boogiman86 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czy w nowym icoku można sprawdzić czy zaksięgowali wypowiedzenie ? Mam jeszcze okres promocyjny czyli mam do zapłaty 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 W szczegółach umowy będzie ile zostało miesięcy do końca umowy. Jeżeli wypowiedzenie jest w systemie to będzie 0 lub 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wszedłem na icok i z ciekawosci kliknalem zakladke Usługi---> VOD, PPV i serwisy online. W panelu stan Twojej portmonetki w materiałach VOD : kwota dostępna 33 zł, kwota wykorzystana 0 zł. Co to oznacza, że mam do wykorzystania za friko 33 zl na materiały VOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie. Taki masz kredyt na VOD. Jeśli z niego skorzystasz, to musisz go spłacić (przy następnym końcu okresu rozliczeniowego) i się odnowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czy w nowym icoku można sprawdzić czy zaksięgowali wypowiedzenie ? Mam jeszcze okres promocyjny czyli mam do zapłaty 0 zł. W szczegółach umowy będzie ile zostało miesięcy do końca umowy. Jeżeli wypowiedzenie jest w systemie to będzie 0 lub 1 miesiąc. Niestety muszę stwierdzić że to tak nie działa. Wypowiedzenie uwzględnione i zarejestrowane w systemie a w icku ciągle 9 mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazak Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 witam mam pytanie czy po rozwiazaniu umowy mozna zalogowac sie do icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Do ICOK można się logować do momentu posiadania aktywnego abonamentu. W momencie wyłączenia sygnału konto użytkownika usuwane jest z ICOK.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 W przypadku jak masz własnościowy dekoder i zostaje u ciebie po umowie to nadal możesz korzystać z konta w ICOK. Chyba, że dekoder użyczony przez CP i po zakończeniu go zwracasz, kończysz przygodę w Cyfrowym Polsacie oraz nie masz innych kontraktów na swoim stanie to konto w ICOK usuwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 I nawet takiego konta nie da się zlikwidować. Wiem bo próbowałem je samodzielnie usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 @mentoris - W ICOK w zakładce USTAWIENIA w ramce ZARZĄDZANIE KONTEM jest ładny duży przycisk USUŃ KONTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Tak, wiem. Tylko zrobiłem to, wykorzystałem ten przycisk i konto z dekoderem wykupionym na własność zostało. I do dzisiaj mam konto w ICOK z dwoma kartami. Jedną aktualną i aktywną, a drugą martwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 @mentoris zawsze możesz oddać w APS do utylizacji kartę z dekoderem, wtedy zostanie tobie zdjęta ze stanu w ICOK. A ta druga to na własność czy udostępnienie? Jak na udostępnienie to z chwilą oddania sprzętu, powinni go zdjąć tobie ze stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Ja nie zamierzam konta z aktywną kartą ruszać. Dobrze mi z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 @mentoris - Dopóki masz dekoder własnościowy (z umową czy też bez) lub udostępniony (z umową) w ICOK te sprzęty będą widoczne i Twoje dane będą przypisane do tego sprzętu. Dopiero jeśli oddasz wszelki sprzęt CP Tobie przypisany konto ICOK zniknie definitywnie lub jeśli wyślesz pismo z rezygnacją z ICOK. W ICOK masz regulamin tej usługi, który to opisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Przecież ja to wiem, a napisałem tylko, że jak się ma dekoder własnościowy, to konto nie da się zlikwidować, co jest przeciez prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Ale jak klikniesz "Usuń Konto" to je usuwa, nie możesz się zalogować do momentu ponownej rejestracji. Jak się ponownie zarejestrujesz automatycznie przypisuje Ci do konta wszystkie sprzęty CP. Więc chyba nie rozumiem, o co chodzi z tym brakiem możliwości usunięcia konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Klikam Klikam "Usuń konto", ICOK udaje że je usuwa, a potem mogę się na nie znowu zalogować, jakby nic sie nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 U mnie usuwa. Sprawdziłem "organoleptycznie". Sprawdź cookie, wyczyść cache, zamknij przeglądarkę i włącz ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zalogowałem się dzisiaj do ICOK. Zauważyłem że już nie mam nadpłaty na aktywnym numerze karty. Wcześniej wysłałem do nich pismo o zwrot nadpłaty. Czy to znaczy że cp wysłał już pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Prawdopodobnie tak, ale nie zaszkodzi zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pieniądze jednak nie wysłane. Mają jeszcze czas. Pismo zaksięgowane 15. Niestety nie dopytałem się czemu znikły z mojego konta. . . Zadzwonię jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Informacje w ICOK to jedna wielka kpina. W dniu dzisiejszym kończy mi się z dniem ostatnim bieżącego okresu rozliczeniowego umowa w CP. Wypowiedzenie z powodu wycofania kanałów zarejestrowane 4 kwietnia. Jakiś tydzień temu na moją sugestię w końcu w ICOK zostały wyzerowane płatności w odpowiedniej zakładce oraz zmieniony czas trwania umowy z 8 do 1 miesiąca. Teraz wchodzę na ICOK, a tam widnieje umowa na czas nieokreślony, oraz ponownie w opcji do zapłaty kwota ponad 59 zł i to za okres 26.05-26.06. Co jest grane? Mają tam jeden wielki b...czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ICOK nie zawsze działa poprawnie. Mam dwa numery na koncie i np. kwota nadpłaty którą miałem nie raz przypisana była do nieaktywnej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dzisiaj już na tą chwilę zlikwidowali mi dostęp do ICOK. Powinno to pośrednio potwierdzać zakończenie umowy z CP w dniu dzisiejszym. Mam nadzieję, że jutro kanały się nie będą świecić i będę mógł już zwrócić dekoder do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.