iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Wydaje mi się, że ten wątek jest nie tylko po to żeby wychwalać Canal+? W takim razie jak cofniesz się jeszcze kilka postów wyżej to przeczytasz, że od ponad miesiąca nie rozwiązano mojego zgłoszenia dotyczącego niepoprawnie naliczanych rabatów i jedyne z czym się spotkałem to brak kompetencji. Twierdzisz, że "kilka tygodni" to satysfakcjonujący czas na rozwiązanie problemu spowodowanego błędnym działaniem systemu? Zostawiam u nich miesięcznie trochę kasy więc chyba mogę czegoś wymagać i dodatkowo ponarzekać w wątku dotyczącym działania danej usługi? Pewnie, każdy może popełnić błąd, ale jeśli to seria różnych błędów w krótkim czasie to chyba coś jest nie w porządku? Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez iMarekPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Dlatego fajna opcja jest blikiem na 6 miesięcy płaci się raz i nie trzeba pamiętać o niczym sami zablokują dostęp jak się zakończy okres 6 miesięcy. A co do kasy zablokowanej to jeszcze nie podana więc jest opcja ze środki odblokują które miały być pobrane i będzie po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Tylko z tego co ostatnio patrzyłem, nie da się w ten sposób kupić pakietu z Netflixem po cenie canalplusowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 @iMarekPL jaki dzień, był dniem rozliczeniowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) @iMarekPL Canal+ to jest firma, której nigdy nie ufałam. Zdarzają się różne błędy, niedociągnięcia, nic w tym niezwykłego. Jednak pobranie opłaty po anulowaniu subskrypcji i usunięciu karty jest dość niepokojące. Dobrze, że o tym napisałeś na forum. Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 2 minuty temu, Zuzia napisał: Jednak pobranie opłaty po anulowaniu subskrypcji i usunięciu karty jest dość niepokojące. Zobaczymy, czy inni również będą mieli podobny problem. Jeśli nie, to albo był to problem jednostkowy, albo nasz kolega tu "ściemnia" (czegoś zawczasu nie zrobił i próbuje na siłę - pod zmyślonym pretekstem - wybrnąć z problemu, którego sam sobie nawarzył). 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 To dosyć dziwne. Po starcie c+online jak nastąpił u nas dodałem kartę do płatności co miesięcznej i jak po sezonie żużlowym odpiąłem to żadnych środków mi nie pobrało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Zuzia napisał: Do takich firm trzeba specjalnego podejścia - ustawiać limit na karcie. Takie są realia. Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje. Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Włączam C+online widzę reklamę w stylu dobre filmy skandynawskie z Madsem Mikkelsen myślę sobie super obejrzę ponownie ,,Michael Kohlhaas" a tu lipa. No co kolejny raz udają, że to serwis z prawdziwego zdarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje. Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. A niby dlaczego nie? Mam kilka subskrypcji od lat podpiętych do karty kredytowej i nigdy nie było problemów.Komu się będzie chciało bawić w prepaidy? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje. Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. Masz jakiś konkretny przykład? Ostatnio ciężko jest znaleźć kartę pre paid, a jak już jest, to robią przy jej założeniu więcej formalności niż przy normalnym koncie w niektórych bankach - tak jest w ING, który przy zakładaniu karty nawet prepaidowej chciał mi... skanować dowód! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 mBank oferuje do posiadanego konta kartę wirtualną bez opłat. Korzystam i mam tam podpięte wszystkie serwisy, bardzo fajna kontrola wydatków. Nigdy nie dopuścił bym żadnych podmiotów/usług do głównego konta. Mają dostęp do wirtualnej karty niech się cieszą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Jasne, już was okradną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Pawop napisał: Czemu się śmiejesz? @iMarekPL już został okradziony.