Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej to znaczy tak zeby wszystkie kanaly odbieraly. Nie musisz miec 100 czy nawet 90 jakosci (na sile nie patrz) Wystarczy zeby bylo 70 ale na kadej czestotliwosci.

 

Przy korekcie teraz logika wskazuje zaczac od kanalu ktory nie dziala...

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technicy twierdzą że antena jest ustawiona tak samo jak poprzednio, kiedy wszystkie kanały działały prawidłowo.

Skoro działały prawidłpwo, to nie tak samo.

 

na kilku kanałach mam komunikat o braku sygnału (...)

 

HBO, Discovery Science, Eurosport 2

 ... to 12 284 H

 

AXN i AXN White

... to 12 188 V

 

BBC Brit HD

... to 12 475 H

 

Zakładam że skoro to instalacja zbiorcza, więc antena co najmniej 90 cm. Na 90-ce parametry powinieneś mieć mniej więcej takie (kolor niebieski) ...

https://forum.satkurier.pl/topic/11168-wifibox/?p=1155408

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem wiem, dlatego już wcześniej wykupiłem Eleven bo podejrzewam że od jesieni już ta paczka na pewno będzie droższa. Jednak do końca tego sezonu jeszcze jest walka o 2 miejsce więc przydałby się a poza tym narzeczona wszystkie mecze BVB musi obejrzeć, a jak kobieta się piłką interesuje to innej rady nie ma. Eleven jakość od 65 do 72, ale obraz na tym kanale moim zdaniem nie powala nawet jak jest powyżej 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U rodziców występuje dziwny problem nc+ GO na jednym z TV.

 

Posiadają multiroom i dwa wifiboxy. Obydwa działały bez zarzutu przez Wi-Fi..

Po styczniowej aktualizacji jeden dekoder przestał odbierać nc+ GO. Drugi dekoder działa normalnie. Po kablu jest wszystko OK.

Robiliśmy restarty tak jak instruowali technicy nc+.

Co ciekawe, dekoder podłączony u sąsiada działa. Router resetowany. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że chodzi Ci o ncgotv. Sprawdź czy oba dekodery w informacji technicznej mają taki sam numer aktualizacji, jeśli nie to wymuś go ręczenie z przedniego panelu dekodera. Często się zdarza że klienci Netii mają problem z korzystania z ncgotv na dekoderze, ale to zapewne nie działały by oba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u mnie zaczął się pojawiać komunikat Brak sygnału sprawdź instalacje antenową.Dotyczy to miedzy innymi takich kanałów jak :AXn white,Axn black,polsat viasat explorer, polsat viasat Nature, Mtv rock.Co może być tego przyczyną?

Czyżby trzeba było doprecyzować ustawienie anteny albo coś z konwerterem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antenkę ustawiłem ale nie obyło się bez nerw :) Pokręciłem trochę bo przestawiałem antenę tak mniej więcej o 1 stopień kąta elewacji, blokowałem i kręciłem lewo prawo. Po mniej więcej 20minutach trafiłem. Siła wjechała na 70% a jakość na 100%. Przechodzę dalej, a tu nie znajduje kanałów :/. Dzwonię więc na infolinię, okazuje się że trafiłem, ale nie koniecznie dobrze, bo trzeba było zmienić transponder na 11449, polaryzację na poziomą i odbiór na dvb-2s. Po wprowadzeniu tych ustawień sygnał znikł (zarówno jakość jak i siła), a pan w słuchawce oznajmił mi, żebym dostroił antenę bo hotbird pewnie trafiony ale trzeba się dokładniej ustawić skoro nie ma ani siły ani jakośći. No to idę kręcić aż coś dygnie (na ekranie tv okno ustawień zaawansowanych), no i 2 godziny tak kręciłem i nic, totalne zero. Przywiozłem w sobotę rano mierniczek, poustawiałem w nim parametry w co się celujemy i do boju. Po 5 minutach miałem ustawione na maks co się dało zrobić. Wracam do tv, a tam to samo co wieczór wcześniej. Siła 70, jakość 100. Wchodzę w zaawansowane, zmieniam ustawienia i sygnał znika. W[beep] mnie wziął bo wiem, że miernik z górnej półki i codziennie kumpel ustawia ludziom anteny więc musi być dobrze, a tutaj zero. Kliknąłem więc wyszukiwanie kanałów i ku mojemu zdziwieniu znalazło 845 O_o. Nie wiem czy mój egzemplarz tak ma czy każdy wifibox+, ale w oknie ustawień zaawansowanych po zmianie parametrów nie pokazuje sygnału, trzeba z tego okna się cofnąć do głównego, żeby się pokazały parametry. Podejrzewam, że już dzień wcześniej miałem trafione, ale zamiast po wprowadzeniu tych zmian, które powiedział mi doradca kliknąć wyszukiwanie kanałów to ja go posłuchałem i poszedłem dalej kręcić. Koniec końców znalazło, się coś tam poaktualizowało i druga piekielność. Włączam dekoder a tu pokazuje błąd 67 (jak się później okazało w internetach popularna i normalna rzecz). Złapałem doradcę na czacie, (dekoder był od pół godziny na kanale 11) powiedziałem o co chodzi i tu zostałem poinformowany że aktywacja trwa maks 24 godziny O_O. Całe szczęście u mnie po tym jak mi napisał że wysyła uprawnienia do pojawienia się kanałów minęło może 20 minut :). Nie obyło się bez przygód ale telewizornia chodzi, jakość kanałów jest świetna więc jest spoko. Tylko dekoder mógłby trochę żwawiej reagować na pilot ale można się przyzwyczaić. DZięki za pomoc wszystkim.

 

Serwus,

Nie wiem, czy to u mnie, czy u Ciebie też, ale czy sprawdziłeś po cofnięciu do głównych ustawień przy pierwszej konfiguracji, czy Sagemcom zapisał sobie ustawienia z zakładki zaawansowanych?

 

U mnie żeby przejść do zaaawansowanych muszę kliknąć dwa razy "+" (przy okazji włączając pikanie dekodera....), a później modyfikuję transponder, polaryzację i DVB-S2, sygnał znika, klikam "cofnij" wchodzę do ustawień głównych i - tadaaaaam... - mam ustawienia te same co poprzednio miałem, nie zapisały się zmiany. 

 

Coś robię źle?

 

Pozdrawiam,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...