nowy Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 ja nową kartę mam już tydzień a na iCOK widnieje stara a nowa nie da się zarejestrować a w Cp tez nie wiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 zmien na icok numer aktywnej karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 nie da sie zmienic bo widnieje tylko stara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 zobacz na icok i kliknij na dane dekodera i u mnie sa tam dwa numery kart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 W danych dekodera jest tylko jedna aktywna karta ta stara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andriu Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Czy wie ktoś dlaczego rejestracja do ICOK jest zablokowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Mam taki problem. Zapomniałem hasła do logowania się w Icok. Co moge zrobić żeby odzyskać hasło oprócz dzwonienia do BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Możesz im wysłać także maila, tylko nie możesz zapomnieć o podaniu numeru karty abonenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam. Czy ktos z userow moze mi odpowiedziec na pytanie:Co to jest kod autoryzacji,potrzebny do zamowienia drukow abonamentowych.Czy monitowanie przez maile do ICOK w celu wlaczenia HBO i wyslania porozumienia ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Kod autoryzacji to dodatkowe zabezpieczenie... Podstawowo jest to 1234 ale mozna mienić po telefonie do BOKu Na razie wymagana jest tylko do zamawiania druczków ale w [przyszłości np: do zamawiania VOD czy dokonywania zmian w pakietach On-Line czy innych operacji wymagających dodatkowego zabezpieczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbyd Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Jeżeli kod autoryzacji to 1234, to jaki ma sens ten kod, skoro wszyscy podawaliby 1234? Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i otrzymałem odpowiedź, że każdy sam sobie wymyśla ten kod. Inną kwestią jest to, że po zamianie kart powinienem do icok wchodzić na numer nowej karty, ale muszę podawać numer starej karty. Wielokrotnie na koncie w icok zmieniałem numer aktywnej nowej karty, by po następnym zalogowaniu zobaczyć stary numer aktywnej karty. To wszystko jest dziwne. W dodatku w dalszym ciągu nie mam pewności co do kodu autoryzacji (co to jest i jak się wpisuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Może jeszcze raz trzeba się zarejestrować podając nowy numer karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 ja nowej kary nie moge zarejestrować "niepoprawne dane " a koncie starej karty widnieje tylko stara a nie tak jak u innych stara i nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro2004 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i otrzymałem odpowiedź, że każdy sam sobie wymyśla ten kod. Inną kwestią jest to, że po zamianie kart powinienem do icok wchodzić na numer nowej karty, ale muszę podawać numer starej karty. Wielokrotnie na koncie w icok zmieniałem numer aktywnej nowej karty, by po następnym zalogowaniu zobaczyć stary numer aktywnej karty. To wszystko jest dziwne. W dodatku w dalszym ciągu nie mam pewności co do kodu autoryzacji (co to jest i jak się wpisuje). Miałem podobny problem tyle, że zakupiłem nowy dekoder z nową kartą. Musiałem logować się na starą kartę, przechodzić po zalogowaniu na nową i tutaj pojawiały się problemy, gdyż na nowej karcie nie mogłem dokonać jakichkolwiek zmian (adres, kod autoryzacji itp). Wyjściem okazał się mail do icoku z opisem sytuacji. Po niedługim czasie dostałem odpowiedź, że konto zostało zmienione i musiałem zalogować się na numer nowej karty podając niektóre dane tak jak przy rejestracji. W tym momencie również podawałem nowe hasło i kod autoryzacji. Od tej chwili loguję się już na nową kartę (chociaż stara nadal jest w systemie ale jako druga). Bez ruchu ze strony iCOK-u nic samemu się nie zrobi. Nie da się bez tego założyć drugiego konta, gdyż system odrzuci taką próbę (nie zarejestruje nowego konta na tym samym PESEL-u). Z całości wynika, że program iCOK-u jest bardzo niedopracowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Chciałem się spytać czy przez iCOK można zamówić HBO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 NIE, tylko przez info linie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Chciałem się spytać czy przez iCOK można zamówić HBO?? W tym miesiącu będzie można też załatwić tą kwestię w APSach, pakiet będzie zwiększany na wyższy (za opłatą) i będzie drukowana nowa umowa, nie trzeba będzie czekać jak dotychczas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja jestem zadowolony z tego Internetowego Centrum Obsługi szybko odpisują, odpowiedzi jak na razie konkretne i rzeczowe a zamówione porozumienie dotarło do mnie 5 (!!) dni od momentu zamóiwienia Oby tak dalej CP, zebym nie musiał o was zdania zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Tak sie spytam słyszę o tych APSach ale co to właściwie jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ja jestem zadowolony z tego Internetowego Centrum Obsługi szybko odpisują, odpowiedzi jak na razie konkretne i rzeczowe a zamówione porozumienie dotarło do mnie 5 (!!) dni od momentu zamóiwienia Oby tak dalej CP, zebym nie musiał o was zdania zmieniać Ciekawe bo ja czekam na porozumienie już ponad 2 miesiące i nic nie dostaje ciągle mi piszą że zostało wysłane. (PONOĆ)Już cztery razy wysyłali i nic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Tak sie spytam słyszę o tych APSach ale co to właściwie jest?? Autoryzowany Punkt Sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Aha spoko, nie wiedziałem... Teraz już wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja jestem zadowolony z tego Internetowego Centrum Obsługi szybko odpisują, odpowiedzi jak na razie konkretne i rzeczowe a zamówione porozumienie dotarło do mnie 5 (!!) dni od momentu zamóiwienia Oby tak dalej CP, zebym nie musiał o was zdania zmieniać Ciekawe bo ja czekam na porozumienie już ponad 2 miesiące i nic nie dostaje ciągle mi piszą że zostało wysłane. (PONOĆ)Już cztery razy wysyłali i nic..... nie wiem, może masz pecha ja oceniam tylko po tym co mnie spotkało i na tej podstawie nie mogę mieć póki co żadnych zastrzeżeń porozumienie dzisiaj odesłałem, i od 1 maja wracają brakujące mi kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box42 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam! Dzisiaj nie mogę zalogowa sie w iCOK, czy może ktos sprawdzic czy to tylko u mnie. Może jest to jakis problem w iCOK. Problem juz sie rozwiazał nie wiem jak ale iCOK juz działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 w zakładce płatności pojawiła się opcja płatność elektroniczna ale nie wiem jak opłacić przez nią kolejny rachunek. Czy u was też jest ta opcja bo nie na wszystkich kontach w icok jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.