Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też właśnie mam wolne środki. Zapłaciłem za 2 lata z góry za pakiet mini. A korzystałem z pakietu mini przez 8 miesięcy. Chyba jeszcze raz zadzwonię i może się dogadam :):) Panie Hubercie a czy po zmianie pakietu na wyższy na stronie "ibok" zmienił się pakiet po godzinie na Real Mix film z Real Mix ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że pół roku musiałem czekać na porozumienie w sprawie Cinemaxów. Dostałem je i tego samego dnia wysłałem. Na drugi dzień patrzę na stronę iCOK - "Upgrade do pakietu Relax Mix Film" czyli porozumienie on-line. Jakby nie mogli tego zrobić wcześniej :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ok ja Cię rozumiem, ale ja w ogóle nie byłem zarejestrowany w iCOK'u. I teraz chciałbym sie tam zarejestrować, ale ja nigdzie nie mogę znaleźć numeru karty i chciałbym wiedzieć, na jakim dokumencie się on znajduje :)

 

P.S Przepraszam, że nie zauważyłem że @winorlose napisał mi odpowiedź ale wcześniej otworzyłem okienko pisania postu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Z Icok korzystałem od pewnego czasu - do momentu kiedy zmienili coś w grafice www (od stycznia 2008). Próbuję się zalogować ... a tu nagle podpowiada komunikat żeby podać nr karty 12 cyfrowy. Patrzę na moją kartę - jest 11 cyfr. Przezornie dodaję 0 przed dotychczasowym nr ... piszczy ze złe hasło. Ok próbuję wyjaśnić na infolinii (którą notabene icok miał odciążyć ;)) ... jestem n-ty w kolejce ... ok czekam ale się dłuży... Nie wiem co cyfrowypolsat chce osiągnąć ale mnie już nie obwiązuje lojaka - dam jeszcze jedną szansę dzwoniąc na infolinię ... Jak dowiem co się kryję za tym podstępem dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz dziwna kartę bo one mają 12 liczb które stanowią chyba część nr rachunku klienta jak się nie mylę...

 

A z tym że nie możesz się dodzwonić to nie jest tak ciężko, po prostu wiele osób ma sprawe i linie są zajęte jest to normalne, było, jest i będzie i nie tylko w CP

 

CP to nie Canal+ która robi wszytko aby utrzymać klienta przez promocje i zniżki przez podpisanie kolejnej umowy... Bo C+ wie jak teraz ciężko o klienta na tle konkurencji a CP wie że i tak będzie przybywać klientów bo są tani więc olewają i za pewne sie nie będą przejmować że zagrozisz im wypowiedzeniem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

2 zdania o kompetencji (niektórych) pracownikow COK.

Zadałem via formularz w ICOK pytanie o to dlaczego nie przesłano mi informacji o podwyżce abonamentu (11 marca kończy mi się umowa na 17 m-cy) i kiedy otrzymam porozumienie na HBO . A oto odpowiedź:

 

"Uprzjemie informuję, że informacja dotycząca zmiany wysokosci abonamentu zostanie do Pana w najbliższym czasie przeslana.

Dodatkowo informuję, że oferta dotycząca kanałów HBO w trakcie przygotowywania. Wyjaśniam, że jeżeli taka oferta się pojawi zostanie ona do Pana wysłana."

 

Powalające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...