andi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 @Amsaw, Ty narzekasz na kiepski upload a masę ludzi na tragiczny download, niestety usługa internetu stacjonarnego jest w tej chwili na tragicznym poziomie. Ale masz rację INEA z prędkościami up.. zatrzymała się na początku XXI wieku. Moja żona na telefonie w Orange 4G wyciąga ok 25/15 i to wewnątrz mieszkania. Ja osobiście nie narzekam na internet, udaj mi się wyciągać 85-90/3,85 co jest niezłym wynikiem przy moim łączu 100/4, natomiast upload jest faktycznie za wolny, szczególnie w czasach wszędobylskich "chmur" i możliwości umieszczania tam dziesiątek GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Losan Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 @Amsaw u mnie dokładnie ten sam problem z uploadem występował w piątek (05.09.) między ok. 9:00-12:30. Powinienem mieć upload 10 mbitów, a upload wahał się i głównie oscylował dokładnie tak jak u Ciebie w okolicach 0.3 mbita (w porywach chwilowo osiągając max. 3mbity). Próbowałem ten problem zgłosić w CallCenter INEA. Konsultant niby początkowo widział zakłócenia w sygnale, kazał mi wyłączyć modem, odkręcić/przykręcić wtyczkę i po ponownym zalogowaniu się modemu do sieci, stwierdził, że zakłóceń nie widzi. Ja na to, że nadal testując upload poprzez speedtest.inea.pl nie wykazuje on więcej niż owe 0.3 mbit/s. Usłyszałem, że wg konsultanta problemem była źle dokręcona wtyczka do modemu i on zakłóceń już nie widzi i teraz wszystko jest dobrze. Ja na to, że już robię po raz kolejny test i upload nadal nie przekracza 0.3 mbita, a powinienem mieć 10mbitów. Usłyszałem, że jak się upieram to mogę zgłosić usterkę, ale jeśli technik podczas wizyty za kilka dni(!) w momencie wizyty nie zauważy identycznych problemów z transferem, to naliczona mi zostanie opłata za niesłuszne zgłoszenie serwisowe i pada pytanie czy decyduję się dalej zgłaszać problem!!! Na nic się zdawało tłumaczenie, że transfer nie jest jak być powinien, konsultant stwierdził, że od swojej strony ma brak możliwości do zbadania transferu z/do modemu i mogę jedynie zdecydować się na ewentualnie odpłatną wizytę serwisanta jeśli problem w momencie wizyty serwisanta się nie potwierdzi!! I uwaga teraz najlepsze, prosiłem więc aby dodać w zgłoszeniu, komentarz że problem nie występuje w sposób ciągły, co spotkało się z oporem konsultanta i wymijającą odpowiedzią, że wszystkie niezbędne informacje zostały zawarte już w zgłoszeniu. Wyczułem niespodziewany opór, więc zapytałem się grzecznie, czy zawarł informację, iż problemy z uploadem nie występują w sposób ciągły, możliwe opcje do wyboru to TAK/NIE. Znów wymijająca odpowiedź, że zawarte zostały wszystkie niezbędne informacje. Zapytałem więc, skoro ja biorę na siebie odpowiedzialność pod groźbą opłaty serwisowej za zgłoszenie to dlaczego nie mogę zawrzeć swoich spostrzeżeń na temat symptomów usterki którą obserwuję. Nic to nie zmieniło, więc poprosiłem zatem o odczytanie treści mojego zgłoszenia - usłyszałem, że nie jest to możliwe i zabraniają tego wewnętrzne procedury!!! Jeśli tylko zobaczę naliczenie opłaty za to zgłoszenie serwisowe nie omieszkam zgłosić tego faktu do UKE i UOKiK. Jest to jawne wykorzystywanie silniejszej pozycji operatora. Jak twierdzi konsultant INEA nie ma możliwości weryfikacji problemu z transferem od/do modemu w momencie zgłaszania usterki, ale pomimo tego z góry trzeba założyć że abonent wymyśla problem to może pod groźbą opłaty za zgłoszenie serwisowe wycofa się ze zgłaszania usterki! Ponadto wg INEI istenieje tylko jeden rodzaj usterki-występująca ciągle i nieprzerwanie. Wszystko inne chyba więc wg INEI nie kwalifikuje się jako usterka/wadliwe działanie usługi i powinienem siedzieć cicho i cieszyć się, że mogę za usługę 250/10 mbitów płacić co miesiąc ekskluzywną cenę 149 PLN, ale że usługa nie