Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.06.2021 o 09:49, Vojthas napisał:

Ale o co wam chodzi? Przecież to nie jest tak, że oni nie pozwalają na egzekwowanie prawa do usunięcia danych osobowych. Po prostu przyjmują - i co ważne spełniają - te żądania po kontakcie mailowym.

Z regulaminów to nie wynika. Czytałeś uważnie dyskusję? Z regulaminów wynika że możesz sprawę mailowo załatwić jeśli masz certyfikat uwiarygadniający Twoją tożsamość wydany przez urząd certyfikacji w Czechach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dvbtowiecRegulaminy (i generalnie wszystkie przepisy, z prawem powszechnym na czele) mają to do siebie, że tworzą je osoby, które ich nie egzekwują. Zawsze na końcu każdego, nawet najbardziej absurdalnego i nieludzkiego mechanizmu, jest człowiek - albo empatyczny, albo biurokratyczny. Ja wyznaję zasadę "jak się nie da, a się bardzo chce, to można" - i parę spraw, których po przeczytaniu regulaminu czy innych zasad wydawało się, że "nie da się załatwić", załatwiłem tylko dlatego, że spytałem człowieka bezpośrednio. Popieram pomysł, żeby zamiast bić pianę na forum, z którego najwyraźniej przedstawiciel firmy wykonał "taktyczny odwrót", po prostu zacząć komunikować się z ludźmi odpowiedzialnymi za ten, nazwijmy to wprost, [beep].

Jednocześnie mimo że zgadzam się z wami, że sytuacja jest niefajna, bo ani technologia odpinania karty nie jest raczej jakąś kosmiczną, ani PR-owo GONET nie rozegrał tego w najlepszy sposób - wręcz w najgorszy możliwy - to ja nie rezygnuję z tej usługi, bo mnie się ona przydaje i cokolwiek sobie o nich nie myślę w tej chwili, to "bojkot" jest mi nie na rękę.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Vojthas napisał:

@dvbtowiecRegulaminy (i generalnie wszystkie przepisy, z prawem powszechnym na czele) mają to do siebie, że tworzą je osoby, które ich nie egzekwują.

Kolego niezależnie od tego jak bardzo będziesz się starał tłumaczyć tą sytuację, regulaminy są od tego  aby je przestrzegać. Jeśli szary pracownik załatwia sprawę pomimo wytycznych jakie posiada w regulaminie, to jak właściciel ma prowadzić firmę, skoro jego pracownicy nie pilnują zasad? :) W przeciwnym wypadku narażasz się na skargi że nierówno traktujesz klientów.

Pomijam tu zupełnie tą konkretną sytuację i jej sensowność w zapisach regulaminowych, czysto abstrakcyjnie i ogólnie się odniosłem.

Co do tzw. "bicia piany", jak rozumiem użytkownicy to czynią, ponieważ przedstawiciel firmy nabrał wody w usta. Gdyby załóżmy padła deklaracja, Szanowni Państwo proszę napisać maila, wszystkie sprawy związane z odpięciem karty zostaną załatwione pozytywnie, dyskusja już dawno by się zakończyła. Proszę nie zwalać na użytkowników forum "bicia piany"

Edytowane przez dvbtowiec
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dvbtowiec napisał:

regulaminy są od tego  aby je przestrzegać. Jeśli szary pracownik załatwia sprawę pomimo wytycznych jakie posiada w regulaminie, to jak właściciel ma prowadzić firmę, skoro jego pracownicy nie pilnują zasad?

Przepraszam, kolega pracuje może w ZUS-ie? :P

Według mnie, jeśli pracownik idzie interesantowi na rękę, to tylko poprawia wizerunek firmy i właściciel może być tylko z tego zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem że tak samo zachowa się każdy pracownik wzgl. każdego użytkownika. 

A skoro takie zachowanie ma być normą, to dlaczego tego nie ma w regulaminie? 

Bez jasnego zapisu w regulaminie jeden może być obsłużony pozytywnie, a drugi negatywnie. 

Znając regulamin niekorzystny dla Ciebie chciałbyś ryzykować? 

Bo ja nie. 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, dvbtowiec napisał:

Znając regulamin niekorzystny dla Ciebie chciałbyś ryzykować? 

