Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mogę Ci zagwarantować, że promocja Flex nie miała dodatkowych zgód. Zanim "magicznie" usunęli mi kartę płatniczą i promocja mi przepadła rabat był naliczany normalnie w promocji Flex. Po tej sytuacji na szybko ratowałem się pierwszą lepszą promocją jaką znalazłem czyli 10-30-30... i tu już rabaty się pochrzaniły. Poza tym przeczytaj dokładnie jeszcze raz co wcześniej pisałem - jeden z konsultantów przyznał się, że mają jakiś błąd w systemie, który to powoduje i zdarza się dość często.

 

Wiele osób pisało, że u nich działa i wszystko w porządku i muszę ściemniać bo tyle sytuacji mnie spotkało w krótkim czasie. Tylko teraz porównajcie moją i swoją sytuację. Jak już wcześniej pisałem "opiekuję się" kontami mojej nieogarniętej internetowo rodziny. Zawsze tak było bo ja to ten od komputerów w rodzinie. Na tą chwilę licząc z moim jest tego 5 kont. Nie wszystkie konta działają przez 12 miesięcy w roku. Niektóre opłacane są tylko przez kilka miesięcy żeby bez sensu nie płacić za coś czego się aktualnie nie ogląda. Chyba oczywistym jest, że mam większe szanse trafić na błędy systemu niż osoba, która ma jedno konto i stale leci na tych samych pakietach bez wprowadzania zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gizior89 napisał:

U mnie też tylko są 2 zgody zaznaczone i mam rabat 5zł. Też płacę 20zł/m-c ale nie z flexa tylko z jesiennej promki z tamtego roku. Może po wygenerowaniu vouchera z flexa były jakieś dodatkowe zgody marketingowe?

 

Odnośnie problemu z rabatami, to temat tutaj był poruszany parę tygodni temu. Sam mam taki problem, który opisywałem, ktoś wtedy też pisał, że miał tak samo, ale sprawa wyjaśniona. U mnie akurat nic się nie wyjaśniło, złożyłem reklamację i tak od dobrych 5tygodni sprawa nie jest rozwiązana, a na każdego maila odpowiedź, że jeszcze nie rozpatrzyli. Sytuacja była taka, że wziąłem canal+ z promocji flex za 20zł, zaznaczyłem zgody, wszystko poszło sprawnie. Kolejna opłata miała być tak jak powinno czyli 20zł (czyli system widział zgody), dobrałem sobie dodatkowy pakiet hbo, pobrało tak jak miało pobrać 10zł. Czyli ogólnie za pierwszy miesiac 30zł czyli tyle ile miało być. Natomiast w momencie dobrania hbo, opłatę za kolejny miesiąc pokazało mi 35zł, a powinno być 30zł (tak jakby system nie widział zaznaczonych zgód). Od razu to zgłosiłem, na razie sprawa nie rozwiązana, mimo że już raz mi pobrało te 35zł, mimo tego, że wszystkie zgody mam zaznaczone i cały czas dostaę na maila wiadomości promocyjne z canal+. Coś ewidentnie się u nich schrzaniło, w sensie, że w momencie dobrania dodatkowego pakietu tak jakby przestało widzieć moje zgody (bo w canal+ twierdzili, że nie mam ich zaznaczonych mimo, że miałem) i teraz cały czas mam te 5zł więcej. Dodam, że kompletnie nic nie daje zaznaczanie i odznaczanie tych zgód, cały czas wychodzi te 5zł więcej.

Edytowane przez Lipel
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, iMarekPL napisał:

Wiele osób pisało, że u nich działa i wszystko w porządku i muszę ściemniać bo tyle sytuacji mnie spotkało w krótkim czasie. Tylko teraz porównajcie moją i swoją sytuację. Jak już wcześniej pisałem "opiekuję się" kontami mojej nieogarniętej internetowo rodziny. Zawsze tak było bo ja to ten od komputerów w rodzinie. Na tą chwilę licząc z moim jest tego 5 kont. Nie wszystkie konta działają przez 12 miesięcy w roku. Niektóre opłacane są tylko przez kilka miesięcy żeby bez sensu nie płacić za coś czego się aktualnie nie ogląda. Chyba oczywistym jest, że mam większe szanse trafić na błędy systemu niż osoba, która ma jedno konto i stale leci na tych samych pakietach bez wprowadzania zmian.

 

Ja zarządzam 4 kontami C+ Online i wykupione pakiety - w zależności od potrzeb - regularnie ulegają zmianie. Dotychczas miałem tylko jeden problem (opisywany wcześniej), proces reklamacyjny pomyślnie zakończył się w ciągu kilku tygodni.

 

P.S. Nie jestem obrońcą C+, tylko stwierdzam jak to u mnie dotychczas wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2022 o 13:50, Pawop napisał:

@iMarekPL jaki dzień, był dniem rozliczeniowym?

Przechodząc już do drugiego tematu i Twojego pytania.

 

Mail z potwierdzeniem rejestracji konta mam z dnia 21.07.2022r. W jego treści widnieje informacja „Twój cykl rozliczeniowy kończy się 20-08-2022”.

