Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, ma być prowizja od transakcji 0,99pln -> https://satkurier.pl/news/76974/cyfrowy- ... ashpl.html

Nie ma co marudzić. Przelew/wpłata na poczcie również kosztuje. Zwłaszcza na poczcie wychodzi drożej i dłużej. Tak, wiem, niektóre banki mają darmowe przelewy.

 

Najbardziej opłacalnie jest zrobić przelew za 0zł z własnego konta :)

I potem wydać 5+zł i kilka(naście) minut życia na wątpliwą przyjemność rozmowy z konsultantem TCOK ponieważ pieniądze trafiły do wolnych środków zamiast na opłacenie wybranych pakietów. :D Oczywiście trafiły tam pomimo starannego opisu na przelewie których pakietów dotyczy wpłata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I potem wydać 5+zł i kilka(naście) minut życia na wątpliwą przyjemność rozmowy z konsultantem TCOK ponieważ pieniądze trafiły do wolnych środków zamiast na opłacenie wybranych pakietów. :D Oczywiście trafiły tam pomimo starannego opisu na przelewie których pakietów dotyczy wpłata.

 

Płacę tak już dość długo i pieniądze zawsze były dobrze księgowane. Być może sporadycznie coś potrafi zaszwankować w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak trafienie na wolne środki i nierozdksięgowanie na pakiety, no chyba, ze mówisz o deklaracjach to takie sytuacje się zdarzają ale jeśli ktoś ma abonament to jeśli tylko jest PEŁNA kwota to takich sytuacji nie ma i nawet nie musisz w opisie przelewu wpisywac za co płacisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem miesiąc temu na infolinię i poprosiłem konsultanta o przeniesienie wolnych środków z starej umowy(obecnie FTA). Nie bylo tego dużo,tylko 1zł ale pomyślałem że po co ma się tam kisić. Po wejściu na icok aby sprawdzić czy złotówka przeszła na drugi dekoder, okazało się że na nowej umowie mam 11 złotych wolnych środków. Pomyślałem sobie, że to błąd w ICOK i zadzwoniłem na infolinię sprawdzić dokładnie ilość wolnych środków. Mila pani powiedziała że jest kwota 11 zł.

Pewnie poprzedniemu konsultantowi dwa razy przycisnęła się jedynka. Byłem miło zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak trafienie na wolne środki i nierozdksięgowanie na pakiety, no chyba, ze mówisz o deklaracjach to takie sytuacje się zdarzają ale jeśli ktoś ma abonament to jeśli tylko jest PEŁNA kwota to takich sytuacji nie ma i nawet nie musisz w opisie przelewu wpisywac za co płacisz

Tak, mówię o deklaracjach zwanych też prepaid-ami i owszem, zjawisko nietrafiania pieniędzy w odpowiednie miejsce w ich przypadku jak najbardziej występuje. I takie sytuacje się nie zdarzają, one są raczej nagminne. :D A do tego ta niekompetencja konsultantów! Np. gdy płaciłem za lipiec, to pieniądze oczywiście trafiły do wolnych środków, dzień przed końcem/początkiem okresu rozliczeniowego dzwonię do TCOK w tej sprawie, a pani konsultantka mówi, że pieniądze automatycznie zostaną przeksięgowane. Podobno nawet kogoś "starszego" się w tej sprawie radziła (a przynajmniej włączyła "hold"). Ze względu na wcześniejsze doświadczenia zdziwiło mnie to, ale w przypływie głupoty pomyślałem, że może w CP coś się zmieniło na lepsze i jej uwierzyłem. Na drugi dzień z samego rana sprawdziłem tuner oraz ICOK i okazało się, że pieniądze oczywiście nie zostały zaksięgowane tam gdzie trzeba i musiałem dzwonić po raz drugi w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, najlepiej to jest przejść do konkurencji i po kłopocie. :D Ja całkiem poważnie zaczynam dojrzewać do takiej decyzji i to nie ze względu na liczbę oraz jakość kanałów, a właśnie ze względu na jakość obsługi w TCOK/ICOK oraz zbyt częstą konieczność korzystania z nich.

 

BTW. Czy ktoś z prepaidowców korzystał już z tych nowych płatności elektronicznych i mógłby podzielić się wrażeniami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JohnyD i co ze względu na to chcesz zrezygnować z CP?

Tak, chodzi mi taka myśl po głowie. Bo to jednak nie jest normalne jeśli pomimo wpłaconych kilka dni przed terminem pieniędzy trzeba jeszcze dzwonić aby jakiś pracownik CP łaskawie przeksięgował pieniądze we właściwe miejsce. Jeśli się zbierze wszystkie te niedociągnięcia do kupy, to ten TCOK, ICOK i w związku z tym prawdopodobnie cały CP wygląda dla mnie na jedną wielką prowizorkę. A ja po prostu chcę zapłacić tyle ile w swoim cenniku żąda CP i oglądać TV bez konieczności systematycznego kontaktu z jakimś niekompetentnym ziutkiem z infolinii. I jakoś nie mam podobnych problemów z prepaidowym telefonem komórkowym czy abonamentowym internetem. Swoją drogą to mam farta, że nie mam komórki ani internetu od CP. :D

 

Poza tym masz prepaida?

??? A to jasno nie wynika z moich wypowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JohnyD i co ze względu na to chcesz zrezygnować z CP?

Tak, chodzi mi taka myśl po głowie. Bo to jednak nie jest normalne jeśli pomimo wpłaconych kilka dni przed terminem pieniędzy trzeba jeszcze dzwonić aby jakiś pracownik CP łaskawie przeksięgował pieniądze we właściwe miejsce.

Nie wiem skąd się biorą te problemy ja czegoś takiego nigdy nie miałem, a staram się wpłacać kasę przynajmniej na tydzień przed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś korzystającemu z prepaid-a udało się zapłacić za wybrane pakiety za pomocą nowych płatności elektronicznych? Bo mi wygląda na to, że jakiś "genialny" analityk zapomniał, że są też ludzie korzystający z prepaida i płacić w ten sposób mogą tylko abonamentowcy. Jako prepaidowiec całkiem słusznie mam "kwotę następnej płatności" wynoszącą zero, ale przy okazji oprogramowanie płatności chyba od tego "głupieje". :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak, u mnie jest to samo - niestety.

I jeszcze jak chciałem zapłacić pakiet w prepaid i wysłałem im wiadomość żeby mi dany pakiet przydzielili do płatności to dostałem odpowiedź że w systemie prepaid płatności elektroniczne nie są dostępne, jakaś paranoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...