kolos22 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) @Lipel To złóż reklamacje przez formularz kontaktowy lub idź do salonu C+/ zadzwoń pod 22 310 4747 Edytowane 10 Lipca 2022 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipel Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Gadałem już z konsultantką. Sprawdziła i u nich jest, że nie mam zaznaczonej zgody marketingowej. Zgody były zaznaczone, zresztą próbowałem tak jak pisałem, włączać i wyłączać, bez żadnego efektu, więc poszło jakieś zgłoszenie i mają odpowiedzieć mailem. Zresztą jakby zgody nie były zaznaczone, to by mi wzięło już teraz 35zł, a nie 30zł tak jak miało wziąć. Więc kompletnie nie mam pojęcia co się tutaj wydarzyło i dlaczego po złożeniu zamówienia na hbo mi te zgody wywaliło i jeszcze tak, że nie mogę z tym nic zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrasg76 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 W BOK mi powiedzieli że canal+4k w wersji online nie jest na tą chwilę dostępny w apce na tv LG i na mibox s 4k, a niektórzy pisali tu, że mają...? To gdzie leży prawda, bo ja niestety nie mam tu i tu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunmoon51 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 2 godziny temu, petrasg76 napisał: To gdzie leży prawda, bo ja niestety nie mam tu i tu... Prawda czasu, prawda ekranu: przed chwilą sprawdziłem na ekranie LG z 2020, że mam Canal+ 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Macie u siebie pierwszy odcinek 1go sezonu "purpurowe rzeki"? Ani na tizenie 5.0 ani ma android 10 tv nie mam. 3. sezon widzę nawet w 4k na tizenie. P.S. @petrasg76 różnie to bywa. Np na tizenie jest canal+4k (10mb/s, HDR) a na android tv 10 już nie mam. C+ bryluje w swoich problemach póki co Edytowane 10 Lipca 2022 przez Gizior89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Ma ktoś z was problem z oglądaniem live kanałów w apce na android tv. Wyskakuje mi co parę minut błąd UPES_154 (3002). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Od jakiego czasu masz ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Nie oglądam live Canal+ Online. Po prostu, przed chwilką włączyłem bo zainteresowal mnie tytuł na jakimś C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 6 godzin temu, Lipel napisał: Gadałem już z konsultantką. Sprawdziła i u nich jest, że nie mam zaznaczonej zgody marketingowej. Zgody były zaznaczone, zresztą próbowałem tak jak pisałem, włączać i wyłączać, bez żadnego efektu, więc poszło jakieś zgłoszenie i mają odpowiedzieć mailem. Zresztą jakby zgody nie były zaznaczone, to by mi wzięło już teraz 35zł, a nie 30zł tak jak miało wziąć. Więc kompletnie nie mam pojęcia co się tutaj wydarzyło i dlaczego po złożeniu zamówienia na hbo mi te zgody wywaliło i jeszcze tak, że nie mogę z tym nic zrobić. Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu, strona pokazywała tylko jedną opcję na zgodę. Dlatego też miałem zniżkę 5 zł do abonamentu. Nikt na czacie mi nie pomógł. Dopiero po napisaniu e-maila (oficjalnego listu) zajęto się sprawą i przywrócono drugą zgodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipel Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 7 godzin temu, bredny napisał: Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu, strona pokazywała tylko jedną opcję na zgodę. Dlatego też miałem zniżkę 5 zł do abonamentu. Nikt na czacie mi nie pomógł. Dopiero po napisaniu e-maila (oficjalnego listu) zajęto się sprawą i przywrócono drugą zgodę. Zobaczę, mam niby jakiś numer zgłoszenia, jak w ciągu 2-3dni nikt się nie odezwie, to będę się dobijał dalej. U mnie to jednak trochę chyba inaczej jest, tzn. widzę na koncie obie zgody i obie są zaznaczone (zresztą tak jak pisałem przy zamawianiu zgodę wyraziłem stąd pierwsze opłata była 20zł, a nie 25zł, dopiero po zamówieniu hbo, przewidywana opłata za kolejny okres rozliczeniowy jest 5zł wyższa). Natomiast niby w canal+ jak to sprawdzała, mają że nie mam tym zgód wyrażonych. Próbowałem na innej przeglądarce, wyłączałem te zgody, wylogowywałem się, włączałem ponownie, i nic. Kwota 35zł ani nie rosła, ani nie malała. Wygląda to tak jakby faktycznie przyjęło, że tych zgód nie wyraziłem, ale do tego jeszcze się coś takiego zrobiło, że nie mogę nic z tymi ustawieniami zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horas Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Wziąłem nowy losowy numer FLEX w promocji za 1zł/miesiąc, aktywowałem kod promocyjny na C+ online za 20zł/miesiąc. Wszystko lata. Pytanie, jak nie zapłacę za kolejny miesiąc we FLEX'ie (25 zł) to w jakiś magiczny sposób przestanie mi działać C+ online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 18 godzin temu, Lipel napisał: Jak zakładałem konto to zaznaczyłem, potem miałem cały czas 20zł za ten canal+. Dobrałem hbo było 10zł czyli łącznie 30zł i tyle też pobrało. A teraz w płatności na następny miesiąc mam 35zł... Za bardzo nie rozumiem skąd to 35zł skoro teraz za ten miesiac wzięło 30zł? Mam tak samo zgłosiłem reklamację. Próbują mi wmówić, że nie zaznaczyłem zgód marketingowych. Wysłałem im screena z zaznaczonymi zgodami to napisali, że sprawdzą co jest nie tak. Mam nadzieję, że przez miesiąc to naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Godzinę temu, horas napisał: to w jakiś magiczny sposób przestanie mi działać C+ online? Nie, co ma piernik do wiatraka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horas Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 (edytowane) Godzinę temu, PawelTSW napisał: Nie No też tak mi się wydaje, tym bardziej, że jak sprawdzałem na swoim koncie w C+ to płatności mam po 20 PLN/miesiąc przez cały rok. No to po miesiącu "użytkowania" FLEX'a konto ulegnie likwidacji. Edytowane 11 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipel Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 3 godziny temu, horas napisał: No też tak mi się wydaje, tym bardziej, że jak sprawdzałem na swoim koncie w C+ to płatności mam po 20 PLN/miesiąc przez cały rok. Gdzieś można na koncie sprawdzić płatności na cały rok? Mi tylko pokazuje płatność na kolejny okres rozliczeniowy. Tylko jak składałem zamówienie, to było, że 20zł miesięcznie do lipca 2023. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Lipel napisał: Gdzieś można na koncie sprawdzić płatności na cały rok? Mi tylko pokazuje płatność na kolejny okres rozliczeniowy. Co miesiąc przychodzi e-mail z informacją o zakupie. Edytowane 11 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slamer82 Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Dodatkowo na koncie karty którą podpinasz, masz zaksięgowaną co miesiąc sumę za każdy kolejny miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipel Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 (edytowane) Ale chodzi mi o to, że nie widzę nigdzie na koncie canal+ by było wyszczególnione, że taką kwotę będę płacił przez cały rok, a tak zrozumiałem ten wpis horasa. Ja widzę tylko po prostu napisana kwota jaka będzie pobrana w kolejny okresie rozliczeniowym, czyli kolejnym miesiącu i tak samo w mailu co przyszedł była mowa tylko o kolejnym miesiącu. Edytowane 11 Lipca 2022 przez Lipel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slamer82 Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Domyślam się, że tak jest, ponieważ możesz zrezygnować z usługi w dowolnym miesiącu. C+ nie wie czy zrezygnujesz za miesiąc,dwa czy za 10 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 23 godziny temu, yogut napisał: Ma ktoś z was problem z oglądaniem live kanałów w apce na android tv. Wyskakuje mi co parę minut błąd UPES_154 (3002). Czy ktoś ma jeszcze problem z live tv na Canal + online. W godzinach wieczornych często się zacina albo wyskakuje powyższy błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2022 Oglądałem wczoraj Allo Allo przez apkę i nie było tego błędu, ale przedwczoraj na " Live" to wyskoczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Odnośnie braku zniżki za zgody marketingowe (pomimo zaznaczenia tych zgód) o których tu kilka osób pisało, to radzę zgłosić oficjalną reklamację. Zgłosiłem w sobotę. Dziś dostałem odpowiedź, że została rozpatrzona i rabat mi wrócił (kwota na kolejny miesiąc została zmniejszona). Nie ma na co czekać, to ewidentny błąd w ich systemie. @Lipel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativeopinion Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 11.07.2022 o 10:50, horas napisał: Pytanie, jak nie zapłacę za kolejny miesiąc we FLEX'ie (25 zł) to w jakiś magiczny sposób przestanie mi działać C+ online? Jak wejdziesz sobie do promocji z kodem i klikniesz na samym dole "warunki T&C's" to przeczytasz, że nie ma nigdzie żadnej informacji o tym, że w trakcie trwania promocji na C+ jesteś zobowiązany do utrzymywania subskrypcji Orange Flex a więc na logikę odpowiedź brzmi: Nie, nie stracisz dostępu. Przy czym miej na uwadze, że to jest internet. Najlepiej w takich sytuacjach skontaktować się z obsługą Flexa i napisać coś w stylu, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań, ale chciałbyś mieć pewność że nie stracisz C+ jak zrezygnujesz z Flex i poprosić o potwierdzenie. Ich regulamin zastrzega jedynie, ze jak wykryja ze uzywasz kodu by obejsc system itp to ze zastrzegaja sobie prawo ze moga Ci go wylaczyc, ale to musialbys im wprost napisac "Hey, haha, zaplacilem 1 zł tylko po to zeby wygenerowac C+, bye bye" Juz nie chce wspominac o tym, ze C+ przeciez tez jest szczesliwe ze im placisz 20zł miesiecznie. Po co ktoś mialby Ci wylaczac na zlosc skoro chcesz placic? Edytowane 12 Lipca 2022 przez creativeopinion 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipel Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 3 godziny temu, matinen napisał: Odnośnie braku zniżki za zgody marketingowe (pomimo zaznaczenia tych zgód) o których tu kilka osób pisało, to radzę zgłosić oficjalną reklamację. Zgłosiłem w sobotę. Dziś dostałem odpowiedź, że została rozpatrzona i rabat mi wrócił (kwota na kolejny miesiąc została zmniejszona). Nie ma na co czekać, to ewidentny błąd w ich systemie. @Lipel Jasne, tylko nie wiem czy moje zgłoszenie na czacie jest przyjęte jako oficjalne zgłoszenie czy nie. Dostałem numer zgłoszenia, wiec chyba poszło to oficjalnie? Zobaczę czy do czwartku się odezwą, jak nie to będę się dobijał. A Ty zgłaszałeś jak? Przez maila, przez formularz, telefoniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.