 

20.08.2022r wyłączyłem pakiet i usunąłem kartę. 

 

21.08.2022r zablokowano środki.

 

Screenów teraz nie podeślę bo potrzebuję do tego komputera, a odpisuję z telefonu.

 

Ogólnie ciągnięcie tego tematu tutaj ma taki sam sens jak pisanie na czacie Canal+ Online. Pozostaje mi zrobić zgłoszenie mailowe i czekać „kilka tygodni” na odpowiedź. 

 

Mam jeszcze dla was jeden ciekawy błąd z tego serwisu ale dotyczy on mojego znajomego i czekam na screeny to podeślę i opiszę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, iMarekPL napisał:

Ogólnie ciągnięcie tego tematu tutaj ma taki sam sens jak pisanie na czacie Canal+ Online. Pozostaje mi zrobić zgłoszenie mailowe i czekać „kilka tygodni” na odpowiedź. 

 

Mam jeszcze dla was jeden ciekawy błąd z tego serwisu ale dotyczy on mojego znajomego i czekam na screeny to podeślę i opiszę. :)

Ma sens, tyle, że trzeba od razu wstawiać zrzuty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajnie, że nikt tu w nic nie wierzy i trzeba od razu ze screenami.

 

Mój pierwszy post na tym forum dotyczył Canal+ BOX i Canal+ Online. @Pawop podał mi błędną odpowiedź na moje pytanie, a jakiś inny użytkownik kazał "sobie samemu sprawdzić". Więc sobie sam sprawdziłem i nawet nie miałem ochoty się dzielić z innymi użytkownikami faktami. Taka atmosfera tu panuje. :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, iMarekPL napisał:

 Taka atmosfera tu panuje. :)

Jeszcze się obraź na wszystkich ;)

A moja rada jest taka. Wszelkie operacje odnośnie pakietów robi się jak najwcześniej a nie zostawia na ostatnią chwilę typu ostatni dzień. Ja nawet karty nie odpinam tylko odpowiednio wcześnie wyłączam pakiet. Był czas, że 3 konta ogarniałem i nigdy żadnych problemów.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, iMarekPL napisał:

To fajnie, że nikt tu w nic nie wierzy i trzeba od razu ze screenami.

Jak zauważyłeś zasada ograniczonego zaufania na forum jest w pełnym toku. Jednak nie ma co się zrażać, jak dostaniesz odpowiedź na reklamację, też ją wklej, rozwiejesz wszelkie wątpliwości. 

 

12 godzin temu, Pawel napisał:

A moja rada jest taka. Wszelkie operacje odnośnie pakietów robi się jak najwcześniej a nie zostawia na ostatnią chwilę typu ostatni dzień. 

Każdy robi jak mu wygodniej. Ja zostawiam na ostatni dzień i o dziwo u innych dostawców treści ta metoda nie przysparza większych problemów. Canal+ ostatnio nie dał mi się zalogować do serwisu i nieodzowna była zmiana limitu na karcie. Wielkiego problemu z tego nie robię.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, iMarekPL napisał:

Ogólnie ciągnięcie tego tematu tutaj ma taki sam sens jak pisanie na czacie Canal+ Online.

 

Wiesz, na tym forum już było kilka osób, które ostro narzekały, że zostały oszukane (niekoniecznie przez C+), a potem okazywało się, że ... nie mówiły prawdy, tylko bez powodu głośno "krzyczały". Z reguły takie osoby reagowały niechętnie na sugestie, że należy spokojnie złożyć udokumentowaną reklamację i poczekać jakiś czas na pomyślne rozstrzygnięcie sprawy. Ty też dosyć "nerwowo" reagowałeś na oczywiste sugestie, co należy zrobić w zaistniałej sytuacji (to nie wystawiało Tobie najlepszego świadectwa).

 

Podsumowując to wszystko: jeśli masz wszystko dobrze udokumentowane (tj. niesłusznie pobrano Tobie opłatę za kolejny miesiąc), to załatwiając wszystko na spokojnie drogą emailową, w ciągu kilku tygodni uzyskasz stosowny zwrot (C+ to nie Viaplay, nie idą w zaparte). Ja wiem, że na czacie z nimi jest ciężko dyskutować, ale dzięki wysłaniu reklamacji poprzez emaila, sprawa trafi we właściwe ręce.

 

P.S. Dobra rada. Lepiej przez ten czas nie korzystaj z C+ Online (na koncie, na którym niesłusznie obciążono Ciebie opłatą). Bo jeśli udowodnią Tobie, że - pomimo złożonej reklamacji - korzystasz aktywnie z ich usług, zwrot kasy może stać się problematyczny (tj. mogą nie zwrócić Tobie całej kwoty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grreg2084 ale to tak nie zawsze jest w życiu, że jak support lekceważy klienta, to on ze stoickim spokojem to znosi i bez cienia emocji składa kolejne zgłoszenia. Sprawy są różne, czym innym jest np. reklamacja niedociągnięć technicznych, a czym innym blokada środków wskutek niepoprawnych naliczeń lub utrata pakietu promocyjnego. Te ostatnie mogą bardziej irytować, a wyjaśnienie zajmuje trochę czasu. Nie podoba mi się takie podejście, aby być nieskończenie cierpliwym dla firm, bo w drugą stronę to zazwyczaj nie działa.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Zuzia napisał:

Sprawy są różne, czym innym jest np. reklamacja niedociągnięć technicznych, a czym innym blokada środków w skutek niepoprawnych naliczeń lub utrata pakietu promocyjnego. Te ostatnie mogą bardziej irytować, a wyjaśnienie zajmuje trochę czasu. Nie podoba mi się takie podejście, aby być nieskończenie cierpliwym dla firm, bo w drugą stronę to zazwyczaj nie działa.

