Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gadałem już z konsultantką. Sprawdziła i u nich jest, że nie mam zaznaczonej zgody marketingowej. Zgody były zaznaczone, zresztą próbowałem tak jak pisałem, włączać i wyłączać, bez żadnego efektu, więc poszło jakieś zgłoszenie i mają odpowiedzieć mailem. Zresztą jakby zgody nie były zaznaczone, to by mi wzięło już teraz 35zł, a nie 30zł tak jak miało wziąć. Więc kompletnie nie mam pojęcia co się tutaj wydarzyło i dlaczego po złożeniu zamówienia na hbo mi te zgody wywaliło i jeszcze tak, że nie mogę z tym nic zrobić. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie u siebie pierwszy odcinek 1go sezonu "purpurowe rzeki"? Ani na tizenie 5.0 ani ma android 10 tv nie mam. 3. sezon widzę nawet w 4k na tizenie.

P.S.

@petrasg76 różnie to bywa. Np na tizenie jest canal+4k (10mb/s, HDR) a na android tv 10 już nie mam. C+ bryluje w swoich problemach póki co ;-)

Edytowane przez Gizior89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Lipel napisał:

Gadałem już z konsultantką. Sprawdziła i u nich jest, że nie mam zaznaczonej zgody marketingowej. Zgody były zaznaczone, zresztą próbowałem tak jak pisałem, włączać i wyłączać, bez żadnego efektu, więc poszło jakieś zgłoszenie i mają odpowiedzieć mailem. Zresztą jakby zgody nie były zaznaczone, to by mi wzięło już teraz 35zł, a nie 30zł tak jak miało wziąć. Więc kompletnie nie mam pojęcia co się tutaj wydarzyło i dlaczego po złożeniu zamówienia na hbo mi te zgody wywaliło i jeszcze tak, że nie mogę z tym nic zrobić. 

Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu, strona pokazywała tylko jedną opcję na zgodę. Dlatego też miałem zniżkę 5 zł do abonamentu. Nikt na czacie mi nie pomógł. Dopiero po napisaniu e-maila (oficjalnego listu) zajęto się sprawą i przywrócono drugą zgodę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bredny napisał:

Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu, strona pokazywała tylko jedną opcję na zgodę. Dlatego też miałem zniżkę 5 zł do abonamentu. Nikt na czacie mi nie pomógł. Dopiero po napisaniu e-maila (oficjalnego listu) zajęto się sprawą i przywrócono drugą zgodę. 

Zobaczę, mam niby jakiś numer zgłoszenia, jak w ciągu 2-3dni nikt się nie odezwie, to będę się dobijał dalej. U mnie to jednak trochę chyba inaczej jest, tzn. widzę na koncie obie zgody i obie są zaznaczone (zresztą tak jak pisałem przy zamawianiu zgodę wyraziłem stąd pierwsze opłata była 20zł, a nie 25zł, dopiero po zamówieniu hbo, przewidywana opłata za kolejny okres rozliczeniowy jest 5zł wyższa). Natomiast niby w canal+ jak to sprawdzała, mają że nie mam tym zgód wyrażonych. Próbowałem na innej przeglądarce, wyłączałem te zgody, wylogowywałem się, włączałem ponownie, i nic. Kwota 35zł ani nie rosła, ani nie malała. Wygląda to tak jakby faktycznie przyjęło, że tych zgód nie wyraziłem, ale do tego jeszcze się coś takiego zrobiło, że nie mogę nic z tymi ustawieniami zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem nowy losowy numer FLEX w promocji za 1zł/miesiąc, aktywowałem kod promocyjny na C+ online za 20zł/miesiąc.

Wszystko lata.

Pytanie, jak nie zapłacę za kolejny miesiąc we FLEX'ie (25 zł) to w jakiś magiczny sposób przestanie mi działać C+ online?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Lipel napisał:

Jak zakładałem konto to zaznaczyłem, potem miałem cały czas 20zł za ten canal+. Dobrałem hbo było 10zł czyli łącznie 30zł i tyle też pobrało. A teraz w płatności na następny miesiąc mam 35zł...

Za bardzo nie rozumiem skąd to 35zł skoro teraz za ten miesiac wzięło 30zł?

Mam tak samo zgłosiłem reklamację. Próbują mi wmówić, że nie zaznaczyłem zgód marketingowych. Wysłałem im screena z zaznaczonymi zgodami to napisali, że sprawdzą co jest nie tak. Mam nadzieję, że przez miesiąc to naprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelTSW napisał:

Nie

 

 

No też tak mi się wydaje, tym bardziej, że jak sprawdzałem na swoim koncie w C+ to płatności mam po 20 PLN/miesiąc przez cały rok.

