JohnyD Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Niestety, ma być prowizja od transakcji 0,99pln -> https://satkurier.pl/news/76974/cyfrowy- ... ashpl.html Nie ma co marudzić. Przelew/wpłata na poczcie również kosztuje. Zwłaszcza na poczcie wychodzi drożej i dłużej. Tak, wiem, niektóre banki mają darmowe przelewy. Najbardziej opłacalnie jest zrobić przelew za 0zł z własnego konta I potem wydać 5+zł i kilka(naście) minut życia na wątpliwą przyjemność rozmowy z konsultantem TCOK ponieważ pieniądze trafiły do wolnych środków zamiast na opłacenie wybranych pakietów. Oczywiście trafiły tam pomimo starannego opisu na przelewie których pakietów dotyczy wpłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 I potem wydać 5+zł i kilka(naście) minut życia na wątpliwą przyjemność rozmowy z konsultantem TCOK ponieważ pieniądze trafiły do wolnych środków zamiast na opłacenie wybranych pakietów. Oczywiście trafiły tam pomimo starannego opisu na przelewie których pakietów dotyczy wpłata. Płacę tak już dość długo i pieniądze zawsze były dobrze księgowane. Być może sporadycznie coś potrafi zaszwankować w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Nie ma czegoś takiego jak trafienie na wolne środki i nierozdksięgowanie na pakiety, no chyba, ze mówisz o deklaracjach to takie sytuacje się zdarzają ale jeśli ktoś ma abonament to jeśli tylko jest PEŁNA kwota to takich sytuacji nie ma i nawet nie musisz w opisie przelewu wpisywac za co płacisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Zadzwoniłem miesiąc temu na infolinię i poprosiłem konsultanta o przeniesienie wolnych środków z starej umowy(obecnie FTA). Nie bylo tego dużo,tylko 1zł ale pomyślałem że po co ma się tam kisić. Po wejściu na icok aby sprawdzić czy złotówka przeszła na drugi dekoder, okazało się że na nowej umowie mam 11 złotych wolnych środków. Pomyślałem sobie, że to błąd w ICOK i zadzwoniłem na infolinię sprawdzić dokładnie ilość wolnych środków. Mila pani powiedziała że jest kwota 11 zł. Pewnie poprzedniemu konsultantowi dwa razy przycisnęła się jedynka. Byłem miło zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Nie ma czegoś takiego jak trafienie na wolne środki i nierozdksięgowanie na pakiety, no chyba, ze mówisz o deklaracjach to takie sytuacje się zdarzają ale jeśli ktoś ma abonament to jeśli tylko jest PEŁNA kwota to takich sytuacji nie ma i nawet nie musisz w opisie przelewu wpisywac za co płacisz Tak, mówię o deklaracjach zwanych też prepaid-ami i owszem, zjawisko nietrafiania pieniędzy w odpowiednie miejsce w ich przypadku jak najbardziej występuje. I takie sytuacje się nie zdarzają, one są raczej nagminne. A do tego ta niekompetencja konsultantów! Np. gdy płaciłem za lipiec, to pieniądze oczywiście trafiły do wolnych środków, dzień przed końcem/początkiem okresu rozliczeniowego dzwonię do TCOK w tej sprawie, a pani konsultantka mówi, że pieniądze automatycznie zostaną przeksięgowane. Podobno nawet kogoś "starszego" się w tej sprawie radziła (a przynajmniej włączyła "hold"). Ze względu na wcześniejsze doświadczenia zdziwiło mnie to, ale w przypływie głupoty pomyślałem, że może w CP coś się zmieniło na lepsze i jej uwierzyłem. Na drugi dzień z samego rana sprawdziłem tuner oraz ICOK i okazało się, że pieniądze oczywiście nie zostały zaksięgowane tam gdzie trzeba i musiałem dzwonić po raz drugi w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 No niestety. Deklaracje tak juz maja. Najlepiej dzwonic z rana dnia kiedy rozpoczyna sie okres, zeby od razu nadali i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Nie, najlepiej to jest przejść do konkurencji i po kłopocie. Ja całkiem poważnie zaczynam dojrzewać do takiej decyzji i to nie ze względu na liczbę oraz jakość kanałów, a właśnie ze względu na jakość obsługi w TCOK/ICOK oraz zbyt częstą konieczność korzystania z nich. BTW. Czy ktoś z prepaidowców korzystał już z tych nowych płatności elektronicznych i mógłby podzielić się wrażeniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 @JohnyD i co ze względu na to chcesz zrezygnować z CP? Poza tym masz prepaida? