GolfBravo Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A ja od kilku dni nie moge zaplacic rachunku - kwota do zaplaty sie pokazuje, ale kiedy klikne Zaplac dostaje to: Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Wygląda na to że Twój bank odrzuca transakcję. ''There was no connection with the Card issuer'' Sam mieszkam w Irl i miałem tak kilka razy przeważnie w nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trance Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Czy możecie zalogować się do ICA? Ja od wczoraj nie mogę do starego i nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Tak,bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex1404 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 witam czy komuś udało się rozwiązać ten problem ponieważ próbuje kilka dni i nie mogę zapłacić rachunku , po kliknięciu zapłać rachunek jeszcze za nim wpisze dane karty wyskakuje brak autoryzacji dodam , że mieszkam w Anglii . Z góry dziękuje za pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Zadziałał antyfraudowy system bankowy, tylko kontakt z bankiem może pozwolić na zdjecie restrykcji płatności z zagranicy. Niestety banki przeginają z ochroną płatności. Edytowane 1 Października 2015 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex1404 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dziękuje za odpowiedz ale ja żadnych danych bankowych nie podałam po kliknięciu na stronie nc+ w zaplać od razu przekierowuje mnie do strony płatności i wyskakuje komunikat brak autoryzacji czy to blokuje ta firma która obsługuje płatności dla nc+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Dzisiaj chciałem zapłacić przelewem przez ica "zapłać" i wyskakuje jakaś inna strona z bankami jak miesiąc temu i są problemy, nie przekierowuje do mojego banku, też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinl88 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ja wczoraj normalnie zapłaciłem przez ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Przeskanowałem antywirem niby nic nie znalazł ale spróbowałem jeszcze raz zapłacić i tym razem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W ICA w zakładce "Poszerz swoją ofertę" pojawił się :"DISNEY MOVIES ON DEMAND" na 6 miesięcy ( pierwszy miesiąc 0zł , kolejne 15zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ktoś wspominał o tej usłudze w innym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Coś robią z ICA, wyskakuje że aplikacja chwilowo niedostępna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czy mi się wydaje, czy jestem taki ślepy, że nie widzę w ICA możliwości wysłania wiadomości za pomocą formularza (coś w stylu "napisz do nas"). W zakładce kontakt mam tylko telefony i adres do korenspondencji. Pamiętam, że kiedyś można było załatwić w ten sposób włączenie/wyłączenie pakietów, reklamacje itp. Teraz tego nie widzę. Czyżby kolejne oszczędności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Proszę ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darco1979 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Czy u Was również występuje problem i nie możecie skorzystać z ICA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Zalogowałem się bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 U mnie działa także normalnie , stare i nowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Od momentu przedłużenia umowy z nc+ nie mogę zalogować się do ICY. Za każdym razem wyskakuje komunikat "Wystąpił wewnętrzny błąd serwera". Ktoś jeszcze ma taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Nie miałem, załóż konto od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) "Operacja zakończona niepowodzeniem" Edit: To był chyba jednak problem z przeglądarką. Opera miała z tym problem, na Chromie poszło bez problemu. Dzięki za pomoc! Edytowane 6 Grudnia 2015 przez mariusz5891 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 "Operacja zakończona niepowodzeniem" Edit: To był chyba jednak problem z przeglądarką. Opera miała z tym problem, na Chromie poszło bez problemu. Dzięki za pomoc! Konto użytkownika | ICA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Stare ICA to już historia. Można się logować tylko na mojencplus.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Czyli jedno z wygodniejzych kont ICA pożegnać przyszła pora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 To było do przewidzenia. ... Po Cyfrze pozostały już tylko loga na dekoderach i karty Cameleon. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.