Ryzykować co? Że się nie uda? Czyli będę w punkcie wyjścia, ale nic nie stracę. Tak, "ryzykowałbym".

A jeżeli regulamin jest dla Ciebie niekorzystny, to po co go akceptowałeś przy rejestracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Vojthas napisał:

A jeżeli regulamin jest dla Ciebie niekorzystny, to po co go akceptowałeś przy rejestracji?

Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumiem co napisałem wpis wyżej :)

 

Ryzykiem tutaj jest brak możliwości odpięcia karty. Z dyskusji wynika, że uwzględnienie oczekiwania użytkownika portalu jest dobrą wolą, a nie wymogiem zgodnie z regulaminem.

Jak rozumiem wypowiedzi użytkowników w trakcie rejestracji nigdzie nie ma informacji że takiej czynności nie wykonasz w serwisie, a mając doświadczenia z innych serwisów można się jej spodziewać.

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że tutaj piszemy to nic nie da. Trzeba pisać do  nich bezpośrednio, zalać ich wiadomościami. A wtedy będzie jakaś reakcja.

To że piszemy sobie na forum, jak ma to źle bo nie można odpiąć karty, to nie znaczy że właściciel sobie coś z tym zrobi.

Trzeba pisać do nich bezpośrednio tak aby mieli skrzynki zapchane informacjami o braku możliwości odpięcia karty, a może wtedy technicznie zostanie ta funkcja dodana.

 

Ostatnio widać nawet dodawanie nowych kanałów bardzo spowolniło, po tym jak średnio co tydzień coś było dodawane.

 

Edytowane przez wizjaplus
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2021 o 16:13, wizjaplus napisał:

To że tutaj piszemy to nic nie da. Trzeba pisać do  nich bezpośrednio, zalać ich wiadomościami. A wtedy będzie jakaś reakcja.

To że piszemy sobie na forum, jak ma to źle bo nie można odpiąć karty, to nie znaczy że właściciel sobie coś z tym zrobi.

Trzeba pisać do nich bezpośrednio tak aby mieli skrzynki zapchane informacjami o braku możliwości odpięcia karty, a może wtedy technicznie zostanie ta funkcja dodana.

 

Ostatnio widać nawet dodawanie nowych kanałów bardzo spowolniło, po tym jak średnio co tydzień coś było dodawane.

 

To, że tutaj piszemy, ostrzeże innych, że decydując się na usługę godzą się na ryzyko związane z brakiem opcji prostego odpięcia karty. Dla części potencjalnych klientów to ważna informacja, której nie ma w regulaminie, na stronie itd.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skoda, że przestali dodawać nowe kanały. Na początku rozwój był rzeczywiście bardzo dynamiczny, ale od jakiegoś czasu mamy zastój.

Z ciekawych rzeczy (gdyby ktoś nie zauważył) odkryłem ostatnio, że na kanałach, które nie mają cofania, można w praktyce cofnąć aktualnie trwającą audycję do samego jej początku. Wystarczy ją nagrać - mimo, że włączyłem kanał w połowie trwania audycji to i tak nagrała się od początku :) Za to wielki plus.

Minus za to, że większość nagranych rzeczy ma bardzo krótki termin ważności i trzeba czasem w ciągu 1-2 dni obejrzeć, inaczej przepadnie.

Edytowane przez Tomo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co Ci po tym, że dodaliby te kanały, skoro ich ramówka i obecny typ oferty z pewnością diametralnie różnią się od tego co było w latach 90.? Nostalgia czasami za bardzo potrafi wbić się w głowę, ale bez przesady.

 

To samo zresztą mają ci co jęczą nonstop za VIVĄ. Tak jakby powrót tej nazwy i znaczka miało coś nagle odmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2021 o 11:39, Tomo21 napisał:

Skoda, że przestali dodawać nowe kanały. Na początku rozwój był rzeczywiście bardzo dynamiczny, ale od jakiegoś czasu mamy zastój.

Z ciekawych rzeczy (gdyby ktoś nie zauważył) odkryłem ostatnio, że na kanałach, które nie mają cofania, można w praktyce cofnąć aktualnie trwającą audycję do samego jej początku. Wystarczy ją nagrać - mimo, że włączyłem kanał w połowie trwania audycji to i tak nagrała się od początku :) Za to wielki plus.

