam własne 2 deki Ferguson Ariva 102E, na których przed kilkoma laty korzystałem z dwóch Cameleonów. Obecnie kończy mi się umowa. Pytanie - czy jest jakakolwiek opcja by od NC+ wziąć tylko jedną kartę bez deka? Dwie Arivy można spiąć w multiroom więc multi od NC+ byłby zbędny. Ogólnie najbardziej mi zależy na własnym deku, bo WiFi Premiumbox jest kapryśny zaś to co dostałem do multi to jakaś klęska. Już dwukrotnie zmieniałem pilot, raz zmieniałem dekoder i nadal są problemy z zawieszaniem się, brakiem reakcji na sygnały z pilota etc. Edytowane 3 Września 2018 przez cosmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddictedTo80s Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Mam problem z odbiorem kanału Puls2. Co kilkanaście sekund obraz się rwie. Poziom sygnału jest na 85% a jakość na 76%. Posiadam taki dekoder https://ncplus.pl/Oferta/Dekodery/wifiBox Problem jest tylko z Puls2, inne kanały działają normalnie. Edytowane 3 Września 2018 przez AddictedTo80s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.