Pawel Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Ze słońcem radio internetowe raczej niewiele ma wspólnego. Nawet gdyby chodziło o stacje satelitarne to zjawisko "zakłóceń" trwa kilkanaście minut a nie non stop. W kwestii radia interenetowego można z ciekawości spróbować połączenia kablowego czy wifi z komórki poprzez hotspota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja72 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Hotspot z komórki też przetestowany przeze mnie, niestety też zrywa. Ewidentnie jest to problem z dekoderem.Niestety do Multiroom można dobrać tylko ten szrot.Zastanawiam się,, czy tę sytuację nie można by podciągnąć pod niewywiązywanie się przez operatora z warunków umowy? Czy w umowie jest zapis o możliwości odbioru radia internetowego? Jeśli tak to operator powinien udostępnić taki dekoder, który bezproblemowo powinien obsługiwać radio internetowe. Nadmienię, że główny dekoder ultrabox 4k, i poprzedni jaki miałem Turbobox działał poprawnie jeśli chodzi o odbiór radia internetowego.Zmierzam do tego, czy można by żądać od nich wymiany na inny dekoder, nie Sagemcom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Do multiroom można tez dobrać tzw. mydelniczkę tylko teraz to już jest musztarda po obiedzie. Nie wymienią na ten model. A robiłeś test z włączonym telewizorem ?Bo zakładam, ze dekoder masz podłączony do jakiegoś wzmacniacza i na czas słuchania radia wyłączasz telewizor. Dekoder masz podłączony ze wzmacniaczem/amplitunerem przez HDMI czy po analogu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja72 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Dekoder podłączony jest przez HDMI bezpośrednio do telewizora. Po drodze nie ma żadnego wzmacniacza ani amplitunera. Dźwięk jest na głośnikach tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Niestety temat raczej nie do przeskoczenia. Na jakąś aktualizację nie ma co liczyć. Do kiedy masz umowę ?Może trzeba zrezygnować i dobrać inny dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja72 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Umowa chyba do listopada. Wymiana na inny dekoder? Ale jaki? Przecież do Multiroomu dają tylko to [beep]o, a o mydelniczce mogę zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Wymieniaj i składaj za każdym razem reklamacje. Może po kilkunastu pismach dadzą Ci mydelnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 powiedz ze masz instalacje typu unicable wifibox nie wspiera takiej, dadza mydelice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 (edytowane) 5 godzin temu, Ja72 napisał: Pisałem o tym jakiś czas temu. Mam ten sam problem. Zgłosiłem do działu technicznego. Odpowiedź po tygodniu, że problem jest po stronie dostawcy internetu, że dekoder działa ich zdaniem prawidłowo. Technicy z Vectry, że internet ma prawidłowe parametry, że to jest bug dekodera. Dekoder wymieniony dwukrotnie. Nadmienię, że na dekoderze głównym radio internetowe działa bezbłędnie. Ręce opadają. Muszę przyznać, że mając wcześniej internet od innego dostawcy (obecnie Vectra) to problemów z radiem nie było... Przynajmniej nie wiem jak to wyglądało w ostatnich 4 miesiącach. Rzadko odpalam Radio+ na dekoderze... tym bardziej na wifi boxie. W Ultrabox Technicolor wszystko ok. Jest ktoś jeszcze z internetem Vectry? Edytowane 15 Marca 2021 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 W dniu 14.03.2021 o 21:39, lukx95 napisał: @robertokot25 Idź do salonu CANAL+ z dekoderem i z zasilaczem i powiedz, ze nagle przestało Ci działać. Niech pracownik salonu sprawdzi, czy padł dekoder, czy zasilacz, czy może i dekoder i zasilacz. Wymiana serwisowa jest bezpłatna. Daj znać co załatwiłeś w salonie. zasialacz padł... niby nie podlega gwarancji ale dostałem drugi po znajomości.. faktycznie