Minus za to, że większość nagranych rzeczy ma bardzo krótki termin ważności i trzeba czasem w ciągu 1-2 dni obejrzeć, inaczej przepadnie.

 

 

Osoba która zajmowała się FB, Forum, SK i przyjmowała wasze uwagi nie jest już pracownikiem GONet.TV (prywatne sprawy) oferta fakt stanęła, zostaje tylko atakować meilami, nie wiem czy ktoś kiedykolwiek pojawi się na forum tylko pytać ich. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się tak dennych odpowiedzi, ale każdy ma wybór a wasze kąsanie nic nie da, dalej żale wylewajcie na forum co i tak nić to nie da. Napisać wam też źle, więc nic się już nie dowiecie... Każdy ma prawo zmieniać pracę z różnych przyczyn i tyle a dłubać to osobie możecie. Zostają wam @. itp.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłoby wiarygodne, wręcz możliwe - że ta osoba nie pracuje - niekoniecznie z powodów prywatnych. Ale to, że nie ma "następcy" albo że wszystkie hasła zabrał ze sobą jak do grobu... różne kity głupim ludziom wciskacie, ale gdzieś jest granica tego, że "ciemny lud wszystko kupi".

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2021 o 12:14, lucky napisał:

Tak. Poszczególne pozycje programowe z kanałów, które nie mają aktywnego nagrywania archiwum, mozna nagrać, ale wtedy ważność takiego nagrania wynosi 24h. Natomiast przy kanałach z opcja archiwum, ważność nagrania to 30 dni.

 

To nie jest do końca tak, bo np. nagrania z Polsatu też mają 30 dni ważności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.06.2021 o 19:57, KiriKiri napisał:

 

 

Osoba która zajmowała się FB, Forum, SK i przyjmowała wasze uwagi nie jest już pracownikiem GONet.TV (prywatne sprawy) oferta fakt stanęła, zostaje tylko atakować meilami, nie wiem czy ktoś kiedykolwiek pojawi się na forum tylko pytać ich. 

 

To prawda, skończyłem pracę :) byłem odpowiedzialny za e-maile, FB i to forum.

Postanowiłem się zalogować, bo to co się tu dzieje po prostu mnie bawi.

 

 

1) gonet nie usunie danych, których sam nie przetwarza - w kwestii karty. Twisto, bramka płatnicza, ma te dane i od nich można wymagać usunięca danych karty z ich systemu.

2) "pobranie pieniędzy bez mojej zgody" to najczęstszy e-mail jaki dostawałem od klientów. I zawsze chciało mi się śmiać, bo zgodę wyraża się w trakcie rejestracji. Jeśli klient nie anuluje automatycznych płatności to świadomie i dobrowolnie wyraża zgodę na przedłużenie subskrypcji.

3) dane osobowe są usuwane na żądanie bez żadnego problemu. Prosisz i masz.

4) KiriKiri nie jest i nigdy nie był pracownikiem gonetu. W całej firmie był JEDEN Polak (ja) i jedna osoba, która po polsku mówi (pracuje tam stale, ale nie zajmuje się mailami od klientów)

 

Śmieszne jest też straszenie, że nie będziecie polecali to nagle klientów będzie mniej. Klientów jest więcej niż kiedykolwiek i ich liczba dynamicznie rośnie z każdym tygodniem :)

 

Dużo dobrego dla całego zespołu GONET! Wiem, że będą rosnąć, bo mają potencjał. A ludzie są tacy sami zawsze i wszędzie. Mogliby dodać każdy kanał o który to forum prosi (nawet niemieckie, co po prostu nigdy się nie stanie) a i tak znajdzie się masa komentatorów niezadowolonych z oferty...

 

W dniu 27.06.2021 o 12:56, Vojthas napisał:

To byłoby wiarygodne, wręcz możliwe - że ta osoba nie pracuje - niekoniecznie z powodów prywatnych.

 

na to chcę napisać tylko "XD". Odszedłem z powodów prywatnych (zaoferowano mi lepsze warunki w pracy, w której nie będę musiał mieć kontaktu z klientami, jasne, że po pracy z ludźmi już nigdy więcej nie chcesz mieć z nimi kontaktu ;))

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...