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 @JohnyD i co ze względu na to chcesz zrezygnować z CP? Tak, chodzi mi taka myśl po głowie. Bo to jednak nie jest normalne jeśli pomimo wpłaconych kilka dni przed terminem pieniędzy trzeba jeszcze dzwonić aby jakiś pracownik CP łaskawie przeksięgował pieniądze we właściwe miejsce. Jeśli się zbierze wszystkie te niedociągnięcia do kupy, to ten TCOK, ICOK i w związku z tym prawdopodobnie cały CP wygląda dla mnie na jedną wielką prowizorkę. A ja po prostu chcę zapłacić tyle ile w swoim cenniku żąda CP i oglądać TV bez konieczności systematycznego kontaktu z jakimś niekompetentnym ziutkiem z infolinii. I jakoś nie mam podobnych problemów z prepaidowym telefonem komórkowym czy abonamentowym internetem. Swoją drogą to mam farta, że nie mam komórki ani internetu od CP. Poza tym masz prepaida? ??? A to jasno nie wynika z moich wypowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 @JohnyD i co ze względu na to chcesz zrezygnować z CP? Tak, chodzi mi taka myśl po głowie. Bo to jednak nie jest normalne jeśli pomimo wpłaconych kilka dni przed terminem pieniędzy trzeba jeszcze dzwonić aby jakiś pracownik CP łaskawie przeksięgował pieniądze we właściwe miejsce. Nie wiem skąd się biorą te problemy ja czegoś takiego nigdy nie miałem, a staram się wpłacać kasę przynajmniej na tydzień przed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Mam obecnie też i Cyfrę i tam jak uruchomiłam przez internet jakiś pakiet, to za pięć minut już go mogłam oglądać. A w Polsacie trzeba czekać do następnego okresu rozliczeniowego. I to właśnie mi się podoba w Cyfrze. Szybkość działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 W Polsacie również nie trzeba czekać do następnego okresu rozliczeniowego ale trzeba mieć farta i trafić na kompetentnego konsultanta który będzie potrafił uruchomić pakiet natychmiast. A to może być trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 No właśnie. W Cyfrze idzie to z automatu. Nie zależy od konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Czy działa komuś iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Działa u mnie prawidłowo ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 iCOK nie działało ale już jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyD Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Czy komuś korzystającemu z prepaid-a udało się zapłacić za wybrane pakiety za pomocą nowych płatności elektronicznych? Bo mi wygląda na to, że jakiś "genialny" analityk zapomniał, że są też ludzie korzystający z prepaida i płacić w ten sposób mogą tylko abonamentowcy. Jako prepaidowiec całkiem słusznie mam "kwotę następnej płatności" wynoszącą zero, ale przy okazji oprogramowanie płatności chyba od tego "głupieje". :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo233 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 brak możliwości płacenia kartą wiza z zagranicy tak jak to było wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszchm Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Czy jest może możliwość poprzez iCOK wykupienie sobie jakiegoś pakietu np. Extra HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Co to za platnosc elektroniczna ktora nie obsluguje najpopularniejszego banku w Polsce? parodia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Po wejściu na zakładkę stan rachunku, dostaje komunikat o błędzie z połączeniem z systemem bilingowym. Macie Podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Tak, u mnie jest to samo - niestety. I jeszcze jak chciałem zapłacić pakiet w prepaid i wysłałem im wiadomość żeby mi dany pakiet przydzielili do płatności to dostałem odpowiedź że w systemie prepaid płatności elektroniczne nie są dostępne, jakaś paranoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Kiedyś po zalogowaniu się do ICOK była informacja na temat Historii Kontraktu teraz tego nie widzę, czyżby usunęli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 A ja nie widzę jaki mam pakiet TV i do kiedy opłacony (też kiedyś widziałem)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez1983 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 może mi ktoś wytłumaczyć o co w tym chodzi i skąd się ta kasa wzięła skoro ja nic nie zamawiałem, nic nie wpłacałem itd. czy ja to musze zapłacic?skąd to się w ogóle wzięło jak nawet w umowie niczego nie mam o dodawaniu jaiś pieniędzy na koncie w ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.