nie podlega gw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) Nastepny zasilacz padł (ten wymieniony) od wifiboxa na tym samym kanale TVP1 - zakłucenia odbioru jakby słaby sygnał/klatkowanie i wywaliło korek, nie wiem co jest grane, konwerter jest Opticum unicable.. pod wejscie unicable jest podłączone ultrabox ale to wyjście też chyba coś szwankuje, a wifibox jest podłączony pod wyjście legacy, czy konwerter może powodowac jakieś zwarcie żeby padł zasilacz od dekodera? w punkcie powiedzili że zasilacze. piloty nie podlegają gwarancji. Edytowane 20 Marca 2021 przez robertokot25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Może coś masz z instalacjami. Nie zamyka się neutralny na masie anteny. Grzeją się końcówki kabli antenowych? Jak wymienisz zasilacz to spróbuj podłączyć antenę do dekodera przez filtr przeciwprzepięciowy. Tam bodajże jest warystor i powinien zapobiec takim akcjom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Jeszcze taka sytuacja : dziś jak ten wifibox jest odcięty od zasilania (spalony zasilacz) to na ultrabox żadnych problemów z komunikatami : program nie jest nadawany, brak sygnału.. czyżby jednak konwerter robił jakieś zwarcia - pobierał za duzy prąd - na to chyba wygląda... tutaj opisywałem odnosnie ultrabox : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 14.03.2021 o 20:42, kauj1 napisał: Witam. Na tym dekoderze, a mam ich 3 (multiroom wszystkie) zawsze w niedzielę na tp. 11.449 jakość i poziom spada prawie do 0% na około 10-20 minut w tym samym czasie na wszystkich dekoderach wi fi box. Dekoder główny to 4K i w tym czasie jak na wi fi boxach sygnał spada do 0% tylko na tp. 11.449 (tvp 1) to na tym 4K jest 100%, zresztą zawsze tak jest. Zauważył ktoś takie przypadek u siebie ??? I tylko to się dzieje przeważnie wieczorami (godz. 20-20.25) i z reguły w niedzielę. Tak było 7 marca tvp 1 i dziś 14 marca około 20.10 zaczęło zacinać i obraz nawet znikł, wróciło o 20.25. Jak w tygodniu czasem sprawdzam sygnał na tvp 1 (wi fi box ) to mam zawsze Poziom_98% Jakość_92% Witam. Znalazłem przyczynę takiego zachowania j.w..(godziny okazały się przypadkowe). Dodam, że dekoder główny (4k ma podpięty diseqc Astra, hot bird) i na nim zawsze wszystko działa elegancko. Okazało się, że domownik przełączając na głównym z diseqc na kanały z astry (np. rtl, pro 7 tele 5 germany) to w tym właśnie czasie spada jakość prawie do 0% na wi fi boxach. Trafiłem na to przypadkowo i zrobiłem test. Ustawiam któryś z kanałów z tp 11.449 (discovery, nsport, tvp 1, itd. wszystkie z tego tp.) i w tym samym czasie przełączam na pro 7 z astry na deku głównym, na kanałach z tp. 11.449 na wi fi boxach brak sygnału. Przełączę np. na tvn na deku głównym to na boxach jakość 92%. Taka sytuacja tylko na tp. 11.449. Jak z astry idzie pro 7 i włączam na boxach inny kanał niż wyżej opisane to wszystko działa ok. Dodam, że zmieniłem ok. 3 miesiące temu konwertery (quad i single) oba Inverto Premium. Kable dobrze zrobione. Albo główny robi jakieś zwarcie albo diseq. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez kauj1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zauważyłem, że po wyłączeniu dekodera w stan czuwania, przez kilka godzin nadal pobiera on ok. 11 W, głowica jest aktywna, połączenie wi-fi też. Pali się wtedy czerwona dioda na wyświetlaczu. Dopiero po jakimś czasie dioda gaśnie i następuje prawdziwe przejście w stan czuwania. Trwa to od kilkunastu minut do kilkunastu godzin. Wg C+ dekoder po wyłączeniu pobiera dodatkowe dane (przewodnik po kanałach). Nie da się tego wyłączyć i może to trwać do 24h. Kilkanaście minut to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale kilkanaście godzin już nie. Nie na tym polega tryb czuwania. Czy Wasze dekodery też tak długo pobierają dane? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Wifibox nic nie pobiera, bo nie ma dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Czyli takie zachowanie dekodera jest nieprawidłowe? Przechodzi Wam od razu w prawdziwy tryb czuwania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt12345 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Mam pytanie odnośnie obsługi dysku. Czy dalej występują problemy, np. że sam zapełnia się na 100%? Zastanawiam się nad zmianą leciwej mydelniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Daj sobie spokój z wymianą. Tym bardziej, jeśli posiadasz mydelniczkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domcio181 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 @ircios, @emes. Niestety ale to prawda. Urządzenie Wifibox+, ale także premiumbox+ nie jest zgodne z dyrektywą 2005/32/WE. Pobiera w stanie czuwania duże ilości energii, właśnie około 10W, ale w zasadzie 24h na dobę, bo nawet jeśli przechodzi za 16-20h stan czuwania od ostatniego uruchomienia to co z tego skoro w ciągu dnia się go używa, więc w zasadzie nigdy nie przechodzi. Ustawienia szybkie start aktywny/nieaktywny nic nie zmieniają - urządzenie zachowuje się tak samo. Cały czas jest gorące po nocy mimo pozornego wyłączenia - pytam po co? Mam je 4 rok, proponują wymianę na premiumbox+ gdzie ten sam problem występuje, mało tego śmiali się ostatnio w punkcie że mam w MR starego dsi83. Mam! ale on nie pożera w stanie czuwania energii. Chcą mi go wymienić na wifiboxa. Nie pali mi się. Mam dostać na kolejne lata urządzenia które jedno pobiera moc równowartości dwóch żarówek - 24h na dobę. Śmiech na sali. Podobno dawno temu zmieniło się to po aktualizacji dekoderów. Możne gdzieś z tym podziałać, napisać? Żeby może poszła jakaś aktualizacja? Żeby nie być gołosłownym dodaję filmiki: jeden oraz drugi. Jak dla mnie te dekodery są skreślone w pokojach gdzie telewizor uruchamiany jest raz dziennie głównie wieczorem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 To nie możesz wyłączyć prądu? Problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 @domcio181 posiadasz MR ?Jeśli tak to w tym przypadku dekodery nie przechodzą w głęboki stan uśpienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 14 godzin temu, domcio181 napisał: Możne gdzieś z tym podziałać, napisać? Żeby może poszła jakaś aktualizacja? Canal+ jest oporny, ale piszę do nich reklamację, że dekoder nie przechodzi w prawdziwy stan czuwania. Dołączę linki do tych filmików - dzięki. Jak więcej osób to zgłosi, to może przyjrzą się tematowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
techochon Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Witam. Zmienilem telewizor z 40-calowego full HD na 58-calowy 4K Philips PUS8535. Niestety jakosc obrazu na wifibox wydaje mi sie teraz bardzo slaba. Glownie to widac na meczach pilki noznej, a zwlaszcza elevenach, gdzie to tuz calkowity dramat. Dodam, ze materialy z netfix czy youtube, ktore rowniez sa w HD wygladaja bardzo dobrze. Czy w zwiazku z tym, ze dekoder ten dziala maksymalnie w rozdzielczosci 1080i, to czy wymiana na inny dekoder, np, wifi premiumbox, ktory dziala podobno w 1080p, poprawi jakosc? Wiem juz niestety, ze wymiana na dekodery 4k jest wstrzymana w c+ (wydawane sa tylko dla nowych klientow). Podobnie sytuacja wyglada z modulami CI. A moze ktos posiada taka kombinacje sprzetu wifibox + philips 8535 i moze podzielic sie swoimi spostrzezeniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Zmiana na 1080p niczego nie zmieni. Przy tej rozdzielczości, co są nadawane kanały i dość słabym bitrate, im większy TV, tym gorszy obraz. Możesz to zredukować, aby zbytnio pikselozy nie było widać, obniżając kontrast i z dalszej odległości oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.