@Woocash, to oferta jak się ma konto w konkretnym banku, a więc z automatu nie dla wszystkich. Nie każdemu ich konto musi odpowiadać. Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Nawet jeśli to błąd systemu, samo rozpatrywanie reklamacji może potrwać kilka tygodni. Nie rozumiem czemu niektórzy dają kredyt zaufania Canal+ i podważają relację @iMarekPL Zetknęłam się z supportem Canal+ i nie uważam, że jest taki frontem do klienta. A w systemie też im się zdarzały różne kwiatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 A może zgłosić sprawę do banku o chargeback? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, Zuzia napisał: Nie rozumiem czemu niektórzy dają kredyt zaufania Canal+ i podważają relację @iMarekPL Zastanawiające jest to, że akurat tego jednego użytkownika w tak krótkim czasie spotkało aż tak wiele "nieszczęść" ze strony Canal+. Być może z powodu błędu systemu pobrano mu niesłusznie opłatę za subskrypcję, jednak coś podobnego w zbliżonym czasie powinno dotknąć większej ilości osób (a póki co, brak informacji od innych o podobnym problemie). I do tego, dość "agresywny" język użytkownika, jeśli próbuje mu się na spokojnie doradzić. Poniżej przykład. Moja rada: 6 godzin temu, grreg2084 napisał: Canal+ popełnił błąd i niesłusznie pobrał Tobie kolejną opłatę. Odpowiednio to udokumentuj i wyślij oficjalną reklamację w wiadomości e-mail (przez czata nie ma sensu załatwiać takich spraw). W ciągu kilku tygodni sprawa się wyjaśni i otrzymasz zwrot kasy. (...) Ja też kiedyś u nich składałem reklamacje i wszystko poszło gładko (załatwiałem wszystko drogą emailową); co więcej - oprócz zwrotu kasy - otrzymałem voucher na bezpłatny 30-dniowy dostęp do podstawowego pakietu na C+ Online. Odpowiedź użytkownika: 6 godzin temu, iMarekPL napisał: Wydaje mi się, że ten wątek jest nie tylko po to żeby wychwalać Canal+? (...) Twierdzisz, że "kilka tygodni" to satysfakcjonujący czas na rozwiązanie problemu spowodowanego błędnym działaniem systemu? Zostawiam u nich miesięcznie trochę kasy więc chyba mogę czegoś wymagać i dodatkowo ponarzekać w wątku dotyczącym działania danej usługi? Również jestem świadom jak wygląda kontakt z C+ (zwłaszcza przez ich czat), jednak sprawa reklamacji u nich - np. w porównaniu do Viaplay - sytuacja wygląda całkiem w porządku. Po prostu trzeba zachować spokój, wysłać drogą emailową właściwie udokumentowany wniosek reklamacyjny i wszystko będzie OK: kasa zostanie zwrócona. No chyba, że sytuacja wygląda inaczej niż przedstawia to wspomniany wyżej użytkownik, wówczas niczego nie załatwi (i być może jest tego świadomy, stąd też ten "jad" na niekompetencję C+). 5 minut temu, michael112 napisał: A może zgłosić sprawę do banku o chargeback? Chargeback - TAK, ale musisz wtedy udokumentować problem oraz przebieg procesu reklamacyjnego. Dlatego też - tak jak pisałem powyżej - @iMarekPL w pierwszej kolejności musi złożyć oficjalną reklamację do C+ (ale nie przez czat, tylko wysyłając wiadomość e-mail, odpowiednio dokumentując problem). A to, że taka procedura może potrwać nieco czasu, to już na to nie mamy wpływu (tylko, że kolega jest bardzo niecierpliwy). Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez grreg2084 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) 5 hours ago, tomciu said: Nikt rozsądny nie podpina swojej głównej karty pod jakiekolwiek subskrypcje. Od tego są karty wirtualne, doładowywane jak prepaid. Czyli zdecydowana większość ludzi w PL i na świecie jest „nierozsądna”. Co ma się zdarzyć innego w porównaniu do codziennego używania karty np w sklepach? Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez utede 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Trochę jest różnica, w sklepie sam przykładasz kartę do terminala i widzisz, ile Ci pobierze z konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Czemu się śmiejesz? @iMarekPL już został okradziony.Nie jest to do końca jasne. Nie odpowiedział na pytanie kiedy miał dzień rozliczenia, a to może wiele wyjaśnić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Dokładnie. Pewnie przegapił termin rozliczenia i za późno odpiął kartę. Przecież to jest fizycznie niemożliwe by system obciążył nieistniejąca w systemie kartę. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Nie popieram c+ ale popieram poprzedników. Ewidentnie jest coś nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Tak na marginesie, płatności obsługuje zewnętrzna firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Jest niedziela. W sumie końcówka ale to nie zmienia faktu, że mam ciekawsze rzeczy do roboty niż śledzenie non stop tematu i odpowiadanie każdemu po chwili. Widzę sporo niedowiarków więc postaram się podrzucić wam dowody. Oczywiście w wolnej chwili bo nie jest to dla mnie życiowy priorytet. Zacznijmy od moich pierwszych zarzutów sprzed kilku dni dotyczących nieprawidłowo naliczanych rabatów, a dokładniej w ogóle nie naliczanych. Dla was 3 screeny z konta Canal+ Online. Na pierwszym widzicie kwotę jaką za miesiąc pobierze Canal+, na drugim zaznaczone wszystkie zgody marketingowe, na trzecim jakie usługi są włączone. Jak widzicie pobrane zostanie 55zł. Powinno być 50zł. Dlaczego? Pakiet Canal+ z promocji Flex 20zł + HBO 10zł + Fun&News 20zł. Prosta matematyka. Sprawa została zgłoszona ponad miesiąc temu do działu technicznego (mam numer zgłoszenia) i miała zostać rozwiązana oraz zrobiony zwrot błędnie naliczonych pieniędzy. Ostatni kontakt z czatem jak wcześniej pisałem skończył się informacjami, że zgłoszenie nie zostało rozwiązane, a zgody marketingowe są 4 a nie 2!! Pytam się więc gdzie? Pani poinformowała mnie też, że poprzednia konsultantka "wprowadziła mnie w błąd", że zwrot środków będzie automatyczny i że mam pisać kolejne zgłoszenie. Śmiech. Miałem sobie dziś już odpuścić ale łapcie jeszcze jeden zestaw screenów z konta, z którego ja osobiście korzystam. To właśnie na tym koncie magicznie usunięta została karta płatnicza w trakcie jej aktualizacji. Posiadam screen z banku gdzie widać, że autoryzowano nową kartę pobierając 1zł, a następnego dnia już tej karty w systemie nie ma. Wcześniej korzystałem tam z promocji Flex, która niestety anulowała się bo nie było jak pobrać płatności. Jak widać na pierwszym screenie kolejna płatność wyniesie 117zł, a powinna 112zł. Na drugim screenie widzicie, że mam wszystkie zgody marketingowe. Na trzecim i czwartym, że mam wziętą full opcję jeśli chodzi o pakiety. Jak wyliczyłem 112zł? Również prosta matematyka. Ostatnia promocja (1 msc. 10zł - 2 msc. 30zł - 3 msc - 30zł - itd.) czyli 30zł za pakiet podstawowy + 10zł HBO + 20zł Fun&News + 15zł Eleven Sports z Polsatem + 37zł Netflix Premium. Jak by nie liczyć 112zł. Mamy więc drugie konto z błędnie naliczanym rabatem. Natrafiłem na konsultanta, który wprost napisał, że zna temat i ma sporo tego typu zgłoszeń. Inni "pierwsze słyszą o problemie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 U mnie też tylko są 2 zgody zaznaczone i mam rabat 5zł. Też płacę 20zł/m-c ale nie z flexa tylko z jesiennej promki z tamtego roku. Może po wygenerowaniu vouchera z flexa były jakieś dodatkowe zgody marketingowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.