spełnia przez cały czas parametrów za które płace to już nikogo w INEI zdaje się nie obchodzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Losan, ja po prostu nagrywam rozmowy z tymi biedakami na infolinii. Oni z reguły są bardzo mili, tyle, że g...o mogą. Przed chwilą dodzwoniłem się do BOA i panienka stwierdziła, że globalnej awarii oczywiscie nie ma, ale jak doszło do umówienia wizyty, stwierdziła, że ta może dojsć do skutku... za tydzień - w poniedziałek. Jak spytałem, dlaczego, to odpowiedziała, że jest bardzo duży wzrost zgłoszeń z mojego rejonu i stąd taki termin. Reasumując. Awarii nie ma, ale zgłoszeń z konkretnego rejonu multum. Ot, ineowa rzeczywistość. A raczej jej zaklinanie. A na koniec niespodzianka. Po stwierdzeniu przez konsultantkę, że z ich strony jest wszystko OK, w 10 minut po zakończeniu rozmowy stał się cud: No i znowu wyszło, że mają zakaz przyznawania się, że coś s[beep]yli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyclops Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 To jest norma. Zwykle awarie, których rzekomo nie ma (U nas wszyyyystko w porządku), kończą się w 30 minut od telefonu / wizyty w biurze obsługi. Czasem nie ma nawet informacji o zamknięciu zgłoszenia. INEA mogłaby zrozumieć, że lepiej dla niej byłoby przyznać się abonentowi do problemu i jego błyskawicznego rozwiązania niż udawać że nic się nie dzieje. Abonent przynajmniej czułby, że ktoś czuwa nad sprawnością sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 ja ich juz zglosilem do wszelakich instytucji ,,, ONI wojna to ja tez wojna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Tak właśnie działa monopol. Ciekawi mnie tylko kto na niego wyraził zgodę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soprano Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ktoś ma jakieś wieści jaka oferta jest przygotowana dla klientów dotychczasowego INOTELA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam - mam pytanie do mających karte Cam z Inea Czy macie tego typu komunikat przy właczaniu telewizora ? Ja mam go co jakiś czas tak srednio na 100 właczeń może z 4 - 8 razy ... telewizor ma wyłaczoną w menu aktualizacje . Tak to wygląda : Seeking (src: OTA) updater r20768 Step 1/1 (100%) Looking for OTA update... Wyczytałem ze modem cam posiada : Poprawki oprogramowania: - Moduł wspiera algorytm zdalnego wgrywania poprawek oprogramowania OTA. Producent telewizora ( jest to Samsung ) twierdzi ze jest to po stronie operatora kablowego - nie ma to nic wspólnego z oprogramoawaniem telewizora. Miałem pare sztuk telewizorów i na każdym co jakiś czas miałem ten komunikat Jak u was z tym ? bo Inea twierdzi ze tylko ja to zgłosilem nikt więcej. tak to wygląda obrazowo: http://wrzucacz.pl/download/9121410278022 http://wrzucacz.pl/file/9121410278022/2 ... pg?preview http://patrz.pl/zdjecia/id/1293871 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 U mnie na Panasonicu nie ma niczego takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyclops Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Mam dwa różne Samsungi i na żadnym z CAM czegoś takiego nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 to może inaczej - od kiedy macie karte cam - chodzi mi o to czy Inea ma rózne modele , rózne wersje tych modułów .. może mam jakiś starszy typ ( mam takie 2 młode lewki na naklejce na module ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyclops Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja mam od ponad półtora roku dokładnie taki model jak pokazany na stronie INEA http://www.inea.pl/dom/telewizja/dekodery/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 dokładnie tak wygląda ? tzn naklejka biało/żółta z napisem conax ? menu tej karty masz z polskimi literami czy masz krzaczki na polskich znakach ? ( trzeba wejsc w menu tv i wybrac interfejs CI ) ja mam z naklejką z dwoma małymi lwiątkami - jest to nowsza karta bi kiedyś też miałem tą biało/żółta lecz nie za dobrze działała i wymienili mi ją ( ta juz ma pełne polskie menu z naszymi ogonkami i prędzej ,, chodzi ,, ) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyclops Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 A dokładnie to taki https://www.dropbox.com/s/posp4sap3bjo4 ... 