 

Ale takie jest powszechne podejście, dotyczące reklamacji (gdy mowa o zwrocie pieniędzy). Canal+ nie jest tu wyjątkiem i wszystko odbywa się w zgodzie z prawem. A emocje w takiej sytuacji są najgorszym doradcą człowieka.

 

Czas reakcji C+ - niby stosunkowo długi - to "pikuś" w porównaniu z tym, gdy przyjdzie składać reklamację w biurach turystycznych, liniach lotniczych itp. (w takich sytuacjach mówimy z reguły o dużo większych kwotach pieniężnych, a czasem sprawy potrafią się ciągnąć nawet latami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Zuzia napisał:

....

Każdy robi jak mu wygodniej. Ja zostawiam na ostatni dzień i o dziwo u innych dostawców treści ta metoda nie przysparza większych problemów. Canal+ ostatnio nie dał mi się zalogować do serwisu i nieodzowna była zmiana limitu na karcie. Wielkiego problemu z tego nie robię.

Pewnie, że każdy robi jak mu wygodniej. Ale  w przypadku ewentualnych problemów z netem, zalogowaniem itp robi się niepotrzebna nerwówka a tak śpimy spokojnie. Zapłacone, wyłączone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
19 godzin temu, lucas2go napisał:

Hmmmm.... Kolejny raz w aplikacji na tv LG WebOS z 2021 r.  na liście nie ma kanałów Polsat Sport Premium. Jednakże jak przełączałem kanały naciskając "P+/P-"  to okazało się, że  jednak są ( PSP 1-6). Jak to wytłumaczyć?

To samo dzieje się na Tizen. Raz kanały PSP są na liście, a innym razem znikają.

Czasem nie ma żadnego kanału i nic nie da się włączyć w Live TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jak wygląda współdzielenie konta w canal+online? W sensie czy nie ma z tym problemu czy teoretycznie nie wolno się dzielić z kimś dostępem jak to jest na netflixie? Z tego co czytam pisze tylko o możliwości korzystania z 2urządzeń jednocześnie, ale o współdzieleniu nic nie pisze, więc chyba nie ma z tym problemu? Z HBO z tego co wiem też problemu z tym nie mają tak jak Netflix.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.08.2022 o 09:42, Lipel napisał:

 

Odnośnie problemu z rabatami, to temat tutaj był poruszany parę tygodni temu. Sam mam taki problem, który opisywałem, ktoś wtedy też pisał, że miał tak samo, ale sprawa wyjaśniona. U mnie akurat nic się nie wyjaśniło, złożyłem reklamację i tak od dobrych 5tygodni sprawa nie jest rozwiązana, a na każdego maila odpowiedź, że jeszcze nie rozpatrzyli. Sytuacja była taka, że wziąłem canal+ z promocji flex za 20zł, zaznaczyłem zgody, wszystko poszło sprawnie. Kolejna opłata miała być tak jak powinno czyli 20zł (czyli system widział zgody), dobrałem sobie dodatkowy pakiet hbo, pobrało tak jak miało pobrać 10zł. Czyli ogólnie za pierwszy miesiac 30zł czyli tyle ile miało być. Natomiast w momencie dobrania hbo, opłatę za kolejny miesiąc pokazało mi 35zł, a powinno być 30zł (tak jakby system nie widział zaznaczonych zgód). Od razu to zgłosiłem, na razie sprawa nie rozwiązana, mimo że już raz mi pobrało te 35zł, mimo tego, że wszystkie zgody mam zaznaczone i cały czas dostaę na maila wiadomości promocyjne z canal+. Coś ewidentnie się u nich schrzaniło, w sensie, że w momencie dobrania dodatkowego pakietu tak jakby przestało widzieć moje zgody (bo w canal+ twierdzili, że nie mam ich zaznaczonych mimo, że miałem) i teraz cały czas mam te 5zł więcej. Dodam, że kompletnie nic nie daje zaznaczanie i odznaczanie tych zgód, cały czas wychodzi te 5zł więcej.

To chyba o mnie wspomniałeś na początku wypowiedzi. Też miałem problem z tym rabatem ale po reklamacji to naprawili. Problem jest EWIDENTNIE po stronie canal+ i ich beznadziejnego systemu. Dlatego ja się nie bawię, zaznaczyłem co miałem zaznaczyć (podstawa+ HBO Max + Netflix Premium) i nie robię niepotrzebnych zmian żeby nie kusić losu.

@Lipelnie odpuszczaj im. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...