Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@jackpol Ty serio jesteś taki nieogarnięty czy tylko udajesz?
Chce odpiąć kartę a nie mogę i dla mnie jest to oszustwo. Mogą sobie pobrać za jakiś czas kasę, a ja tego zapewne nie zauważę.
Z C+ była taka sytuacja, że oni mieli pełną świadomość i zezwalali na darmowe przedłużanie ważności konta.
@kingofsouth przyłączam się do Ciebie i też będę pisał o ich nieuczciwym podejściu





  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jackpol napisał:

@kingofsouth Nie będziemy się sprzeczać bo doskonale wiesz jak było..., czasem ułatwienia w płatnościach są nieprawidłowo wykorzystywane przez znaczącą cześć

Czyli zabezpieczeniem jest podpięta karta do końca jej ważności (wbrew mojej wol? )  Ty poważny jesteś?

Płacę nią wszędzie , rachunki , kredyt itd i mam mieć z tyłu głowy myśl , że jest pewna usługa i jest tam moja karta , choć od kilku miesięcy nie mam nic z nimi wspólnego.

Serio?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę pisał ile mam kart , bo to chyba nie istotne dla tego przekrętu , bo tak to mogę nazwać. Ważna obecnie jest ta jedna która sobie GONet przywłaszczył. Do zobaczenia jutro w tym dziale.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth To ty nie wiesz co masz zrobić ? ' I tak twoje ostatnie cztery cyfry karty przez 5 lat będą  u usługodawcy tak jak u wszystkich ze względu na przepisy podatkowe. Zablokuj płatności dla tego usługodawcy w banku jak masz problem... 

Jak bardzo Tobie zależy to usuń konto , dane masz niżej ,  napisz przez formularz a nie męczysz temat .  Gdzie w serwisie widzisz dane swojej karty płatniczej ? Bo mi to wygląda na powiązanie ID klienta z bramką płatniczą Twisto. 

 

https://www.gonet.tv/pl/warunki/?type=ou

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wszyscy wiecie , że jako użytkownicy mamy w 99% rację iż @GONET.TV w tej kwestii technicznej dał d...y po całości i to bez żadnej wazeliny  !!!  Że jako konsumenci mamy prawo mieć możliwość odpięcia tej karty i aby czynność te wykonał  @GONET.TV i umożliwiono to w aplikacji , a nie " twisto " , emaile , zastrzeganie płatności w banku , [beep]ie w banie na okrętkę . Po to są przepisy by je respektowano i się z nich wywiązywano , RODO UODO to kosmiczne kary dla @GONET.TV jeśli dopatrzą się utrudniają nam użytkownikom przejrzysty i czytelny sposób aby usunąć środek płatności - ślad po nim który został wykorzystany do opłacenia usługi , nawet w sklepach typu zalando , h@m  , bershka  i innych wszelakich maści gdzie dodajemy kartę płatniczą jako trwały środek płatniczy to jest opcja usuń kartę , sam ją zmieniałem bo poprzednia straciła ważność i zakupy nie przeszły . 

Kolejna kwestia to chore czasy pandemiczne gdzie ponad 40% zakupów przeniosła sie i jeszcze bardziej korzysta z sieci , że po drugiej stronie nigdy nic nie wiadomo co się czai , że ludzie na potęgę kombinują by sprawnie okraść drugiego bo gdzieś komuś się zapomniało , że są pewne zasady fair w obie strony . 

A tak . Myślę że w sieci odrobinę zagrzmi , gdy odpowiednie służby dowiedzą się , iż taka dla niektórych tu szydzących i cwaniaków sprawa nie jest błahostką czy moim czy kogoś innego "widzi mi się "

UOKiK , UODO , Rzecznik Praw Konsumenta , RODO te instytucje winny wiedzieć że w @GONET.TV jest ciekawie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Vojthas napisał:

Dwa najpopularniejsze kłamstwa w internecie:

2. Tak, przeczytałem i akceptuję regulamin.

 

Ja też nie czytam, ale nie mam potem pretensji do kogoś innego niż ja sam, że się w coś wpierniczyłem.

Słuszna uwaga.

*pod warunkiem,że  regulamin jest zgodny z prawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ale ta usługa robi sobie anty-reklamę z tym brakiem możliwości usunięcia karty z konta. Przecież wprowadzenie tego mechanizmu to pewnie prosta czynność i po co im te wojny z użytkownikami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, jackpol napisał:

Jak bardzo Tobie zależy to usuń konto , dane masz niżej ,  napisz przez formularz a nie męczysz temat . 

Spróbuj...

 

"Samego "loginu", czyli "pustego konta bez żadnych danych" nie musimy usuwać i takiej możliwości nie mamy."

 

Tylko to niby "puste" konto będzie miało ciągle podpiętą kartę płatniczą i koło się zamyka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Głupoty piszą. Skoro da się założyć konto, to da się je też usunąć. W końcu to ich strona, więc mają taką możliwość 😬

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tacy obeznani jesteście a 3 sekundy w Google i macie adres mail : info@gonet.cz . Ktoś z Was pisał na ten adres , czy odrazu hejcik na forum ?

Wszystko jest zgodne z prawem. Usługodawca dane na usuwa na żądanie klienta. 
W ogóle skąd Wam się wzięło że oni przechowują dane karty ? Pokażcie mi screen ze strony gdzie są Wasze dane karty płatniczej ?. Pod względem programowym wygląda to zupełnie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...