1.jpg?dl=0 jest to chyba najstarszy z oferowanych przez INEA modeli. Menu mam w języku angielskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 tak - to najstarszy model ... miałem ta karte i przy przełaczaniu z kanału na kanał czesto pojawiały sie krzaki , pixeloza a po sekundzie , dwóch juz był normalny obraz Te nowsze karty tego nie robią - obraz przy przełaczaniu od razu wskakuje Tylko ten komunikat u mnie czasem wyskakuje Mało osób jak na razie odpowiedziało - czyżby karty cam nie sa tak popularne wśród uzytkowników forum ... "? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopek Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ja osobiście korzystam z karty tej pierwszej co dawali na początku i nie mam z nią żadnych problemów epg ok brak jakichkolwiek krzaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ja mam z jakimiś zwierzętami na naklejce - wymieniany w tym roku na pewno, bo mam już logo Inei, a nie Tesatu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyK Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Też mam jedną z pierwszych kart i nie mam problemów z polskimi znakami. Jedyny problem to że przynajmniej 5-6 razy w miesiącu musze wyciągnąć cały moduł z tv i włożyć ponownie bo nie chce odkodowac kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 A oto mój dzisiejszy upload: Jest tak mizerny, że speedtest się wiesza na teście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozydar Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 to może inaczej - od kiedy macie karte cam Półtora roku. Samsung serii D. Takie same efekty jak u Ciebie. Nie zgłaszałem nikomu... bo i tak nikt nic z tym nie zrobi. Samsung ma tyle bugów w firmware'rze, że głowa boli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleonor Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Nie jestem pewien co do tych błedów w firmware - bardziej obstawiam to ze rzeczywiście karta cam szuka dla siebie nowego uaktualnienia lub jakaś usługa jest właczoma w Inea ( może o tym nawet sama Inea nie wie ) Wątpie w błedy w firmware gdyż od ok 3 - 4 lat zmieniałem 5 telewizorów ( wszystkie Samsung ) serie : D7000 ES8000 F8000 H6400 HU7500 Karta cam we wszystkich ta sama ( ogółnie mam dwie takie same karty i na obu to się dzieje ) - wszystkie telewizory były aktualizowane Tak ze troche nie dowierzam ze w kazdym byłby błąd w oprogramowaniu - predzej stawiam na karte cam ( która chciałbym wymienić na inną z nowszej dostawy jeżeli Inea pozwoli - może nie będą w tym kierunku robić problemów gdyż z mojej strony też nie jest to reklamacja ) Dzwoniłem do firmy haldon.pl http://www.haldon.pl/pl/produkty/urzadz ... p905674742 która podobno dostarcza karty cam dla Inea i tam powiedziano mi że Inea powinna mi karte wymienić na inną i ze karty cam posiadają : Poprawki oprogramowania: - Moduł wspiera algorytm zdalnego wgrywania poprawek oprogramowania OTA. co widać na ich stronie pzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozydar Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Poprawki oprogramowania: - Moduł wspiera algorytm zdalnego wgrywania poprawek oprogramowania OTA. To tylko oznacza, że można "po kablu" wgrać nowy soft. Ja raczej obstawiam brak kompatybilności między softem TV, CAM a samą kartą... Możliwe, iż wymiana modułu CAM (może też i karty) pomoże - daj znać, jeśli Ci to wymienili i pomogło. Do tej pory jakoś mocno mi nie przeszkadzało, że raz na kilka tygodni trzeba wyłączyć i włączyć Samsunga, gdy pojawia się ekran upgrade'u OTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