 

No to po miesiącu "użytkowania" FLEX'a konto ulegnie likwidacji.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, horas napisał:

 

No też tak mi się wydaje, tym bardziej, że jak sprawdzałem na swoim koncie w C+ to płatności mam po 20 PLN/miesiąc przez cały rok.

 

Gdzieś można na koncie sprawdzić płatności na cały rok? Mi tylko pokazuje płatność na kolejny okres rozliczeniowy. Tylko jak składałem zamówienie, to było, że 20zł miesięcznie do lipca 2023.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Lipel napisał:

Gdzieś można na koncie sprawdzić płatności na cały rok? Mi tylko pokazuje płatność na kolejny okres rozliczeniowy. 

Co miesiąc przychodzi e-mail z informacją o zakupie. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi mi o to, że nie widzę nigdzie na koncie canal+ by było wyszczególnione, że taką kwotę będę płacił przez cały rok, a tak zrozumiałem ten wpis horasa. Ja widzę tylko po prostu napisana kwota jaka będzie pobrana w kolejny okresie rozliczeniowym, czyli kolejnym miesiącu i tak samo w mailu co przyszedł była mowa tylko o kolejnym miesiącu.

Edytowane przez Lipel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, yogut napisał:

Ma ktoś z was problem z oglądaniem live kanałów w apce na android tv. Wyskakuje mi co parę minut błąd UPES_154 (3002). 

Czy ktoś ma jeszcze problem z live tv na Canal + online. W godzinach wieczornych często się zacina albo wyskakuje powyższy błąd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie braku zniżki za zgody marketingowe (pomimo zaznaczenia tych zgód) o których tu kilka osób pisało, to radzę zgłosić oficjalną reklamację. Zgłosiłem w sobotę. Dziś dostałem odpowiedź, że została rozpatrzona i rabat mi wrócił (kwota na kolejny miesiąc została zmniejszona). Nie ma na co czekać, to ewidentny błąd w ich systemie. @Lipel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.07.2022 o 10:50, horas napisał:

Pytanie, jak nie zapłacę za kolejny miesiąc we FLEX'ie (25 zł) to w jakiś magiczny sposób przestanie mi działać C+ online?

 

Jak wejdziesz sobie do promocji z kodem i klikniesz na samym dole "warunki T&C's" to przeczytasz, że nie ma nigdzie żadnej informacji o tym, że w trakcie trwania promocji na C+ jesteś zobowiązany do utrzymywania subskrypcji Orange Flex a więc na logikę odpowiedź brzmi: Nie, nie stracisz dostępu. Przy czym miej na uwadze, że to jest internet. Najlepiej w takich sytuacjach skontaktować się z obsługą Flexa i napisać coś w stylu, że oferta nie spełniła Twoich oczekiwań, ale chciałbyś mieć pewność że nie stracisz C+ jak zrezygnujesz z Flex i poprosić o potwierdzenie.

 

Ich regulamin zastrzega jedynie, ze jak wykryja ze uzywasz kodu by obejsc system itp to ze zastrzegaja sobie prawo ze moga Ci go wylaczyc, ale to musialbys im wprost napisac "Hey, haha, zaplacilem 1 zł tylko po to zeby wygenerowac C+, bye bye"

 

Juz nie chce wspominac o tym, ze C+ przeciez tez jest szczesliwe ze im placisz 20zł miesiecznie. Po co ktoś mialby Ci wylaczac na zlosc skoro chcesz placic?

Edytowane przez creativeopinion
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matinen napisał:

Odnośnie braku zniżki za zgody marketingowe (pomimo zaznaczenia tych zgód) o których tu kilka osób pisało, to radzę zgłosić oficjalną reklamację. Zgłosiłem w sobotę. Dziś dostałem odpowiedź, że została rozpatrzona i rabat mi wrócił (kwota na kolejny miesiąc została zmniejszona). Nie ma na co czekać, to ewidentny błąd w ich systemie. @Lipel

Jasne, tylko nie wiem czy moje zgłoszenie na czacie jest przyjęte jako oficjalne zgłoszenie czy nie. Dostałem numer zgłoszenia, wiec chyba poszło to oficjalnie? Zobaczę czy do czwartku się odezwą, jak nie to będę się dobijał. A Ty zgłaszałeś jak? Przez maila, przez formularz, telefoniczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...