student68 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Dzisiaj przy fakturze zauważyłem,że za internet płacę o 5 zł więcej ponieważ INEA samowolnie podniosła mi prędkość z 6 Mb/s na 15 Mb/s.Oczywiście dzwoniłem od razu na INFO i tam gościu [beep]ył jak kataryna,że wszystkim wysyłali wiadomości na maila lub pocztą-oczywiście nic nie dostałem i teraz czekam na ich pokrętną odpowiedź.Czy ktoś z was też został tak wrobiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@_v Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Eleonor, co do błędów w firmware można być pewnym i niepewnym bo zależy z czym problem. Ja nie mam Samsungów wiec nie wypowiem się, ale miałem doświadczenie z LG. Najprostszy przykład: - fabrycznie wgrany soft + pilot Magic Motion - bez problemu; - zaktualizowane firmware TV, pilot działa; - kolejne aktualizacje pojawiają się pierwsze problemy, może tłoczno w eterze (sieci WIFi przybyło) bo pilot na radiówce; - kolejne firmware problemy większe, w tym z rejestracją pilota; - ostatnie firmware ... LG Magic Motion staje się atrapą. W necie jest więcej w tym temacie. Powrót do starszego firmware możliwy, sprawdziłem wersje z początku gdy pilot działał, starszej nie ma za bardzo skąd pobrać dającej gwarancję bezpiecznego wgrania. Firmware starsze nie usuwa jakiegoś błędu lub wpisu, a nowe jak widać "wyłączyło" świetny sterownik TV. LG wiedziało o problemach, ale nowe wersje wręcz uwaliły pilota, a teraz już TV nie wspierają ... może w niedokończonej aktualizacji firmware naprawili ... Jak masz możliwość wymiany modułu to wymieniaj, możliwe, że w nowym będzie aktualne firmware i czasowo lub na stałe problem by zniknął. Ja raczej obstawiam brak kompatybilności między softem TV, CAM a samą kartą... Też jestem tego zdania. Postęp w sprzęcie jest widoczny, ale kompatybilność pomiędzy różnym sprzętem pozostawia wiele do życzenia. Na początku jak INEA wprowadzała CAM odwiedziłem jedno BOA i rozmawiałem na temat modułów pierwsze co padało "do jakiej marki TV i rocznik?" Ja żartem: do LG jeszcze nie kupionego. "Z nowszych to z Samsungami nie mamy powrotów do dekodera, warto więc rozważyć zakup tej marki ... polecamy". Dałem sobie więc wtedy spokój z cyfrówką na CAM'ie. Dzisiaj przy fakturze zauważyłem,że za internet płacę o 5 zł więcej ponieważ INEA samowolnie ... Czy ktoś z was też został tak wrobiony? Dzięki temu forum nie ... skarbnica wiedzy o praktykach INEA! Samowolnie nie podnieśli, ale poczta to u nich rzecz nie znana. U nas na dwa adresy mailowe czy fizyczne nic też nie przysłali. Odpowiedź jaką uzyskasz to trzy opcje jakie miałeś: - przyjąć; - odrzucić; - wypowiedzieć umowę. Wybrałeś przyjąć (zaakceptowałeś warunki) chociaż nic nie wiedziałeś o dobrym geście INEA. Według mojej wiedzy na dzień dzisiejszy możemy liczyć, że więcej osób zgłosi pretensje i INEA poczuje się do odpowiedzialności dezinformacyjnej i wyprostuje tą wpadkę. Jednak wątpię w taki rozwój sytuacji, będą uparcie twierdzić "nie do ustalenia przyczyna nieotrzymania powiadomienia przez abonenta". Mnie bardziej nie widzi się mnożnik w ramach tego przyspieszenia. Przyspieszyli Tobie raptem 2,5, gdy szczęśliwcom o x15 i to za aż tylko 5zł. 26.09 pierwszy raz w historii ICP&INEA zapłacę za więcej mniej, a za mniej więcej i to dzięki tej akcji, a nie promocyjnej umowie. Dysproporcja na maxa. :\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Pytanie, czy przysyłają na maila czy wrzucają to w formie komunikatu na EBOA. Chyba wszystkim co mieli niższe prędkości przyspieszyli do 15M za 5 złotych więcej, nieważne czy mieli 1M czy 10M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.